Written by serenity | August 6th, 2015

Penyanyi rap Waris telah selamat bergelar suami bersama gadis pilihan hatinya Izzati Amirah Kamaruddin. Pasangan Waris dan Izzati telah dinikahkan di Surau Al-Wehdah, Taman Lestari Permai, Bandar Putra Permai, Seri Kembangan, sekitar pukul 5.42 petang Sabtu lalu.


 photo tumblr_nsguf4AmxM1tbjknso1_1280.jpg
Koleksi gambar pernikahan ini ialah dari jurugambar Zawa Jasmi. Lagi 30 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Let's wear the mask….."WE wear the mask that grins and lies, It hides our cheeks and shades our eyes, This…

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Saturday, 1 August 2015


 photo tumblr_nsguf4AmxM1tbjknso2_1280.jpg
 photo tumblr_nsguf4AmxM1tbjknso3_1280.jpg
 photo tumblr_nsguf4AmxM1tbjknso4_1280.jpg
 photo tumblr_nsguf4AmxM1tbjknso5_1280.jpg
 photo tumblr_nsgvuqLtxS1tbjknso1_1280.jpg
 photo tumblr_nsgvuqLtxS1tbjknso2_1280.jpg
 photo tumblr_nsgvuqLtxS1tbjknso3_1280.jpg
 photo tumblr_nsgvuqLtxS1tbjknso5_1280.jpg
 photo tumblr_nsgvuqLtxS1tbjknso6_1280.jpg
 photo tumblr_nsgvuqLtxS1tbjknso7_1280.jpg
 photo tumblr_nsgvuqLtxS1tbjknso8_1280.jpg
 photo tumblr_nsgvuqLtxS1tbjknso9_1280.jpg
 photo tumblr_nsgwogdzwk1tbjknso9_1280.jpg
 photo tumblr_nsgwogdzwk1tbjknso2_1280.jpg
 photo tumblr_nsgwogdzwk1tbjknso4_1280.jpg
 photo tumblr_nsgwogdzwk1tbjknso5_1280.jpg
 photo tumblr_nsgwogdzwk1tbjknso8_1280.jpg
 photo tumblr_nsgwogdzwk1tbjknso7_1280.jpg
 photo tumblr_nsgwogdzwk1tbjknso6_1280.jpg
 photo tumblr_nsgxouVtQM1tbjknso1_1280.jpg
 photo tumblr_nsgwogdzwk1tbjknso10_1280.jpg
 photo tumblr_nsgxouVtQM1tbjknso9_1280.jpg
 photo tumblr_nsgxouVtQM1tbjknso6_1280.jpg
 photo tumblr_nsgxouVtQM1tbjknso7_1280.jpg
 photo tumblr_nsgxouVtQM1tbjknso2_1280.jpg
 photo tumblr_nsgwogdzwk1tbjknso1_1280.jpg
 photo tumblr_nsgvuqLtxS1tbjknso10_1280.jpg
 photo tumblr_nsgxouVtQM1tbjknso4_1280.jpg
 photo tumblr_nsgxouVtQM1tbjknso3_1280.jpg
 photo tumblr_nsgxouVtQM1tbjknso5_1280.jpg

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 responses to (31 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Penyanyi Rap Waris Dan Isteri, Izzati

  1. Anonymous says:

    Cantik dan simple..tahniah Waris dengan kehadiran wanita muslimah dalam kehidupan..

    0

    0
  2. Tema Camelia says:

    terganggu betul aku dengan awning tudung isteri waris ni. nasib baik cantik manis orangnya, kalau muka desa dapat pulak awning macam tu dah rupa niaga nasik lemak sambil bernikah.

    eh, tahniah koranggggg!

    0

    0
    • Anonymous says:

      aku pon pikir benda yang sama..
      lagi 1, klu pakai shawl mesti lg cantik..
      tudung awning2 ni macam dah outdated..
      pendapat aku la..

      0

      0
  3. =) says:

    Gmbr no 22.. Muke wife waris mcm Zara Zya ! Lawa…

    0

    0
  4. what! says:

    gmbr no 22.. Muke mcm Zara Zya !

