Written by Bella | June 28th, 2016

Tentu sekali anda masih ingat dengan pelakon yang pernah mencetuskan kontroversi, Zarina Anjoulie Lavocah bukan? Oleh kerana merajuk dengan layanan orang Malaysia terhadap beliau, Zarina telah berkahwin dengan seorang lelaki warga Brunei dan kini menetap di sana bersama suaminya.

Sedang menanti kelahiran anak pertama mereka bersama pada pertengahan bulan Ogos nanti,  kami ada dengar berita agak baik di bulan Ramadhan ini apabila Zarina dikatakan sudah nekad untuk berhijab sepenuhnya.

Malah, menerusi akaun Instagram , beliau sering memuat naik fotonya dengan imej baharu.

Alhamdullilah,  teruskan perubahan yang baik ini. Kisah lalu jangan lagi dikenang. Manusia ini boleh berubah dan tidak selamanya akan berada di jalan hitam. Semoga perubahan Zarina ini akan kekal sehingga akhir hayat.

35 responses to (4 FOTO) Pelakon Zarina Anjoulie Kini Sudah Nekad Bertudung Sepenuhnya

  1. Anonymous says:

    alhamdulilah klau btl2 dh brubah…

    0

    0
    • Anonymous says:

      ALHAMDULILLAH..semoga istoqamah.

      azza pun pregnant ke?
      nampak baby bump..

      0

      0
    • Anonymous says:

      nak tanya yg gambar lelaki tu laki dia kah?..muka typical lelaki brunei..

      0

      0
    • Anonymous says:

      mudah2an betul2 berubah……….. bukan sebab tinggal di Brunei…….. rupa2 nya itu laki dia……… semoga Allah lindungi Zarina dari tempat praktis seni mempertahankan diri kalau itu lakinya………

      0

      0
      • Siapasaja says:

        Sudah tah auni.. nda payah tah kan bring up benda2 yang dulu2.. ppl changed.. urg maju kedapan.. bukan mundur

        0

        0
  2. SasaSale says:

    Alhamdulillah

    0

    0
  3. Kucikoo says:

    The most unbelievable story this year….

    0

    0
    • fuckinbitch says:

      1. status perkahwinan belum tentu sah…minah ni pernah berkahwin kat siam dgn suami org…kena tggl mcm tu jer sbb skandel dgn laki lain…
      2. bila masa dia kawin..like seriously..bapa dia pun x tau bila dia kawin…..hahahaha

      0

      0
  4. minah jambu says:

    pesen ape yg si zarina ni pakai gambar no 1 tu ? beboyot2 minah jambu tengok…minah jambu tengok artis kalau dh bertudung aje macm tk tau jaga badan n penampilan gitu ..gambar yg no 2 tu ok sikit ..ingat jangan main bowling tau..

    0

    0
    • Anonymous says:

      apa yang berboyot? dah memang dia pregnant boyot le

      0

      0
    • melati bodoh says:

      tgk gmbr no 1…tek dia…ranummmmm

      0

      0
      • minah jambu says:

        minah jambu tengok tetek dia yg boyot bukan Nye perot ..makin tk senonoh minah jambu tengok dia..

        0

        0
        • Anonymous says:

          aku rasa si melati ngan minah jambu ni jantan tak siap kot sebab tu la xtau keadaan wanita mengandung..tula minah jambu jangan banyak gelakkan orang..kan dah diri sendiri kena gelak

          0

          0
  5. aaakulahhh says:

    yg laki nye masih berantai beruk lagi…emas ke tali jek tu…
    Alhamdulillah dan harap2 btol2 berubah.
    .jgn berubah sbb tinggal di brunei x nak kene denda jek…
    btw apsal si Azza tu muka lain macam jek…dagu etc…

    0

    0
    • minah jambu says:

      azza muka dia kan macm pondan sikit..dagu makin panjang minah jambu tengok..

      0

      0
      • che ton says:

        Astagfirullah… Saya nak bertanye
        Minah Jambu ni Islam ke bukan ye
        Bercakap sesedap mulut
        x takut dengan Allah ke

        0

        0
  6. Fuck minah jambu says:

    Dia mengandung la bangang minah jambu bebal!

