Written by AbangNara | March 14th, 2013

Amboi ~~~ Romantika di Tampoi sungguh Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini. Kalau tak tahu mesti orang ingat mereka ini suami isteri. Mesra dan sememangnya bagai pinang dibelah dua. Che Ta memang awet muda sehingga tak nampak jurang perbezaan usia mereka.

rozita dan zain

Ada juga kawan-kawan perempuan Abang Nara yang melahirkan rasa cemburu terhadap Rozita Che Wan kerana bakal bersuamikan Zain Saidin yang muda, kacak dan bergaya. Nak buat macam mana. Itulah jodoh namanya. Pasti mereka berdua sudah tidak sabar-sabar lagi untuk sah menjadi suami isteri hujung tahun ini.
rozita dan zainApa pun buat peminat Che Ta dan Zain, jangan lupa dapatkan majalah Media Hiburan yang terbaru untuk mengetahui perkembangan terkini mereka. 5 lagi gambar romantis Rozita Che Wan dan Zain Saidin dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar MediaHiburan.

P.S: Fakta tentang daging kuda dan daging lembu

rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain

214 responses to (7 GAMBAR)Rozita Che Wan & Zain Saidin Romantis Hiasi Majalah Media Hiburan

  1. lovell says:

    ish3…. mesranya…. dunia2…

    0
    0
    • giler pucukssss muda says:

      tgok pic no.4 tu..tajam tetek si rcw..muka zain tu pn sengihhh aje sbb kena kat dadfa die..gagagagagaga

      0
      0
      • Yang bahagia hanya sementara says:

        Melayan perasan kerana ujian yang sedang melanda hanya menambah beban yang ada dijiwa. Semakin dilayan, semakin hebat kesannya. Semakin derita rasa dijiwa. Rasa sedih akan menjalar disetiap pelusuk jiwanya sehingga dia merasakan dialah yang paling derita dan orang-orang disekelilingnya pasti tidak memahaminya. akhirnya menjadilah dia orang yang berputus asa kerana ketidakmampuan menanggung derita dijiwanya.

        0
        0
      • RAMBUT PELSU says:

        PEREMPUAN TUA YG TAK SEDAR DIRI…SEMUANYA PALSU BELAKA.

        0
        0
      • Kompang Lama says:

        bukan main lagi “si kompang bergerak” ni dok pukul canang pung pang..pung pang cerita cinta setiap minggu. tunggu sajalah berapa lama mereka akan bertahan khennn?????

        0
        0
        • kain koyak says:

          che ta semenjak nak belaki muda ni, haruslah tayang betis tayang peha.. godaan itu hanya sementara che ta…jap lagi kendur segala, suami cari yang tegang…bawa2 lah sedar diri..

          0
          0
        • Ameen says:

          sudah tiba masanya untuk membeli sejadah, kitab dan ke surau.

          0
          0
        • Geleng Kelapa says:

          ya rabbi…dah nak putus haid pun masih lagi buat kerja macam ni ka?

          0
          0
        • Anonymous says:

          Korang ni ntah haper2 x pcaya jodoh tu Allah yg tntukn ker? Mcm korang pla tuhan kn… bia umo istri tu lbh tua ker suami yg lbh tua ker… yg dua2 muda pn byk x brtahan… umo bkn pgukur kbahagiaan atau lama kjp jodoh org… muda2 pun esok2 x tua ker…
          Jgn umo djdkn bhn … jodoh tu d luhmahfuz dah dtntukn…
          Pd psgn ni pla klo smpe ke mati jodoh alhamdulillah la…
          Kita tgok je la… jodoh kita pn xtahu smpai bila nk kata org…

          0
          0
      • David Teuk says:

        ayoooo , ini olang sudah tidak ada kemaluan lagi…chuiyyyy !

        0
        0
      • Cucu says:

        Hoi nenek, sudah-sudah la tu…bawak mengucap nek !

        0
        0
        • pah says:

          yang duk mengata ni pon…bawak2 le mngucap!

          0
          0
        • Sweet minah jambu merah biru says:

          pesal kau pangil dia nenek ! dia muda lagi peeeeeeee ! ni mesti jeles nye pasal kan….mentang mentang rozita ni jambu n zain pulak hensem emmmmmmmmm banyak nye yg sakit hati ngan diaaaaaaaa eeeeee heran betol minah jambu lah !!! helo cek ta jangan peduli lah ngan dorang2 yg jeles ni …buat ape yg u nk buattttttt kalau nk dengar cakap orang2 ni teros satu ape pon tk leh bikin…lov u cek taaaaa..

          0
          0
      • zain sadin says:

        bodoh siak gamba no 4 ni..bapak daring..sundelzzzzz

        0
        0
      • gatalll says:

        ntah2 dah byk kali kut si zain tu gomol.sape taw kan???hanya mereka ber2 je yg tau.

        0
        0
      • Januari says:

        Org tua kalo bercinta lagi buruk dari org muda.. Pengalaman bapak aku dulu lagi korang muntah hijau kalau tengok.. Bukan ingat sesapa dahh..