    0

    0
  5. DOYOK says:

    JGN CEPAT MENILAI.
    TUNGGU SAMPAI DIA BERSANDING.
    TAKUT2 NANTI TIBA2 TAK BERTUDUNG.
    DAH ASALNYA TAK BERTUDUNG.
    NIKAH CONFIRM LA KENE BERTUDUNG.
    TAPI HARAP2 BERTUDUNG LA.
    AMIN

    0

    0
    • yUyU says:

      Memang pic bersanding tak bertudung pun~ hmmm….

      0

      0
    • minah jambu nice girl says:

      kalau dia bertudung pon kerana terpaksa bukan nye datang dari hati dia ..korang semua terjerit2 suruh dia bertudung konon macm baik jadi dia bertudong la nanti untok korang2 semuaaaa..terpaksa la dia jadi hipokritt untok orang2 macm korang…! ape2 pon cantek bini si rembau ni cute …lov uu..

      0

      0
  6. yna macaspac says:

    maaf kalau silap tapi rasanya wife dia ni macam tak pakai anak tudung kan?? tu yang Nampak lain bile dia pakai tudung awning…

    0

    0
    • minah jambu nice girl says:

      ai tk pakai anak tudung pon nk di jadi kan isu ke !! dia punye suka la huh !

      0

      0
  7. sengal says:

    dasyat betol org sekarang… semua org korang nk mengata… hebat…hebat…tahan betol korang dgn siksa padang masyar nti ye.. hebat hebat

    0

    0
    • Anonymous says:

      al ustazah al ustaz kita jumpa nanti di padang masyar…………..

      0

      0
    • minah jambu nice girl says:

      ni lah di namakn orang melayuuu ..orang melayu kan memang macm gitu sikit sikit nk mengateee aje tk habis2 babtu orang melayu kebanyakan nye tk boleh jadi senang tk boleh jadi kaya pasal mulut2 orang yg macm gini lah orang melayu kebanyakan nye jadi lingkop miskin n papa kedana..bila orang melayu senang sikit aje cakap makan duit haram la duit itu la duit ini la macmana orang melayu nk senang ! bangsa lain jugak la yg senang pasal dorang bersatu hati…cuba amalkn SEPAKAT MEMBAWA BERKAT..adios huh !

      0

      0
  8. Anonymous says:

    tgk dari gaya dia pakai tudung pun dh tau dia mmg free hair. nmpk sgt dia tak selesa dgn tudung itu.

    0

    0
  9. Anonymous says:

    klu org yg betul2 pakai tudung dia akan alert dgn awning tudungnya bukan mcm dlm no.12 n no.22 tu. tekelepet2.

    0

    0
  10. Unknown says:

    So simple but still looking nice. Nway, i love the shoes, BONIA. Simple but elegant ?

    0

    0
  11. kak temah says:

    Gorgeous! Ini lah less is more. Simple yet elegant. Semoga perkahwinan mereka kekal hingga ke jannah hendaknya.

    0

    0
  12. ohoii says:

    uwaaaa frust akuuu

    0

    0
  13. cik Lin says:

    ni lah segelintir org2 kite, tak pakai tudung dikisah kan sebab tak pakai tudung..org tu dah cantik menutup aurat dikisahkan pula dengan awning tudung…

    sepatutnya sama2 berdoa kearah kebaikan..org tu baru je nak mula buku baru korang dah sumpah seranah diorang…if betul pun dia tak pakai tudung sebelum ni..mana tau dengan permulaan dia pakai tudung masa nikah yg awningnya senget benget macam tu, suatu hari nanti dia jadi lebih muslimah dari yang org yang hanya pandai kritik ini tak kena itu tak kena…tapi diri sendiri masih bertudung tapi ber T-shirt tangan pendek dan berseluar jean melekat dan berselipar.

    0

    0
  14. Anonymous says:

    jang, dah dapek ko apo yg dicaghi?

    0

    0
  15. Piah Kepoh says:

    alaa tkyah bsing2. tngok sni. free hair ke tk free. hehehe https://www.youtube.com/watch?v=ngQRpd2D-o8

    0

    0
  16. Lagi gambar-gambar menarik majlis pernikahan penyanyi rap Waris dan Izzati Amirah yang diadakan di Surau Al-Wehdah, Taman Lestari Permai, Bandar Putra Permai, Seri Kembangan, sekitar pukul 5. Sabtu lalu.

    0

    0