Written by Bella | June 7th, 2016

Selepas kejayaan drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta, penerbit Ziela Jalil telah mempertaruhkan drama berkenaan untuk ke layar perak pula.

Gandingan Sharnaaz Ahmad dan Nelydia Senrose juga masih dikekalkan dengan jalan cerita yang lebih menarik.

Filem Bukan Kerana Aku Tak Cinta kini sedang menjalani sesi penggambaran di beberapa lokasi seperti Taiping dan Ipoh, Perak.

Pasti ramai yang sudah tidak sabar untuk menonton filem berkenaan bukan? Sebelum itu, jom layan dulu beberapa foto sekitar penggambaran filem Bukan Kerana Aku Tak Cinta dengan membaca entri ini sepenuhnya.

20 responses to (6 FOTO) Sekitar Penggambaran Filem Bukan Kerana Aku Tak Cinta

  1. Anonymous says:

    aku tak suka mamat bangla…panas baran ni berlakon…k.baiiii

    0

    0
    • Anonymous says:

      hrp bulan pose neh xblakon berpeluk sakan ye..terutama yg jantan tu..yg tuuu

      0

      0
      • bulu punggung panjang says:

        sape tengok cerita melayu..
        tak deklasss.. jgn sampai bulu punggung panjang pastu gatal baru sedar cerita melayu teruk

        0

        0
  2. Aku Kau says:

    aku pun tak minat…kbaiii

    0

    0
  3. Anonymous says:

    berpelok…berkepit..hmmmmmm

    0

    0
  4. Kau..Aku says:

    aku pn sama x minat..k.baii

    0

    0
  5. el says:

    Nellydia my favorit artis….

    0

    0
  6. ... says:

    harap2 tak laku la yer.. sekadar boikot hero takbur tuh .

    0

    0
  7. Anonymous says:

    sebelum nih mmg x sabar nak tgk filem but now rasa menyampah dgn kepoyoon SA ngan gepren dia yg x brapa nak cukup tu.. how sad

    0

    0
  8. min says:

    mastura bukan pakai tudung dah ka ??? ni kira buka balik ka cemana? atau cerita lain trus dr cerita asal?

    0

    0
  9. missv says:

    nabila x meroyan ke tgk abg tuah peluk2 mastura…hahaha

    0

    0
  10. Anonymous says:

    tah mende2. jebat dgn tuah pun x leh beza

    0

    0
  11. Boleh Blah says:

    Wait the minute, heronya Shanaz Ahmad, ok bye tak kan tonton, waste my money, i’m better use my money on humble artist. Not this type, eyuck.

    0

    0
  12. Aku says:

    Eh eh bukan cerita ni yang engkau orang agung agung kan dulu? Abang Jebat lah apa lah. Tiba tiba ramai pulak tak suka haha. Bagus lah engkau orang dah berubah. Cerita ni sangat jijik. Banyak betul adengan melampau.

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Eheheh blh plok2 la pulak lbh baik bogel je trus sume dpt rase kn3

    0

    0
  14. X says:

    Filem kisah kemaruk celah kangkang je.takde maknanya.sampah.pengalak pembuangan bayi.sudah2la penerbit lembam.buatla kisah lain.nak kena sebat ke?baru nak sedar.

    0

    0
  15. X says:

    Badan sado.rambut nak botak,badan sado.berpelajaran.tapi otak udang.bersambung dengan saluran najis.berlakonlah kisah lain dari kisah yang asyik kemaruk celah kangkang.akai ada ka?

    0

    0
  16. Dh² lh tu nnti muka² korang jugak yng ada kt wayang

    0

    0