Written by AbangNara | March 22nd, 2013

Ketika ini, Shila Amzah dan ahli keluarganya sedang berada di Mekah untuk menunaikan umrah. Sambil-sambil mengerjakan ibadah, dapatlah Shila dan keluarga meluangkan masa bersama-sama. Semoga hubungan kekeluargaan mereka akan bertambah erat selepas ini.

shila amzah umrah

Shila Amzah dan keluarga telah berada di Mekah sejak 12 Mac yang lalu. Lagi 8 keping gambar Shila Amzah dan keluarga menunaikan umrah dengan membaca entri ini sepenuhnya.

shila amzah umrah
shila amzah umrah
shila amzah umrah
shila amzah umrah
shila amzah umrah
shila amzah umrah
shila amzah umrah
shila amzah umrah

Baca Yang Ini Pulak:-

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

71 responses to (9 GAMBAR)Shila Amzah Dan Keluarga Tunaikan Umrah

  1. hazel says:

    doakan supaya kite semua dapat sampai ke sana satu hari nnt…..amin…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 262 Thumb down 3
    • Anonymous says:

      sedap pisang adik dia makan

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 16
    • joyah.. says:

      cantik shila ni walau tanpa make up..

      dan joyah leh agak mcmne muka shila bila dah tua nanti, sebab dia potostat muka maknya..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 88 Thumb down 1
    • lola says:

      bestnya g mekah.. ;(
      sy masih menunggu surat panggilan berita gembira dr tabung haji.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 63 Thumb down 0
    • cik pedas says:

      shanaz bile lg nk g umrah? taknak tenangkan diri mcm shila amzah ke
      ke dgn tuhan pon ego ? kehkeh

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 7
      • cik tawar says:

        kalo nak bertaubat or mencari ketenangan, tak semestinya kene g mekah sana, leh cari di mana2 asalkan hati ikhlas dan bersungguh2.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
      • lola says:

        mana kau tau dia tak pegi?? silap2 dia hari2 pi masjid yang ko tiap hari hadap gosip jaa.. jangan ko sebok nak judge orang, muhasabah diri sendiri dulu before mengata mengutuk orang kay.

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • Olga says:

      WAHHH LAST SEKALI ADIK DIA KAN HSEM U OLSSSSS

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
    • Olga says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 30
    • Sweet minah jambu merah biru says:

      shukurrrrr shila dh pon jijak kaki kt mekah ye….shilaaaaaa minah jambu nk mintak tolong cikit leh? tolong doa kn minah jambu supaya dapat laki yg banyak duit ada kereta ada rumah n sedap mate memandang leh? semoga shila n famili sehat kt sana ok …lov uuuuuu

      Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 4
    • kak timah says:

      ASAL HARI MINGGU JE XDE GOSIP,ASAL XDE GOSIP JE HARI MINGGU :)

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • Glamer Gilerrr says:

      hazel, aku tak tau la sape yg sanggup DISLIKE komen ko…. kafir agak nyer yg DISLIKE tu.. Bodoh btl!!

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      shilaa….
      dunia tempat tuhan uji keimanan kita… boleh tak shila fahami benda yng kita suka ibu ayah kita tak setuju dan jadi penyebab kita harus berpisah dgn org yang kita kasih dan sayangi.
      sebenarnya hanya dengan cara itu saja perpisahan itu akan berlaku, yang sebenarnya tuhan sedang merancang sesuatu buat yang lebih baik untuk shila.. tapi bagi shila tdk ada org lain yg lebih baik…tidak? kau salah ketentuan Allah Taala itu sebenarnya yg terbaik buat kita… cuma kita di uji begitu… dan kita tdk melihat dengan hak dan hakikat …cuma kita melihat dgn mata kita… yang terbatas shila… iaitu kita tdk nampak sesuatu dibelakang tabir tapi Tuhan itu lebih mengetahui dan melihat apa yang akan terjadi shila…..maaf sy ada kerja sikit… yg penting shila sabar doa dan jaga solat insyallah ada penyelesaian yg tuhan akan beri..ok bye

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. nananininunu says:

    abg nara ni lambat!! org dah tgok dlu dah semalam kat blog lain…hurmmm

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 12
    • Aku bukan anon says:

      dia bukan lambat… dia paling cepat.

