Written by AbangNara | October 18th, 2012

Lama tak dengar cerita terbaru Erra Fazira. Yang paling latest Abang Nara tahu ialah Erra bakal muncul bersama Rozita Che Wan, Ziela Jalil dan Raja Azura di dalam program Astro yang berjudul Primadona. Mereka berempat telah hadir ke sidang media ASK2012 semalam.

gambar erra

Paling menumpu perhatian sudah tentu primadona Erra Fazira yang tampil bagaikan puteri. Wajah Erra memang maintain cun melecun. Tak mamah dek usia. Tak salah kalau Abang Nara cakap yang Erra makin tua makin cantik. Pasti suami makin sayang mendapat isteri yang pandai menjaga diri seperti Erra.

gambar erra

7 lagi gambar Erra Fazira di majlis sidang media Anugerah Skrin 2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya.


gambar erra
gambar erra
gambar erra
gambar erra
gambar erra
gambar erra
gambar erra

Kredit gambar Facebook Erra Fazira dan Budiey.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

120 responses to (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media Anugerah Skrin 2012

  1. rynna says:

    mcm komen perli erra je abg nara nih.. ;)

    0
    0
    • pisces says:

      dia suka pakai rambut palsu..

      0
      0
      • PERMAISURI ZALIM says:

        puiikkkk..puteri hape!!..puteri tua tak sedar diri ade lah!!

        0
        0
      • Anonymous says:

        dah tak sesuai dh nak bergaya pkai bj cmni erra.. mcm barbie doll usang je.. ..

        pkai la yg sesuai ngan umur.

        0
        0
      • kecoh siak says:

        dia buat kening tebal. mcm elfira. tp sekali imbas macam iras muka rita rudaini.

        0
        0
      • Ayang says:

        Kalau tgk life erra ni memang cantik…

        0
        0
      • Najib says:

        sekarang trend kening tebal…wow menawan.

        0
        0
      • elajb says:

        erra cute & comel sangat.. y laen 2 jgn jelus eh.. tak usah la nak komen y negetif sgt kat laman artis nie..menyampah plak bile saya t’baca.. =) kalau nak mengutuk or whatever la kn mintak tutup jer la blog BN ttng cerita artis, cari la cerita2 y tak mengaibkan org yer.

        0
        0
      • virgo says:

        die guna rmbut palsu sbb die taknak rambut die rosak..

        0
        0
      • Ko Kesah says:

        dah nampak usia dia makin dimamah usia, kak maria kena dapatkan nasihat kaunseling dari adik mariana..okk.

        0
        0
      • aku meluat ngan org bukak blog gosip artis tp nak expect jumpa pompuan alim..xphm says:

        Ok komen paling bijak wahai elajb….aku setuju sgt ngn ko….tak phm la dorang ni..bukak blog gosip artis tp nak expect jumpA ustazah…adui..oi smua org melayu..bek korg takyah bukak blog ni..sama mcm korang sengaja bukak video 18sx tp dok menngutuk org tu.korang jgak dpt dosa kering…..comon la….jgn la otak sempit sgt.sbb tu aku ckp elajb paling bijaksana dlm befikir…aku tak phm setiap kali bukak blog ni…asik nak mengutuk je.now bile ela jb ckp cmni br aku paham….sbb ramai sgt org otak shot…bukak gosip artis tp nak expect jumpa ustazah.nama pon artis….bia la…kalau korang syg sgt dorg..g bedoa bamyak2 dari mengutuk….aku besykur sgt ramai artis msia dah pki tudung….aku rasa banga sbb wlupon dorg artis tp dorg dpt hidayah…korg tgk artis islam kt lua sana.lg trok dr artis barat..tak baik nk state artis mana…tp korg pk la bek2

        0
        0
      • KAK CHAM KUAT GOSIP & TIDO KAT TADIKA says:

        sepatutnya 2012 bertudung! Takbir!

        0
        0
      • KAK CHAM KUAT GOSIP & TIDO KAT TADIKA says:

        Erra ni kesian nilai ekslusif dia dh hilang walupun dia jd wajah ekslusif astro! dulu boleh la dia tapau berlakon filem je! sekarang muka dia besepah2 berlakon drama yg x berkualiti kat astro tu! artis ekslusif sekarang diepagng oleh maya karin!

