Written by AbangNara | October 18th, 2012

Masih ingat lagi kontroversi hebat antara Anzalna dan Neelofa dulu yang berakhir dengan Anzalna memohon maaf kepada Neelofa. Mereka berdua dikatakan tidak berjabat tangan selepas sesi tersebut. Namun semalam ketika sidang media ASK2012, Anzalna dan Neelofa nampak seperti sahabat karib.

anzalna dan neelofa

Anzalna dan Neelofa kemudiannya mengesahkan bahawa mereka berdua sudah menutup buku lama dan kini berkawan semula. Kata Neelofa:-

Bagi Lofa benda ni semuanya dan berlalu dan kami dah lupakan kisah yang terjadi sebelum ini. Bagi Lofa benda ni perkara kecil je. Jadi tak ada sebab kenapa kami tidak boleh berbaik semula. Setiap orang ada pernah buat silap, begitu juga kami. Jadi tak salah kalau Lofa dan Anzalna berbaik semula dan mulakan suatu hubungan sebagai seorang sahabat yang baru. Kalau ada apa-apa program yang melibatkan kami berdua Lofa ok je. kami profesional.

anzalna dan neelofa

Ha. Kan bagus begitu. Gaduh lama-lama pun buat penat je. Dunia hiburan Malaysia pun kecik je. Pergi sana pergi sini, jumpa orang sama je. Semangat silaturahhim beginilah yang kita mahukan. Tak gitu? Lagi 6 keping gambar kemesraan Anzalna dan Neelofa di sidang media ASK2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Sumber asal BuahMulut.

anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

205 responses to (8 GAMBAR)Anzalna Dan Neelofa Sudah Berbaik Semula

  1. mek yah says:

    amboi baju lofa.. takde transparent lg?? takpe la lopak. elok la ko bbaik. taknak official way ke? hahakz

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 191 Thumb down 5
    • DinDa says:

      lopak, baju tu xde yg jarang lagi ke?
      kalau mmg niat nak tunjuk bra, baik tak payah pakai baju…
      mak pakai tudung, anak pakai bra…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 223 Thumb down 6
    • lopak ayor says:

      amboooooooiiiiiii..bra si lopak….push up giteww!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 78 Thumb down 3
    • Hadoi says:

      Lopak,ko betolkn tali bra ke??

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 82 Thumb down 1
    • kamariah says:

      lofa lofa lofa…aku x pasti knpe n mengape mesti ko berpakaian begini…aku pun x pasti ape yg kau nk tunjukkan aku rs mesti ko pk ala bknnye seksi pun bknnye bogel pun ala x perasan plak bj ni mcm gini what ever la lofa ape pun reason ko hanye engkau sj yg tau….ape pun aku hrp ko blh fikir dgn waras lg dikemudian hari….peace

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 0
      • Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 14
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      jarang nye baju kau lofa ! baik pakai coli je ! bagos la kalau lofa dh berbaik2 ngan anzalna ape nk gadoh2 tol tak sama2 cari makan dlm indsri ….yg penting lofa ngan anzalna mentain jambu ok …..perangai pon nk kena jambu jugak tau ehhh…………lov u lofaaaaaaaaaaaa….anzalnaaaaa.. !!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 2
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      minah jambu tk paham lah coli si lofa ni macm terlondehhhhhh je !!!! longgar ke coli tu ??????? pakai koset kn senang nampak lah kecantekan tetek tu ishhhhhhhhhhhhhhhhhh ni semua nk kena ajar ke huh !!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 48 Thumb down 0
      • apapn neolofa tetap manis dn comel....ha..ha..ha.... says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 27
      • upzz says:

        haah la tali coli panjang kebawah cube up kan sikit tali tu macam terlondeh pulok.jgn pakai macam ni masa anugerah skrin sudah ribuan jantan nengok ko punya tut.hilang hak exlusive pada suami

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      tu gambar masa dia 15 tahun la :p

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 56 Thumb down 3
      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

        Hahahahahahahahahaha kau ingat lofa ni si Embong tu baru umor 15 taon dh pelok2 ngan jantan !!!! hahahahahahahahahaiiiiiiiiiiiiiiii !!

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • Selitone says:

      Wahahaha….

      Lebih ramai yang memberi komen tentang ‘ketelusan’ baju Lofa tu… theehe… x perlah… korang dah suarakan pun…. bagus… tajam pandangan korang…

      Ok, Lepas ni harap jangan salahkan penganjur, penaja baju, flash kamera blablabla… thehehe.

      Sesiapa pun… Lain kali, kalau nak berpakaian pun, fikir fikirkanlah corak atau jenis fabrik yang hendak disarung tu. PENGAJARAN tu…!! Kalau yang dah boroi cam aku ni… elakkan lah memakai baju pagoda putih… terjojol keluar pusat. Hahaha

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 52 Thumb down 0
    • melayutlayutteteknye says:

      perghh mmg melayut abes ah tetek nilopak ni.. mcm nangka yg disarung gitu, haha..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 1
    • Saerah says:

      kendur giler tetek lofa nih! melayut kebayah can dah beranak pinak!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 2
    • sis says:

      x suka ler ngan lofa tu…anzalna ok lagi kot…
      ahak3…
      yg penting fasha sandha yg paling cantik…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 1
  2. mizz says:

    hurmm oklah tu…kot nmpk berlakon dpn kamera ni pun iyekan jelah…hopefully x gado2 lg…

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  3. sesajetulis says:

    tu baju dari dalam ke bra tuuuu si nelopak tuu :D

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 0
  4. aku says:

    seksinye baju neelopak. nampak sume dalam2.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 0
  5. Awekbulu says:

    Lopak gedik

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 3
    • Kipas Payah Mati Neelofa says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 21
      • Anonymous says:

        x bgtahu pun nmpak tergedik2…kau xnmpak? mmg la…buta kayu kan..haha

        Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 4
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        apa yg ko nampak dia gedik? ko tu yg buta kerna buat andaian hanya pada apa yg ko nmpk.. jelas ke ko nampak? kang kalau x jelas dah jatuh fitnah ko tahu x ni?

        Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 11
      • Anonymous says:

        ade ke pencuri bgtahu org lain die mencuri? kelakar la kau ni

        Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 5
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        tp tuhan nampak kalau pencuri tu mencuri.. tuhan juga nampak kalau org memfitnah org ni.. ko tak kan nampak sbb ko bkn tuhan..

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 4
      • Anonymous says:

        kau pun bukan Tuhan nk kate org tu memfitnah org ni…kalau org tu xmmfitnah caner?

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        Kalau dia x memfitnah dia x rugi apa pun.. tp kalau dia fitnah dosa la rugi dia dan mane ko tahu dia xfitnah? Ko pn bkn tuhan la anon.. gerak geri neelofa bkn ko atau dia yg tentukan.. baik diam dr berkata2 yg blh menimbulkan fitnah

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      gedek2 lofa pon dia tkde lah nk kondem program masak memasak yg di kate kn tipu penonton tu macm si yatt ! lagi pon si lofa ni tkde laki biar la kalau dia nk gedek pon !

      Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 5
  6. ciku says:

    ala…x peluk cium pun…kata BFF. Lulz

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 2
  7. hehehuhuhaha says:

    wow..neelofa nmpak bra..huhuhuhuhu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
  8. efa says:

    seksinya neelofa…

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  9. Kak Bedah Melah says:

    Haaaaa…macam ni lah… berdamai lah ye..kak bedah sukee..jgn ada pendam apa2 dalam hati.. Anzalna nampak cantik sangat.. Lofa nampak plastik gitu..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 49 Thumb down 4
    • semua saya suka says:

      Anzalna muka klasik.. suke tengok muka dia.. walaupun org kata Lofa paling lawa..Lofa ni muka manis je..tengok dalam tv nampak cantik biasa mcm gadis2 FB yg suka berfesyen dan bersosial tu tp tak tahu la tengok live camner kan.. Tasha Shila n Kilafairy mane eh..dak dua org tu pun suke aku tengok hehe..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 8
    • aku gatal......... says:

      wlpn lopa propa dan seksi, aku sgt mengenyam melihat dia…. hans, bagi lah aku rasa juga!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 1
  10. Ko Kesah says:

    cam plastik jer..but its ok 4 starting.;)

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  11. wiii says:

    wuiii… nampak a cup of bra… is that we called a fashion too?
    ok.. its entertainment world.. everyone should expose themselves…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 1
  12. Awekbulu says:

    Kesian kau..Sangap sgt nk 1st place..Please try again

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  13. me says:

    aku rasa neelopak ni dah rosak la. start dgn bercuti dgn hans. sebelum tu isu gado, skrg pki baju pun jrg nampak bra. mmg dah desperate ker?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 7
    • Kipas Payah Mati Neelofa says:

      Ko rasa ape? kalau ko rase x kena pd tempatnya ko x rase berdosa ke?

      Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 13
      • Anonymous says:

        die kata die rase..bukan nye die ckp ‘lopak dah rosak’,,,kalau die ckp mcm tu barulah kau leh nk ckp die mcm memfitnah..masalhnya bile die ckp ‘rasa’ means tu perasaan die je pun..ape die nk rase lantak die la..gelabah plak kau kan..haha

        Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 3
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        kalau dah rasa pastu post pulak kat umum mcm ni bkn fitnah ke? kalau ko rasa negatif tp tak psti baik ko diam2 sbb dosa tu ko sndiri tanggung tp kalau dh umum pun tahu bkn ke dosa ko makin bertambah kalau x betul rasa ko tu?

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 3
      • kipas tangan says:

        woiiii kipas mati neelofa, DIAMMMMMM LAHHHH KECOHHHHHH

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  14. anzulnu says:

    xyah nk 1st mcm bodoh sgt la..aku sepak kang!! sakai mcm kau patut laST je bukan firST.reti??

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
  15. QhisNia says:

    Transparentnyer baju si Neelofak tu..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  16. gugu says:

    anzalna muka ‘layankan’.hahahaha

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 82 Thumb down 2
  17. mcm mcm says:

    baju neelofa jarang nyer…nampak tutt la…knpa la x de rase malu langsung ker?malunyerrrrrr aku….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 0
  18. cikikaka says:

    baju ape yang neelofa pakai tu? transparent abis.. baik sarung beg plastik je..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 0
  19. nenek lanjut usia says:

    luaran mmg nmpk ok.. dlm hati?? klu nek la mau dndam smpai matii.. munkin nek ni jnih pndendam.. maaf kn nenek..

