Written by AbangNara | March 14th, 2013

Amboi ~~~ Romantika di Tampoi sungguh Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini. Kalau tak tahu mesti orang ingat mereka ini suami isteri. Mesra dan sememangnya bagai pinang dibelah dua. Che Ta memang awet muda sehingga tak nampak jurang perbezaan usia mereka.

rozita dan zain

Ada juga kawan-kawan perempuan Abang Nara yang melahirkan rasa cemburu terhadap Rozita Che Wan kerana bakal bersuamikan Zain Saidin yang muda, kacak dan bergaya. Nak buat macam mana. Itulah jodoh namanya. Pasti mereka berdua sudah tidak sabar-sabar lagi untuk sah menjadi suami isteri hujung tahun ini.
rozita dan zainApa pun buat peminat Che Ta dan Zain, jangan lupa dapatkan majalah Media Hiburan yang terbaru untuk mengetahui perkembangan terkini mereka. 5 lagi gambar romantis Rozita Che Wan dan Zain Saidin dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar MediaHiburan.

P.S: Fakta tentang daging kuda dan daging lembu

rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain

214 responses to (7 GAMBAR)Rozita Che Wan & Zain Saidin Romantis Hiasi Majalah Media Hiburan

  1. lovell says:

    ish3…. mesranya…. dunia2…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 68 Thumb down 6
    • giler pucukssss muda says:

      tgok pic no.4 tu..tajam tetek si rcw..muka zain tu pn sengihhh aje sbb kena kat dadfa die..gagagagagaga

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 213 Thumb down 5
      • Yang bahagia hanya sementara says:

        Melayan perasan kerana ujian yang sedang melanda hanya menambah beban yang ada dijiwa. Semakin dilayan, semakin hebat kesannya. Semakin derita rasa dijiwa. Rasa sedih akan menjalar disetiap pelusuk jiwanya sehingga dia merasakan dialah yang paling derita dan orang-orang disekelilingnya pasti tidak memahaminya. akhirnya menjadilah dia orang yang berputus asa kerana ketidakmampuan menanggung derita dijiwanya.

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
      • RAMBUT PELSU says:

        PEREMPUAN TUA YG TAK SEDAR DIRI…SEMUANYA PALSU BELAKA.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 214 Thumb down 24
        • Wekkkk Nak Termuntoh says:

          *********kenapa tekak aku tiba-tiba terasa loya?********

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 219 Thumb down 8
        • Kak Pah Mata Kero says:

          la…aku ingat bapuk lorong mana tadi…ceh !

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 165 Thumb down 7
        • Mata KeAtas says:

          Geli lah haihhhhh

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 123 Thumb down 5
        • Ella Ramli says:

          Memang pun…muka yer lar bergetah…cer tgk tangan…berkudut-kudut…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 153 Thumb down 3
        • Renungkan says:

          kalau macam ni lah perangai mak aku, aku pun memang akan lari dari rumah juga.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 229 Thumb down 3
        • Zed Zeidi says:

          Nenek lucah !!!!!!!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 144 Thumb down 4
        • xnak mjlis grand says:

          xsdar diri woi!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 79 Thumb down 4
        • Anonymous says:

          kalah anak dara mcm ni, patut lah si zain tu asyik giler bayang, ni kalau suruh pilih antara neelofa dgn RCW, lelaki mesti pilih RCW

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 136 Thumb down 11
        • aliya says:

          dah tau kenapa ramai lelaki gilakan mak cik ni, apa tak nyer asik tunjuk betis, dada, insaf lah mak cik

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 129 Thumb down 2
        • zul says:

          MACAM ASHTON KUTCHER & DEMI MOORE…….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 124 Thumb down 12
        • Anonymous says:

          amboi che ta.. klau yer pun tak segan dgn org sekeliling, segan la kat anak2 tu.. malu diaorg nak pegi sekolah. jd bahan je la…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 211 Thumb down 1
        • Jojoe says:

          kambeng betina pencen berangan muda…Lalalalalalaalala

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 70 Thumb down 7
        • HISH says:

          DAH BUANG TEBIAT KE BETINA WARGA EMAS NI??????????????

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 105 Thumb down 7
        • CIK JAH says:

          KETAT SENDAT MENDAT. SENDAT JUGAK DADA CIK JAH NENGOKNYE…. TAK DAPAT NAPEH NENGOK BAJUNYE

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 65 Thumb down 3
        • CNN says:

          nak kawin dgn wanita berumur is not the big issue…
          masalahnya skang ni, che ta pakai mcm ni yg jadi issue…
          nk jdi mcm org muda laaa sgt…masalahnya org muda pun xpki mcm ni..(wlupun ada segelintirnya)..
          org kata “rumah kata pergi..kubur kata mari”
          hopefully, nti zain kena bimbing si isteri….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 112 Thumb down 4
        • Olga says:

          TENGAH SAYANG SEMUA BERAIR..
          NANTI DH BOSAN BIJI KELENTIT PUN BAU ASEM!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 81 Thumb down 12
        • Zain Sardin says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 39
        • Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 27
        • anonymuuuus says:

          ha llaki suke la ppuan yg pandai behias camni… dah dah la hati busuk dok ngate org, cermin balik diri sendiri, nak laki syg kne la pandai behias n bergaya sampai ke tua.. bkan bergaya time muda je… sampai tua jd nenek kebayan.. pehhhhhh

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 10
        • Sweet minah jambu merah biru says:

          asal kn cinta dia ngan si zain tk palsu sudahhhhhhhhhh benda lain gi mampos !!