        0
        0
      • Anonymous says:

        ya Allah cik taaaa oiiiiiiiii

        0
        0
      • Anonymous says:

        ayu raudhah..tlg la ncht akk ko nie..adoi…………x mlu..x sdr dri….cm bapok je ak tgk dye nie…

        0
        0
    • lola says:

      speechless.tiada kata yg dpt menggambarkan.
      da wajib kawen da ni..che ta tetap nampak tua tp cantik..dah tabule semunyi..
      semoga bahagia ea..

      0
      0
    • Lalallalalaaaa says:

      Ini preview untuk drama “Opah Nak Kawin Lagi” kah ??????

      0
      0
      • Nenek Hancur Moral says:

        bukan lah..ini untuk parodi utk rancangan ‘Geli’- the musikal

        0
        0
        • hugh hefner says:

          ini ialah intro majalah playboy ngan title “fuck your next door grandma”

          0
          0
        • raja zemi says:

          Wah!! ni dah bagus ni. .ada jugak idea i nak buat filem tahun ni, judul :”Kambing Pencen Menyeluk Anu Pucuk Muda”

          0
          0
        • rozita che wan says:

          jahat tau uols mengata kt i dgn ank ikan i…i memang suka ratah pucuk muda..lagi muda lg lah i suka…klau pucuk tua dh tak sdap nk makan…pahit uolss, bukan senang nak dpt pucuk muda KACUK…..hhhmmmmmmmmmm

          0
          0
    • Che To says:

      Geli mak nokssss

      0
      0
    • kakak neelofa says:

      skali bukak baju dalam, LONDEH jer smua…hahahahaha….harap anak che ta dpt terima….jgn nanti lari dr rmh lagi…..

      0
      0
    • opah dah lama janda says:

      amboi che ta…siap angkat kaki lagi kasi gesel kat zain..tak segan ke nyah?? jangan main2 ngan nafsu org muda..lepas mereka kawen , mereka nak budak bawah 18 taun nyah..mampu kerr???

      0
      0
    • Heran says:

      apasal lah nak gelar CHE TA bagai,pgil rozita ckupla,nak cik,cik,cik hmmm
      teringat plk time rncgn On Air,kcewa X dpgil Che Ta plak n Xdkenal oley pserta On Air

      0
      0
    • janda meriah says:

      bestnya dapat zain..
      tapi takut gak tgk zain ni..
      takut badan je besar sekali barang kecik.. hmm..

      0
      0
    • Terbahak Bahak says:

      kesian kan…leher berkedut tak boleh cover….Kah kah kah

      0
      0
    • alahai says:

      Konsep: NERAKA DUNIA
      Model: RCW dan Zain
      Filem: Opah Menjerit II
      Pengarah: Setan Ali
      Keluaran: Podah SDN BHD

      0
      0
    • Opah gangnam style says:

      JOKE OF THE YEAR SANGAT KAN…. :D

      0
      0
    • aku jeles? says:

      aku rase mcm terbalik lak skrg ni..ak tgk rmai bdk umo 5taon ke atas paka bju ttp aurat siap pakai tdung lgi..skrg ni ak jgk tgk rmai org tua skrg smkin t’dedah..malunye aku klau bdk 5taon pndai paka bju lengn pnjg dgn jeans phtu siap paka tdung.

      0
      0
    • Anonymous says:

      wow..tajam … tpi skjap je tu ..sok2 kemek pastu londeh..oppps

      0
      0
    • kiah spy puihhh says:

      che ta hoii…len kali tepek bedak tebai kat muke, tepek sekali kat tangan ang tu… bekedut, berurat… aiyaaa…

      0
      0
    • alia says:

      aku ingat si zain ni blk dr palestin adelah prubahan cket.. ni tak, makin dicari yg seksi2.. mmgla dorg ni dah kawan lame..tp xleh ke nak menegur bakal isteri anda spy pakai longgar dan menutup cket? tggjwb suami ni besar & berat, zain.. bkn stakat prepare mkn pakai je… dosa isteri dr atas smpi bwh suami yg tggung.. ade ms lagi ni, baik perbaiki ilmu agama sewajarnya..

      0
      0
    • kiah spy puihhh says:

      che ta hoii…len kali tepek bedak tebai kat muke, tepek sekali kat tangan ang tu… bekedut, berurat… aiyaaa…

      0
      0
    • kak timah says:

      KOMEN2 YG KUTUK TU DENGKI N SEMUA KOMEN ITU POYO

      0
      0
    • zivilia says:

      doakan saja mereka…..jodoh prtmuan Allah aturkan cuma kita harus lebihkan doa agar che ta mndapat hidayah dan kita juga menerima hidayah dari Allah supaya jgn asyik mengata….perbaiki n hiasi diri dgn perkataan yg baik2…amin..

      0
      0
    • bibik says:

      jangan jadi macam rita dgn aidil sudahhh……

      0
      0
    • Selena Gemas says:

      RINDUNYA NK TGK RCW MCM DRAMA DIARI RAMADHAN RAFIQUE KAT SITU BERBAJU KURUNG JEK TANPA TETEK YG SELAMBAK CAMNI..