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  20. Kak Bedah Melah says:

    Haaaa..macam ni lah..berdamai ye..jgn ada simpan dalam hati lagi..kak bedah suka..papepon anzalna nampak cantik..ayu, manis & berkarisma..lofa nampak plastik gitewwww..jgn mrh ya fan lopakk kikikiki

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 3
  21. abg mat says:

    wow!!!!! mantapnya!!!!! .. jarang pulak tu -____- oooohhhhhh indahnya

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 3
  22. hafizrahim says:

    ok..neelofa nak tunjuk baju transparent..TQ lofa.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
  23. la la la says:

    fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  24. mizz says:

    dia guna bra avon ni…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 0
  25. Aninomus says:

    Even aq x minat dorg tapi baguslah dah berbaik..
    Kalau org lain dah gaduh siap xnak dtg kalau simusuh ada kat tmpt yg sama..
    Dunia artis kecik je, so berbaik lah sesama diri..
    Be profesional..
    Dlm masa yg sama kita kena pakai baju bukan kain transparent.. ;)

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  26. JoyahJinki says:

    tu dia aihh,,,
    macam dia sorang ja yang pakai bra…

    mane kipas lopa?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 5
    • lopa slipa says:

      aku tunggu gak ni..dah sorok muke lam lubang jamban agaknya,,,kalau x dr atas sampai ke bawah ade komen die..haha

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 6
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 51
      • Anonymous says:

        die x brani mnjelma..haha..die brani dislike je,,,hahahaha

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 5
      • eh betul ke says:

        Sperti biasa,mnusia2 yg itam rentung hati kat sini lebiy nak highlight bnda ngatif dari positif.moga Allah brsihkn hati korg yo.tajuk entry pasai depa dh brbaik tp mnusia2 yg sparuh jin ni lebih nk sebut2 pasai baju lopa dr dok ckp pasai sikap pmaaf dia yg nk maafkn org yg dh malukn dia.nk bsarkn cerita lg bley plk reka ckp muka lofa plstik.org kalu dh nyampah buatla mcm mana pon.ade je point nk bg org lain join nyampah.aku tgk muke anzalna lbiy pada malu2 coz mgkin sgan dgn nilopah lg.tp ape pn,aku dh stat like anzalna.good step 4 both of u.n lofa,u look stunning as alwiz

        Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 13
      • JoyahJinki says:

        kalau dia pakai elok2, xde sape yang akan kutuk..
        berbaik2 memang lah baik..
        tapi kalau dia pakai elok2, orang akan nampak tajuk dari baju dia..
        sekian, tQ

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 7
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 25
      • kipas la nk kipas sgt oiii haha says:

        yezzaa mmg ternanti2 pun nk tgok komen kau kena hide..haha…

        btw, sape yg mengutuk? aku x kutuk pun…kalau benda x elok nk kata elok xfair la kan…itu bukan kutuk..that’s fact…

        kalau cantik,sedap mata memandang org pujilah..mcm gmbar shooting kt makkah ngan nazim tu kan…kalau da sengaja tunjuk mcm ni nk tayang2 kt org apa yg die ade,elok ke? n bila dah jadi artis xleh trima kritikan jgn jadi artis..lgpun aku rase lofa ok je ngan kritikan2 ni..kau je yg gelabah lebih…

        dorang ni x ckp pasal dosa la sbb masing2 pon tahu diri masing2 ade dosa,,kalau nk ckp pasal dosa bukan lopa je…major kot artis Malaysia ni kene kutuk,,tp diorang x kutuk pun so ko xpayah nk ckp org2 yg komen ni duk sibuk dosa pahala org lain sbb diorang x kisah pun.. cuma adatlah yg cantik yg elok dipuji yg sebaliknya? pikir la..akal ade kan?haha..ke xde? hahaha

        Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 2
      • JoyahJinki says:

        kutuk bole jadi positif, kalau org amiknya sebagai sesuatu yang positif..
        kalau puji je, x maju le.

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
      • JoyahJinki says:

        si kipas ni cara menaip macam dia tak pernah kutuk sesiapa dalam seumur hidup dia..
        haih..
        bagusla cmtu

        Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
      • Anonymous says:

        si kipas komen umpama bayi baru lahir yg langsung tiada dosa..

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        tahu pulak dosa pahala.. yeaa.. mmg majority artis mcm neelofa ni tp kalau dah kutuk mengutuk artis mereka tak suka hingga timbul fitnah apa beza nya mereka ni dgn artis yg berpakaian seksi? korang yg mengutuk ni sebenarnya ceek akal.. tuhan dh bg akal bukan utk mengutuk satu sama lain.. setiap org dicipta ada baik buruknya.. org kalau dh buruk perlu ke nak buruk kn lg? umpama neelofa ni dh berpakaian seksi korang nk seksi kn dia lg dgn kutukan tak membina korg ni.. ko blh scroll dr atas sampai bawah.. blh bilang dgn jari la komen positif.. yg lain penuh hasad dengki.. neelofa x kisah tp tuhan kisah! dan kalau neelofa kisah pun ada dia bg tahu kt umum.. kalau korg dikutuk perlu ke korg nk mengadu kt semua.. manusia ni ada hati dan perasaan.. its normal ok!

        Hot debate. What do you think? Thumb up 2 Thumb down 11
      • handbagmilanstation says:

        Ha betul tu.. Lepastu sikit sikit nak mengutuk pajura. Tak pernah ada kena mengena langsung. Dengki dendam kesumat tak habis. Kalau lopak kena kutuk, Cepat cepat dia nak burukkan pajura juga.

        Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
      • JoyahJinki says:

        ekcelli, kalau dah dia pakai macam ni..
        takkan nak puji kot kan?

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
      • JoyahJinki says:

        hello, pakcik or makcik kipas..
        ang sndiri bole tengok ramai yang komen negatif kan?
        SEBAB?sebab memang salah dia jugak.
        sebab pakaian dia tu sendiri yang boleh menimbulkan fitnah.
        kalau dia pakai elok2, aku rasa majoriti kat sini akan komen yang baik2..
        Allah jadikan dia akal jugak, tapi kenapa dia tak gunakan dengan sebaik2nya?
        ang cakap pasal akal kan, tapi aku rasa dia pun tak gunakan akal dia jugak..
        ang tak payah nak backup dia sangat..
        ang pun mesti pernah jugak mengutuk orang secara terbuka macam ni..
        tak payah nak tunjuk macam ko baik sangat..