      tapi paling cepat kopipes org punya entri….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 55 Thumb down 4
      • gua anon says:

        aku setuju . bab2 kopi mengopis ni kasi je kat abg nara dia mmg pantas bergerak tanpa mengikut arahan . . hahaha . . tp aku stil pilih bn . . hehe peace

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 5
    • Rogayah Propa says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 24
  3. ain says:

    alhamdullilah…suka tngok shila skrg ni. nampak tenang..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 1
  4. Anonymous says:

    alhamdulillah…shila da kuat..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  5. iphoneuser says:

    Alhamdulillah, semoga menjadi Muslimah yang cemerlang, gemilang, terbilang, menjadi anak yang solehah, isteri yang baik kepada suami dan lebih dewasa..
    Aku doakan korang anak beranak reset minda seperti kata Doc Muhaya..hihi

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 0
  6. Tupperware says:

    Tak mekap pun cantik ye Shila…bila lah dapat aku jejak ke sana juga..? Ya Allah, murahkanlah rezekiku…hati bagai melonjak-lonjak mahu ke Mekah…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 0
  7. Anonymous says:

    ND lala botak..comey..hahahaha..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  8. Anonymous says:

    bersihnya muka dia…

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  9. huahuahua says:

    ini mcam mmg bagus ye adeq……mesti hati rsa lebeh tenng skang…al the best for you dear..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  10. Fish Fairuz says:

    Alhamdulillah… buat SA sekeluarga…
    cuma harap2 1 hari nanti SA berhenti menyanyi sbb m’alun2kan suara bg kaum wanita hukumnya adalah HARAM :)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 2
    • bujang says:

      ye lah elok berhenti nyanyi ….banyak sumber rezeki yg. halal. niaga contohnya.
      walaupun bertudung tapi nampak bentuk tubuh dan nyanyikan lagu berunsur cinta…..harammmm.

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  11. TANTE says:

    bgus laa disana lebey tenang….moge satu hari nnti aku ke sane

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  12. Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 90
    • Anonymous says:

      ambooiii sedapnya mencela ciptaan Tuhan..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      aku benci giler si bapok Bibikyana ni comment
      sesuka hati je nak mengutuk rupa oranng haram jadah punye orang

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
    • kak timah says:

      bibik yana ni dah basuh pinggan n dh wt kje umah ke belum??????asyik bergosip je????sedarlah awk tu menumpang je kt malaysia ni????dah g blik indon sana

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
    • toh pak ang bibiyana! says:

      bajet bagus je kau ni. toh pak ang!

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • Sweet minah jambu merah biru says:

      eh dolton kau ni kasi komen agak2 la sikitkkkk memang la komen kite ni macm siakkkkk tapi dorang ni kn gi umrah kt mekah bukan nye kt unvsal studio tau tak.. dosa kite ni dh lah berkoyan koyan kalau kite cakap pasal lain mungkin dosa kite ni kurang kan..

      Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  13. Anonymous says:

    dolton…kau apesal ha??? xabis2 nak mgata org..da lame aku tgk kau nie..stiap komen kau sume nak mgutuk..xpnah lgsung aku tgk kau komen baik2 kat blog nie..kau perfect sgt ke???

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
    • Loli says:

      Mluat dgn komen biadap dolton.sume org hodoh.sume org pprt.dia jela yg cntik n high class.ckp org pprt tp bhasa ko tu dolton mcm minah2 rempit.balik2 nak show off kawen dgn belanda.aku xrs ko ni cntik dolton!!! Ko da smpai mekah ke???? Mulut puake!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. dtiey says:

    bestnya g sana..shila cantik lahh..1 famili g sama2 mesti best

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  15. Kanje says:

    Doh..ToL BibikYana nie memang meroyan pun.. Almaklumlah.. Kureng kasih syg dri kecik lagi.. Ignore je org cmtu.. Nak kan perhatian lebih lew tu.. Hihikk.. Cian kan die..