      0
      0
    • Anonymous says:

      tgk pic no 3..tgn nenek nie da kedut 1000…hahahaha..x sdr diri…..nympah ak..cm opah ak je..sngp je dia nie…nk kwen ngn zain btol2 ke..atw nk cover kisah di sebalik cite yg slme nie dye cover kn..ct nurhaliza pown mnyamph tgk nenek tua nie…

      0
      0
  2. Peah says:

    Macam anak dengan mak……………………………………. Semoga berbahagia ^^

    0
    0
  3. gravy chicken says:

    first!!

    0
    0
  4. giler pucukssss muda says:

    aku 1st…amboi…tetek rcw..tajam uuuu!! kahkahkah

    0
    0
  5. lady says:

    ini semua poyo!haram tetap haram!

    0
    0
  6. hahas says:

    aish….belum kawen da peluk2….ni lah dunia akhir zaman

    0
    0
  7. cik embun says:

    amboi posing………

    0
    0
  8. NaNi says:

    Assalamualaikum..

    0
    0
  9. Anonymous says:

    dasyat 2…blm apa2 tp dh mencecah dada u…2yg zain x blh nk lps 2…

    0
    0
  10. Tinta Biru says:

    Lebih afdhal , percepatkanlah urusan kahwin anda berdua. Tak elok la berterusan macam ni. Lagi pon Rozita tu dah ada anak , kesian anak-anak dia kalau orang dok mengata kat mak depa. Harap lepas kahwin nanti , Rozita boleh la kurangkan berpakaian yang tak sesuai dengan umur dia dah. Makin berumur , makin seksi pulak nampaknya.

    0
    0
    • miss mong says:

      itu la pasalnya..arap lps kawin cik ta berubah la..

      0
      0
    • bilaakubercakapjanganbiadap says:

      harap begitu . harap zain tak jadi suami dayus yg membiarkan isteri menayangkan aurat sana sini . buat lah pelahan2 . in shaa allah bolehhhh

      0
      0
  11. sukasuki says:

    jangan esok ni kalau tak jadi ka apa2 ka..
    dok tuduh 1 sama lain..mintak dijauhkan..
    che ta..jaga la diri sbg wanita..
    kamu tu blm lg menikah & belum sah isteri dia lagi..
    hehehe

    0
    0
  12. ada says:

    fuyoo..nak muntah..

    0
    0
  13. Anonymous says:

    zain siap mata keats lgi…*aku dapat….korang dapat kew* kekekkee

    0
    0
  14. Anonymous says:

    yang ni korang tak ckp pasal haram pulak.yang ni seksi pegang pegang halal ker?
    SENGAL!!!

    0
    0
  15. rosealim says:

    kalaulah takde teknologi moden yg hebat utk cantikkan tubuh & wajah, belum tentu RCW bergetah mcm skrg…itu semua PALSU je…bukannya kekal abadi…

    0
    0
  16. spark plug says:

    kelass…. ko rozita….
    zain pulak bukan main lagi kan…
    ape2 pun tahniah la dah nak kahwin hujung tahun ni…
    kesian anak2 rozita ni.
    malu kat kawan2 sekolah tgk mak diorang posing mcm tu…
    hahahaha….

    0
    0
  17. YNA says:

    panas agaknye kot klu pkai labuh2 sikit,ttp sume…huh

    0
    0
  18. Lalola says:

    Trademark rozita che wan : Pakaian harussss tak cukup kain, posisi mendada, senyum sepesen itu je, rambut palsu..

    0
    0
  19. bilaakubercakapjanganbiadap says:

    geli aku menengoknyaaaaa ~ dah lupa dari mana asal usul ke nokkk ? tak payah berpegang2 sgt . korg bukan muhrim lg . bakal je baru …. tak payah feeling lebeh .

    0
    0
  20. keyboard princess says:

    tak ada yang tak ketat dgn che ta. huahuahua
    *sesak nafas sy tgk baju che ta*

    0
    0
  21. ahkak puaka says:

    SAKIT DADA ZAIN KENA TWINS CIK TAH (GETAH) :P

    0
    0
  22. ................. says:

    malas aku nk komen..sb apa y aku nk komen semua dh komen….

    0
    0
  23. waty says:

    Sama cantik dan segak..sama padan..semoga bahagia Che Ta dan Zain :)

    0
    0
  24. kiah says:

    buroknya aku tgk lahai! xpayah nak tayang2 mesra 1 dunia la. karang tetiba xjadi kawin, kecoh je lebih.. ni la rupa org tua bercinta. burok benar.

    0
    0
  25. Mok CiQ says:

    MENGGUDASSS !!!

    0
    0
  26. muntah berdarah tengok says:

    haih zain ooo zain. pas kawin jangan lak ko tkejut beruk bila si che ta bukak segala make up dia dalam bilik. ha masa tu tkeluar segala kedut2 che ta yg dilitupi oleh make up dia 10 inci tuu dgn bulu mata palsu blapis2

    0
    0
  27. LALA says:

    apa la perasaan anak2 RCW tgk gambar2 camni. ..