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 4
      • Kompang Lama says:

        bukan main lagi “si kompang bergerak” ni dok pukul canang pung pang..pung pang cerita cinta setiap minggu. tunggu sajalah berapa lama mereka akan bertahan khennn?????

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 62 Thumb down 5
        • kain koyak says:

          che ta semenjak nak belaki muda ni, haruslah tayang betis tayang peha.. godaan itu hanya sementara che ta…jap lagi kendur segala, suami cari yang tegang…bawa2 lah sedar diri..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 93 Thumb down 3
        • Ameen says:

          sudah tiba masanya untuk membeli sejadah, kitab dan ke surau.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 163 Thumb down 0
        • Geleng Kelapa says:

          ya rabbi…dah nak putus haid pun masih lagi buat kerja macam ni ka?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 139 Thumb down 3
        • Anonymous says:

          Korang ni ntah haper2 x pcaya jodoh tu Allah yg tntukn ker? Mcm korang pla tuhan kn… bia umo istri tu lbh tua ker suami yg lbh tua ker… yg dua2 muda pn byk x brtahan… umo bkn pgukur kbahagiaan atau lama kjp jodoh org… muda2 pun esok2 x tua ker…
          Jgn umo djdkn bhn … jodoh tu d luhmahfuz dah dtntukn…
          Pd psgn ni pla klo smpe ke mati jodoh alhamdulillah la…
          Kita tgok je la… jodoh kita pn xtahu smpai bila nk kata org…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 15 Thumb down 18
      • David Teuk says:

        ayoooo , ini olang sudah tidak ada kemaluan lagi…chuiyyyy !

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 83 Thumb down 4
      • Cucu says:

        Hoi nenek, sudah-sudah la tu…bawak mengucap nek !

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 70 Thumb down 0
        • pah says:

          yang duk mengata ni pon…bawak2 le mngucap!

          Hot debate. What do you think? Thumb up 15 Thumb down 8
        • Sweet minah jambu merah biru says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 20
      • zain sadin says:

        bodoh siak gamba no 4 ni..bapak daring..sundelzzzzz

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 45 Thumb down 2
        • Yulanda17 says:

          anak dara pun tak buat benda2 pelik camggini…please la !!!!!!!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 63 Thumb down 4
      • gatalll says:

        ntah2 dah byk kali kut si zain tu gomol.sape taw kan???hanya mereka ber2 je yg tau.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 2
      • Januari says:

        Org tua kalo bercinta lagi buruk dari org muda.. Pengalaman bapak aku dulu lagi korang muntah hijau kalau tengok.. Bukan ingat sesapa dahh..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        ya Allah cik taaaa oiiiiiiiii

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        ayu raudhah..tlg la ncht akk ko nie..adoi…………x mlu..x sdr dri….cm bapok je ak tgk dye nie…

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • lola says:

      speechless.tiada kata yg dpt menggambarkan.
      da wajib kawen da ni..che ta tetap nampak tua tp cantik..dah tabule semunyi..
      semoga bahagia ea..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 3
      • Jemah Cool says:

        Serasi…….macam nenek dengan cucu nya…begitu murni…tak was was lagi !!!!!! hahahahaha

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 118 Thumb down 1
        • suka Sabree Abu says:

          umangaiiii…
          seksinye che ta sejak dapat pucuk mude ni..
          kih3…
          bawak2 la tutup che ta oiii :p

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 58 Thumb down 0
        • Zzz says:

          cepat2 la kawin… bosannnnn dah tengok !

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 54 Thumb down 0
        • Anonymous says:

          skrg nie che ta suke pakai skirt singkat2..ko cntik che ta,pkai labuh pn ttap cntik..pkai skirt bukan menampakkan awk lebih muda ok..tlg jgn sesekali simpan dlm ati mcm 2..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 0
        • General Iblis Menggoda says:

          T-A-K-Z-I-A-H !!!!!!!!!!!!!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 69 Thumb down 0
        • Hahhahahahaahahhaahah says:

          tangan berkeduttttttttttt dan bekerut !!!!!!!!!!! Muahahahatuihahahahak

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 1
    • Lalallalalaaaa says:

      Ini preview untuk drama “Opah Nak Kawin Lagi” kah ??????

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 113 Thumb down 1
      • Nenek Hancur Moral says:

        bukan lah..ini untuk parodi utk rancangan ‘Geli’- the musikal

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 87 Thumb down 0
        • hugh hefner says:

          ini ialah intro majalah playboy ngan title “fuck your next door grandma”

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 84 Thumb down 2
        • raja zemi says:

          Wah!! ni dah bagus ni. .ada jugak idea i nak buat filem tahun ni, judul :”Kambing Pencen Menyeluk Anu Pucuk Muda”

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 44 Thumb down 4
        • rozita che wan says:

          jahat tau uols mengata kt i dgn ank ikan i…i memang suka ratah pucuk muda..lagi muda lg lah i suka…klau pucuk tua dh tak sdap nk makan…pahit uolss, bukan senang nak dpt pucuk muda KACUK…..hhhmmmmmmmmmm

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 44 Thumb down 6
    • Che To says:

      Geli mak nokssss

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 0
      • Kotex says:

        Tok Ta buat iklan barut/botox free dan rambut palsu….hehehehehhehehe

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
      • Pondan Sepi says:

        Kan nyah….perempuan tulin berangan jadi maknyah. :(

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
    • kakak neelofa says:

      skali bukak baju dalam, LONDEH jer smua…hahahahaha….harap anak che ta dpt terima….jgn nanti lari dr rmh lagi…..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 74 Thumb down 1
    • opah dah lama janda says:

      amboi che ta…siap angkat kaki lagi kasi gesel kat zain..tak segan ke nyah?? jangan main2 ngan nafsu org muda..lepas mereka kawen , mereka nak budak bawah 18 taun nyah..mampu kerr???