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
    • BRAKU says:

      Kipas sudah datanggggggggg kipas jgn tak kipassssssss boleh masuk syurgaaaaa kottt

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  27. peace yoh says:

    tak pakai transparent kang..org lain x tahu dia pakai warna apa

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
  28. aku says:

    perlu ke nak tayangkan warna bra yg ko pkai????

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
    • jue psyco says:

      bagi aku ar…
      kalu nak tunjuk bra sangat aku tak ar heran..
      tpi bile usha balik… breast dia tak ar up! dah mcm londeh je..
      kalu nk tunjuk sangat.. biar ar UP sikit.. mcm dulu2 pix dia baru masuk artis.. pakai bj biru tue..
      ini……… dah londeh.. bawak2 ar beringat!
      elok2 tak katoi. skrg dah sendiri yang tunjuk ya!

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  29. AFFARiNA AFFANDi says:

    Alhamdulillah klu benar ape yg di katekannn…..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  30. tudung saji says:

    lopa bakpo mu paka baju lagu tu..supo doh la denge supit rok rak :P

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  31. . says:

    dh x tahu malu ke pakai baju tpi nmpk bra…lofa ni kalau dia x bnyk kontrovesi ramai y suka dia ni..tpi tu la d sebabkan bnyk kontrovesi ramai y x berapa suka kt dia..termasuk sy..tpi kalau dia berubah cam diana..aku rasa ramai y suka gila kt dia..termasuk sy..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
  32. jangan melampau says:

    ingtkn aku sorg je salah mata memandang…kot ye pon fairytale le sgt,x yah la nk transparent la sgt ailopakk oiii….ape daa..muke dah lawo dh…tp pakaian x berape nak elok je..sian bapak ko tanggung dosa ko..

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  33. nenetBurberry says:

    ni baru pelakon yang hebat… depa kan pelakon… cayalah….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  34. yaya says:

    beso kopek lopak!!!!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 12 Thumb down 4
    • aj says:

      kopek lopa beso??!! xde maknanyer tu… stakat kopek nasi lemak 50sen.. span push-up jer yg lebih telah 2 inci

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  35. Iklan MIG sakai ! says:

    Alhamdulillah bagus la tu.. Gaduh lama2 pon tak guna.. Dua2 dalam industri yang sama.. Cari rezeki jangan dengki2..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  36. daniela says:

    Anzalna…minggu lepas tengok cerekarama..agak bes lakonan u…more better than Lofa….all da best Anzalna.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 45 Thumb down 3
    • ticer.. says:

      more ngan better xsesuai duk skali cik kak ye… ‘more better’ is redundant bcoz the meaning of ‘more’ is already in the word better. pakai je better or kalau nk pakai more jgak pkai ‘more good’

      **vocab of the day… jgn marah kak ye..sy bgtahu je.. :)

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 4
      • lynn says:

        much better pun ok …. :p

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
      • daniela says:

        oh my english…thank u teacher..

        Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        ‘ticer’ = kau eja pun salah..

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
      • ticer says:

        anon.. aku eja ‘ticer’ sbb aku bukan the real teacher n aku xpernah rase pon aku ni ‘teacher’… just sharing ilmu… nickname je kot…yg kau sakit hati kenapa? meroyan?

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
      • Anonymous says:

        uik sensitip lak minah ni..nmpak sangat masuk sini kerap tkde keje..nak pantau komen dia brp byk LIKE . huhu..

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
      • Anonymous says:

        mmg la xde keje sbb x bekerja..tp xdela meroyan mcm kau yg sakit hati ngan sumer org kan..org hati itam mmg mcm ni kot,,,daniela yg ditegur pun ilek je…pelik la kau…hahaha

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  37. masz says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 34
    • Anonymous says:

      org asli ke kau? sepatah haram xpaham aih..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 0
      • mamee monsters says:

        entah….mungkin dari planet lain kot…lepas tgk kopek lopak dibaluti guni bawang yg jarang tu trus dah xpandai cakap…meleleh air liur ko…

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  38. Anonymous says:

    hahaha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  39. jacq says:

    sakai jek lofa pakai cm tu..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  40. Reena says:

    Ish ish..tak sangka lopa ni seorang yg telus….menjadikan suasana tidak terkawal..katanyer..huhuhu..

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  41. anon@yahoo.com says:

    actually perkara ini bole berlaku kepada sesiapa pun, tu lah mesti cuba baju tu under spot light or flash sebelum dipakai. material gini biasa2 tak jarang tapi bila kena cahaya maka nampak lah segala benda dibawah tu.Can’t blame her, happened pada banyak orang pun.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 16 Thumb down 14
    • saudara anon woi says:

      then?sape? penganjur lg? alahaiiiiiiiiiiiiiiii…. lepas ni xde sape da nk organize kalau asek dipersalahkan je… material tu sendiri kite leh tahu la weyh… angkat baju tu tgok nampak x kt luar..kalau nmpak dah sah2 la kan…klu tebal n xnmpak mase angkat tu xmungkin akan nmpak mcm dlm gambar ni.. nk ckp x buat? usaha la sket utk tutup aib tu..ni bkn ckp pasal dosa pahala la ye..klu nk ckp pasal dosa rambut shelai tu pun org da komplen da…baju sponsor? duit banyak kan..kalau artis tu jenis menjaga adab sopan penaja tu pun reti la nk bg baju macam mane…kau pernah nmpak baju sponsor siti nurhaliza nmpak bahu?nampak betis? kalau die jenis menjaga org pun x kata la…

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
      • Anonymous says:

        wah, naik angin nampak ? :) chill le, walaupun tak suka dia, tak payah nak marah2 dengan pendapat saya. pernah tak kena spot light ? at lest masa I pegi buat reheasal kat satu tv station, baju2 yg bakal di pakai di test depan light tu,that how i know walaupun pada mulanya puzzled. Anyhow, i ingat lagi kes ogy yg pakai baju gelap dari atas bawah dgn tudong sekli but bila terpancar flash underwear dia nampak,anda maseh percaya dia nak tayang benda tu ke? Now you mention it, ya, yg salah ialah penganjur dan sponsor baju tu,should have warned her.Having said that memilih pakian yg terlondeh sana sini memang salah si empunya badan!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mamee monsters says:

      daripada pilih material cenggini baik pilih guni bawang jer buat baju..senang crita….hal ini boleh berlaku kepada sesiapa pun yg bongok mcm si lopak ni…then can’t blame the material or spot light…

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      Setuju dgn anon.. !