    0
    0
  28. Burberry says:

    cinta tidak mengenal usia..
    hailaa donia doniaaa….
    tajamnya gunung menusuk kalbu..ha ha ha…

    0
    0
  29. Ella Ramli says:

    Muka mmg lar bergetah…cer tgk tangan Cik TA…berkudut-kudut..bawa2 lar sedar Cik TA ooiiiii….

    0
    0
  30. doremon says:

    ya ALLAH O_o ….cik ta ni seksi bebenoooooo..
    teksss die besoo dok sendeng2 je kt dada zain..
    insaf2 la kamu wahai cikta..

    0
    0
  31. whoaaa says:

    hampa semua jelessssssssss ka…..kutuk org lebih2..hampa tu perfect sangat ka?? dok kutuk tu pun dosa juga… dunia akhir zaman kan..suka kutuk2 belakang..

    0
    0
    • abang terbuka zip seluaq says:

      alaa.. jangan lah amik ati che ta..biasa lah..mulut tempayan boleh tutup, ni mulut manusia lagu mana…sekali sekala teringin jugak nengok che ta pakai bikini sambil bergaya ngan telinga rabbit…ala.. macam model omputeh tu..pakai stokin jarang, kaki sebelah angkat tinggi sket…terlioq abang..patut lah zain tak pikiq panjang nak kawen nokk..

      0
      0
  32. K Bye says:

    dunia dah nak kiamat….

    0
    0
  33. LUTUTBESAR says:

    SEMOGA MEREKA BERDUA SEGERA MENGHALALKAN HUBUNGAN MEREKA.
    JODOH PERTEMUAN DAN PERPISAHAN SEMUA KERJA ALLAH S.W.T …….
    UMUR BUKAN PENGHALANG UNTUK MENDIRIKAN RUMAH TANGGA @ MEMBINA MASJID.KITA JUGA BOLEH LIHAT PERBEZAAN UMUR ANTARA NABI MUHAMMAD S.W.T DAN SITI KHADIJAH SEMASA MEREKA BERKAHWIN.SITI KHADIJAH BERUMUR 40 TAHUN DAN NABI MUHAMMAD S.W.T BERUMUR 25 TAHUN.
    SEELOK2 NYE KITA BERDOA LA DEMI KEBAIKKAN MEREKA…..
    MANA TAHU SELEPAS PERKHAWINAN MEREKA ROZITA BERBH MENJDI SEORANG ISTERI YG SOLEHAH.
    HARAP2 MEREKA AKAN MENDIDIK PASANGAN MASING2 AGAR LBH MENJAGA MARUAH PADA MASA AKAN DATANG KELAK.

    0
    0
  34. LUTUTBESAR says:

    semoga mereka memperceptkan perkahwinan mereka….
    perbezaan umur itu tidak pentng muda atau tua org itu sekiranya telh di tetpkn jodoh beliau ianya tetap jodoh beliau.
    seperti yg kita semua tahu nabi muhammad s.w.t dan isteri beliau juga mempunyai perbezaan umur yang sangt jauh.nabi muhammad s.w.t ketika itu bru berusia 25 tahun dan siti khadijah berusia 40tahun.
    berhenti lah dari terus mengkritik org lain.bayangkan diri anda di tmpt mereka.anak2 anda atau cucu2 anda.

    0
    0
  35. bedah jambu. says:

    cer fikir kalau rozita tu tak pakai bulu mata palsu..bra pn pakai beautiful hai o mmg la tegang.aku pakai pn tegang.bila buka londeh keh…keh…kalau rozita tu ttp aurat nk ker…zain tu kat dia.harap2 rozita sedarlah yg umur semakin meningkat tinggi kan amal ibadat bkn main tinggi skirt tu

    0
    0
  36. Anonymous says:

    org tua x sedo diri sudah2 lah bertaubat lah wahai cik ta oooiii..ko x malu ke dengan anak2 ko dengan family ko, adik ko rodah pun dah pakai tudung sopan tpi bju seluar ketat jugak bila pakai hahahaha….

    0
    0
  37. lalalalalala says:

    aku setuju ngan bedah jambu “harap2 rozita sedarlah yg umur semakin meningkat tinggi kan amal ibadat bkn main tinggi skirt tu”..mestinya cik ta tue pakai kosep bgi nmpak tegang cantik badannya tue yg zain suka

    0
    0
  38. budi says:

    tak salah nk couple ngan org muda pun cik ta..lbh2 lg bujang
    tapi pakaian tu biarla sedar diri sikit..

    0
    0
  39. che ta xsedor diri dah tua kerepot says:

    Che ta makin lama aku nengok makin seksi..xyah la nk over sgt..1 malaysia dah tau ko dapat pucuk muda so xyah nk tunjukkan sgt keperfectan relationship korank tuh..sian anak2 ko..mesti malu ngn kawan2..

