Written by serenity | December 31st, 2014

Kami pasti ramai pembaca BN adalah penonton soap-opera Filipina, bukan? Panga Ko Sayo, Sana’y Wala Nang Wakas, MariMar dan banyak lagi. Dan pastinya anda juga mengenali pelakon jelita Marian Rivera yang berupakan bintang MariMar.

Untuk makluman anda, semalam Marian, 31, telah melangsungkan majlis resepsi perkahwinan dengan jejaka pilihan hatinya, Dingdong Dantes, 34. Aktres itu menyerlah dalam gaun rekaan Michael Cinco. Dia membawa jambangan bunga ros putih.

Marian dibawa ke altar oleh bapanya dari Sepanyol. Francisco Alonso yang sampai di Filipina sebaik saja majlis perkahwinan bermula.

Marian dan Dingdong bertemu pada tahun 2007 apabila bergandingan dalam drama adaptasi tempatan “MariMar”.

Mereka sering berlakon bersama sejak itu dalam siri televisyen, termasuk drama Dyesyebel pada tahun 2008.

Lagi lapan gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

A photo posted by Allan Diones (@allan_diones) on

A photo posted by Dingdong Dantes (@dongdantes) on

A photo posted by Allan Diones (@allan_diones) on

A photo posted by Allan Diones (@allan_diones) on

A photo posted by Allan Diones (@allan_diones) on

A photo posted by Allan Diones (@allan_diones) on

A photo posted by Allan Diones (@allan_diones) on

[jetpack-related-posts]
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to (9 GAMBAR)Cinta Lokasi Marian Rivera Dan Dingdong Dantes Membawa Ke Gerbang Perkahwinan

  1. lady says:

    mix blood rupanya marian ne..ptt la cntik..cntik..cntik..cntik…

    0

    0
  2. Anonymous says:

    oo dia ke.. haha.. pelik ttiba gempak psl dia nie.. untung la lawooo..

    0

    0
  3. ada aku kesah says:

    adore betol dengan pasangan ni..romantis sokmo..
    pasangan sgt sempurna..
    semoga bahagia selamanya..

    0

    0
  4. nok gebuzzz says:

    minat tgk marian ni….cantik giler!

    0

    0
  5. dua2 comel dan sesuai kan>? – kedaionlinemy.com

    0

    0
  6. sakura chan says:

    dia ni bukan plakon pangako sayolah, silap ni

    0

    0
  7. sama catik sama padan…

    0

    0
  8. dikcik says:

    woi nara…pangako sayo bukan marian laah!!! huh

    0

    0
  9. goshen says:

    ni brula wedding of the year. couple pling perfect…bkn cm che ta ik tu…wedding of the year la sgttttt kannnn. dh tua kerepot nak mampus je blum…

    0

    0
  10. Ehem says:

    Bila pula Nara kata dia pelakon Pangako Sayo??? X pandai baca ke apa??? Tu kan intro..patut la selalu orang bergaduh…sbb salah faham mcm ni la…

    0

    0
    • Maria Mariana says:

      Bang Nara cuma bg contoh beberapa drama Filipina… Xde pulak ckp dia pelakon Pangako Sayo… Ko yang salah faham ni…

      0

      0
  11. Anonymous says:

    Ni pelakon cete mermaid Marimar..

    0

    0
  12. malu nak ngaku melayu says:

    memang darah dengki, memaki, busuk hati dah sebati dalam diri melayu. apa salah marian rivera sampai para melayu kuarkan kenyataan berbaur KEBENCIAN atau lebih tepat dengki tahap goku? kahkahkah.. melayu dah xda yang cantik kot… cuba korang bersihkan hati, minda, jiwa dalaman segala. insyaallah secara perlahan lahan kecantikan luaran akan semakin terselah.

    0

    0