        0
        0
    • DinDa says:

      Terserlah ‘ketuaan’ di muka erra

      0
      0
    • Awekbulu says:

      Terserlah kerker’tua’an mu erra..Namun gigih bermotif kan fairy ..Kesian

      0
      0
    • konn says:

      dahh la tu artis2 kertu…cukup2 la dgn skirt…sorang lg ziaza zainnnn…geliiii aku tgkkkk..tolonggg la tgk cermin…dah tuaaa x sesuai gaya barbie niii…

      0
      0
  2. aku tak peduli says:

    erra wat kening tebal cam elfira loy..sweet lol…

    0
    0
    • Anonymous says:

      yelah betui2 kening ikut elfira loy.

      0
      0
    • Anonymous says:

      suke beno erra ni dgn rambut pelesu….

      0
      0
    • mamee monsters says:

      tapi mcm senget sebelah la..belah kiri…

      0
      0
      • Anonymous says:

        Otak ko yg senget…itu mmg style rmbot la….nk kutuk tp merapu je…atlis yg len ni kutuk ade makna…

        0
        0
    • AYO says:

      sekarang memang tengah trend kening tebal. sebab kening memainkan peranan penting pada bentuk muka.

      kening tebal menampakkan anda lebih muda berbanding jika anda mempunyai kening yg nipis. Bukan nipis asli tapi nipis dicukur. So..tak payah la nk cukur2 kening. natural look much better.

      0
      0
  3. amnr says:

    cantik baju erra

    0
    0
    • fairus sulaiman says:

      ni aku dapat minah ni . sbulan aku henjut nonstop.. geram aku dgan erra ni … fap fap fap

      0
      0
      • Minah jambu 24 jam ngadap lappy says:

        Henjut la saya sekali bang,,,, mesti best kalau kena henjut dgn abg… saya nak jilat2 ketiak abang…

        0
        0
  4. huk oloh says:

    “pasti suami suka isteri yang pandai mejaga diri” hai abg nara sound bini sendiri ke??

    0
    0
  5. kening says:

    kening dia knp lain2…hehe…salah touch up ke ape…sebelah tinggi sebelah x…

    0
    0
  6. . says:

    tdi pagi masa tengok tv ada pic era..memg cantik la..knpa la bkn dia y d pilih jdi pengacara ye..

    0
    0
    • Kipas Payah Mati Neelofa says:

      sebab pengacara dh mmg tertulis milik awal dan neelofa.. kenapa la ko tak blh terima kenyataan yeaaa?

      0
      0
    • jujur says:

      kau ingat erra ni pandai mengacara? lol. sama tahap je dgn ziana zain, mengacara buat org bosan, sbb dia takda wits mcm lofa atau marion caunter. besides muka dia bersepah kat astro dan takda penarik. she’s old, wrinkly and so yesterday.

      0
      0
    • vege says:

      ahhh sudahhhhh ni kang mesti terbabit neelofa dah sah2 keluar lah kipas bengkok dia

      0
      0
  7. cikikaka says:

    cantik… tapi kening ooopppss sikit…

    0
    0
  8. Kepologi says:

    sy tengok era ni dh kurang cantiknya la..cam nmpk dh tua skt atau d sebabkan dh ramai artis y cantik dari era ni sb tu bila nmpk era dh x berapa cantik…

    0
    0
  9. era versi lain says:

    cantik, tapi bila nak bertudung?

    0
    0
  10. erra says:

    Sbb dh x laku jd retis.

    0
    0
  11. jujur says:

    memang puteri tapi bkn puteri secantik bidadari tapi puteri botox a.k.a perasan bajet cantik..lol

    0
    0
    • Kipas Payah Mati Neelofa says:

      mane ko tahu dia puteri botox? ko ni doctor yg merawat dia ke? fitnah ko ni.. harap tuhan ampunkan.. amin..

      0
      0
      • jujur says:

        kipas payah mati neelofa: xyh nk baik sngatlh wei…kalau ko pun suka baca ruang gosip ni,dh sah2 kau pun kepoh..utk pngetahuan kau jgn sbb minat kau butakn mata..harap2 jgn smpai hati pun kau buta…lol

        0
        0
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        dah tu ko fitnah org tu baik sgt ke? hati aku tak kan buta kalau menidakkan fitnah ko.. ini ke yg ko katakan jujur? jujur pada tuhan dan x pyh la nak jujur pada semua pengomen di sini kalau dh nyata fitnah yg ko bg..

