Written by AbangNara | April 6th, 2011

gambar red carpet abpbh2010

Terima kasih kepada Fit Sparrow daripada Media Rakyat yang sudi berkongsikan gambar Red Carpet ABPH2010 dengan pembaca-pembaca BeautifulNara. Lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Lawat Fotopages Fit Sparrow untuk melihat hasil kerjanya yang awesome.

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

gambar red carpet abpbh2010

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

138 responses to (38 GAMBAR)Red Carpet ABPBH2010 Daripada Fit Sparrow Part I

  1. sue says:

    c kecik tu pn nak gak memposing..hehehe..lucu jek tgk die…
    aper2 pon c adira amat cute dlm ni…

    0
    0
    • mak ko.. says:

      ??????????????????????????????????
      pegi Mam_ _ s….. rrr

      0
      0
    • ? says:

      TAHNIAH LA ROHANA JALIL…
      MANE TUMPAHNYE KUAH KLAU TAK KE NASIK TAK GITU?
      MAMA BOREK ANAK RINTIK

      0
      0
      • ann says:

        guru agama: agama x ajar kita utk tegur seseorang dgn bahasa yg kasar +b’emosi… kalo rasa parti yg meminpin tu slah, kita boleh sama2 membantu mengatasi masalah yg ada dgn cara yg baik. bnda ni pon bg sy xda kaitan ngn parti politik. ape2 pun kita perlu m’pbaiki n muhasabah diri sblm cuba membetulkan org lain

        0
        0
      • rosh says:

        paling comelll adik MIA SARA…..

        0
        0
      • dorayakigirlz says:

        bape umo anak rohana jalil tu..da cm mak org da rupenye..cm 40-an je..ish3..

        0
        0
        • kirana says:

          baru nak masuk 20 derrr

          0
          0
        • comei says:

          hah?macam x cayer.memang betul cocok ke ape ni? hot la cenggitu?pa pun, mia dah byk t.ikut2 posing kakak artis nih..harap parents dia leh control nanti.syg ms dpn. yg len, asyik muka sama jew. org nak tengok gak adi putra o aaron aziz.bohsan la tgk muka derang jew.

          0
          0
    • gilo says:

      tak sejok ke rebeka??..

      0
      0
    • pj says:

      Hidup la sangat pakatan rakyat! Belakang main, depan pun main! Baeek punya Ketua Umum!

      0
      0
    • missyqaldina says:

      mcm bodo..name je guru agama..tp ayat mcm tak penah g skola.

      0
      0
    • saya anuar ibrahim yg bangang says:

      kepale hotak ko..apesal tibe2 masuk bn/pkr plak ko ni??…dah xtau nk beza hiburan dgn politik ke?…tulah,kepale otak dah byk sgt masuk air mani anuar la tu…hahahahahha…bangang nk mampos…..bodo cam anuar gak…!!

      0
      0
      • Epol says:

        PKR dh nk robohhh dahhh..bole jalan!! kalo perintah negara, alamat sume kene jualll….jgn nyesal kemudian ari sudalaahh..insaflah org2 PKR!

        0
        0
      • lin says:

        Gune name elok elok tak boleh? tau la tak suka anwar ke siapa ke, tapi kau bertamadun ke nak tulis name macam tu? ni kan blog pasal artis, yang nak cakap pasal politik kenape? salah tempat broooo.

        0
        0
    • lelet says:

      ketiak ana raffali basah, heee.. lupe pakai rexona la tu kot… huhuhu…

      0
      0
    • cik joyah~ says:

      pe jadah je la komen ko neyhh~
      tetibe plak masuk part politik…

      0
      0
    • kebabomm says:

      pesen berkemban tetap jd pilihan..gelik jek…teguran menteri lgsg x diendahkan,,,huhuhu..

      0
      0
    • kak jah not so vogue says:

      ni la guru agama zaman sekarang.

      habis mengajar, baca beautiful nara.

      lawak !

