Written by Bella | July 12th, 2016

Siapa yang tidak kenal dengan Emma Maembong bukan? Malah, semua tahu Emma mempunyai keluarga yang agak besar.

Pada Aidilfitri yang pertama, mereka sekeluarga telah berkumpul dan sempat berkongsi beberapa foto aksi mereka di hari raya.

Tidak kami nafikan memang cantik-cantik dan kacak adik beradik Maembong ni..Hehe…

Harapnya hubungan rapat antara mereka adik beradik akan terus berkekalan sehingga akhir hayat.

Jom kita layan beberapa lagi foto aksi keluarga besar Emma Maembong dengan membaca entri ini sepenuhnya.

26 responses to (9 FOTO) Aksi Keluarga Besar Emma Maembong Di Hari Raya

  1. mak kuntum says:

    cantiknya lukisan2 dalam frame kat umah diorang..untung la bapak nya tangan berseni

    0

    0
  2. Anonymous says:

    Terperasan plak tiang SERI kat 1st photo tu…..

    0

    0
    • Huhhh says:

      Menatang apa weh tiang seri

      0

      0
      • Kak timah lambong says:

        Belah kanan tu haa. Haih ko ni dik takkan ler x paham tiang seri bahasa kiasan, bahasa pasor nya paip keluar air jamban.

        Akak rasa gambo 1st tu deme amik luor rumah. Cantik gak kat luar dia pasang lantai kayu. Kala akak idok ler. Sayang oi kayu kena ujan tempias abih reput

        0

        0
        • Pekerja Gomen says:

          Tu bukan paip jamban, sbb rumah dia rumah teres bukan rumah pangsa. Rumah pangsa ye la ada tiang seri air pelimbah turun ke bawah…
          Kalau rumah teres takkan air pelembah bawak naik ke atas bumbung… tk logik. Dah tentu loji kat bawah tanah.
          Ini paip dari gutter untuk air hujan atas bumbung rumah…

          0

          0
        • chiara says:

          kak timah oii…kesian hang ni…tu paip air hujan atau rainwater downpipe… celah mana pulak paip keluar jamban ikut luar rumah… kesian hang ni…. lol

          0

          0
    • lalola says:

      kuang asam… hahahahaah punya la aku scroll balik atas…. hahahaahha

      0

      0
  3. missv says:

    dlm rmi2 emma paling lawa & sopan…

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Syok weh klu adik beradik ramai. Nak plak sekepala ngan ipar duai semua.

    0

    0
  5. Kak timah lambong says:

    Cantik pokok bulat2 tepi tangga tu. Kat mana ler dia beli agaknya

    0

    0
  6. aaakulahhh says:

    semoga yg dah jadi mak bapak…or bakal mak bapak..
    amik la perhatian, terapkanlah ilmu agama dan iman dlm diri anak2 kamu..
    time kecik lg rotan la sepuas2nya..
    jgn besar br nak menyesal konon…

    0

    0
  7. melati says:

    salah ayat tu Nara ..” siapa yg tak kenal Emma Mambong”..!!! ni saya nk bagitahu , saya lah org yg tak kenal siapa diani….dgr dlm Radio jeww….!!! saya dlm Delima ni.. nk kater saya tipu berdosa,”‘ nk kater saya tergelak memang betol..”….!!!

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Ek glak la ko sorg2..ada kita org kisah…bruueekkk!!!

    0

    0
  9. Rose says:

    rmh 2 tgkat of coz la kene ade tiang untuk saluran!….xkan nak tembus kat lantai plak!
    Single story kot ye la xade!

    0

    0
  10. melati says:

    saya tgk tangga pun saya tahu Umah org miskin………hmmmmm..

    0

    0
    • xxx says:

      biarla klu die org miskin.. kau dah knp melat?

      0

      0
    • dia says:

      bapak dia arkitek kan…. ko mmg tak tau seni.
      laa nee mmg org sengaja tak plaster baru nampak rare…. hanya old skul yg buta seni jew kata tangga tuu tangga org miskin… silalah beli majalah pasal trend rumah2 laa nee, nee asik duk baca majalah mangga jew tuu yg tak berkembang.
      ** maaf yaa

      0

      0
    • che ton says:

      tu bkn tangga org miskin, tp tangga berseni… don’t u know the meaning of ARTS??

      0

      0
  11. anon says:

    Untung keluarga mix, semuanya lawa2

    0

    0
  12. che ton says:

    comelnye ank2 buah emma ni… che ton hrp ank che ton nnt muka mcm ni… huhu… doakn yerr..

    0

    0
  13. Anonymous says:

    serius, dlu msa 1st tngk yaya berlakon aku tak tau pun yaya tu kakak kpd emma n chacha..sbb lain sungguh rupanya. mmg muka melayu tulen.

    0

    0
  14. cik embong says:

    yg pakai tudung cantik!!!

    0

    0