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 51 Thumb down 0
      • kak timah says:

        OPAH DAH JANDA LAMA NI POMPUAN TULEN KE ATAU NYAH?

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
    • Heran says:

      apasal lah nak gelar CHE TA bagai,pgil rozita ckupla,nak cik,cik,cik hmmm
      teringat plk time rncgn On Air,kcewa X dpgil Che Ta plak n Xdkenal oley pserta On Air

      Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 7
    • janda meriah says:

      bestnya dapat zain..
      tapi takut gak tgk zain ni..
      takut badan je besar sekali barang kecik.. hmm..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 2
    • Terbahak Bahak says:

      kesian kan…leher berkedut tak boleh cover….Kah kah kah

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 1
    • alahai says:

      Konsep: NERAKA DUNIA
      Model: RCW dan Zain
      Filem: Opah Menjerit II
      Pengarah: Setan Ali
      Keluaran: Podah SDN BHD

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 60 Thumb down 6
    • Opah gangnam style says:

      JOKE OF THE YEAR SANGAT KAN…. :D

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 0
    • aku jeles? says:

      aku rase mcm terbalik lak skrg ni..ak tgk rmai bdk umo 5taon ke atas paka bju ttp aurat siap pakai tdung lgi..skrg ni ak jgk tgk rmai org tua skrg smkin t’dedah..malunye aku klau bdk 5taon pndai paka bju lengn pnjg dgn jeans phtu siap paka tdung.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 48 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      wow..tajam … tpi skjap je tu ..sok2 kemek pastu londeh..oppps

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 0
    • kiah spy puihhh says:

      che ta hoii…len kali tepek bedak tebai kat muke, tepek sekali kat tangan ang tu… bekedut, berurat… aiyaaa…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
    • alia says:

      aku ingat si zain ni blk dr palestin adelah prubahan cket.. ni tak, makin dicari yg seksi2.. mmgla dorg ni dah kawan lame..tp xleh ke nak menegur bakal isteri anda spy pakai longgar dan menutup cket? tggjwb suami ni besar & berat, zain.. bkn stakat prepare mkn pakai je… dosa isteri dr atas smpi bwh suami yg tggung.. ade ms lagi ni, baik perbaiki ilmu agama sewajarnya..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 50 Thumb down 2
    • kiah spy puihhh says:

      che ta hoii…len kali tepek bedak tebai kat muke, tepek sekali kat tangan ang tu… bekedut, berurat… aiyaaa…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
    • kak timah says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 27
    • zivilia says:

      doakan saja mereka…..jodoh prtmuan Allah aturkan cuma kita harus lebihkan doa agar che ta mndapat hidayah dan kita juga menerima hidayah dari Allah supaya jgn asyik mengata….perbaiki n hiasi diri dgn perkataan yg baik2…amin..

      Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 1
    • bibik says:

      jangan jadi macam rita dgn aidil sudahhh……

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • Selena Gemas says:

      RINDUNYA NK TGK RCW MCM DRAMA DIARI RAMADHAN RAFIQUE KAT SITU BERBAJU KURUNG JEK TANPA TETEK YG SELAMBAK CAMNI..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      tgk pic no 3..tgn nenek nie da kedut 1000…hahahaha..x sdr diri…..nympah ak..cm opah ak je..sngp je dia nie…nk kwen ngn zain btol2 ke..atw nk cover kisah di sebalik cite yg slme nie dye cover kn..ct nurhaliza pown mnyamph tgk nenek tua nie…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Peah says:

    Macam anak dengan mak……………………………………. Semoga berbahagia ^^

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 49 Thumb down 4
    • Rozitah Che Kembang says:

      macam pondan tua ….. !!!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 2
    • Hanya Mampu Tersenyum says:

      macam perempuan dangdut la weiiii…amat mendukacitakan !

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 3
  3. gravy chicken says:

    first!!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 1 Thumb down 10
  4. giler pucukssss muda says:

    aku 1st…amboi…tetek rcw..tajam uuuu!! kahkahkah

    Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 7
  5. lady says:

    ini semua poyo!haram tetap haram!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  6. hahas says:

    aish….belum kawen da peluk2….ni lah dunia akhir zaman

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 1
  7. cik embun says:

    amboi posing………

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  8. NaNi says:

    Assalamualaikum..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  9. Anonymous says:

    dasyat 2…blm apa2 tp dh mencecah dada u…2yg zain x blh nk lps 2…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  10. Tinta Biru says:

    Lebih afdhal , percepatkanlah urusan kahwin anda berdua. Tak elok la berterusan macam ni. Lagi pon Rozita tu dah ada anak , kesian anak-anak dia kalau orang dok mengata kat mak depa. Harap lepas kahwin nanti , Rozita boleh la kurangkan berpakaian yang tak sesuai dengan umur dia dah. Makin berumur , makin seksi pulak nampaknya.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 77 Thumb down 0
    • miss mong says:

      itu la pasalnya..arap lps kawin cik ta berubah la..

      Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
    • bilaakubercakapjanganbiadap says:

      harap begitu . harap zain tak jadi suami dayus yg membiarkan isteri menayangkan aurat sana sini . buat lah pelahan2 . in shaa allah bolehhhh

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 0
  11. sukasuki says:

    jangan esok ni kalau tak jadi ka apa2 ka..
    dok tuduh 1 sama lain..mintak dijauhkan..
    che ta..jaga la diri sbg wanita..
    kamu tu blm lg menikah & belum sah isteri dia lagi..
    hehehe

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
  12. ada says:

    fuyoo..nak muntah..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
  13. Anonymous says:

    zain siap mata keats lgi…*aku dapat….korang dapat kew* kekekkee

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 0
  14. Anonymous says:

    yang ni korang tak ckp pasal haram pulak.yang ni seksi pegang pegang halal ker?
    SENGAL!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 1
  15. rosealim says:

    kalaulah takde teknologi moden yg hebat utk cantikkan tubuh & wajah, belum tentu RCW bergetah mcm skrg…itu semua PALSU je…bukannya kekal abadi…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  16. spark plug says:

    kelass…. ko rozita….
    zain pulak bukan main lagi kan…
    ape2 pun tahniah la dah nak kahwin hujung tahun ni…
    kesian anak2 rozita ni.
    malu kat kawan2 sekolah tgk mak diorang posing mcm tu…
    hahahaha….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
  17. YNA says:

    panas agaknye kot klu pkai labuh2 sikit,ttp sume…huh

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  18. Lalola says:

    Trademark rozita che wan : Pakaian harussss tak cukup kain, posisi mendada, senyum sepesen itu je, rambut palsu..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 0
  19. bilaakubercakapjanganbiadap says:

    geli aku menengoknyaaaaa ~ dah lupa dari mana asal usul ke nokkk ? tak payah berpegang2 sgt . korg bukan muhrim lg . bakal je baru …. tak payah feeling lebeh .

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 1
  20. keyboard princess says:

    tak ada yang tak ketat dgn che ta. huahuahua
    *sesak nafas sy tgk baju che ta*

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  21. ahkak puaka says:

    SAKIT DADA ZAIN KENA TWINS CIK TAH (GETAH) :P

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  22. ................. says:

    malas aku nk komen..sb apa y aku nk komen semua dh komen….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 0
  23. waty says:

    Sama cantik dan segak..sama padan..semoga bahagia Che Ta dan Zain :)

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 8
  24. kiah says:

    buroknya aku tgk lahai! xpayah nak tayang2 mesra 1 dunia la. karang tetiba xjadi kawin, kecoh je lebih.. ni la rupa org tua bercinta. burok benar.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
  25. Mok CiQ says:

    MENGGUDASSS !!!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  26. muntah berdarah tengok says:

    haih zain ooo zain. pas kawin jangan lak ko tkejut beruk bila si che ta bukak segala make up dia dalam bilik. ha masa tu tkeluar segala kedut2 che ta yg dilitupi oleh make up dia 10 inci tuu dgn bulu mata palsu blapis2

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 0
  27. LALA says:

    apa la perasaan anak2 RCW tgk gambar2 camni. ..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 1
  28. Burberry says:

    cinta tidak mengenal usia..
    hailaa donia doniaaa….
    tajamnya gunung menusuk kalbu..ha ha ha…

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  29. Ella Ramli says:

    Muka mmg lar bergetah…cer tgk tangan Cik TA…berkudut-kudut..bawa2 lar sedar Cik TA ooiiiii….

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  30. doremon says:

    ya ALLAH O_o ….cik ta ni seksi bebenoooooo..
    teksss die besoo dok sendeng2 je kt dada zain..
    insaf2 la kamu wahai cikta..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  31. whoaaa says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 15
    • abang terbuka zip seluaq says:

      alaa.. jangan lah amik ati che ta..biasa lah..mulut tempayan boleh tutup, ni mulut manusia lagu mana…sekali sekala teringin jugak nengok che ta pakai bikini sambil bergaya ngan telinga rabbit…ala.. macam model omputeh tu..pakai stokin jarang, kaki sebelah angkat tinggi sket…terlioq abang..patut lah zain tak pikiq panjang nak kawen nokk..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 2
  32. K Bye says:

    dunia dah nak kiamat….

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  33. LUTUTBESAR says:

    SEMOGA MEREKA BERDUA SEGERA MENGHALALKAN HUBUNGAN MEREKA.
    JODOH PERTEMUAN DAN PERPISAHAN SEMUA KERJA ALLAH S.W.T …….
    UMUR BUKAN PENGHALANG UNTUK MENDIRIKAN RUMAH TANGGA @ MEMBINA MASJID.KITA JUGA BOLEH LIHAT PERBEZAAN UMUR ANTARA NABI MUHAMMAD S.W.T DAN SITI KHADIJAH SEMASA MEREKA BERKAHWIN.SITI KHADIJAH BERUMUR 40 TAHUN DAN NABI MUHAMMAD S.W.T BERUMUR 25 TAHUN.
    SEELOK2 NYE KITA BERDOA LA DEMI KEBAIKKAN MEREKA…..
    MANA TAHU SELEPAS PERKHAWINAN MEREKA ROZITA BERBH MENJDI SEORANG ISTERI YG SOLEHAH.
    HARAP2 MEREKA AKAN MENDIDIK PASANGAN MASING2 AGAR LBH MENJAGA MARUAH PADA MASA AKAN DATANG KELAK.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
  34. LUTUTBESAR says:

    semoga mereka memperceptkan perkahwinan mereka….
    perbezaan umur itu tidak pentng muda atau tua org itu sekiranya telh di tetpkn jodoh beliau ianya tetap jodoh beliau.
    seperti yg kita semua tahu nabi muhammad s.w.t dan isteri beliau juga mempunyai perbezaan umur yang sangt jauh.nabi muhammad s.w.t ketika itu bru berusia 25 tahun dan siti khadijah berusia 40tahun.
    berhenti lah dari terus mengkritik org lain.bayangkan diri anda di tmpt mereka.anak2 anda atau cucu2 anda.