      0
      0
    • AkuCintaMu says:

      Tiada kaitan ny pemakaian seseorang itu dgn POLITIK…..Allah menilai seseorg bukan pd politik….tetapi menilai kepada keperibadian, kepimpinan seseorg, dan bagaimn dia menjg agama…n byk lg slgi perkara itu baik & murni.
      & kpd wanita2 yg mendedhkn aurat,bkn shj artis..kt sm2 doakn agar diberikn Allah petunjuk dan keampunan…kalau lah wanita sedar akan azab Allah terhadap wanita dedahkan aurat..pasti tdk akan terjd seksi2..mg kita semua smpat bertaubat sblm tiba masa kt…

      0
      0
    • Epol says:

      mende plak kait dgn umno/bn? PKR lg bodo akal takde. nak jual negara je tahu !!! bodo sgt2222. x kesah le parti ape, jaga diri sendiri le yg lebih penting!

      0
      0
      • lin says:

        kau cakap orang sane bodoh orang sini bodoh, diri sendiri yang akhirnya nampak tak cerdik lah bro, pass the judgement to Allah. tak tahu jangan cakap.

        0
        0
    • miss A says:

      patut la artis pilih tuk BERKEMBAN! takut ketiak basah macam ana rapali yg sombong tuh! hahahaha :D peace!!! nak berkempen politik pi main jauh2!!!

      sue.. sokong! adira mmg CUTE sgt kn?? :)

      0
      0
      • peminat ana raffali says:

        xpela ketiak basah pon..at least ana raffali tu b’pakaian sopan…bkn cm sesetengah artis tu..dgn bangga tnjuk ketiak kt org lain..LOL

        0
        0
    • sparkplug says:

      Guru Agama: nama da sejuk hati mendengar, tapi membuat tuduhan melulu. Seharusnya dah namanya pembangkang, menegur pihak Kerajaan, memberi panduan pada y silap, ni x, asyik nk ganti kerajaan jer… maksud sebenar “Pembangkang” xtercapai hasrat… hehehe politik sikit, sowi bg terganggu…

      0
      0
    • dorayakigirlz says:

      pe kene mengene ngan umno..pe artis ni pakai xde kene mengene ngan politik..ni plihan dyowg sendiri..tlg r..kt negeri yg pakatan rakyat memerintah 2 ngat xde ke pmpuan pakai seksi..

      0
      0
      • juls says:

        KLUAR DR NEGERI PAKATAN RAKYAT LG TEROK.. P TGOK KAT CLUBBING TU..PENUH DR NEGERI PKR NIH!!!!!!!!!!

        0
        0
    • rara says:

      eh ko ni dh kenape ye?????ape2 hal sume nk salahkan kerajaan sume sume sume..padahal diri sendiri yg banyak sangat setan!!

      0
      0
    • Ai Chia says:

      Wahai guru agama… nak malu asal lak…. cuma tayang jer… bukan dapat pegang atau rasa pun….
      Hanya tau cakap jer kau ni…. aku nak tanya ni…. yang kaum kau tu dok bagi org jolok lubang belakang tak tau malu ker… nabi tak ngaku umat tau….

      Tak usah dok buruk2 parti org la…. sekurang2nya parti lain tak pergunakan agama untuk raih simpati orang….

      Sebab terlebih tau pasal agama la.. tu yang GURU AGAMA tergamak pukul budak sekolah sampai mati….
      Bengong la kau ni…

      0
      0
    • juls says:

      PE PLAK NAK BABIT POLITIK NI.. HAIYOOO… TK PYH NK MSUK POLITIK.. KLU TAKAT BERKOPIAH TP MULUT CAM LONGKANG WAT PE..

      0
      0
    • kuku kaki says:

      xyah la taksub sgt dgn politik…ko nie slh msok blog r..

      0
      0
    • bobo says:

      apelaa..yg buruk semua org UMNO/BN.. xde kaitan dengan politik pon… cubelaa jgn nk fanatik sgt… istighfar banyak2..

      0
      0
    • secret says:

      kau ni. daripada ko nk mengutuk seseorang. baik ko cari jalan utk selamatkan umat islam.
      ingatlah.
      allah, nilai taqwa bukan parti. tak masuk topik langsong. kau ni.

      ade hati nak mengorat awek arab? Aku ade petua baik punyer

      0
      0
    • Danial says:

      bodohnye “guru agama” ni….otak lembu la weh……
      Memang la ko nk pakatan rakyat menang…
      sebb gay dihalal kan, sape nak main bontot ko pun bolih kan……….agame kt mesia ni semue same rate…….pastu…..orng melayu terus menerus jadi pak turut DAP…..PAS ?………hampeh……….jadi pak turut je…..takda teloq..

