Written by AbangNara | July 1st, 2015

Seperti biasa, setiap tahun Astro akan menganjurkan majlis berbuka puasa bersama para selebriti dan rakan media. Selain daripada mengeratkan hubungan silaturahim antara pihak Astro dan mereka yang terbabit, turut sama diperkenalkan ialah rancangan-rancangan yang bakal ditayangkan sepanjang bulan Ramadhan dan Syawal. Dengan berkonsepkan ‘kosong-kosong’ kali ini, pelanggan Astro dijanjikan koleksi drama, filem dan rancangan Aidilfitri yang berkualiti tinggi dan hebat untuk tontonan sepanjang bulan Syawal kelak.

majlis berbuka puasa astro

Bertempat di Hotel Majestic Kuala Lumpur, antara selebriti-selebriti yang hadir ialah Kamal Adli, Emma Maembong, Amelina, Rozita Che Wan, Ayda Jebat, Yana Samsudin dan suami, Fasha Sandha, Stacy, Akim dan ramai lagi. Kesemuanya tampak berseri-seri dan bersemangat mengerjakan ibadah puasa di bulan Ramadhan ini. Abang Nara tak sabar hendak melihat hasil karya mereka di Astro kelak pada Aidilfitri nanti. Mesti best!!!
majlis berbuka puasa astro

Lagi beberapa gambar selebriti-selebriti di majlis berbuka puasa Astro dengan membaca artikel ini sepenuhnya.Gambar kredit Ryaniez Moments Photography.

P.S: RM5.42 billion dikutip oleh konsesi tol tahun lalu


majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro
majlis berbuka puasa astro

44 responses to (39 GAMBAR)Selebriti-Selebriti Di Majlis Berbuka Puasa Astro

  1. aku says:

    kurrr…kurrr…kurrr….

    0

    0
    • Insan Biasa says:

      Zizan tak sedih ke tengok emma cikembong tu ?? Bukan men happy ngan cowok baru.

      0

      0
      • anon says:

        tapi muka zizan mcm sedeyyy

        0

        0
        • luv yana and hubby says:

          Zul dan ayda ni tolonglah bulan ramadhan wlpn lps iftar … tak payahlah posing smpi mcm tu spt laki bini.

          Paling sejuk mata memandang Yana and Hubby … moga kalian mendpt barakah dan rahmat dr Allah azza wa jalla. Aameen. Luv ths couple so much …
          che ta super gorgeous dgn baju rona putih … che ta …. baju bnyk2 tu … lelong la d online … lps tu sbhgian hasil jualan blh beli baju ank2 yatim…

          0

          0
        • blurkk says:

          eh eh, manis n cute pulak aku tengok ayda jebat ni tetiba.. puasa2 ni, sambil diet ye cikkak. cam gitu la.. baru la comey :)

          0

          0
        • kijangemas says:

          sebab aznil tengah cerita pasal video pendek kosong-kosong tulah zizan sedih dikkk

          0

          0
    • Sunshine says:

      Macam suami isteri plak ayda n si zul tu.. yana samsuddin pun x over cam diorg.. geli!!

      0

      0
      • Lara says:

        Kan??? Mengalahkan orang yang dah nikah. Pengaruh drama Isteri Luar Biasa ker ni? Hahahaha gelik.

        0

        0
  2. dafi pondan says:

    kalau dah pendek tu terima jerlah hakikat; gayathri tak dapat jemputan ker? stacy pun puasa jugak ker? #janganmarah

    0

    0
  3. aminah harun bachik says:

    ishk… rs mcm kesian sgt tngok pic adira kt atas tu. bersbar la syg.. we always love you poreber n eber

    0

    0
  4. andi says:

    Pasangan paling sedap mata memandang is yana dan fadzil..paling meluat tengok Ayda n Zul..x sesuaii..mau muntah tengok..mengada-ada

    0

    0
  5. cicipetau says:

    ..amboi zul arifin n ayda jebat
    ..adira awat mcm makcik2
    ..emma maembong cute

    0

    0
    • hantu longkang says:

      setuju ngn ko #cicipetau..adira pakai tudung mcm makcik..tlg tgk utube cara pakai shawl yg bergaya sikit..

      0

      0
  6. minyaknaiknaikminyak says:

    herman ngan abahnya pun ada…
    tiap kali tgk iklan tu….. :'(

    0

    0
  7. miss A says:

    adira ni cantik.. tapi bile pakai tudung jadi macam tua pulak.. x de sape ajar die pakai tudung tu betui2 ka.. x yah lipat cam tu.. alahai..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    jul aripin x malu ka bgambaq lagu di majlis bukak posa lak tu.. aishh batas2 kn la pgaulan.. yana n asben x bgambaq lagu tu.. malu aihh dgn org yg dh kwin..

    0

    0
  9. ayda jebat jangan nak mengada says:

    eee…bulan puasa stil nak peluk-peluk lagi ke ayda jebat oiii…
    kesian tengok pasangan ni tau.. macam terhegeh2

    0

    0
  10. yna says:

    apesal zul aripin tu bergambo gitu gaye gan aida jebat.bulan pose ni hormat la sikit,gi majlis berbuka puase kononnye..