        0
        0
      • [email protected] says:

        Jangan nak samekan org lain dengan kau. Org bace blog gosip sebab nak tau pasal artis. Tp xde la sampai nak memfitnah artis tak semena mena mcm kau. Ntah2 die suntik vitamin, kau ckp botox. Hrp2 kau sempat mintak maap dr org2 yg kau fitnah.

        0
        0
      • JoyahJinki says:

        jujur la sangat..

        0
        0
    • Anonymous says:

      Penfitnah.. X malu

      0
      0
  12. Menyampah says:

    h mcm ank patung..tpi versi tua la….bila artis ni nk berubah ye..dh tua2 pn masih pakai baju cam tu…

    0
    0
  13. Nur Arin says:

    Makin ramai mak-mak orang berskirt2 skang…=P, bagaikan puteri la sangat!!!hehehe…jgn marah erra…

    0
    0
    • bujang says:

      Kalau semakin tua dok masih lagi pakai skirt memang nampak maciam budak perempuan terencat akal……ko org. bila dah tua …ingat jangan pakai gaun atau skirt cam ni…nampak sangat macam orang bodo.

      0
      0
  14. Anonymous says:

    aku tengok muka dah macam bola rugby. makin panjang noks. bhahaha

    0
    0
  15. Sshh says:

    Nmpk cam cantik..tpi bila tengok btl2 x la cantik sgt pn…nmpk dh tua juga la..

    0
    0
  16. ayam gemok says:

    pic yg makan eskerem tu , nenek rozita nmpk sgt cover cunnn , ewwyuuu , yg paling comel kak ziela jalil jgekk .. hehe

    0
    0
  17. JoyahJinki says:

    macam ada yang tak kena je ngan mekap dia..
    nampak agak pelik wajahnya..

    0
    0
  18. nybuk jap says:

    U all ni semua salah kening tebal pun salah nak tebas kenangpun salah…..
    dah sah2 erra tu memang cantik tak lah guna botok sangat corz i pun ada kawan seusia ngan era x guna botok tapi langsung x ada kedut mcm era tu nampak lagi ckit sesuailah ngan usia dia …… cantik apa .. terimalah hakikat yang dia tu memang cantik……. x payah kutuk2 orang okey…..

    0
    0
  19. Anonymous says:

    u all ni semua salah kenang tebal pun salah nak tebas pun salah…….. dah sah2 erra tu memang cantik dia pakai apa pun cantik x lah guna botox sangat corz i pun ada kawan yang seusia ngan erra langsung x ada kedut tu orang biasa ja x guna botox erra tu nampak lagi ckit tapi sesuai lah ngan usia dia … terimalah kenyataan yang dia tu memang cantik x payah nak kutuk2 org okey…….

    0
    0
  20. ctea says:

    Suami Bertuah Di Dunia… Tapi Merana Di Akhirat & NERAKA…

    0
    0
  21. ............ says:

    PADA SY ERRA DH X CANTIK LA…

    0
    0
  22. Anonymous says:

    ok la cantik.. tak nampak lutut. dari cik ta.. before ni cik ta pakai cmtu.. ala barbie doll.. seksi btol.. nampak lutut..

    0
    0
  23. Jaja says:

    So abby abadi bt kening camtu gak..coz kening abby sgt nipis!

    0
    0
    • mak jemah laser says:

      hahaha…pic yg mkn eskem uw nmpak no nek ta nie da tue beno…tangan uw da bkedot seribu…tp pangai bajet cam anak dara…
      ada hati lak uw nak kahwin nan jantan bujang…
      hak tuuuuuuiiiiiiiiiiiii!!jijik aq tgk nek ta ni…
      nek lampir che’ ta…
      hahahaha…..