    0

    0
  7. Aila liela says:

    Alhamdulillah..berkat ramadhan moga2 dpt menjadi wanita solehah…?

    0

    0
  8. abdullah says:

    Hidayah itu milik ALLAH
    alhamdulillah.sekurang2 nye dia da mula kn langkah ke arah kebaikan..jgn la psoalkan niat die btul2 brubah atau x..yg jhat leh jd baik..org2 yg baik lak harap kekal baik.

    0

    0
  9. huh says:

    apalah mulut sesetengah yang komen ni..
    please lar…
    sedapnya kutuk2 orang…bulan mulia ni cubalah bawa istiqfar sikit.
    hari lain apatah lagi..makin menjadi2..
    ternyata dunia akhir zaman.

    0

    0
  10. Anonymous says:

    mudah2an betul2 lah berubah……… bukan kerana tinggal di Brunei…… selalu nampak orang2 macam ni datang Malaysia buka semua……. tengok jak lakinya tu bertatu sana sini di brunie terpaksa tutup pakai baju lengan panjang…….. anyway congratulation kerana mengandung……… ingat bekas isteri lakinya masa dia bercinta dengan zarina patah jak tak kena belasa…lebam berdarah muka dan badan.. anyway minta maaf lah kalau bukan itu lakinya ya zarina… kalau lelaki yang sama, inilah masanya minta maaf .dgn bekas isterinya….. bulan ramadhan bulan yang mulia…. minta maaf lah kalau salah

    0

    0
    • Siapasaja says:

      Auni i know this is you. Cara comment tu hypocrite terlampau. And bila masa lakinya pakai longsleeve d brunei..pakai baju biasa jua. And ia bercinta sama anjoulie lapas bercarai jua.

      0

      0
  11. M says:

    diam lah korang, asyik mengata je. semoga korang berubah and dapat hidayah like her.

    0

    0
  12. ....aad says:

    LAAA…. bila pulak dia kawin… xtaula pulak teman…

    0

    0
  13. missv says:

    mgkn dia dah dpt hidayah…alhamdulillah…hrp berterusan…

    0

    0
  14. fatimah busung says:

    jangan menilai gaissss. dulu sharifah sofea seksi pastu bertudung labuh dah. pastu mizznina pulak. sampai tak terkejar alim die skrg. now, zarina anjeli ni pulak. so, doakan yang baik2 jer untuk tasha shilla. hewhewhew

    0

    0
  15. huh says:

    minta maaf..
    betul tu “fatimah busung”
    bukan,..sharifah sofea shja…
    raja farah, natasha hudson, wilma, azza elite.
    kemudian miznina, now zarina,..dan beberapa artis lgi.
    sya suka tgok penampilan derang sekrg ni.

    0

    0
  16. Anonymous says:

    pernah terbaca 1 post kat fb..perasan tak sekarang ni ramai yang Allah berikan hidayah kalu yang perempuan dulunya yang seksi..kalu yang lelaki dulunya yang hardcore..mereka2 ni la yang sekarang ke depan nak mengembangkan syiar islam..tak payah nak menidakkan sebab aku rasa memang statement ni 100% betul..so xpayah nak judgemental sangat..kita yang iman kat tengah2 ni kena berjaga2 la sebab dunia pun dah nak hujung2

    0

    0
  17. Melah says:

    See? Ini lah doa yang baik dari kamu semua.

    Allah ubah kita sekejap je. So, jangan fikir negative about others ya? Dan kita doakan perkara yang baik-baik je supaya yang baik-baik juga akan balik pada kita. Mesti semua nak macam tu kan?

    0

    0
  18. enter your name says:

    kite hina org yg dedah aurat, penzina,pemabuk,sosial yg melampau… tp kite lupe satu perkara… bila Allah beri hidayah kepada mereka .. mungkin, meraka lg elok akhlak dr kite yg duk mgumpat ni…

    semoga Allah merahmati semua umat islam. Ameen

    0

    0
  19. makcik says:

    azza ngandung ke eh?

    0

    0
  20. kepochi says:

    alhamdulillah, hidayah milik Allah, siapalah kita nk menilai..

    0

    0