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  35. bedah jambu. says:

    cer fikir kalau rozita tu tak pakai bulu mata palsu..bra pn pakai beautiful hai o mmg la tegang.aku pakai pn tegang.bila buka londeh keh…keh…kalau rozita tu ttp aurat nk ker…zain tu kat dia.harap2 rozita sedarlah yg umur semakin meningkat tinggi kan amal ibadat bkn main tinggi skirt tu

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  36. Anonymous says:

    org tua x sedo diri sudah2 lah bertaubat lah wahai cik ta oooiii..ko x malu ke dengan anak2 ko dengan family ko, adik ko rodah pun dah pakai tudung sopan tpi bju seluar ketat jugak bila pakai hahahaha….

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  37. lalalalalala says:

    aku setuju ngan bedah jambu “harap2 rozita sedarlah yg umur semakin meningkat tinggi kan amal ibadat bkn main tinggi skirt tu”..mestinya cik ta tue pakai kosep bgi nmpak tegang cantik badannya tue yg zain suka

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  38. budi says:

    tak salah nk couple ngan org muda pun cik ta..lbh2 lg bujang
    tapi pakaian tu biarla sedar diri sikit..

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  39. che ta xsedor diri dah tua kerepot says:

    Che ta makin lama aku nengok makin seksi..xyah la nk over sgt..1 malaysia dah tau ko dapat pucuk muda so xyah nk tunjukkan sgt keperfectan relationship korank tuh..sian anak2 ko..mesti malu ngn kawan2..

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  40. semalam yang hangat says:

    semoga mereka cept di ijab kabulkan….supaya kita yang melihat tidak turut berdosa.
    umur bukan penghalang untuk sesebuah perkahwinan.nabi muhammad s.w.t kita juga berkahwin dgn org yg jauh lebih tua dri beliau.siti khadijah berumur 40 tahun ketika itu dan nabi muhammad berumur 25 tahun.
    seelok2nye kita mendoakaan yg terbaik untuk beliau.
    semoga mereka dapat mendidik pasangan masing2 ke jalan yang di redhai.
    insyaallah……….
    amin

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • bluerr says:

      maaf,siti khadijah tu akhlaknya bagaimana? beliau lebih mencintai islam. takdelah smpai terdedah dedah mcm RCW ni. jgn samakan mereka,rasul dan para isterinya mulia dan bebas dari dosa.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. agagaga says:

    wow.. i loike pucuk muda… Tahniah cik ta..cpt2 tawen…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  42. kasabian says:

    aku ingat kak nita sarawak gmbr 1st

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  43. PUAN BLINK BLINK says:

    serius dowh….. betina neh muka cam bapok!! euuuzzz,,, !!! cer ko natural je makeup tu. mulia sikit der~~~ heh! dosa lak aku! ingt x nk komen pape. tngn neh auto-type der!!!! hmm…. # +tive thinkin’ **** t depa neh tobat la kot …… muhehehe…

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  44. aihh says:

    buah dada mantap si che ta ni… peha menarik.. jgn lupa minum jamu cap perapat…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  45. Idaklah says:

    Si tua tak sedar diri…mak si antan ni bertudung kan..berkenan nan si tua ni…
    Bergetah2 pun..kalau dah beranak 2 tu … Longgar jugak…bukan mesin boleh ketat2…eere

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  46. ayoyo says:

    aku rs cik ta ni dh perasan muda nih..yelah org tgh tangkap cintan….satu malaya plk tau..org sdg bercinta ni lah sang SYAITAN berkerumun kt keliling bdn…esok dh kawen sang SYAITAN jgk lah berkerumun nak meruntuhkan masjid…so EN ZAIN persiapkan dirimu N CHE TA kesayangan mu itu dgn perisai iman dan taqwa….Ya Allah…mg dibimbing hamba2 MU kejln yg Benar….

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  47. Anonymous says:

    Tak baik mengutuk mengata orang…dosa pahala dia yg tanggung…kenapa kita nak maki hamun dia pulak?

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 4
  48. Jenin says:

    Kesian mereka..hidup dalam dunia fantasi mereka cipta sendiri.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  49. Kodok says:

    serius aku GELI !!!!!!!!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  50. iken says:

    ms tgh begetah mmg la mcm ni sok2 bl dh lemau lembik cr yg lain la pulak.. ce tengok demi moore dengan ashton kucher tu.. bapa ramai dia skandal yg terbaru dgn mila kunis slmber jer… almaklum la si demi tu kan dah tue aa.. kalau ikut sunah rasullullah x de begambar mcm ni de.. agak2 sapa yg x sedar diri yg tue aa ke yg mud do

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  51. i am xoxo says:

    mak org ni mmg tak malu kt anak2 dia bergambar bergesel2. geli tengok.