      0
      0
    • khadijah tan says:

      apa yang kau menggelabah babi pasal politik kat sini?

      0
      0
      • Tok Kadi says:

        ya, jangan politikan hiburan. dah le sukan dipolitikkan, pendidikan pun sama…suma nak dipolitikkan..
        apa kejadahnya semua ini??

        hidup zaman neolitik..

        0
        0
    • liz says:

      suma nie xda kaitan dgn politik la bodo!!!
      nama je guru agama…tp masya allah….
      hnya allah je dpt tahu….
      esk kat akhirat korang tau lah…

      0
      0
    • dhiya says:

      gler ke kau..pe kena mgena ngn bn or umno..dasar goblok

      0
      0
    • atiqah says:

      apehal tibe2 umno/bn plak..
      ntah2 dye sokong pkr..
      pkr 2 alim sgt ke weyh?haha lawak lawak

      0
      0
    • saya says:

      hmmm.pelik pelik…org islam skarang pandai bercakap ttg salah dan dosa org…seksi la,haram la…nak tnya sket la…mengutuk dan mengata org 2 pe hukumnye ye????????????????????????????????halal?????????????harus??????????????

      0
      0
    • Tiffany says:

      Sudah2 dgn politik bodoh kamu tu boleh tak? Nak berpolitik, pegi bukak blog sendiri. Apa jaminan kamu pakatan rakyat tu boleh jadikan semua perempuan tutup aurat?

      0
      0
    • pasha sendat says:

      org2 pakatan rakyat maen jubo x persenda islam ke?

      0
      0
    • Ciktipah says:

      xde kena mengena ngan politik..pigidahhhhhh…

      0
      0
    • Q says:

      abes tu ko tu da abes malu r tu tgk bnd cm gni ..? sblm ko na ckp tu ko tgk diri ko tu giler ! bedol btol.semak.

      0
      0
  2. roddick says:

    perghhhhh!! rebecca mmg mantop!!!

    0
    0
    • Zubir says:

      dalam kesemua artis,
      hanya kencana dewi yang paling anggun
      kerana memakai pakaian tradisi kaum india.
      tapi yang artis2 melayu ini
      habis di letaknya kain ke bawah untuk sapu lantai
      dan yang di bahagian atas terbuka,
      serta belakangnya terdedah seluas alam.
      artis2 malaysia ini jika tak malukan diri sendiri memang tak sah agaknya.
      cuba belajar dari kencana dewi tu.
      mia, lisa, maya, ana pakaian terbaik.

      0
      0
  3. cikboo says:

    sape yang pakai baju peach tuhhh??? ahli muzik? lawyer?…fesyen dira terbaeekkk!!!

    0
    0
  4. speedrider says:

    kenapa kena tonngek pungkog amik gambar? hahahaha

    0
    0
  5. takAnti says:

    mia comel ;)

    0
    0
  6. debunga cinta says:

    Damn Lawak…kalah usop wilcha si Killa nie…dik non awk tue junior akak drpd primary school lg mmg 100% berbeza sgt dgn skrg…muka n body stock sexy lah pas cucuk sane sini tue?ahahaha dulu lg cute drpd skrg yg sah2 nampak fake both u ank brank kaki suntik….haishhhh per nak jd!

    0
    0
    • peah says:

      de ke ptut dia kta tu semua ori pnye…org x pg skolah pun tau tu cucuk pnye…eeiiii hodoh giler

      0
      0
      • gadisfebruary says:

        dia posing cmtu cam dibuat2.huhuhu…klu yg natural posing lentik cam rebecca ke..fasha..xyah lentik mmg dh lentik..huhu..

        0
        0
  7. mia airis says:

    mia.. tak sekolah ke esok pagi.. nak jugak campur2 dalam majlis2 camni… mak ayah mia didiklah adik mia comel ni ke jalan yang betul.. bukan ke arah glamour ….. jangan marah yea..