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. boni kacak says:

    la..ingatkan dah berbaik dah dorang sebelum ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. adil says:

    tajuk kat atas pasal neelofa dah berbaik dengan anzalna, apesal korang cari masalah lain lak, psl baju lofa lah, fokus ok……alhamdulillah lah mereka dah berbaik menangis lah syaitan2 yg berazam nak bawak umat masuk ke neraka bersamanya……. tahniah lofa dan anzalna ….untuk lofa aku nasihatkan just follow the flow….don’t overdo it (the new found friendship)……..untuk anzalna lakterimalah seadanya dengan ikhlas……kat gaaambr tu nampak cam anzalna belom bersedia lagi, terkedu kot………….apa pun harap mereka berdua dapat buang yang keruh dan tulus ikhlas dgn persahabatan ini……bagi aku dua2 cantek.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 15
    • eh betul ke says:

      Ade gk yg spendapat dgn aku.aku x nmpk plk lofa muka plstik.yg aku nmpk anzalna mcm2 malu2 lg.ala,lm2 ok le tu.org2 yg komen bnyk ngutuk ni mane bley tgk lopa nmpk baik.harus parkinson.trus plak ckp muke minah tu plastik.ajal ni entah bila,x payah nk kutuk sgt.x pasai2 elok2 kita perasan masuk syurga tetibe msuk nraka fulok.adeh

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
      • kau x betul kot says:

        aku rase dlm entry neelofa g mekah ngan nazim tu ramai yg memuji kesopanannya…. see???kalau elok xdelah sumer org mengutuk, tp kalau xkna org katelah… ni bukan nk tolong kire dosa pahala org lain lah… dosa masing2 xnmpak jadi kita bercakap mnde yg nmpak la…ni pasal pakaian…ni ke pakaian artis malaysia? kalau korang ckp ok, means baju nabila huda ari tu pon ok la kan? bezanya nabila huda nmpak kulit je…die xnmpak kulit tp tatap nmpak bra…cantik ke di pandangan masyarakat Malaysia? sdar sket ini Malaysia…bukan thailand nk pakai ikut suke… lg satu artis kan? terima la kritikan org…nk dengki apanya,,,diana amir yg jauh lg cantik tu org x kutuk pun,,kenapa?

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  44. mimi says:

    eh, btul la..knp die xketatkan tali bra tu..dh nmpk londeh..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  45. miss suff says:

    syukurla dorg dh berbaik.. dan kita pun harusla berbaik sangka n jangan mudah terus menghukum seseorg tanpa alasan kukuh..setuju dengan anon @yahoo.. benda tu penah jd kt sy.. sy betul2 x perasan baju yg sy pakai boleh nmpk bra bila kena lampu.. kwn tegur baru perasan.. mungkin Lofa pun x perasan baju dia jarang bila kena spotlight.. mungkin baju baru beli tu.. INGAT KITA KENA BERBAIK SANGKA

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  46. Prince Noob says:

    that boooobiesss

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  47. nabila hoodie says:

    sexynyerrrr~kalah mak taw!euwww…untuk pengetahuan smua ,yang kelihatan itu adalah CORSET berwarna putih yea anak2 bkn bra.ok,mak chaw~

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 3
  48. miss J says:

    corset by AVON.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  49. Kalau macam tu alhamdulillah

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  50. nyah tetek says:

    dats how u do it…love u gurls
    pedulikan sume batu api yg sentiasa akan jadi setan sampai mamposs
    u gurls better than dat

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  51. ayu radiah says:

    baju neelofa cantek , suka bahagian kembang kat gaun dia tu & wajah dia anggun sbb tu lah terpilih sbgai pengacara, anzalna lak lehernya panjang cam model2 dari barat, selamat bersilaturrahim korang……..

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  52. don darwin says:

    kenapa umno nak suruh nik aziz letak jawatan sebagai menteri besar, kononya sebab nik aziz seorang pemimpin yang diktaktor, ? ketua menteri srawak yang kaut harta bebilion anak beranak sampai jadi salah seorang yang terkaya di dunia , tak disuruh turun pulak, pelik ah deorang ni!!!!!………….

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 9
  53. arman says:

    masa nabila pakai seksi semua org nak kutuk dia..skrg lopak ni lak pakai seksi..so mana pengutuk2 tuh..klo x pakai bra lagi best lopak..alang2 bg tunjuk..tunjuk le semua…

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • aku gatal......... says:

      xpun, tutup n*pl* guna tape jer.. ala2 hollywood…..
      wahhhhh… rase nak hadiah kan lopa bra push up lah…..
      warna yg lebih terang…. hans… aku nak rase lopa hans……. aku gatal!!

