Written by serenity | June 24th, 2015

Kalau sebelum ini, penyanyi Adira bertunang senyap-senyap dengan kekasihnya pada Disember tahun lepas dan pertunangan mereka hanya didedahkan pada umum beberapa bulan selepas itu, khabar angin bertiup kencang bahawa kini mereka sudah putus tunang.

Dia telah mengikat tali pertunangan dengan lelaki pilihannya, Shahrul Nasrun Kamarudin, 29, dalam majlis yang dilangsungkan pada 22 Disember 2014 di Kundasang, Sabah. Majlis itu diadakan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh kedua-dua belah keluarga Adira serta Shahrul.

Menurut Aida yang menulis di Utusan, sudah ramai yang mengatakan sebegitu walaupun mereka juga mendengar khabar angin dari orang lain. Oleh sebab itu, dia telah menghubungi sendiri penyanyi Adira untuk mendapatkan kepastian.

Namun begitu, penyanyi itu lebih selesa mendiamkan diri dan enggan memberikan komen tentang perkara itu. Adira ketika dihubungi juga seolah-olah sedang sibuk menguruskan sesuatu.

Adira atau nama penuhnya Siti Adira Suhaimi, 24, telah menetapkan tarikh pernikahannya pada September depan.

Diharapkan hubungan Adira dengan Shahrul yang merupakan Presiden Gerakan Belia Gagasan 1 Malaysia (GBG1M) ini sebenarnya tidak bermasalah dan perkara ini sememangnya hanya khabar angin sahaja. Ramai mendoakan penyatuan mereka berdua berikutan masing-masing pernah dilihat serasi bersama.

Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth – Oscar Wilde

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Monday, 22 June 2015

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 responses to Adira Enggan Komen Khabar Angin Putus Tunang

  1. NOR says:

    KALAU BETUL…. TAKZIAH YE…

    0

    0
  2. Joyah Pok Pek says:

    Kalau mengelak, no komen, buat2 bz yer lah tu. Napa ko kantoi lagi ke Adira..kali nie dgn pengkid mana lak. Nak kikis harta laki tu jek pdhal ko lesbian!!!

    0

    0
  3. agak agak je says:

    aku rasa ni mesti sebab laki tu main kayu lapan ,betul tak???

    0

    0
  4. bunga says:

    ye conpem diaorg dah putus.. mak bunga cakap.. dua2 x betul..

    0

    0
  5. lia says:

    Entah kenapa.. aku tak berkenan cara dia pakai tudung..

    0

    0
  6. AKU says:

    YESSS ADE PELUANG HAHAHAHA

    0

    0
  7. Anonymous says:

    tak canteklah menang putih gebu sahaja

    0

    0
  8. Minat Tunang Adira says:

    Hensemnya tunang Adira tu … siapa dia ek? Ngalahkan artis … syoklah. Rugi Adira putus.

    0

    0
    • unknown says:

      bukan adira yang rugi, tp die bertindak dengan betul.
      kalau laki dah gatal dengan elizabeth tan (perempuan pepet tak sunat) itu salah adira jugakk ke bile adira bertindak untuk putuskn hubungan?

      0

      0
    • Jiran Tunang Adira says:

      Tunang Adira ni jiran aku. Selang 2 rmh je.. kecik2 dlu selalu gak main sama2, skali ngn adik ppuan dia, Suraya. Nama panggilan tunang (atau bekas tunang) dia ni “Yong”. Baik je orangnya.. Aku harap hubungan diorg ni kembali bertaut dan selamat ke jinjang pelamin. Yong sorang je lg dlm fmly dia belum kawin. Dah 2 tahun gi beraya rmh dia nampak Adira ada sama. Hopefully tahun ni leh jumpa Adira lg..

      0

      0
  9. adirafans says:

    hmm mulut manusia biase la
    untuk pngetahuan kauorang , adira ni putus sebab laki ni ade affair dengan elizabeth tan …
    jangan cakap adira ni macam2, sedangkan kami lebih mengetahui ..
    adira kena tipu bulat bulat dengan jantan ni.
    mase AJL adira dtg dgn tunang dia pakai baju warna lain lain, tapi elizabeth tan boleh pulek pakai baju warna sama dengan warna si jantan tu. . untuk pengetahuan kamu mulut jahat ni, kakak adira sendiri pergi butiki RIZALMAN menanyakan betul ke elizabeth tan dgn jantan tu datang bersama, RIZALMAN KATA YA

    0

    0
    • adirafans memalukan says:

      Klu nk xpln tak payah lah sebut nama RIZALMAN. Tolonglah cover up sikit nama org tu. BOLEH BG TAU kisah sbnr tp jgn smpi inaya org lain. Dahla rizal tolong bg info skit kat fmly adira, jd2 faham2lh … jagalah nama org tu balik. Ini ko sembur jer. Pendek akal betul. Org tu bisnz nanti tak pasal2 .. dia dpt nama buruk. Biasalh klu pegi butik2 designr, ramai juga pmpuan skandal dgn laki org yg poket penuh dok jd planggan dorang tp designr kena jaga privacy bisnz. Kdg2 designr ni pun baik bg info kat wife jantan tu. Esok pakat2 designr2 tak nk tolong bg info lg kat adira. Mmg mentaliti duduk dlm gua batu otak senteng.

      0

      0
    • Krew TV3 says:

      adira mana ada dtg AJL(Anugerah Juara Lagu) awal thn ni, Januari. Elizabeth Tan pn x dtg AJL. Shahrul saja yg dtg. Saya krew AJL ya, tau setiap artis yg dtg AJL thn ni. Jgn buat fitnah ini bulan Ramadhan, nnti fitnah ini akn dtg kt korang smula. Hati2. WaAllah hu Allam

      0

      0
  10. Anonymous says:

    Elizabeth Tan tapi bukan dengan mamat ni, dengan ex husband Abil. Tgk gmbar di ig Elizabeth ada dgn Eddie, ex husband Abil. Salah orang kott, entahlaa labu, mcm2 la, hahahahh. Kot2 sama2 curang kottt, Adira tu boleh tahan gak ‘playgirl’ nya, mcm cerita silam dia dulu. Sama2 la kot dgn tunang dia tu

    0

    0
  11. Den Confuse says:

    Hmm tgk di ig Elizabeth Tan, mmg dia dtg AJL tapi bukan dgn mamat ni, dgn ex husband Abil (Nabila Suhaimi) c Eddie. Confuse denn. Entah2 msing2 2 kali 5 kot. sama-sama curang gtu. Adira ni boleh tahan gak ‘playgirl’ dia dulu, Hahahhaahh

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Abis tu napa nak bertunang lak?
    Elizabeth tan kan bukan Islam, Stacy pun x bersedia nak masuk Islam… kut2 jantan tu lak nak murtad…

    0

    0
  13. Peliknyaaa says:

    Kalau betul Adira yg mintak putus tunang, nape dia masih tak delete gmbr Shahrul & tunang dia. Yalah kalau tul mamat tu salah, Adira spatutnya dh lama delete gambar2 tunang dia tu. Ni tengok Shahrul yg delete smua gambar2 Adira trmsuk gmbr pertunangannya itu. Aku rasa dlm hal ni Adira yg ada ‘problem’. Sebab dh byk bukti sblum list2 ex bf Adira sblum ni, Shahir, Iwan, Hafiz, Ag, Aliff Aziz, dll lagi. Adira playgirllll Malaya

    0

    0
  14. kajiselidik says:

    Kesiannn hampa ni backup elizabeth tan pepet busuk tu + backup jantan tu.
    Dua dua gatal mgenyam.

    0

    0