    0
    0
  40. semalam yang hangat says:

    semoga mereka cept di ijab kabulkan….supaya kita yang melihat tidak turut berdosa.
    umur bukan penghalang untuk sesebuah perkahwinan.nabi muhammad s.w.t kita juga berkahwin dgn org yg jauh lebih tua dri beliau.siti khadijah berumur 40 tahun ketika itu dan nabi muhammad berumur 25 tahun.
    seelok2nye kita mendoakaan yg terbaik untuk beliau.
    semoga mereka dapat mendidik pasangan masing2 ke jalan yang di redhai.
    insyaallah……….
    amin

    0
    0
    • bluerr says:

      maaf,siti khadijah tu akhlaknya bagaimana? beliau lebih mencintai islam. takdelah smpai terdedah dedah mcm RCW ni. jgn samakan mereka,rasul dan para isterinya mulia dan bebas dari dosa.

      0
      0
  41. agagaga says:

    wow.. i loike pucuk muda… Tahniah cik ta..cpt2 tawen…

    0
    0
  42. kasabian says:

    aku ingat kak nita sarawak gmbr 1st

    0
    0
  43. PUAN BLINK BLINK says:

    serius dowh….. betina neh muka cam bapok!! euuuzzz,,, !!! cer ko natural je makeup tu. mulia sikit der~~~ heh! dosa lak aku! ingt x nk komen pape. tngn neh auto-type der!!!! hmm…. # +tive thinkin’ **** t depa neh tobat la kot …… muhehehe…

    0
    0
  44. aihh says:

    buah dada mantap si che ta ni… peha menarik.. jgn lupa minum jamu cap perapat…

    0
    0
  45. Idaklah says:

    Si tua tak sedar diri…mak si antan ni bertudung kan..berkenan nan si tua ni…
    Bergetah2 pun..kalau dah beranak 2 tu … Longgar jugak…bukan mesin boleh ketat2…eere

    0
    0
  46. ayoyo says:

    aku rs cik ta ni dh perasan muda nih..yelah org tgh tangkap cintan….satu malaya plk tau..org sdg bercinta ni lah sang SYAITAN berkerumun kt keliling bdn…esok dh kawen sang SYAITAN jgk lah berkerumun nak meruntuhkan masjid…so EN ZAIN persiapkan dirimu N CHE TA kesayangan mu itu dgn perisai iman dan taqwa….Ya Allah…mg dibimbing hamba2 MU kejln yg Benar….

    0
    0
  47. Anonymous says:

    Tak baik mengutuk mengata orang…dosa pahala dia yg tanggung…kenapa kita nak maki hamun dia pulak?

    0
    0
  48. Jenin says:

    Kesian mereka..hidup dalam dunia fantasi mereka cipta sendiri.

    0
    0
  49. Kodok says:

    serius aku GELI !!!!!!!!!!

    0
    0
  50. iken says:

    ms tgh begetah mmg la mcm ni sok2 bl dh lemau lembik cr yg lain la pulak.. ce tengok demi moore dengan ashton kucher tu.. bapa ramai dia skandal yg terbaru dgn mila kunis slmber jer… almaklum la si demi tu kan dah tue aa.. kalau ikut sunah rasullullah x de begambar mcm ni de.. agak2 sapa yg x sedar diri yg tue aa ke yg mud do

    0
    0
  51. i am xoxo says:

    mak org ni mmg tak malu kt anak2 dia bergambar bergesel2. geli tengok.

    0
    0
  52. hamba Allah says:

    dah 40-an pun xnak tutup aurat lg

    0
    0
  53. isteri bahagia says:

    syukur akhirnay rcw menemui jodohnya,,,siapa pun jodohnya itu sudah ketentuan Allah,,,,,,rcw ni mmg cantik,,,tanpa make up pun dia cantik aku tgok….bukan senang sudah berusia utk mengekalkn kecantikan susuk tubuh,,,raut wajah,,,mudah2an dpt dikekalkan utk suami nanti,,,,mudah2an suatu hari nanti rcw mendapat hidayah utk berubah dr segi penampilannya,,,kita doakan bersama2.

    0
    0
  54. loli says:

    che ta nnt da kawen service abg zain baek punye ok??? nnt tkut abg zain cr lain.yela che ta pon dah lm mjnda.kegersangan gitu.

    0
    0
  55. kesian nko zain sardin! says:

    alaa..si zain yg cetek akal jer yg nak si nek ta ni.cuba korang tgk pak menteri ke,mana2 kerabat ker,even sultan brunei skalipon,lgsg takde yg melamar nek ta.diorg bknnya bodoh.semua nk yg pucuk muda sbb nk pakai lama kan..si zain ni tak kesah sbb mgkin dia nk pakai nek ta kejap jerr kot.sok2,time nek ta dah menopos,dia cau cin cau laa..reality dunia!

    0
    0
  56. Amoi Comel says:

    Muka Zain macam orang tua miang gambar no 5 tu… Sengih sambil pandang ke atas membayangkan aksi Che Ta di kamar.