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  54. jejaka idaman says:

    i love anzalna..muke dah la lawa..berlakon pon tiptop…cayalah..aku suke sgt dia brlakon drama ari sabtu malam aritu..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  55. sidqi says:

    luaran je tu.. dlm hati diri sndiri je tahu.. hahahaa. btw like baju lofa.. hmmm meowww!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  56. ummi adam says:

    next time make sure lofa peka dr segi pakaian….. kita manusia biasa di SISI NYA… kami sbg peminat mdoakan smoga lofa sukses slalu…. bkn kerana rupa tetapi bakat yang kami pandang…..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 3
  57. baizura says:

    ‘bagi lofa perkara ni kecik jek..’..ptuihhhhhhhh…
    kalu ko tau kecik, yang ko besarkan dulu ape kejadahnye, sampai nk saman menyaman…ptuihhhhhh…cakap tak supe bikin la luuu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 2
  58. aliya says:

    ADUYAIIIII..baju loffa tu ..await jarang sgt ..nmpak kot bra dia ..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  59. ayuxxx says:

    tak d akui lofa ada rupa paras yg mnarik. dua2 pon ade kelebihan
    masing2..tp kt sini byk dok kondem c lopa je. anzalna sempurna sgt kah?? kenapa tgn anzalna nmpak kasar mcm laki je?? aku bkn nk mngutuk sgt tp aku nak org nmpak jgk kekurngan anzalna jgn asyik nmpak yg lofa je. dia nak bbaik2 pon dah kira cukup bagus.
    kesimpulan kt sini, tkde manusia sempurna.. kita tak tau bila terbuka hti dorg utk btaubat. jga amalan kita. assalam :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 6
  60. ade aku kesah?? says:

    plastik neklopak!! yahudi je smenyeee..puiii

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 2
    • Kipas Payah Mati Neelofa says:

      ko yg mengyahudikan org bkn yahudi juga ke? iya pun ko benci neelofa x pyh la sampai nak yahudikan org.. dh la benci khianat satu dosa, yahudikan org lg tambah satu dosa.. sian ko..

      Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 12
  61. biolerweiii says:

    cam plastik jer..but its ok 4 staring.;)

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  62. abg nara jgn delete komen nie says:

    aku tempeleng jugak iklan ‘aku terima nikahnyer ni’. asyik keluor jerr, pantang tersentuh.

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  63. iyeke says:

    ANZALNA LEBEH CANTIKSSS DARI NEOLOFA kuikuikui

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 1
  64. miss oppssss says:

    Aku rasa dah ada kuasa X-Men sebab aku boleh tengok benda2 disebalik tabir!!! Woohooooooo!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  65. biolerweiii says:

    cam plastik jer..but its ok 4 starting

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  66. Merendah diri says:

    MAKIN BENCI AKU DENGAN NEELOFA NI…MACAM TAKDE OTAK!.. Kata SPM 10A, 10A termasuk subject Pendidikan Islam Kan.. Mesti Kecewa Ustazah Yang Ajar dia sebab ilmu yang diajar tak diamalkan. Belajar hanya untuk lulus exam je.. What the ‘Fish’!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  67. biolerweiii says:

    cam plastik jer..but its ok 4 staring

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. kiah propa.com says:

    beginikah bdk 10A bpakaian(mgkin SPM x amek pendidikan islam)?btapa rendahnye nilai bla manusia meletakkan dirinye di bawah sedangkan Allah mnjadikan kta sebaik2 kjadian dgn akal fkran yg sempurna….

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 3
    • Kipas Payah Mati Neelofa says:

      alahai.. komen mcm ko yg tak ambil SPM kn? ko tak tahu lg ke neelofa dapat 10A dan salah satu subjeknya adalah pendidikan agama islam? yea betul tuhan dh jadikan manusia berakal dan berfikiran tp kalau dah kutuk mengutuk neelofa mcm ko ni pulak nk kategori kan yg mcm mane? yg x amik agama islam dlm spm juga ke?

      Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 12
      • kipas ni da gile aku ase..haha says:

        bile plak c kiah propa mengutuk? dia tanya kan…. lgpun betullah ape dia ckp org cemerlang x peperiksaan (esp subjek agama Islam) seharusnya selari dgn dirinya.. kalau die xtahu mane btul mane salah dia xkan dpt jawab dgn betul…n bile die cmerlang mknanya dia da tahu mane betul mane salah tp sengaja buat2 xtahu kan? or kau nk kp die x sengaja?

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
    • Anonymous says:

      mesti org ckp kenapa nk dikaitkan dengan 10A… xtaulah diorang ni xskolah ke ape..sbb setahu aku ilmu yg dicari utk kita amalkan…bukan stakat cemerlang diatas kertas…

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
      • anony says:

        asal dengar cer kata dia tak habis sekolah pun? sekolah takat tingkatan4 je

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. fizzo says:

    beragak agaklah tu nak komen… kita manusia biasa jer. alhamdulillah da berbaik. Tingkatkan prestasi jauhkan kontroversi.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  70. Anonymous says:

    Actually baju dia tak jarang pun la. Kalau tengok dkt utube ada video dia baju dia tak transparent pun. tp sbb kena flash yg nampak tu. So lofa, lepas ni jgn lupa pakai inner ok?