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  52. anis says:

    Like my page : Magic Beauty – https://www.facebook.com/pages/Magic-Beauty/432579570162990?ref=hl

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  53. hamba Allah says:

    dah 40-an pun xnak tutup aurat lg

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  54. isteri bahagia says:

    syukur akhirnay rcw menemui jodohnya,,,siapa pun jodohnya itu sudah ketentuan Allah,,,,,,rcw ni mmg cantik,,,tanpa make up pun dia cantik aku tgok….bukan senang sudah berusia utk mengekalkn kecantikan susuk tubuh,,,raut wajah,,,mudah2an dpt dikekalkan utk suami nanti,,,,mudah2an suatu hari nanti rcw mendapat hidayah utk berubah dr segi penampilannya,,,kita doakan bersama2.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
  55. loli says:

    che ta nnt da kawen service abg zain baek punye ok??? nnt tkut abg zain cr lain.yela che ta pon dah lm mjnda.kegersangan gitu.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  56. kesian nko zain sardin! says:

    alaa..si zain yg cetek akal jer yg nak si nek ta ni.cuba korang tgk pak menteri ke,mana2 kerabat ker,even sultan brunei skalipon,lgsg takde yg melamar nek ta.diorg bknnya bodoh.semua nk yg pucuk muda sbb nk pakai lama kan..si zain ni tak kesah sbb mgkin dia nk pakai nek ta kejap jerr kot.sok2,time nek ta dah menopos,dia cau cin cau laa..reality dunia!

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  57. Amoi Comel says:

    Muka Zain macam orang tua miang gambar no 5 tu… Sengih sambil pandang ke atas membayangkan aksi Che Ta di kamar.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 2
  58. mm says:

    apalah perasaan anak-anak dia bila tengok gambar-gambar ni ya? haih

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
    • truji says:

      dan apalah perasaan ana cek ta bila depa bacaan ayat ayat pujian pujian belako dari korang ni… senang kan nak judge orang… impak judge kene tengok meluas sikit…

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  59. Anonymous says:

    MENUTUP AURAT ITU WAJIB… LONGGARKAN pakaian anda dan tutup aurat anda dengan SEMPURNA… semoga ALLAH SWT menyayangi dan merahmati kita sebagai hamba-Nya kerana mentaati perintah-Nya… selemah-lemah iman ialah membenci orang yang melakukan kemungkaran.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  60. insaf says:

    MENUTUP AURAT ITU WAJIB… LONGGARKAN pakaian anda dan tutup aurat anda dengan SEMPURNA… semoga ALLAH SWT menyayangi dan merahmati kita sebagai hamba-Nya kerana mentaati perintah-Nya… selemah-lemah iman ialah membenci orang yang melakukan kemungkaran.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  61. sinister says:

    all fake…from head to toe…
    rambut palsu… bulu mata palsu… make up tebal… korset…
    agak2 rcw ni gigi dier palsu gak x?
    hahahaha… si zain br habis tumbuh gigi bongsu, rcw dah buat gigi palsu…
    suka ati u olz laaa…

    btw, aku penat tgk rcw posing…mesti kene amek gambar sisi…
    nak show how big her asset… x der pose lain ke?
    xyah la nak senget je, semua dah tau asset ko tu punya size…
    bangga sgt la kononnn… kat dunia leh ar…
    kan…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  62. meluat says:

    tobat weh.kata dah ke umrah..haram la puak2 nie..hu!ni lah ahli neraka.tgk ngan mata jelas nipun dh tahumakcik weh

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  63. PRIHATIN says:

    Assalamualaikum…kebanyakan yang komen ni sebut pasal dosa..tapi ayat dalam komen….masyaallah….fikir sendiri.sepatutnya kita bersyukur sepasang umat akan mendirikan masjid…semoga doa terbaik untuk mereka…bukan mengutuk..perasaan seseorang bukan hak kita…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 2
  64. Ada Aku Kesah says:

    Seriously.. nampak macam Kakak & Adik.. mungkin sebab Cik Ta byk merokok.. sorry Cik Ta.. you’ll never look any younger

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  65. gem hologram says:

    overnyer lahai… blm kawin da pgg2.. besok ps kwin.. x nak pgg2 dah cri lain plk..dunia2

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  66. Dek non says:

    Ngucap aku!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  67. Kiah Spy says:

    epic fail.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  68. Anonymous says:

    one fine day cik ta tetiba sampai seru terus tudung litup tinggal semua dunia hiburan ni n jadi org lebih baik baru terkedu semua yang mengata..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • SCHAWAL KUAT MENCAPUB says:

      bagusla kalau mcm tu..sekurang2nye orang yang mengate cik ta ni mendorong cik ta ke jalan yang lebih baik..ye dak?

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
      • Sweet minah jambu merah biru says:

        tungu laaaaa dia kawin nantiiiii…selalu nye artis kalau dh dapat laki teros dia bertudong kannnnnnnnnnnn ! macemmmmmmmmmmmmmm la kau ni tak tau prangai artis malaysia ni ….apeeeeee punye benak la kau ni schawal bawal huh !!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  69. Anonymous says:

    aku tatau kenapa tapi sesi fotografi ni macam..heh baju mekap dah satu hal..posing pulak alahai..
    konsep apa ni..?..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  70. sanggup says:

    kenapakah rozita sanggup berposing sedemikian? fikirkan akibatnya.