    0
    0
  57. mm says:

    apalah perasaan anak-anak dia bila tengok gambar-gambar ni ya? haih

    0
    0
    • truji says:

      dan apalah perasaan ana cek ta bila depa bacaan ayat ayat pujian pujian belako dari korang ni… senang kan nak judge orang… impak judge kene tengok meluas sikit…

      0
      0
  58. Anonymous says:

    MENUTUP AURAT ITU WAJIB… LONGGARKAN pakaian anda dan tutup aurat anda dengan SEMPURNA… semoga ALLAH SWT menyayangi dan merahmati kita sebagai hamba-Nya kerana mentaati perintah-Nya… selemah-lemah iman ialah membenci orang yang melakukan kemungkaran.

    0
    0
  59. insaf says:

    MENUTUP AURAT ITU WAJIB… LONGGARKAN pakaian anda dan tutup aurat anda dengan SEMPURNA… semoga ALLAH SWT menyayangi dan merahmati kita sebagai hamba-Nya kerana mentaati perintah-Nya… selemah-lemah iman ialah membenci orang yang melakukan kemungkaran.

    0
    0
  60. sinister says:

    all fake…from head to toe…
    rambut palsu… bulu mata palsu… make up tebal… korset…
    agak2 rcw ni gigi dier palsu gak x?
    hahahaha… si zain br habis tumbuh gigi bongsu, rcw dah buat gigi palsu…
    suka ati u olz laaa…

    btw, aku penat tgk rcw posing…mesti kene amek gambar sisi…
    nak show how big her asset… x der pose lain ke?
    xyah la nak senget je, semua dah tau asset ko tu punya size…
    bangga sgt la kononnn… kat dunia leh ar…
    kan…

    0
    0
  61. meluat says:

    tobat weh.kata dah ke umrah..haram la puak2 nie..hu!ni lah ahli neraka.tgk ngan mata jelas nipun dh tahumakcik weh

    0
    0
  62. PRIHATIN says:

    Assalamualaikum…kebanyakan yang komen ni sebut pasal dosa..tapi ayat dalam komen….masyaallah….fikir sendiri.sepatutnya kita bersyukur sepasang umat akan mendirikan masjid…semoga doa terbaik untuk mereka…bukan mengutuk..perasaan seseorang bukan hak kita…

    0
    0
  63. Ada Aku Kesah says:

    Seriously.. nampak macam Kakak & Adik.. mungkin sebab Cik Ta byk merokok.. sorry Cik Ta.. you’ll never look any younger

    0
    0
  64. gem hologram says:

    overnyer lahai… blm kawin da pgg2.. besok ps kwin.. x nak pgg2 dah cri lain plk..dunia2

    0
    0
  65. Dek non says:

    Ngucap aku!!!!!!

    0
    0
  66. Kiah Spy says:

    epic fail.

    0
    0
  67. Anonymous says:

    one fine day cik ta tetiba sampai seru terus tudung litup tinggal semua dunia hiburan ni n jadi org lebih baik baru terkedu semua yang mengata..

    0
    0
    • SCHAWAL KUAT MENCAPUB says:

      bagusla kalau mcm tu..sekurang2nye orang yang mengate cik ta ni mendorong cik ta ke jalan yang lebih baik..ye dak?

      0
      0
      • Sweet minah jambu merah biru says:

        tungu laaaaa dia kawin nantiiiii…selalu nye artis kalau dh dapat laki teros dia bertudong kannnnnnnnnnnn ! macemmmmmmmmmmmmmm la kau ni tak tau prangai artis malaysia ni ….apeeeeee punye benak la kau ni schawal bawal huh !!

        0
        0
  68. Anonymous says:

    aku tatau kenapa tapi sesi fotografi ni macam..heh baju mekap dah satu hal..posing pulak alahai..
    konsep apa ni..?..

    0
    0
  69. sanggup says:

    kenapakah rozita sanggup berposing sedemikian? fikirkan akibatnya.

    0
    0
  70. abu says:

    malu lah pakai mcm ni

    0
    0
  71. Anonymous says:

    Memang antik body Cik Ta tak dpt dinafikan.

    0
    0
  72. yuyu says:

    kemain seksi cik ta oiiiiiii

    0
    0
  73. huahuahua says:

    geli……….

    0
    0
  74. rlinnaz says:

    cik = makcik…
    tp si tue ni masih x sedar2 diri lagi….haishhhh

    0
    0
  75. anun says:

    Kalau aku jd anak che ta..aku malu wooo… kalau ade ckgu gatal yg tnye, mak kamu kat rumah pn mcm tu ke?? ni bukn mslh che ta ngan zain..boleh je nk kawen ng laki muda…tp,mslhnye che ta…tlg la sedar2 ckit…awk tu dah berusia…x sesuai posing2 cmni…ptutnye awak yg lg tua dr zain, awak kne bimbing zain..ni…cam same2 hanyut je…to zain,lpas kawen awak dah jadi pemimpin..harap2 awak dpt bimbing che ta n anak2 die…

    0
    0
  76. cik kuntum says:

    sama2 kita doakn RCW nie beri hidayah… malu dh brumur cm nie perpegang2, pkai yang mendedahkan aurat…

    0
    0
  77. asam boi says:

    aku lagi suke kalau dia kurang make up.. mcm cerita diari ramadhan raffiq ke ape dulu tu… dia mcm pondan la bila make up tebal..serius..