    0
    0
  8. 123 says:

    c kecik mia jgak yg nmpak sopan..
    c rebecca 2 da naik ngeri bjik mata tgok bhagian atas nye

    0
    0
  9. bdk jingga says:

    tgok fida.. sejuk je mata memandang..

    0
    0
  10. qaseh qaisara says:

    asal bawah lengan rebecca nampak tak sekata ton kulitnya (hitam)

    0
    0
  11. hothotheat says:

    ana raffali ngn lisa..dress cool aje=)

    0
    0
    • Berdiam lebih baik says:

      spt yg ak ckp sblm2 nie… artis femes kbykn nyer sopan jer…yg x brapa nk HOT 2 yg OVER lebey…hahhaa… takberagak nk berfesyen pon… adoii..

      0
      0
  12. anum says:

    peh rebecca seksa benor… gedik tk habis2 dr sekolah ek.. farhan skrg suka seksi gitu…

    0
    0
  13. Usha je... says:

    Ish.. da senget dagu rohana jalil. Nape r xbersyukur. Da la asalnya xbape nk cantik. Ni bukan tambah cantik… makin buruk lagi. cantik lagi wajah asalnye….

    Moga Allah SWT ampunkan dosa dia dan aku.

    0
    0
    • [email protected] says:

      SAMA GAN ANAK DIA…. PELIK BIBIR ANK DIA TU

      0
      0
  14. Android says:

    artis2 perempuan malaysia ni jenis pekak? bute tuli? atau ade masalah cacat otak? Dah byk kali isu baju berkemban mendapat kritikan tapi still jugak ada yg pakai bju camtu -rebecca, farhan, n sape tah aku x kenal yg pakai baju kaler biru gelap tu. Si farhan ni sejak dah slim ni makin menjadi2 plak seksinya..si rebecca ni dah kawin pun makin menjadi2 seksinyer..owh lupe ade org tanggung dose dia kan..syok la..cett~

    0
    0
  15. antiartistunjukketiak says:

    ketiak htam pun nak tunjuk keeeeee??? aiyoyo

    0
    0
  16. wah says:

    hahaah hot nye!!!! rase nak rogol lak ank c rohana jalil tu ..wawawaw sedap woo bontot diee

    0
    0
  17. Sinar R says:

    vote for David Teo n Zizan

    0
    0
  18. Bubu says:

    perlukah wat aksi cam tu?fans kat malaysia ni suke artis yng cam shaheizy sam ataupun lisa,awesome dlm berkarya dan padanlah dorang mng mlm abp,cool aje,x perlu nak lentik sne sni..haih~~~

    0
    0
  19. lisha... says:

    fida & lisa je yg sejuk mata utk dipandang

    0
    0
  20. caca says:

    adeyhh..parah2..buta mata mak nakkk..

    0
    0
  21. nama saya nama:] says:

    guru agama..ko pehal nak berpolitik plak kat sini????….yg ko tengok pehal?x berdosa??suchhhiiii sangat ke PKR 2 weyh???….

    0
    0
  22. missyqaldina says:

    aku suka tgk baju si ratu tunggul tu..intan ladyana punya baju…

    0
    0
  23. miranda kerr says:

    yang terdedah2 dan tunjuk2 body tu..pesen zaman jahiliah…

    0
    0
  24. marsha says:

    ketiak rebecca nur islam hitam berkarat geli mak noks….

    0
    0
  25. jabun says:

    Wauuuweeeeee..

    saper kah itu bwh lisa..

    buah betik yg ranum

    puteh dan pulus..cunnye!

    Kila aishhh..muka hisap p**** je..

    0
    0
  26. gadis hitam says:

    rebecca ketiak hitam pon nk tnjk ke??farhan pon sama..dah taw ketiak hitam, pkai la bju ad lengan..wat malu ja..

    0
    0
  27. suffer8zine says:

    semua melaram abis

    Terkini : Aku VS Nuffnang

    0
    0
  28. LOMBADA says:

    fesyen berkemban is sooo oudated!!!…pluss buruk gila pompuan2 kt atas tu bila berkemban…konon cantik la tu…aku tgk ketiak jer hitam…buat malu jer….