      0
      0
    • mak jemah laser says:

      haha..nmpak no nek ta nie da tue beno…coz tangan da berkedot seribuuuu…hahahakkk..pangai bajet cam anak dara…hak tuiiiii!
      ada hati lak uw nak calon laki jantan bujang…x sedar diri tol!….
      che’ ta dah mcm nek lampir…sama cam ayu rodah…

      0
      0
    • bujang says:

      Sape kata Abby lawa….dalam kumpulan elite abby yg. paling x lawa. Muka dia x macam artis langsung….muka minah kampung.
      Tapi sejak bertudung ni baru nampak lawa sikit….xlah muka nampak lebar sangat, kening halus macam wayang opera cina.

      0
      0
  24. alamak says:

    3 artis ibu tunggal, erra aja isteri org, jgnlah menyakit kat erra suda status ibu tunggal. oh entah2….. jeng2

    0
    0
  25. mok cik says:

    x cukup pakej lagi nih … cantik mmg cantik tapi biarlah cantik dtg dgn rajin mengemas ghumah dan pandai memasak .Ni nengok kuku mcm jarang masuk dapor jerr ….patut la ada desas desus somi ada org lain … mesti kes somi selalu perut lapau atau asyik makan kat kedai ….

    0
    0
    • bujang says:

      Kalau rajin masak pun tapi kuku panjang memang loya nak makan, kuku panjang walau bersih macam mana pun memang kotor, x tau ke kebersihan….
      x elok menyimpan kuku panjang….kalau suami mintak tolong picit2kan hah….kes nanya nanti luka tercakar kuku.
      Silap haribulan nanti masa basuh berak jubur sendiri luka…..eeeee….kotornya….

      0
      0
  26. toing says:

    udah2 ler erra .. awk bukannya muda lagi .Berpada pada la bergaya tu.Jgn memalukan diri sendiri ….

    0
    0
  27. Noor says:

    cantikknya erra mcm puteri raja…sape yg kutuk tu sume jeles ngn erra ajer…

    0
    0
  28. miz gorgeous says:

    muke erra ni nampak mcm lain dari yg lain la…selalu nyer mukerdie tak mcm ni…aku mmg minat giler muke die yg comel DULUUU…mesti ade ape2 ni kan

    0
    0
  29. Dr. Plastik says:

    Harus lah tak makan tua sebab menyuntik botox berbalang-balang. Tapi bahagian leher tak dapat sembunyi… Fake!

    0
    0
    • Kipas Payah Mati Neelofa says:

      ni lg satu tokey fitnah.. ko kalau dengki dgn org tak payah la fitnah org pun nak berbalang2.. plastik!

      0
      0
  30. nybuk jap says:

    erra ni memang suka masak n mengemas umah …. corz dulu ada jiran tu kawan ngan sepupu awie masa tu mereka masih tunang dia cakap erra memang suka masuk dapur so kalau x tau ceta jgn suka mengata nanti jadi fitnah klu x betul n jgn lupa kita semua akan menuju ari tua so jgn bangga ngan usia anda yg masih muda ingat2lah sikit tiada yg kekal didunia ini… yg muda akan tua …. terimalah hakikat ini jgn asyik nak mengumpat org jeeeee…….crmin lu diri sendiri……..

    0
    0
  31. Sajer says:

    da tua ..muka pun da bergaris..x yah la pakai cam tu..mcm x kena..kalau ND tu cantik la….

    0
    0
  32. mizz says:

    hurm…biasa je…

    0
    0
  33. silalah tua cara terhormat says:

    aduhai, ni lagi sorang.

    tak reti akak nak kata dah. faham celebetrity kena bergaya, tapi kalau pakai sesuai dengan umur kan ke lebih anggun. kalau dah injak ke 40 tu, pakailah yang macam 40. Nanti peminat yang umur 40 pun suka dan ikut juga. Aging gracefully please Malaysian celeberity. Please.

    0
    0
  34. Anonymous says:

    i386.photobucket.com/albums/oo307/beautifulnara/bnara/erra6.jpg

    tua!

    0
    0
  35. Anonymous says:

    euuuuuuuuuuuuuuw jijik

    0
    0
  36. lililola says:

    Abg Nara..rabun ker apa?? kat mana awet mudanya?? dah tua la..dah mcm makcik pun..& Erra ni x cantik mane pun, biasa2 jer! FYI Nara, aku nak bagitau ko, para suami lebih sayang pd isteri yg pandai memasak, cekap menguruskan rumah tangga, yg menjaga makan minum, pakai suami & anak..bukan pd cantik rupa sj..ari2 nak makan’ cantik jer ker? maka suami pun lari la..nara ooii!