    0
    0
  78. pah bedah says:

    hmm komen semua ayat menghina je.. korang pon sama naik buat dosa..
    apa salahnya si Che Ta tu nk berkhwin lagi? biarlah dia nk khwin muda ke tua..
    sdgkan nabi kita dulu pon ngn khadijah perbezaan umur yang jauh juga..
    janganlah menghina orang macamlah korang tu hebat sangat..
    cuma minta agar che ta ni lepas ni labuh dan lebarkanlah kain baju tu.. dan diberi hidayah petunjuk buat mereka berdua untuk membina masjid berlandaskanislam dan syariat..

    0
    0
  79. che tok says:

    kalau xnk tgn nmpak berkedut sgt, jgn kurus keremping yek..kasi berisi skit…baru gebu….dh kurus, tgn tua, muka muda..ayoyoyo

    0
    0
  80. Cik Tot Bulu Mata Pelepah Nyok says:

    Teringat watak Husin ngan Mon masa dorang bercengkerama dalam hutan…. dah la pakai baju merah sama.

    0
    0
  81. melati putih says:

    Alhamdulillah.. nak kawin dah che ta, semoga kekal hingga ke surga..
    TAPI nape lar buat keje cam tu che ta, tak manis lar.. rupa cantik dah
    tapi perangai subhanaallah.. Insaf lar che tak, semoga zain boleh
    memimpin che ta ke jalan yang benar..

    0
    0
  82. Akus says:

    alamk..daringnyer..nk jgk cm tu ;)

    0
    0
  83. kepohcie says:

    ya allah, trkejut aku tgk tgn che ta…brkedut cm nenek tua je..totally different dgn muka..
    seram sgt2…hok aloh..

    0
    0
  84. Hamba Allah. says:

    Astaghfirullahhalad’zim. Moga diberikan hidayah buat mereka. Juga buat kalian yang menghina,mengutuk,mencerca orang lain. Ingat.. menghina orang takkan jadikan kita ni lebih mulia dari orang yang kita hina. Lebih baik kita sama-sama mendoakan mereka dan jaga diri kita masing-masing.

    0
    0
  85. x bernama says:

    eiiii,.. geli tgk.. adoiii… maksiat mata… =P

    0
    0
  86. Anonymous says:

    hensemnye la ko zain….

    0
    0
  87. tutupmulut says:

    kahwin dengan wanita yang lebih tua takpala, kita pun memahami.tapi janganlah tambah flavor yang haram untuk menuju ke arah yang lebih suci. hmmm. kesiannya kat depa.

    0
    0
  88. awex says:

    memalukan..da tua patutnya tunjuk yg baik..x sah lagi x perlula bergambar mesra mcm tu..dengan pakaian yg mcm tu..anak tgk pun anak malu…smua nk ditunjuk..sedarla che ta..awak tu bkn muda lg ..pakaila pakaian yg lebih sopan…ke baru skrg dapat merasa pakai baju yg mcm tu…hehehe..mcmane che ta ni leh ujud dlm dunia seni ni ek?? maaf sbb dulu x pnh knal che ta..

    0
    0
  89. watever says:

    saya nak sedekahkan alfatihah dekat rcw. sbb bila dia mati nnt kalo dia xsempat bertaubat, kesian kat dia ni kene jilat dengan api neraka.

    0
    0
  90. rr says:

    che ta mmg cntik ,,klu tutup aurat lgik 5 star..

    0
    0
  91. miss s says:

    rozita ni manje..tu zain suke…
    nak ckp cantik tuu…mekap je tebal..

    0
    0
  92. Woah! I’m really enjoying the template/theme of this site. It’s
    simple, yet effective. A lot of times it’s difficult to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal. I must say you’ve done a
    great job with this. In addition, the blog loads
    extremely fast for me on Internet explorer. Exceptional Blog!

    0
    0
  93. samsul says:

    sekali2 try la amik pic Cik Ta ni without makeup..xyh pakai bulu mata tebal tuh..agak2 cner rupa dia ek :p

    0
    0
  94. KEKEKEK says:

    OH MY MY MYYYYY..TETEKMU MENYENTUH TETEKNYA..LOL

    0
    0
  95. sakit mata says:

    Hahahah..wig tu nampak cam yang jual kat Petaling Street je..lenkali kalau nak beli wig tanyala Erra Fazira..wig dia semua nampak natural…

    0
    0
  96. hell jay says:

    dia mmg cantik mmg mantoppp…tapi ku tengok tetek dia tu mcm pakai push up bra n padding yang blapis2 je…pakaian kalau x serupa pompuan murahan x sah la che ta ni..murahannn sgt

    0
    0
  97. JURU TAIP says:

    INI SEMUA PHOTOSHOP :p

    0
    0
  98. cik anonymous says:

    GELI PULAK AKU TENGOK SI TUA BANGKA NI!