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  71. abu says:

    malu lah pakai mcm ni

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  72. Anonymous says:

    Memang antik body Cik Ta tak dpt dinafikan.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  73. yuyu says:

    kemain seksi cik ta oiiiiiii

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  74. huahuahua says:

    geli……….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  75. rlinnaz says:

    cik = makcik…
    tp si tue ni masih x sedar2 diri lagi….haishhhh

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  76. anun says:

    Kalau aku jd anak che ta..aku malu wooo… kalau ade ckgu gatal yg tnye, mak kamu kat rumah pn mcm tu ke?? ni bukn mslh che ta ngan zain..boleh je nk kawen ng laki muda…tp,mslhnye che ta…tlg la sedar2 ckit…awk tu dah berusia…x sesuai posing2 cmni…ptutnye awak yg lg tua dr zain, awak kne bimbing zain..ni…cam same2 hanyut je…to zain,lpas kawen awak dah jadi pemimpin..harap2 awak dpt bimbing che ta n anak2 die…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  77. cik kuntum says:

    sama2 kita doakn RCW nie beri hidayah… malu dh brumur cm nie perpegang2, pkai yang mendedahkan aurat…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  78. asam boi says:

    aku lagi suke kalau dia kurang make up.. mcm cerita diari ramadhan raffiq ke ape dulu tu… dia mcm pondan la bila make up tebal..serius..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  79. pah bedah says:

    hmm komen semua ayat menghina je.. korang pon sama naik buat dosa..
    apa salahnya si Che Ta tu nk berkhwin lagi? biarlah dia nk khwin muda ke tua..
    sdgkan nabi kita dulu pon ngn khadijah perbezaan umur yang jauh juga..
    janganlah menghina orang macamlah korang tu hebat sangat..
    cuma minta agar che ta ni lepas ni labuh dan lebarkanlah kain baju tu.. dan diberi hidayah petunjuk buat mereka berdua untuk membina masjid berlandaskanislam dan syariat..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 3
  80. che tok says:

    kalau xnk tgn nmpak berkedut sgt, jgn kurus keremping yek..kasi berisi skit…baru gebu….dh kurus, tgn tua, muka muda..ayoyoyo

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  81. Cik Tot Bulu Mata Pelepah Nyok says:

    Teringat watak Husin ngan Mon masa dorang bercengkerama dalam hutan…. dah la pakai baju merah sama.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  82. melati putih says:

    Alhamdulillah.. nak kawin dah che ta, semoga kekal hingga ke surga..
    TAPI nape lar buat keje cam tu che ta, tak manis lar.. rupa cantik dah
    tapi perangai subhanaallah.. Insaf lar che tak, semoga zain boleh
    memimpin che ta ke jalan yang benar..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  83. Akus says:

    alamk..daringnyer..nk jgk cm tu ;)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  84. kepohcie says:

    ya allah, trkejut aku tgk tgn che ta…brkedut cm nenek tua je..totally different dgn muka..
    seram sgt2…hok aloh..

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  85. Hamba Allah. says:

    Astaghfirullahhalad’zim. Moga diberikan hidayah buat mereka. Juga buat kalian yang menghina,mengutuk,mencerca orang lain. Ingat.. menghina orang takkan jadikan kita ni lebih mulia dari orang yang kita hina. Lebih baik kita sama-sama mendoakan mereka dan jaga diri kita masing-masing.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  86. x bernama says:

    eiiii,.. geli tgk.. adoiii… maksiat mata… =P

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  87. Anonymous says:

    hensemnye la ko zain….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  88. tutupmulut says:

    kahwin dengan wanita yang lebih tua takpala, kita pun memahami.tapi janganlah tambah flavor yang haram untuk menuju ke arah yang lebih suci. hmmm. kesiannya kat depa.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  89. awex says:

    memalukan..da tua patutnya tunjuk yg baik..x sah lagi x perlula bergambar mesra mcm tu..dengan pakaian yg mcm tu..anak tgk pun anak malu…smua nk ditunjuk..sedarla che ta..awak tu bkn muda lg ..pakaila pakaian yg lebih sopan…ke baru skrg dapat merasa pakai baju yg mcm tu…hehehe..mcmane che ta ni leh ujud dlm dunia seni ni ek?? maaf sbb dulu x pnh knal che ta..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  90. watever says:

    saya nak sedekahkan alfatihah dekat rcw. sbb bila dia mati nnt kalo dia xsempat bertaubat, kesian kat dia ni kene jilat dengan api neraka.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  91. rr says:

    che ta mmg cntik ,,klu tutup aurat lgik 5 star..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  92. miss s says:

    rozita ni manje..tu zain suke…
    nak ckp cantik tuu…mekap je tebal..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  93. Woah! I’m really enjoying the template/theme of this site. It’s
    simple, yet effective. A lot of times it’s difficult to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal. I must say you’ve done a
    great job with this. In addition, the blog loads
    extremely fast for me on Internet explorer. Exceptional Blog!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  94. samsul says:

    sekali2 try la amik pic Cik Ta ni without makeup..xyh pakai bulu mata tebal tuh..agak2 cner rupa dia ek :p

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  95. KEKEKEK says:

    OH MY MY MYYYYY..TETEKMU MENYENTUH TETEKNYA..LOL

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  96. sakit mata says:

    Hahahah..wig tu nampak cam yang jual kat Petaling Street je..lenkali kalau nak beli wig tanyala Erra Fazira..wig dia semua nampak natural…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  97. hell jay says:

    dia mmg cantik mmg mantoppp…tapi ku tengok tetek dia tu mcm pakai push up bra n padding yang blapis2 je…pakaian kalau x serupa pompuan murahan x sah la che ta ni..murahannn sgt

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  98. JURU TAIP says:

    INI SEMUA PHOTOSHOP :p

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  99. cik anonymous says:

    GELI PULAK AKU TENGOK SI TUA BANGKA NI!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  100. Rita says:

    Aku tak tahan baca komen korang sume…sakit perut aku tergelak..marah tul korang ngan rcw ni, aku rasa rcw mesti bnyk berhabis utk cantikkan diri dia….bukan senang nk berdampingan dgn org jauh lebih muda kacak mencacak mcm si zain tu…he he

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
  101. Rozita CW says:

    saya memang dah lama janda nooo banyak lelaki yang suka kat cek tapi dah di tentu kan jodoh cek dengan zain cek nak buat camana , dah suratan takdir wajah cek cantek sebab tu la zain suka kat cek. cek tak buat apa pon kat wajah . wajah cek cantek sejak cek di lahir kan. Rozita CW

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  102. ana says:

    pakaiannya boleh menaikkan syahwat lelaki je…..taubat laa.,

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  103. anoi kemabali lagi... says:

    oit..korang pasan tak konek zain stim?gambo nombor 4 tu? waduhhhhh!!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  104. Anonymous says:

    malulah dkt anak2 at least…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  105. KA says:

    Baik nikah cepat, mengelakkan fitnah & menghindarkan dosa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  106. cancun holidays says:

    I am regular visitor, how are you everybody? This post posted at this web site is actually
    good.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  107. Anonymous says:

    picture ke lima…mata zain belalak ke atas sebab tahan anu mengeras terkena tetek

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  108. miss propa says:

    giles meluat aku nengok dorang nieyyyyy!!!!!
    jijik………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  109. LALALALA says:

    sudah2 ler ngata org tuh…bior kan aje…kubur n azab masing2 tanggung…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  110. liza says:

    Saya suka tgk org yg cantik bergambar…kalu sesiapa yg tak suka tgk tu …jgnlah mengata…x baik n sendiri dpt dosa. Kita doakan saje , agr satu hari dia akn berubah..mengutuk x kan mengubah ape2…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  111. Mohd Akmal says:

    Ya Allah ya Tuhanku, tunjukan lah jalan yang lurus kepada diriku dan artist ini (Rozita)…. aku amat kesian melihat mereka… dan aku amat bersyukur kepada Mu ya Allah… kerana diberi peluang untuk terus beribadat… Amin

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  112. Opan says:

    Udah2 ler tu….memasing udah besor…che ta anak2 kamu perlukan bimbingan kamu menuju ke syurga…cian kat dema….jgn terlalu duniawi sayang ooiiii

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  113. PermataHati says:

    Tahniah rozita dan zain..didoakan semoga berbahagia dunia dan akhirat..usia bukan penghalang segala2nya..semuanya dah tertulis di azali..semoga semuanya berjalan dgn lancar..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  114. mars says:

    Precisely how have you manage to develop this kind of wonderful audience involving commenters to your website?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  115. pendekar laut says:

    macam kakak dan adik….heheheheheheheheh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  116. Nek Ta Bapok says:

    perasan x tetek nek ta terlampau tinggi, tingginyer cam 1 kedudukan ngan bahu dia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  117. Aa cinta says:

    Jujur sye ckp , percepatkan lah kahwin , semoga bahagia . Sye pulak rase malu .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  118. chek jiran sebelah umah che'ta says:

    mcm pelaqqqq.!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  119. good articles

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  120. Anonymous says:

    tiap kali tengok gambar2 RCW yg seksi meksi ni, ada 2 perkara terlintas kt fikiran aku.

    1. tiada perasaan MALU / segan ke rcw dengan anak2 sekurang2nya (dgn Allah tak tau lah, mcm jauh skali)..tunjuklah contoh yg baik pd anak2..dok bpegang tgn berpelok dgn zain, jgn marah nt kalo anak2 pun buat tak senonoh dgn gf diorang sblm kahwin.

    2. rcw tak pernah terfikir / takut ke dlm tgh dok2 seksi tu, buat dosa, tiba2 heart attack Allah trus tarik nyawa..tak smpat taubat nasuha (taubat yg bnr2)..

    kite mmg bole bdoa utk rcw dpt hidayah. tp hakikat sbnr hidayah itu manusia yg perlu cari..ini semua pinjaman..rcw pasti tau..aku cume takut hidayah tu dah dtg pd dia, tp terlepas sbb ambil ringan..hurmm

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  121. patimah says:

    Kesian kat Che Ta mcm2 komen dia terima. Saya harap Che Ta cubalah ubah cara pemakaian jgnlah seksi sgt. Kita hamba Allah yang lemah ni tak tau bila masa umur
    kita akan diambil olehNya. Baiklah insafi diri dan perlahan2lah ubah penampilan diri dan
    sikap kita ni. Tak rugipun buat baik dan berperangai baik masa hidup kat dunia ni. Che Ta
    janganlah berkecil hati nasihat saya ni, sebb saya sygkan kan Che Ta macam ibu saya
    sendiri. Dan cubalah jaga hati anak2 kita agar tidak orang sekililing tidak akan mentertawa
    kan mereka jika punya ibu yang kurang elok pekertinya. Fikir2kanlah ye.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0