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  16. Kikilala says:

    Alhamdullilah. Moga shila lebih tenang lepas ni

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  17. Katak Comel says:

    alhamdullillah..
    teringin jugak nk pegi Mekah tapi lom ade kesempatan algi..
    huhu

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  18. miss s says:

    tenangkan hati disane..
    shanaz jiwa kacau baek putus..
    cantik shila..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. sarah says:

    Best nya dapat pergi buat umrah..harap satu hari nnt dpt jg pergi ke sana..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. Fish Fairuz says:

    Bibikyana downtown, tlg tutup mulut anda yg berbau bangkai tu, sekian terima kasih.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  21. Mimmy says:

    aku dulu pun putus cinta gak.
    frust gila.
    pastu famili ajak gi umrah tenang diri, mintak petunjuk
    alhamdulillah.

    kalau aku tak putus cinta dulu, memang tak kesampaian la nak tunaikan umrah.
    dan tak pernah terfikir jejakkan kaki ke Mekah & Madinah dlm usia muda.
    Subhanallah.. ada hikmahnya bila sesuatu yg buruk terjadi kat diri kita.. tak sangka betul dapat panggilan ke sana dgn cepat.Sekarang masih merindui untuk solat depan Kaabah :’)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  22. Anonymous says:

    bibikyana mulut bau bangkai cm bangkai org sulu hati busuk…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  23. sinister says:

    one of the places yg aku nak jejak…
    mudah2an termakbul doa aku nih…
    btw, shila sgt tenang wajahnya…menandakan hati beliau juga kini tenang…
    moga, dia kuat n tabah… amin

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  24. paeh kelabu says:

    apa nie abg nara…xkan xder gosip baru? aisyehmenn….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. kajlf says:

    one of the places yg aku nak jejak…
    mudah2an termakbul doa aku nih…
    btw, shila sgt tenang wajahnya…menandakan hati beliau juga kini tenang…
    moga, dia kuat n tabah… amin

    http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. zzzzzzz says:

    Allah..rindu nyer nak pegi sne lagi.. Di sana mmg akn dapat rsekan ketenangan!…in shaa Allah..suatu hari nnty sesiapa yg tidak berkesempatan smoga di murahkn rezeki untuk pergi ke sana mnjadi tetamu Allah…btw,shila….smoga mendapat umrah yg mabrur….amien….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. copy n paste says:

    Bang nara tolong update cite terbaru tiz zaqyah..meluat tgk instagram dia,ada slh seorg peminat dia tegur dia berpakaian seksi terus kena marah dek tiz zaqyah tu! Kesian peminat dia tu dh tgur cara baik,igtkn si tiz tu sedar tp lain jd nya..pengikut2 diakt instagram tu pun sama bodoh je ngan dia!makin di puji tiz zaqyah yg xsedar diri tu!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. nini says:

    assalamualaikum..klu shila amzah ada bacani sy nk share ngan shila..klu solat,dahi xblh ttup mcm shila pkai tlekung tu..klu sujud dahi msti kna tpt sujud..xblh ttup dgn kain yg kita pkai.jz sharing :)

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  29. eddikl says:

    Assalamualaikum, semoga Shila dan keluarga menghadapi semua dugaan dan mengerjakan ibadah umrah tanpa sebarang gangguan, Amin.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. Roundtable says:

    Alhamdulillah…SA dah dapat menjejaki kaki di sana.Semoga diberkati.Semoga Sharnaaz dan umat islam yang belum lagi ke sana juga dapat menjejaki kaki di sana dan memuhasabah diri menjadi umat yang lebih berkualiti…Sesungguhnya Allah mengatur segala urusan kita dan ada hikmah tersembunyi di sebaliknya.Sesuatu yang kita sangkakan pahit itu ada kemanisan dan kenikmatan yang tak terduga..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. org cakner says:

    cantik shila wlapon x pakai makeup… alhamdullilah smg yer terus tabah… kerana sesungguhnya janji Allah… perempuan yg baik adlah utk lelaki yg baik..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. yaya says:

    woi dolton, sian kan kat parent ko dapat anak cam sial, ke ko kurang ajaran agama n kurang ajaran parent ko, tak kisah la umrah ke haji bukan duit ko, yg ko nak keji muka orang, cermin la muke ko, kalu ye pun lawa/hensem sangat esok2 ditarik nikmat, rasakan

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  33. PAKEJ UMRAH says:

    Semoga mendapat ketenangan dan di anugerahkan umrah yg mabrur…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. Dasree says:

    Shila Amzah, ramai peminat..
    Alhamdulillah telah selamat mengerjakan umrah..

    Umrah 2014 sekarang telah bermula untuk pendaftaran awal.

    Ikhlas,

    Dasree

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0