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 4
  71. dora dora says:

    Anzalna lg cantik dari Neelofa

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 4
  72. lopardmanny says:

    syukurlah kerana telah dikurniakan oleh ALLAH rupa paras yang cantik serta tubuh badan yang sihat menawan. gunakanlah nikmat yang ALLAh beri ini dengan tujuan kebaikan. ingatlah…nikmat yang ALLAH beri ini boleh ditarik pada bila-bila masa tanpa kita sangka. janganlah kita ini termasuk didalam golongan yang kufur atas nikmat ALLAH. Bertaubatlah selagi nyawa masih dikandung badan. Insyallah …jika kita ikhlas ALLAH akan terima taubat kita..bukanlah kita perlu jadi seperti malaikat yang sentiasa tunduk dan patuh selgala perintah ALLAH…tetapi biarlah kita menjadi umat islam yang sentiasa berpandukan syariat didalam kehidupan. hidup hanya smentara..akhiratlah kehidupan yang kekal abadi..saya ada mendengar khutbah jumaat yang mengatakan bahawa ada hadis nabi (tapi saya tak ingat perawinya- minta maaf kalu silap sila perbetulkan) perempuan yang berpakaian tetapi telanjang golongan ini bukan sahja tidak masuk syurga malah tidak juga dapat mencium bau syurga..nauzubillahhiminzalik…wahai wanita islam ..jadilah wanita yang eksklusif…ibarat barang yang berharga yang sentiasa dibalut rapi tanpa dapat disentuh oleh sesiapa pun..bukan seperti baju di shoping kompleks yang boleh disarung , dipakai dan disentuh oleh sesiapa sahaja…wallahhualam…

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  73. miss suff says:

    alah.. semua cantik.. semuanya ciptaan ALLAH S.W.T.. hnya mata manusia yg membezakan.. cantikkan satu subjektif.. mata masing2 tak perlu nk compare sgt.. jgn benci org sgt.mana tahu satu hari nntorg tu yg kita sayang sgt.. ALLAH tu MAHA ADIL

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  74. tweety28 says:

    rumah si neelofa tu tadek cermin kerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr????
    x kan xprasan baju tu sgtlah jarang?
    motiffff…..nak tunjuk ‘asset’?????haddoihhhhh….

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  75. virgo says:

    semak ler iklan AKU TERIMA NIKAHNYA…..remove la wahai Abg Nara……

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  76. ade aku kesah?? says:

    abeh berpecah belah umat sbb si lopa…hahaha…retisss2

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  77. cik nin says:

    ak nengok kipas ssh mti nilopak bkn men mati2 prthnkn retis kesukaannya itu….xbley org nk kritik lgsg….org kritik sbb npk slek…x sume org ni mnt nilopa xp xsume yg mnt nilopa bckap dy..mne 2 yg npk x kene ktowg mmg cpt prasanlah…xde timbulnya ptnah or ape….jgn emo sgt kipas oiiii……………

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  78. sukesuki says:

    Sory to say..lofa nye breast nmpk cm dh jatuh gebeh ekk..xtaula klu lofa pkai bra murah n longgar..xde push up..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  79. anzalnabelakonbest!! says:

    aku mmg suke giler nk mmpos kt anzalna skang… sbb die belakon mmg tbaik!!
    nak2 cite salahkah aku aritu.. bagus.. kpd neelopak xsedar diri..cube lah jadi diri sendiri mcm sblum ko jd pelakon bole x..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  80. sukesuki says:

    Sory to say..korang perasan x breast nelopa nmpk cm jatuh gebeh..atau xtaula klu dia pkai bra murah yg xde push up..tp biase biasenye klu ank2 dara xperlu yg push up?cnfirm tegang ..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
  81. haH? says:

    euuuuuuuuuuuuuu dlm berkarat! ingatkan muka putih dlm pun putih… euuuuww euuuuw eeeeuuuuuuwww

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  82. oct1883 says:

    patutla hans isaac tak tahan tengok.. hahahah!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  83. kiah propa.com says:

    untuk kipas neelofa…x salah kalau kamu meminati…tp teguran yg mbina haruslah dterima..berikut dsertakan hadis dr AL-QURAN ye pasal aurat

    “Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan yang beriman supaya menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram), dan memelihara kehormatan mereka; dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang zahir daripadanya; dan hendaklah mereka menutup belahan leher bajunya dengan tudung kepala mereka; dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka melainkan kepada suami mereka, atau bapa mereka atau bapa mertua mereka atau anak-anak mereka, atau anak-anak tiri mereka, atau saudara-saudara mereka, atau anak bagi saudara-saudara mereka yang lelaki, atau anak bagi saudara-saudara mereka yang perempuan, atau perempuan-perempuan Islam, atau hamba-hamba mereka, atau orang gaji dari orang-orang lelaki yang telah tua dan tidak berkeinginan kepada perempuan, atau kanak-kanak yang belum mengerti lagi tentang aurat perempuan; dan janganlah mereka menghentakkan kaki untuk diketahui orang akan apa yang tersembunyi dari perhiasan mereka; dan bertaubatlah kamu sekalian kepada Allah, wahai orang-orang yang beriman, supaya kamu berjaya.” (Surah An-Nur:31)

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  84. Jiraiya hidup semula kerana Neelofa says:

    Pada amatan saya, Neelofa punya adalah 36C. *berdarah hidung*

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  85. honeywellz says:

    Kenapa bila minah gedik ni pakai baju jarang N seksi tak ade orang yang suroh dia bertudung. Kalau ND or artis2 lain bukan main lagi mengutuk. Tapi bila minah ni pakai macam tu, ade yang kata tu urusan dia dengan tuhan. Minah ni mcm tak ade mak bapak pulak. Anak pakai baju jarang macam tu tak nak tegur. Hai…dah akhir zaman, macam2, kata asal dari negeri serambi mekah…. Sebab tu orang yang baik2, tak nak anak2 mereka jadi artis…..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  86. ustaz dun 30 minit says:

    Ya Allah! Masukkan iman dalam diri mereka. Amin..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  87. MEI says:

    Aduhai…kenapa baju neelofa ni ah…sampai nampak baju dalam…time sarung baju tu tak periksa betul2 ke?…Nah kan dah kena hentam…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  88. Anonymous says:

    Selalu if nk pakai apa2 baju sy Akan masukkan Tangan saya dulu,if nampak tangan maksudnya baju tu jarang pasti nampak bra.dia dh biasa pakai seksi so u all think dia Kisah ke?lgpun tk abis2 dia Cetus kontroversi,tapi drama lakonan blh dikira dgn jari.lakon pun mcm kayu.dia berbaik dgn Anzalna cz nk tunjuk dia tu professional la.cz bukan dia yg malu hari tu yg dimalukan tu is Anzalna yg skt hati pun is Anzalna.n bla bg komen selalu nk tunjuk yg dia tu bijak sgt Hanya krn dpt 10a.xcuse me nealofa time u spm rasanya ramai yg dpt 10a so tk pyh berlagak mcm kat Malaysia u je dpt 10a.selalu jwb komen cuba nk Jawab lain dr yg lain sampai tak terkawal dh hari tu kan.n dat day kat melodi or galaksi bla wartawan Tanya pasal dia n Hans tu nealofa sampai terima tkda jawapan dh cz dia tgh fkr nk bg jawapan yg luar biasa…sekali terdiam sampai wartawan tu Tanya ni tgh menyusun kata la ni.ramai lg artis muda yg berbakat

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      Ramai lg artis muda yg berbakat tapi tak Cetus kontroversi mcm dia ni pun.entahla apa yg dia ni Cuba buktikan lbh cantik,lbh bijak ,lbh seksi,lbh popular or lbh buruk perangai dr artis lain.nanti belum sempat tunjukan bakat dh Kawin abis cerita.

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      Apa 10a? Anybody pls jelaskan

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  89. gegurl says:

    anzalna cantik biasa je.. muka cepat nmpk tua dr usia sebenar.. org muka bulat nmpk lmbt tua..klu dh jaki tu yg lawa jd x lawa

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
  90. hihi says:

    suka tgk drama yg ada anzalna.dia berlakon best.nak2 kalau pakai tudung.memang lawa habis.aritu kat melodi mintak komen pasal kisah cinta dia pun tgk sweet je cara die jawab.heheh.to lopa,sorry,iols pun dpt 10A1.tp iols takde la pakai baju nampak bra.

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  91. abg jalaloden says:

    abang nak rasa nenen lopa.mesti nyumnyum banyak susu.okla abg dpt lepas hans.serrrrr arhggggggg

    lopa lopa

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  92. Aku sebatang kara says:

    Kalau ‘hal kecik’ takyah la pasang lawyer bagai lofa oiii..tapi dlm pic tu lofa nampak tak telus compared to anzalna..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  93. iman says:

    lofa baik ko x paya pkai bju je baik ko pkai bra je lg senang . tgn kat blkang tu nape tali bra na t’tggl ke ????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  94. Nureza Aida says:

    seksinya neelofa. ketara sangatlah bra dia. Macam tak pakai baju jer

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  95. Lofa nmpak spender dan bra baek bogel says:

    Weh lopa ko tu xyah nk tyang tetek buat malu muke mak kau bile dlu kontroversi ko ckp ko n fmily malu ko pkai cmni x malu baek ko xyah pjai bra sbb mmng tujuan ko nk mnayang kenyang dato2,tan sri2.. Ko dgn azalna tu aqo rasa elok lgi si azalna mne nk tyang tetek x mcm ko spender ko tunjuk bra ko tunjuk..mcmmna jdi DEWI REMAJA PON NTAH LER ..MAK BERTUDUNG LITUP ANAK MNYANG COLI BESAR!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  96. Tetek nmpak spender nmpk mak btudungg says:

    BODO2 lofa MAK KO BTUDUNG KO SBUK TAYANG COLI SPENDER KO TUNJUK COLI KO TUNJUK DA AR COLI BESO MSK KO PUNYER ERK NK TUNJUK AR FAIRYTAIL AKHIRNYER GMBAR MCM BOGELL TO MAK LOFA BWAK2 ar AJAK ANK.. BLAKON KT MEKAH BALIK JDI CMNI LPAS NI CKP GMBAR NI GMBAR LMA SBLUM PERGI KO MMNG PNDAI LOFA TPI KO XTAU PMNAT MPUAT NGN KO..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  97. ntah says:

    astagfirullah al azim lofaaaa ..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  98. Anonymous says:

    sexy nye ko nee lopak air…tersembul2 tetek 38c ko tu!!!
    p/s: betul ke diorg dah berbaik2?? jd yg gaduh2 ari tu PROPA sbb nak bg saham naik la semua yer…hahaha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      38C KER???MCM 34B JERRRR….

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        Hahah.. Pakai bra saiz 38c sebab nk nampak besaq! Tu yg kat tengah2 lapang semacam je tu, takde isi!! Hhaha… Saiz sebenar cup A je tu!! Kompem!! Desperate la kata kann! BIMBO!!

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  99. Dilla says:

    Hahah.. Lopak pakai bra tebal utk nampak besaq la kunun!! Tengah2 lapang mcm padang golf!! Terbukti hanyalah bra tebal, isi takdak!!! Hahahaha.. Desperate minah ni nak nampak anu nye besaq!! Tapi sebenar nye yg hadooo!! Kecik ciput!! Sudah2 la lopak hoooiii… Terima la apa yg allah dh kurniakan pada anda..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  100. bagus la dah berbaik…. buat ape nak gaduh2…yg buruk kita tinggalkan…

    mohon ‘Like’ dan support wedding photographer page saya …

    http://www.facebook.com/atanahmadphotography

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  101. al husin says:

    Lofa panjang umur lg ke? Takut2 esok dh mati. Ingat hanya org y soleh sj y ingat kpd mati. Dh mati pikul la keseronokn dunia ni.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  102. Kak Jah Propa says:

    Propa je ni. Luaran boleh lah cover, dalam hati siapa yang tahu.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  103. ????? ?????? says:

    ????????????????????????????????????????????????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0