    0
    0
  99. Rita says:

    Aku tak tahan baca komen korang sume…sakit perut aku tergelak..marah tul korang ngan rcw ni, aku rasa rcw mesti bnyk berhabis utk cantikkan diri dia….bukan senang nk berdampingan dgn org jauh lebih muda kacak mencacak mcm si zain tu…he he

    0
    0
  100. Rozita CW says:

    saya memang dah lama janda nooo banyak lelaki yang suka kat cek tapi dah di tentu kan jodoh cek dengan zain cek nak buat camana , dah suratan takdir wajah cek cantek sebab tu la zain suka kat cek. cek tak buat apa pon kat wajah . wajah cek cantek sejak cek di lahir kan. Rozita CW

    0
    0
  101. ana says:

    pakaiannya boleh menaikkan syahwat lelaki je…..taubat laa.,

    0
    0
  102. anoi kemabali lagi... says:

    oit..korang pasan tak konek zain stim?gambo nombor 4 tu? waduhhhhh!!

    0
    0
  103. Anonymous says:

    malulah dkt anak2 at least…

    0
    0
  104. KA says:

    Baik nikah cepat, mengelakkan fitnah & menghindarkan dosa

    0
    0
  105. cancun holidays says:

    I am regular visitor, how are you everybody? This post posted at this web site is actually
    good.

    0
    0
  106. Anonymous says:

    picture ke lima…mata zain belalak ke atas sebab tahan anu mengeras terkena tetek

    0
    0
  107. miss propa says:

    giles meluat aku nengok dorang nieyyyyy!!!!!
    jijik………

    0
    0
  108. LALALALA says:

    sudah2 ler ngata org tuh…bior kan aje…kubur n azab masing2 tanggung…

    0
    0
  109. liza says:

    Saya suka tgk org yg cantik bergambar…kalu sesiapa yg tak suka tgk tu …jgnlah mengata…x baik n sendiri dpt dosa. Kita doakan saje , agr satu hari dia akn berubah..mengutuk x kan mengubah ape2…

    0
    0
  110. Mohd Akmal says:

    Ya Allah ya Tuhanku, tunjukan lah jalan yang lurus kepada diriku dan artist ini (Rozita)…. aku amat kesian melihat mereka… dan aku amat bersyukur kepada Mu ya Allah… kerana diberi peluang untuk terus beribadat… Amin

    0
    0
  111. Opan says:

    Udah2 ler tu….memasing udah besor…che ta anak2 kamu perlukan bimbingan kamu menuju ke syurga…cian kat dema….jgn terlalu duniawi sayang ooiiii

    0
    0
  112. PermataHati says:

    Tahniah rozita dan zain..didoakan semoga berbahagia dunia dan akhirat..usia bukan penghalang segala2nya..semuanya dah tertulis di azali..semoga semuanya berjalan dgn lancar..

    0
    0
  113. mars says:

    Precisely how have you manage to develop this kind of wonderful audience involving commenters to your website?

    0
    0
  114. pendekar laut says:

    macam kakak dan adik….heheheheheheheheh

    0
    0
  115. Nek Ta Bapok says:

    perasan x tetek nek ta terlampau tinggi, tingginyer cam 1 kedudukan ngan bahu dia

    0
    0
  116. Aa cinta says:

    Jujur sye ckp , percepatkan lah kahwin , semoga bahagia . Sye pulak rase malu .

    0
    0
  117. chek jiran sebelah umah che'ta says:

    mcm pelaqqqq.!!!

    0
    0
  118. Anonymous says:

    tiap kali tengok gambar2 RCW yg seksi meksi ni, ada 2 perkara terlintas kt fikiran aku.

    1. tiada perasaan MALU / segan ke rcw dengan anak2 sekurang2nya (dgn Allah tak tau lah, mcm jauh skali)..tunjuklah contoh yg baik pd anak2..dok bpegang tgn berpelok dgn zain, jgn marah nt kalo anak2 pun buat tak senonoh dgn gf diorang sblm kahwin.

    2. rcw tak pernah terfikir / takut ke dlm tgh dok2 seksi tu, buat dosa, tiba2 heart attack Allah trus tarik nyawa..tak smpat taubat nasuha (taubat yg bnr2)..

    kite mmg bole bdoa utk rcw dpt hidayah. tp hakikat sbnr hidayah itu manusia yg perlu cari..ini semua pinjaman..rcw pasti tau..aku cume takut hidayah tu dah dtg pd dia, tp terlepas sbb ambil ringan..hurmm

    0
    0
  119. patimah says:

    Kesian kat Che Ta mcm2 komen dia terima. Saya harap Che Ta cubalah ubah cara pemakaian jgnlah seksi sgt. Kita hamba Allah yang lemah ni tak tau bila masa umur
    kita akan diambil olehNya. Baiklah insafi diri dan perlahan2lah ubah penampilan diri dan
    sikap kita ni. Tak rugipun buat baik dan berperangai baik masa hidup kat dunia ni. Che Ta
    janganlah berkecil hati nasihat saya ni, sebb saya sygkan kan Che Ta macam ibu saya
    sendiri. Dan cubalah jaga hati anak2 kita agar tidak orang sekililing tidak akan mentertawa
    kan mereka jika punya ibu yang kurang elok pekertinya. Fikir2kanlah ye.

    0
    0