Written by AbangNara | July 24th, 2012

Siapa Lufya? Mungkin ada yang tidak kenal si gadis pemilik nama ini. Untuk yang tidak mengenali, Awal tahun ini, Lufya pernah menimbulkan sedikit kekecohan apabila menyatakan dirinya sering diraba kerana memiliki rupa yang seiras dengan Zarina Anjoulie. Rasanya mungkin Lufya wajar memakai tudung for good untuk mengelakkan perkara sebegini terus berlaku.

lufya

Cantik kan? Sememangnya wanita akan nampak lebih manis dan menawan sekiranya bertudung. Lufya pun nampak lebih sopan dengan koleksi tudung daripada Elfizz Scarves ini. Pasti ramai jejaka yang ingin menjadikan Lufya teman hidup selepas melihat keayuan Lufya ini.

lufya

7 lagi gambar Lufya manis bertudung dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Elfizz Scarves.

lufya
lufya
lufya
lufya
lufya
lufya
lufya

65 responses to (9 GAMBAR)Lufya Nampak Manis Gayakan Tudung Elfizz Scarves

  1. ain says:

    1st

    0

    0
  2. Hahhahaa says:

    Makin basahlah ketiak nyer!!!!

    0

    0
    • Mari Masuk PAS Meh says:

      PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS ! PAS !

      0

      0
  3. I HATE UMNO says:

    …….DAN YANG PENTING BULU MATA PALSU BOLEH SANGKUT BAJU!

    0

    0
  4. Anonymous says:

    lufya lg cantik dr zarina seksi tu

    0

    0
  5. kak nab says:

    lufya ketiak basah kn, knl sgt time die gaduh dgn lavoncah ape nth…gaduh sbb ketiak n cte porn..hahaha..lwk….

    0

    0
  6. Kak Toyah says:

    ketiak dia berair tak????

    0

    0
  7. nyan says:

    cantikkkk

    0

    0
  8. zura says:

    Cantiknye dia pakai tudung :D

    0

    0
  9. cik pija comel says:

    comel sungguh :)

    0

    0
  10. Sshh says:

    cantik lagi lufya dari zarina la..lufya lagi cantik n manis bila bertudung..

    0

    0
  11. Sshh says:

    cantik lagi lufya dari zarina la..lufya lagi cantik n manis bila bertudung..

    0

    0
    • Glamer Gilerrr says:

      Lufya lg CANTIK dr Zarina laaaa…… Zarina wlapun pakai tudung aku rasa cam tak sesuai dgn dia… huhu sorry girl! Lufya lebih manis pakai tudung….

      0

      0
  12. Sshh says:

    cantik lagi lufya dari zarina la..lufya lagi cantik n manis bila bertudung..

    0

    0
  13. Sshh says:

    cantik lagi lufya dari zarina la..lufya lagi cantik n manis bila bertudung..tpi kenapa bulu mata dh cam penyapu jer..

    0

    0
  14. DondangSayang says:

    Kenapa mahu diaibkan dengan ungkapan ketiak basahnya? Semua manusia yang normal akan berpeluh di ketiak kerana diketahui terdapat kalenjar peluh yang aktif di sekitar ketiak, tinggal lagi samada terlampau aktif atau biasa-biasa sahaja.

    0

    0
  15. Sshh says:

    abg nara oiii..knapa komen ssh sgt nk masuk ni..

    0

    0
  16. ......... says:

    lufya lebih cantik dari zarina yang seksi maut tu..zarina ad nmpk cam jongang ckt..

    0

    0
  17. Lavocah says:

    wahwawawawawahhhh……. biar ketiak basah jgn kena tangkap basah,,,,haaaa

    0

    0
  18. lufya vs zarina says:

    ketiak basah pn. kau ada??

    0

    0
  19. Zarina Anjoulie Lavocah says:

    Macam mana pun ketiak kau lecak! Berair!

    0

    0
  20. chentalove says:

    jauh panggang dari api prbezaan Zarina dri Lufya…
    Lufya lbh cntik lg…
    Zarina sexy hbis,dh la x mau bdamai @ lpakan ksh sengketa antra dia dgn Lufya…
    Lufya dh mnta maaf pn,siap bt lgu lg….emmmmmm…?????????

    0

    0
  21. jaja says:

    makeup macam ni ok. natural. x de la tebal mcm 10incii

    0

    0
  22. teqoren says:

    cantik lufya nie…suka..

    0

    0
  23. ray says:

    semua wanita menjadi sangat cantik apabila bertudung………

    0

    0
  24. ray says:

    semua wanita menjadi sangat cantik apabila bertudung………

    0

    0
  25. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  26. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  27. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  28. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  29. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  30. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  31. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  32. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  33. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  34. halimah jongang says:

    ape pun yg lavocah tu ckp sbb dia tu berusaha nak tutup malu diri dia yg murahan gila tu,sbb tu ckp mcm cibai je pasal org,ketiak basah pung xpnh la kuar gambar laki dok gigit tetek dia…astaghfirullahalazimmmmm

    0

    0
  35. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    lufya ni pon masok PAS jugak ke ?

    0

    0
  36. halimah gigi panjang says:

    Halimah jongang byk nar ko komen,.cantik sgt lufya ni ade lesung pipit lgi

    0

    0
  37. ehhh says:

    mcm muka norish karman plk

    0

    0
  38. saya ok jer! says:

    LUFYA CANTIK SANGAT.
    BERBEZA LA MUKA DIA DENGAN ANJU. DIA LAGI MANIS. PELIK2 JE ORANG KATA LUFYA NI ANJU. HAHA

    0

    0
  39. heh says:

    bkn name die dlu LUTFYA kew~??

    0

    0
  40. heh says:

    bkn name die dlu LUTFYA kew~??

    0

    0
  41. heh says:

    bkn name die dlu LUTFYA kew~??

    0

    0
  42. zaza says:

    aah la.muka sama.hahahah.
    papepon lufya memang sgt cantik
    lufya kalaw berlakon dgn nazim mesti seswai

    0

    0
  43. temah says:

    Klu pkai tudung xde la org nk tersilap awk dgn zarina tu lg. Pki tudung lg cntekkkk.

    0

    0
  44. Cemara says:

    Semoga dgn ambik org yg x bertudung ni jadi model, agar terbuka hati nya utk berhijab.Mcm Farah AF yg selalu terlibat dgn Astro Oasis programme..last dia pakai tudung juga :). Harap Lutfya ni tgk sdri gambar dia yg bertudung ni.rasanya lbh ayu dan anggun dr tidak bertudung.

    0

    0
  45. pening lalat says:

    muka kacuk nie lg elok bertudong kerane lg cantik sebenar nyer dr xbertudong…

    0

    0
  46. MahaRani says:

    Gambar ke5 tu sebiji mcm zarina la

    0

    0
  47. Minah chubby says:

    Cantik lufya pkai tdung..

    0

    0
  48. Minah chubby says:

    Cantik lufya pkai tdung..

    0

    0
  49. Anonymous says:

    0

    0
  50. fahri eryna says:

    cantek ker?

    0

    0