Written by serenity | February 16th, 2013

9 Februari 2013 telah berlangsung majlis pernikahan Idlan Raja Lawak atau nama sebenarnya Khairul Idlan Abd Razak, 24, dengan seorang wanita yang dikenali dengan nama Rosanissa di Masjid Kulim, Kedah.


Photobucket
Photobucket

Kalau anda masih ingat, Idlan ialah naib juara bagi rancangan pertandingan Raja Lawak Musim Keempat yang diterbitkan oleh Astro. Dikhabarkan majlis resepsi akan berlangsung pada bulan April. Kami di BeautifulNara.com mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada Idlan sempena perkahwinannya.

Lagi tiga gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya


Photobucket
PhotobucketPhotobucket

 

55 responses to (5 GAMBAR)Majlis Pernikahan Idlan Raja Lawak Di Kulim

  1. Katak Comel says:

    tahniah…
    ni yg x sbr nk kawen
    hoho

    0

    0
  2. Kaki Kencing says:

    cntik bini dye..
    untgla..
    btw, tahniah!!!

    0

    0
    • seo thailand says:

      In this case, I would even insist to employ the service of an offshore Search engine optimisation
      organization if they did nicely performing Search engine optimisation for their very own web page.
      There is no double conventional practiced by a skilled Web optimization firm.

      0

      0
  3. aq say says:

    cantiknya wife dia..bertuah bdn semoga kekal bahagia selamanya amin :)

    0

    0
  4. tengku minah jambu merah / biru says:

    Emmmmmmmmmmmmmmm jadi lah dapt no 3 pada tk dapat langsong ! jambu bini dia cantek sekali cute…

    0

    0
  5. miss mya says:

    tahniah idlan dpt wife cun :)

    0

    0
  6. ida says:

    baru 24 ? mude lagi. tahniah.. wife die cantik

    0

    0
  7. teah cun says:

    aku dapat top ten pun jadilah.. Btw.. Tahniah

    0

    0
  8. shanazz xpadan dgn shila amzah says:

    Mcm muka preety zinta artis bollywood

    0

    0
    • bujang says:

      minah utara memang lawa2…xpayah cari artis …..
      shanaaz pun carilah minah penang …..cepat2 cari pengganti….
      shila amzah buat lagu tuju pada shanaaz, pandai dia nk manipulasi supaya
      shanaaz x cari lain….pedulikan dia shanaaz angau sorang2.
      jangan malukan org. lelaki.
      biar dia jadi andartu…nanti bapak dia letak kat muzeum.
      Kalau aku angkat kaki…kawin cepat2…..banyak peminat pompuan tergila2kan
      nak cari macam shanaaz.
      ok hilangkan kedukaan….jangan menyiksa diri….

      0

      0
  9. Anonymous says:

    alhamdulillah..

    Diam-diam saja dan berjaya juga membina masjid. Dari selalu buat promosi sepanjang zaman cinta-cinta hati dan akhirnya menerbitkan sebuah DramaMinggu Ini yang sungguh membosankan endingnya.

    0

    0
  10. iezawawa says:

    Dah kahwin idlan selalu makan murtabak dia jual kat taman medan nie

    0

    0
  11. Adreyanie says:

    Tahniah! Comel bini dia, macam Lily Collins!….

    0

    0
  12. nikizuka says:

    dapat isteri cantik..untung idlan..tahniah..semoga kekal hingga ke jannah..amin

    0

    0
  13. Anonymous says:

    asal isteri cantikor suami handsome, semua kata bertuah atau beruntung. kenapa, kalau tak cantik, tak handsome, tak untung ke? kebaikkan orang tak boleh dinilai dari kecantikkan luaran. apa pun, asalkan dia dah bernikah, memang dia bertuah sebab dah dapat teman yang insyaAllah untuk sepanjang hayat.

    0

    0
  14. Lieya says:

    Sy berkursus kawen skali ngn dia. Haha. Tahniah yerr ;)

    0

    0
  15. Mrs. Sobri says:

    tu dia haihh…abg kassim dpt bini comeyyy…! bertuah bdn. jaga baek2 laa nohh… bini muka comey, tak jemu mata abg kassim tgk hari2… tahniah laa nohhh! :)

    0

    0
  16. aku says:

    tp serius mmg iras preity zinta..cantik giler bini dia..tahniah…

    0

    0
  17. fatin says:

    haha..masjid kulim tuuuh :) my places

    0

    0
  18. abc says:

    o000oooo rossanisa….ingat kan rossalinda ayamor keh keh keh

    0

    0
  19. tahniah diucapkan kepada kedua mempelai

    0

    0
  20. diena says:

    ni rupa nya cik milah abg kasim pon pon..cantikkk..tahniah abg kasim pon2..jg milah baik2 yer.moga bahagia hingga akhir hayat

    0

    0
  21. dia says:

    cumil isteri idlan… semoga ia kekal hingga ke hujung nyawa.. amin

    0

    0
  22. duri says:

    lawa bini dye

    0

    0
  23. missing u says:

    isteri dia umo brape eh? pelakon eh? dia berlakon cite ape eh? ;)
    she’s my junior..i think..muka same~

    0

    0
  24. Helena Owen says:

    Ni kawan saye ni, nama dia rosanissa.. baru 17, tahun ni spm, dah kawen.hope kekal yeaaaaaa

    0

    0
  25. Helena Owen says:

    yapp she’s actor..berlakon kt astro, tp cite die belom tayang lagi. dan umur dia baru je 17 .

    0

    0
  26. Cik Tonah says:

    Comelnyerrr bini abg kassim nieeh macam tasha shila laa !! so sweettt

    0

    0
  27. zaikulim says:

    sama plak masjid yg aku dinikahkan….semoga mereka kekal bersama amin..

    0

    0
  28. kulim my place says:

    Wow.. masjid kulim jgk tmpt sy nikah.. x sangka dia org kulim yew.. sy x prnah plak jmpa dia kt kulim. Mgkin x terkenal sgt. Tp biar btul isteri dia bru umur 17.. muda lg dh kwin.. x sempt nk smbung blaja. Ape pun congrat yew..

    0

    0