    0
    0
  29. KakLimahMataHitam says:

    cantik la fida :)
    tapi tudung dia tu nampak x sesuai la. mcm tangkap muat je. dgn tudung warna yg sama kalo ada beads kilat2 mesti lebih menyerlah keayuan fida. apa2 pun terbaeeeeek fida!

    0
    0
  30. zaia says:

    tk hbs lg cite abpbh nie

    0
    0
  31. Adekku Kesah says:

    sume baju jenis nak berkemban je aku tgok…btw amani ttp cute!! jgn sok dah besau nk berkemban gk cm artis2 lain ni…

    0
    0
  32. Bibir Just Thin... says:

    yg sebelah rohana jalil tu da macam amir luqman je aku nengok… cam bapok buat baju tu…

    0
    0
  33. NSI says:

    sblm aku teruskan kata2 ku ini aku ingin meminta maaf kpd tuan punyer badan..hehehe..aku tgk anak rohana jalil tu mcm ada yg x kena je..xtau la btl or x tapi muka mcm plastik/silicon..da tu dada n punggung nk up..saje je amik gmba nk lentik2 kn aset tu..ALLAH tarik kang baru tau..

    p/s : kpd anak rohana – mohon maaf ye..sekadar luahan..nk luah face 2 face dah sah xpnh jmpa, nk msg xda no., nk email xtau apa emailnye..so kt sini je la leh luahkan..huhuhuhu…

    0
    0
  34. ,,,,,,,,,, says:

    ketiak pon itam..ada hati nk tunjuk..
    anak rohana jalil ‘belon’ atas bawah mantop!!..datuk mana la yg nak di ngap nyaaa..!!

    0
    0
  35. lolyat gang says:

    belahan dada rebecca nampak menarik

    0
    0
    • ATTENTION says:

      yakkksss… selisih malaikat…
      kt akhirat nti, belahan tu bole la dilalui cecair api neraka…~

      0
      0
  36. badai says:

    Zizangggggg….why u look older???????

    0
    0
  37. lalalulu says:

    nape ek muke rohana jalil dgn c kila fairy ni fake sesgt..dh la melentik amik gambo.. dh rupe nenek sihir dgn anaknya dh..hehehehehe..bleh la b’lakon cite snow white, jd nenek sihir dgn kakak tiri snow white..hehehee

    0
    0
    • olin says:

      kan3..teman2 artis yg seangkatan rohana jalil nmpak dah berumur..tp rohana still maintain…agaknya jarum jam n umur dia terhenti sewaktu dia berumur hujung 30an kot…sbb tu x penah nmpak tua…bajet cantik menawan ke makcik rohana ooi?

      0
      0
  38. Cik Nin says:

    rasa macam nak nasihat je kat parents adik Mia Sara ni..kurang2kan sikit bawak dia pegi events mcmni..budak kecik ni macam sponge..apa aja yg ada di sekeliling dia, dia mudah absorb..huhu…sedihnya..

    0
    0
  39. tasya says:

    baget pandai…tu yg xpyh nk ulang kaji ke apa ke tu… org skrg ni gila duit.. kalo ank ada rupa kit.. dh jdkan pelakon dh…

    0
    0
  40. jojo says:

    standard aa cucuk2 ni..nama sebenar pun DARA jalil.confirm aa nak nampak muda.anak pun nampak fake,angelina jolie jadian!tak payahlah nk control sgt.seksa nengok nya.jd natural dah la ye.

    0
    0
  41. jane says:

    si budak kecik tu patut pakai baju macam budak kecik kan comel…ni tak… dressing dia macam org tua…. kenapa la nak suruh dia tua cepat…. kot ye pon nak dia glamer…

    0
    0
  42. usop wilca soley soley says:

    sian aku nengok rohana ngan anoknye..ape ke namanyer…killler..ntah apa2 le…dme perabis duit banyok..konon nk cantik…tp haram..doh ghoper antu k.limah je teman nengokk…

    0
    0
  43. adira vs ana rafali says:

    buruk gler fesyen ana raffali cam bju panglima perang je…
    adira cute gler2..sesuai ngn umur die..awesome~~

    0
    0
  44. fuma killa ferry says:

    hodoh betul ank makcik ana 2!

