Written by AbangNara | December 2nd, 2008

Lagi kacak, lagi putih dan lagi muda. Padan muka Norman Hakim. Walaupun menafikan mempunyai apa-apa hubungan istimewa dengan Mohamed Nurhakim Zaidon, mungkin tak lama lagi lelaki kacukan Melayu Belanda ini bakal menjadi teman lelaki baru Abby Abadi.

Selepas Norman Hakim digantung daripada kontrak di dalam Gerak Khas, Abby Abadi yang dipanggil semula ke dalam drama tersebut akan bergandingan dengan Nurhakim Zaidon. Nampaknya Yusof Haslam cuba untuk menjadi pengarah cinta baru dalam hidup Abby Abadi.

Sama-sama kita tunggu dan lihat.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

28 responses to Abby Abadi Dah Jumpa Pengganti Norman Hakim?

  1. syuhada says:

    nurhakim zaidon tue kan name norman..name lelaki nie zulkifli la.

    0
    0
  2. ops.maafkan atas kesilapan maklumat itu.

    0
    0
  3. balqish says:

    padan muke norman,,,,,,
    yg dye 2 bdoh sgt pehal,
    memey pown 1..
    da taw norman 2 ade bini yg dye gi kuar ngn si norman 2 pehal…

    0
    0
  4. aika says:

    good luck buddy !

    0
    0
  5. uji says:

    Tu lah rasanya nama budak ni Zulkifli.

    0
    0
  6. uji says:

    hensem gak budaknyer.

    0
    0
  7. subucni says:

    janda memang meletop ekkk?

    0
    0
  8. PEah says:

    Abby Gatai Burit.. Idah Tak abis lagik dah menggatai… BUdject Nak Balas Dendam.. Awak tu perempuan..

    0
    0
  9. ameera says:

    ape lah korang nie …
    dh jodoh nk wat cam ne ??
    qado’ dan qadar …

    moge abby happy selalu …

    0
    0
  10. ashley.. says:

    biase la tu.. abby da puas main ngan norman sebab tu la ceraii….

    0
    0
  11. orange says:

    wah peah mlut ko nak kne cili padi ke?..cdap2 je ckap abby cmtu..ntah2 ko sme je ngan memey 2 satu kepala rampas laki orang..

    0
    0
  12. orange says:

    ashley!!!!!!!!!!!!!!….ko nie tak syg mlut ke ha!!!….mne ko tau abby da puas main ngan norman…ko nie jnis yg ske skodeng org kot,,,..so yg lain2 ati2 le ngan orang yg bernme ashley!!!!

    0
    0
  13. Minah Tonggek says:

    Eh peah…mulut tu bebaik ckit…
    Teruk betul….

    0
    0
  14. tuit says:

    erhm…. huhuhhu

    0
    0
  15. flower says:

    ape2 je la korang..

    0
    0
  16. ni says:

    klu dh jodoh ape salahnye
    go on jek la
    klu dh sesame suke baik kawin jek…
    dpd kene tgkp kang
    upss….sori…

    0
    0
  17. flower says:

    tggu dan lihat je la..

    0
    0
  18. lala87 says:

    keikhlasan?

    0
    0
  19. jull says:

    dapat balak mude…mantaop beb..

    0
    0
  20. syazleen says:

    Perangai dia pon sama. Xder beza pon dengan norman.

    Kalo 2 2 dah buat perangai mcm tue, mana boleh ngam kalo duk 1 umah.

    Baguslah diorang bercerai…..

    0
    0
  21. boxer hugo bosss says:

    si abby nie pun curang ker?
    cube ko bg bukti2 nya??
    hehee…
    bgus ler dpt pgnti tp pstikan pisang xberbuah 2 x yek
    nti ngis cam org giler lg
    aku pun da separuh gler tgk dorg nye kes..haha

    0
    0
  22. layanjerr.... says:

    hensem jga laki nie…jauh lbh kck dri norman…pndai abby plh tpi apa2 pn jgn smpai prkr itu brulng lg…….

    0
    0
  23. ety says:

    eeeehhhh…………tulah dok dapat laki tak sedar diri nak anak dah ade bini bukan main cantik dok makan luar jugak. tu memang lah……………………………………………..tak fhm. go lah abby tunjuk skit yang u bleh mulakan hidup yang lebih baik.anak2 penting dunia akhirat.k

    0
    0
  24. princess hanna says:

    i sokong abby dah dpt peganti..tahniah

    0
    0
  25. Nora says:

    lawak lah tengok Norman Hakim dengan Memey ni. dah macam apa dah..

    0
    0