Written by Bella | February 15th, 2016

Lahir pada 19 November lepas, Nur Aurora melengkapkan lagi keluarga Farid Kamil dan Diana Danielle.

Pada 8 Februari lepas, satu majlis aqiqah telah diadakan buat Aurora. Memang comel puteri Farid dan Diana ni, semoga menjadi anak yang solehah. InshaAllah.

Jom layan beberapa foto sekitar majlis aqiqah Nur Aurora dengan membaca entri ini sepenuhnya.

21 responses to (7 FOTO) Majlis Aqiqah Nur Aurora Anak Farid Kamil & Diana Danielle

  1. Anonymous says:

    xxxxxx

    0

    1
  2. maharani says:

    apapun, aku tetap suka pasangan ini dan pasangan Yana & Fadzil..
    1 Happy Family

    0

    0
  3. nok gebuzzz says:

    comelnyer aurora…..semoga mjadi anak yg solehah

    0

    0
  4. minah jambu pet lovers says:

    yana sansudin ni bila nk ngandong ni ? kenape kebanyakan artis pompan kalau kawin susah Nye nk ngandong tkan semua Nye man the dol ? mungkin dorang tk mahu ada anak pasal mungkin menyusahkn dorang nanti anak nk sekolah la makan minom pakaian ..pendapatan mungkin tk mencukupi ..mungkin jugak eh..

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Comel

    0

    0
  6. SMN says:

    Err…saya memang suka Yana tapi kenapa muka dia makin pelik sekarang? >.<

    0

    0
    • Anonymous says:

      aku pun prasan..muka dia cam xde seri..ntah2 ada isi (menjawab pertanyaan minah jambu kat atas)

      0

      0
    • minah jambu pet lovers says:

      makin bertudung makin tk senonoh muka yana ni..eh kenape terok sangat muka dia !

      0

      0
      • Nonah cantik says:

        sebab die x reti mekap kot..tengok die lukis kening ke laut..da mcm kening sin chan aku tgk…nampak tua…xde duit nak ambik mekap retis ke..hehe

        0

        0
      • Aaaahhh btol..aku pon pasan.makin mengada laaa isshhh…ngada buat ngan smulajdik ni lain laaaa…contol lawa pon aderr…x leh g aku si yana nihhh

        0

        0
    • Godek says:

      betul,mmg pelik semacam jer muka yana skrg ni..mcm selekeh pun ye jgk,serupa mak org dh aku nengok..harap2 tu smua pembawakan budak lh yer,insyallah

      0

      0
  7. Fazura says:

    saya doakan supaya dalam keberkatan dan diredhai Allah..doakan saya juga

    0

    0
  8. Anonymous says:

    kenapa masa Muhamad tidak di gahkan macam Aurora?

    0

    0
  9. izzy says:

    hahaha.. comel gila aurora.. lagi2 kat first pic tu.. siap dgn mittens.. comel gila!

    0

    0
  10. Bang Nua says:

    Dulu lps bersalin ank 1st diana ni dh suam2 kuku kejap, then dia posed pakai bra je kat magazine hapa tah n naik la sekejap nama dia. Ni dh beranak no2, suam balik… n tringin nk tgk apa pulak pose dia nk buat nk bg naik balik nama dia.. terus bukak ke mcm kim kardashian? Abang tunggu ni Diana… ?

    0

    0
    • Fan DD says:

      Jangan cakap camtu bang..doakan saja yang terbaik untuk DD. Saya teringat dulu ada seorang artis teruk kena hentam dengan peminat selepas memakai baju tajaan yang sangat kurang sopan. Alhamdulillah selepas itu dia berubah. Manalah tau kot DD pun blh jadi camtu. Hidayah itu milik Allah. Dia boleh bagi pada sesiapa yang dia kehendaki.

      0

      0