    0

    0
  11. Miss Bunga says:

    Ape sal adira nampk tua dalam gambar nie ?? korang perasaan x gambar zizan 1 orng pose xade … HAHAHAH !!

    0

    0
    • Anonymous says:

      xnmpk tua pun..nmpk cute..cara lipat tudung dia tu je nmpk mcm style awl2 tudung di style kan…klasik..macik2 je yg masih pakai tudung cara lipat mcm tu..cara tudung dia cun, mcm tu lg cantik dr jambul yuna tu…tp kt bahagian dahi tu mcm lipatan tudung macik…

      0

      0
  12. kesian zizan says:

    zizan sedih sangat muka tu :p
    mesti sebak hati tengok cik kembung tu berposing2 tangkap gambar dengan kemal adli tu..
    hahaha..cik kembung tu mmg xtahu malu..
    da banyak kikis duit zizan .. pastu blah..

    0

    0
  13. Che Tah says:

    5 cincin Che Ta dah berharga dekat RM200K. Ko raser??? ntah2 satu gerobok utk simpan brg kemas dia saja….hurmmmmm

    0

    0
  14. Jemah says:

    rsnya dlm byk2 tu, che ta yg lawa walaupun aku bkn minat dia. yg lain nmpk mcm serabai & tak bseri.

    0

    0
    • Saya says:

      Saya pun tk minat che ta.Tapi itu mmg kenyataan yg paling lawa saya tgk che ta….lain tu so so jer lah…

      0

      0
  15. Anne says:

    Ayda dan zul x malu ke dgn yana n husband, yg terang n nyata suda halal pun x begambar peluk sakan..Stacy yg bukan islam pun x kemaruk berpeluk dlm gambar..hormatilah bulan ramadhan yg mulia ini..

    0

    0
  16. poyos la says:

    baju amelina da mcm pasu bunga ..meriah nok .. retis dangdut yg buka tutup

    0

    0
  17. nok gebuzzz says:

    fasha n amira rosli cantik..
    amelina baju..ngeee!!
    ayda jebat n zul aripin nape over sgt nak pegang2,mcm laki bini….bueeekk!!
    yana n husband cool jer

    0

    0
  18. Anonymous says:

    baju siti saleha lawa laa…

    0

    0
  19. anon says:

    stacy nampak macam makcik2 pakaiannya…amelina dan adira saje yng vibrant and ceria.!

    0

    0
  20. Kicap says:

    stacy lg sopan bajunya dr wanita islam laim. Ayda jebat? Bulan puasa pun nak peluk hmm

    0

    0
  21. nil says:

    Anonymous
    dan 2 – 3 org yg komen pasal cara adira bertudung tu…
    eh apalah you all ni.
    sya suka cara adira bertudung…memang nampak klasik. sblum adira bertudung begitu sya dan adik sya..bos sya pun kekdg pakai tudung mcm tu..lepas tu ikat belakang.
    ok apa…suka style mcm tu, lepas tu klu pakai sun glass nmpak klasik…
    stacy tu pun oklah xde yg kurg pun..cantik. baju amelina pun cntik..berbunga bunga..menyerlah..zaman dlu bnyak jual kain berbunga2 mcm tu..sekrg dh kurg..nak cari nak carilah kain pasang mcm dia.
    tpi zul dgn eyda tu awat jadi gitu…nara ni pun satu gmbar cenggitu pun dia nak pos.

    0

    0
  22. Mat K says:

    Emma pakai bendera ke baju? Saja tanya.

    0

    0
  23. MAMA LIZA says:

    Stacy lebih “islam” dari yg bukan Islam baik dari segi berpakaian dan tingkah laku.Wallahualam.

    0

    0
  24. Anonymous says:

    stacy makin cantik..tu je nak ckp

    0

    0
  25. Seri says:

    yg nmpk cantik:che ta,fasha, amyra
    yg nmpak sweet:yana and hubby
    yg nmpk gedik:zul dan ayda

    mohon jaga perasaan gayathri ya zul..

    0

    0
  26. Anonymous says:

    Y NMPK CANTIK AMYRA N CEK TA JER..

    0

    0
  27. Thenijanija says:

    stacy nampak sopan jek dlm gambar ni.. Likelikelike

    0

    0
  28. melati says:

    Yg lain ok jer Rozita Che Wan macam binatang peliharaan plak..

    0

    0
  29. jj says:

    Aduuyaiiiii…Berdarah lh hidung si pillai tengok gambar posing si zul ngn aida…dh mcm pasangan kekasih mengalahkn si hakim n stacy plakkk..opsss…

    0

    0
  30. nil says:

    eh melati..kau ni dah kenapa erk….?
    sakit otak..? sakit jiwa?…
    ke adik beradik dengan si AA tu…?
    esok lusa kalau Allah tu terbalikkan muka kau bernanah..kau nak.

    0

    0
  31. melati says:

    Aper yg sakit otak nya Nil??? abis tu Che Ta macam Puteri Kayangan ker?…Binatang perliharaan pun kira Manis ler skit….org2 yg berlagak nya memang katergori Haiwan lah…cotoh Anjing menyalak jer lebih bila kita balas balik Anjing tersipu2 tak caya cuba ko marah balik anjing yg tgh menyalak..

    0

    0