    0
    0
  37. Anonymous says:

    tak sedar tua

    0
    0
  38. Anonymous says:

    lopak suka tayang bra…

    0
    0
  39. hambaallah says:

    kalau pakai tudung lagi cantik,manis,ayu :-)

    0
    0
  40. Anonymous says:

    sendat lagi ke

    0
    0
  41. mulut tak wangi says:

    yg kutuk2 erra ni msti peminat tegar ,jue,fazura & lofak…bila artis pebret diorg ciap sanjung2 w/pn pakai seksi2 n seksa…hahahaha…

    0
    0
  42. ntah says:

    ermmm… Yg komen2 ni mcm lah nnti x tua.. Kutuk2 kemain.. Silap2 nnti tuhan balekkan sml kutukan tu kt diri sndri br tau.. Silap2 lg over dr erra kang nnti.. Kan ke malu…

    0
    0
  43. idunno says:

    dagu nmpk sgt suntik..

    0
    0
  44. Dida says:

    Haiya…ingat sudah kurus… Rupanya tambah dagu…tipah tertipu….

    0
    0
  45. ... says:

    ya… dagunya lonjong macam dagu zahidah rafikah…

    0
    0
  46. nyah tetek says:

    erra kekal sbg miss world forever n ever..

    0
    0
  47. tasya says:

    Muke Erra nampak tue r…kne mkn collagen ni, bru nmpk lebih muda cam Raja Ema n Emak Neelofa…hihihi…

    0
    0
  48. anon says:

    mmg x dinafikan…..
    baju dia mmg cantik… hihihi

    0
    0
  49. putera says:

    puteri kertuu mana nih? he3..x sesuai!!!

    0
    0
  50. fikir says:

    ape sbb yg erra ni dipanggil primadona ye? Sbb blakon byk filem kt tv kah? Is that a definition for a primadona. Kalo nk kata lakonan mantap rs aku.. Wan maimunah lg bagus belakon kot. x pnah aku tgk dia ni blakon bagus. Nothing to be proud of..

    0
    0
  51. dekan kolej says:

    sape ckp dy x cntik…sy pnh jmp erra mse ujibkt pilih kasih3 kt kl sntral dy jd slh sorg juri…putih giler dy ni xcm umo 35k cm 25k ade laa…ms dy duk kt mja juri npk cm gmuk bdn brisi xp ble dy bgun nk g pentas npk bdn dy da kurus xp xdela krempeng cm jiana jain tu…btw dy mmg sgt cntik..dr joh cm doll n rmai org yg dtg tgk tu snap erra dr jaoh bkn org nk tgk pserta pk3 xp org lbh tgk c erra nie….

    0
    0
  52. […] (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media Anugerah Skrin … […]

    0
    0
  53. badang says:

    walau pun umur era dah meningkat…era tetap cantik…alhamdulilah..anugerah tuhan…..

    0
    0
  54. akupunerra says:

    muka cantik pun rumah tangga begolak uolls…!!!

    0
    0
  55. […] (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media Anugerah Skrin … […]

    0
    0
  56. eira says:

    alaaaa..susahlah jadi artis ni..cantik salah..buruk lagi salah..artis pun manusia, guys..ada kelemahan dan kekuatan macam u olls…so jgnlah kutuk2 i…dan kalo yang puji tu..thanks tapi semua pujian hak Allah yang menciptakan manusia..i and u olls la…..

    0
    0
  57. […] (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media Anugerah Skrin … […]

    0
    0
  58. […] 109 responses to (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media … […]

    0
    0
  59. […] 109 responses to (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media … […]

    0
    0
  60. […] 109 responses to (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media … […]

    0
    0
  61. Kak era biar diorang nk ckp pe diorang yg dpt dosa..tp smoga k.era brtudung lg cntik.

    0
    0
  62. […] 113 responses to (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media … […]

    0
    0
  63. […] 113 responses to (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media … […]

    0
    0
  64. […] 113 responses to (9 GAMBAR)Erra Fazira Bagaikan Puteri Di Sidang Media … […]

    0
    0
  65. Anonymous says:

    kak erra tiut sangat..macam barbie doll

    0
    0