    0
    0
  45. silentgirl says:

    mia s-amboi dak tecit ni…
    kira-dlu xla lawa…cm muke endon je..org endon n jawa pn lg lawa dr die…tp skang muke die npk pelik…mak die toksah ckp la! dpn blkg sgaje die upkan? motif? blakon pn xsbrape! dok sblh mak..cm adek bradek..sbb npk tua cm mak die gak!
    adira-oh my…so comel!!!
    fasha s-baju unik sgt!
    ana r-minah ss..baju kau sgt bruk! rmbut ko buruk! u are so outdated artist! pls la amek tau psl fesyen sket..jgn pkai sauk..or knon2 nk sopan sgt..dun be hippokrit k! fida tu pn sopan..tp attire die sntek je..ko plak..sakit mate tgk ko! benci ana rafali!
    dira- woww…style la!
    farhan n lan? farhan..stop pkai cmtu..
    rebecca- sexy is her style!

    0
    0
  46. lakilucky says:

    kilafairy ngaku jela ko suntik muke tu..posing over nak mati,,ko pegi hollywood skrg aku halau

    0
    0
  47. jb fan says:

    macam nampak ketiak hitam..baik la cover

    0
    0
  48. Z says:

    ske tgk yg mke cam siti tu…

    0
    0
  49. macam2 says:

    like adira n adeq mia :)

    0
    0
  50. hahaha says:

    nape anak rohana jalil tu ngedik mcm tu skali tangkap gambar..takot den tgk..

    0
    0
  51. ATTENTION says:

    mak dgn anak sama jer, x sedar diri ler tue…..
    igt cantik sgt la anak rohana jalil tu, cehhhh muka mcm nauzubillah….mulut mcm cencorot jer… patut sbg mak tegur la ckit anak tu adab2 berpakaian. kain dh cukup panjang, tp membungkus aurat namanye tu,
    dh mcm lepat pisang!!

    0
    0
  52. ATTENTION says:

    suami dynas bangga ke wife dia tayang belakang tubuh mcm tu…???? kesian…

    rebecca nur-islam
    nama cukup cantik dan indah tp orangnye….nauzubillah.
    kalau aku la jd mertua pd pompn2 mcm ni sungguh memalukan.

    Farhan, kau tu bdn dhla sedikit gedempol, sedar2lah diri ckit. Eeeee….

    0
    0
  53. ATTENTION says:

    Aku VOTE fida ciri2 wanita melayu islam, ini baru namanye gadis yg menutup aurat dgn betul,
    IRMA HASmie….kalau dh berazam nk pakai tudung tu, biarlah fahamkn betul2 cara menutup aurat, bukan membungkus aurat yer….irma pakai tudung tp baju ketat nampak susuk tubuh… serabut je tengok…huduh.

    0
    0
  54. ATTENTION says:

    PECAH REKOD la kencana dewi tayang perut, tp dh mmg pakaian rasmi kaum india, so x kisah la nk tayang kt mana pn, dorg xde hal.
    tp yg melayu ni tayang sna cni, ckit lg dorg tayang perut lak kot…hahah

    0
    0
  55. crush says:

    mls nk lyan komen2 yg xmsuk akl dorg ny… bek layan jer pictha yg vouge ny… mmg nice~

    0
    0
  56. ikan pirana says:

    nympah tol aku tgk budak mulut itik tu.. posing je nak tonggek.. bajet lawa..

    0
    0
    • senyum says:

      mak dia si rohana jalil tu muka dh berubah kan… kalau ank cmtu, anak lagi laaaa

      0
      0
  57. nana says:

    awat anak rohana jalil posing cmtu..x sakit ke badan die ha nk posing cm tu..dh cm p…… plak aku tgok..opsss..sori telebey sudey

    0
    0
  58. genuine1224 says:

    adik mia cumel lah..tapi kaler tu cam xsesuai la ngan kids, kurang menyerlah

    0
    0
  59. Syue Mustafa says:

    Yang paling cantik & comel tentunya Mia…………….

    0
    0
  60. comey lotey says:

    eee… kenapa rebika (betul ke nama dia) ketiak dia HITAM….

    0
    0
  61. ku disini says:

    siapa tau cara2 nak pakai tudung mcm gaya fida tu?boleh gitau tak cara2 dia..

    0
    0