Written by AbangNara | October 31st, 2012

Lama tidak mendengar khabar Yasmin Hani Richardson semenjak statusnya bertukar menjadi isteri. Nasib baik dengan kecanggihan dunia teknologi sekarang, peminat Yasmin Hani dapat mengikuti perkembangannya menerusi Instagram. Terima kasih kepada Yasmin Hani kerana sudi berkongsi gambarnya di Beijing untuk rakaman program Destinasi Cinta.

beijing china

Yasmin Hani masih maintain cun melecun seperti ketika zaman anak dara. Pasangan suami isteri ini nampak sangat bahagia di dalam gambar-gambar yang dikongsikan. Semoga kebahagiaan ini akan berterusan sampai bila-bila. Tak sabar rasanya nak tengok program Destinasi Cinta nanti.

beijing china

Lagi 7 gambar Yasmin Hani dan suami dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Jom meluncur ke kelas.

beijing china
beijing china
beijing china
beijing china
beijing china
beijing china
beijing china

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to (9 GAMBAR)Yasmin Hani Dan Suami Di Beijing Untuk Program Destinasi Cinta

  1. propalebey says:

    pompuan gedik perasan cun

    0
    0
    • msvivi says:

      aku bukan peminat yasmin tu. tapi bagi aku, orang yang jeles sakit hati kebahagiaan orang je komen macam ko . peace

      0
      0
    • awin says:

      mmg die cun!!!… bkn perasan lg dah…lalala

      0
      0
    • Anonymous says:

      apa yang ko sibuk dia nak gedik ke tak..yg ko jeles pehal???

      0
      0
    • aku says:

      ko ni sakit jiwa ke apa?die mmg cun ler!

      0
      0
    • atz says:

      eeiii..aku suka btoi la pompuan pan acia nie..tetek best..penah skali langgan ayam kt brikfield tu..dia mix uero dgn thai..geram kot..rm150 la mahai skit..ketat pon ketat..peeerrrgghhh teringat kot..

      0
      0
    • n says:

      takpe dia gedik pon tp dia takde lah nak maki2 org..awak maki2 dia dpt dosa tp dia dpt pahala..

      0
      0
    • KAK CHAM KUAT GOSIP & TIDO KAT TADIKA says:

      peliknye muka laki dia.. mcm org tersilap buat plastic surgery!
      sekali pandang mcm micheal jackson pun ada…

      0
      0
      • Anonymous says:

        pelik? xde y pelik pon.. mcm biase je… kenkadang kite nampak pelik sbb ade org y lain dlm gambar yang x photogenic… mcm kite jugak kenkadang ade sisi2 y pelik dlm gambar kan… hihi

        0
        0
    • joyah says:

      aku tak nampak pun mana2 foto dia yg mcm perasan cun sgt.. biasa2 jek dia bergambar.. kalau si heliza tu mmg perasan cun.. buat muka2 comel konon…

      irma hasmi gak yg natural…

      0
      0
  2. tien tien says:

    bestnyer dpat g beijing

    0
    0
  3. Anonymous says:

    x baik kata org mcm tu…..kalau org nilai u gedik jugak, camner???

    0
    0
  4. alahaiii says:

    hok aloh!
    gambar-gambar diatas takde satu pun nampak gedik..

    0
    0
  5. Kepologi says:

    husband yasmin hani nmpk muda dri yasmin….wlpn aku x minat dua2 ni tpi aku doakan moga mereka bahagia…

    0
    0
  6. Anonymous says:

    Btul tu walaupun kita tak minat ke ape ke jgn lah pandang dan ckp negative…
    Tk baik.. Ape yg kita nk jeles kebahagian org lain… Aku rasa org mcm gini jeles sebab dia artis ke kita kenal dia n dia tk kenal kita… kesian org cam gini pun nak perhatian cam artis jugak..

    0
    0
  7. bukan peminat artis murahan says:

    Dah nampak ketuaan di muka yasmin hani….

    0
    0
  8. Anonymous says:

    ATZ…astagfirullah.. ak bukn la manusia yg baik sgt, tapi ko xtakot ke melanggan?? takot tau2 je esok, ade AIDS.. berubah la sbelom terlambat..
    mencegah lebih baik dr mengubati.. =D

    0
    0
    • Penambah Perisa atz says:

      rumah kata pi…kuboq kata mai…

      atz…..ko nak langgan pompuan negro x…??
      mrh pon mrh…semalam ley dpt rm30…
      ketat lagi beb…try arh…t aku bagi no talipon….

      0
      0
  9. mixgirl says:

    atz …aku rasa ko mesti seorg islam…dh tentu buat keje maksiat tu haram…
    insaflah sblm ajal mjemput ko….jgn pikir nk seronok jer kt dunia nie…sedarlah sikit dunia dh akhir zaman nie mcm2 perkara yg blh jd…sblm tlmbat baik lah brubah jd yg baik klau x mampu jd yg tbaik…apa pn wlaupn aku x kenal ko aku ttp doakan ko brubah….aminnnn….

    0
    0
  10. Anonymous says:

    kak wachaaaa!!!!

    0
    0
  11. muslimah says:

    Macam tuela manusia akhir zaman nie,dahla buat dosa..bangga2kan lagi cerita kat semua orang.,malulah sikit !

    0
    0
  12. celah_bedah says:

    tak suka pompuan ni. pemusnah rumahtangga org je.

    0
    0
  13. puteri says:

    As salam… puteri suka masa yasmin berlakon cerita
    nizam kambing…. cute… hehe…

    0
    0
    • prince says:

      Sgt suka masa dia Watchhaaa…! Kenapa skrg dia tak mngacara? Juga suka masa dia lakon dlm Duyung. Wjh ‘omputih’ nie kdg nmpk sangat cantik…kadang nmpk ……tua!. Dulu mmg yasmin nie sgt cute….. dah kawin nie jaga tingkahlaku ye Yasmin!

      Suka tgk Maya Karim sweet senyuman kdg nmpk bnyk melayu kdg nmpk german dia….tak lah boring! Paling cantik FAZURA!

      0
      0
  14. Dia says:

    chantek si yasmin hani nee…. tak banyak gosip, bestnyee dpt g bercoti kat oberC.

    0
    0