Written by AbangNara | February 6th, 2013

Sebentar tadi, Presiden Seniman, Zed Zaidi menerusi laman Twitternya  memaklumkan yang pelakon veteran, Datuk Yahya Sulong telah pun meninggal dunia. Setakat ini, masih belum ada informasi lengkap mengenai pemergian beliau.

yahya sulong meninggal dunia

Sebelum ini, berita mengenai penderitaan beliau telah pun mendapat liputan luas di dada-dada akhbar tempatan. Semoga isteri Datuk Yahya Sulong iaitu Datin Anisah Ali tabah dengan pemergian beliau.

yahya sulong

Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah dan mendoakan agar roh Allahyarham ditempatkan di kalangan orang beriman. Amin ~~

24 responses to (Al-Fatihah)Datuk Yahya Sulong Meninggal Dunia

  1. tupai berjanggut says:

    Al-Fatihah..

    0

    0
  2. kakijah says:

    Al fatihah…teringat zaman kegemilangan allahyarham , semoga allahyarham ditempatkan dikalangan org2 yg beriman…amin….

    0

    0
  3. benYa says:

    Innalillahi wainnailaihi raji’un

    0

    0
  4. Al-Fatihah.
    semoga ditempatkan di kalangan orang yang beriman.

    0

    0
  5. puteri says:

    Innalillahiwainnailaihirojiun
    Al-Fatihah…

    0

    0
  6. puteri says:

    Innalillahiwainnailaihirojiun
    Al- Fatihah…

    0

    0
  7. abangkhai says:

    Semoga Allahyarham ditempatkan bersama insan-insan yang terpilih olehNya..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Inallillahiwainnalillahirojiun. Moga rohnya dicucuri rahmat.

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Alfatihah..semoga tenang disana

    0

    0
  10. Anonymous says:

    innalilla..mcm rupa arwah ayahku..knape artis dlu x dihargai..ksian dorang x diberi perhatian dan bantuan bila sakit.

    0

    0
    • tengku minah jambu merah / biru says:

      memang macm gitu lah kalau artis melayu sakit atau dh tua dorang macm tk kesah n tknk ambek tau pasal dorang yg dh tua n dh tknk ambek dorang berlakon lagiiii konon nye pelakon yg dh tua ni macm nyanyok n dh tk guna lagi kt dlm indstri ! bila pelakon yg tua tu sakit terok dh terlantar baru lah nk ingat n nk kasi bantuan ….emmmmm ni lah nasib pelakon melayu….semoga pak yahya di tempat kn dalam golongan orang2 yg beriman dn semoga di lindungi Allah di sana…amin….

      0

      0
  11. Maria Estralita says:

    Ada seorang lagi yang meninggal dunia hari ni. Allahyarham Azli Paat (pengasas DAPAT-32726 & Ada Vista). Allahyarham seorang pakar IT yang terkenal di negara kita. :)

    0

    0
  12. JHudd says:

    Berakhir segala derita, AlFatihah

    0

    0
  13. maximiliana64 says:

    al fatihah, semoga roh allahyarham dicucuri rahmat Allah selalu dan ditempatkan dalam kalangan insan2 yg beriman.

    0

    0
  14. ssshhhhh.. says:

    al-fatihah..

    0

    0
  15. mamat jepang says:

    ambboooiii kalo thread2 yg mcm ni x banyak pulak joyah2 yg nk mengomen kan.. huihhh

    0

    0
  16. yang says:

    al-fatihah

    0

    0
  17. jantandara says:

    mamat jepang oii..xkanla joyah2 nak komen pasal org yg dah meninggal…bodo ape ko ni..

    0

    0
  18. Hamba ALLAH says:

    Innalillahiwainnalillahirojiun..

    Semoga Roh Allahyarham ditempatkan di kalangan hamba-hambaNYA yang beriman

    Aminnn

    Al-Fatihah..

    0

    0
  19. azy says:

    alfatihah…semoga dcucuri rahmat keatas Rohnya

    0

    0
  20. uji says:

    al fatihah… suka tengok lawak pak ya. best.. semoga beliau aman disana. amin

    0

    0