Written by AbangNara | September 2nd, 2014

Bukan senang untuk melihat Didie Alias bertudung. Namun baru-baru ini ketika majlis rumah terbuka Tudung Fareeda, Didie telah tampil dengan imej berhijab. Secara jujur, memang sesuai sangat Didie Alias bertudung. Nampak semakin muda, makin terserlah wajah seorang ibu dan paling penting, manis menutup aurat. Di kala ramai artis muda berhijrah mengikuti syariat Islam, Abang Nara doakan agar Didie Alias juga terbuka hati suatu hari nanti.

didie alias bertudungMaklumbalas yang diterima daripada para peminat pun sangat bagus. Ramai yang gembira sekiranya imej bertudung ini dikekalkan oleh Didie Alias. Boleh jadi ‘role model’ kepada orang awam di luar sana. Sama-samalah kita doakan. Lagi beberapa gambar Didie Alias manis bertudung dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Media Hiburan.

P.S: Gambar kenangan Sukan Komanwel Kuala Lumpur 1998

didie alias bertudung
didie alias bertudung
didie alias bertudung

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 responses to (4 GAMBAR)Didie Alias Bertudung, Serius Manis

  1. miss mong says:

    kn lawa kak didie pakai gitu..

    0

    0
  2. aku janda 89 says:

    cantik…hope kekal….

    0

    0
  3. sentap says:

    alhamdulillah kalu didie nak bertudung.. aku ngilu betoi tengok pakaian dia dlm super spontan.. rase nak pengsan.. tak tahu kenape selere dia macam tu.. semoga didie berubah ke arah kebaikan.. anak2 awak pon bertudung kan..

    0

    0
  4. kak anon says:

    Alhamdulillah.. moga terbuka hati utk berhijab sepenuhnya.. mcm ni la baru manis.. sopan..

    ni kalau x… boleh mati terkojut di buatnyer dengan fesyen yg ntah ape2..
    xyah la nak ikut sangat barat tu.. lady gaga bagai… kite kan melayu.. islam.. mcm ni baru betul… insha allahhhh…

    0

    0
  5. zuanzuan says:

    sangkaan baik: syukur akak didie dah bertudung dan kembali kepada syariat Allah s.w.t
    sangkaan buruk: bukan kah akak didie nie model/pelakon utama dalam semua iklan di youtube channel faredah? kira pakai tudung sebab dapat jadi dutalah lah kan..

    sangkaan anda?

    0

    0
  6. ntahlah says:

    ke mana sj la tgn didie n fizo tu. pkai dah elok dah..ke mata aku ni yg slh pndang..

    0

    0
  7. ade aku kesah says:

    pki tudung da molek sgt dah tp knp begambar berpelukan dgn si fizo tuh..alahai spoil tol..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    cantikkk…teruskan btudung kak didie.

    0

    0
  9. Lalola says:

    Subhanallah.. Cantiknya.. Bila seseorang memakai hijab.. Terserlah kecantikan dan kesempurnaan ciptaan Ilahi.. Jangan bukak dah ye tudung tu..

    0

    0
  10. bedah bedot says:

    Demi suami dan anak2 semoga didie akan berubah menjadi seorang wanita muslimah yang sopan dan menjaga tingkah laku. Dan menutup aurat seadanya…

    0

    0
  11. Anonymous says:

    ter0s nmpak mcam mak datin.. chantekk !!

    0

    0