Written by Bella | March 28th, 2016

Semalam pasangan Jihan Muse dan Ungku Hariz telah diraikan dalam satu majlis resepsi dengan tema tradisional bertempat di Menara NAZA TTDI, Shah Alam.

Mengenakan busana warna kuning rekaan pereka fesyen terkenal Man Kajang, Jihan dan Ungku Hariz tampak cantik dan segak.

Beberapa rakan artis turut memeriahkan lagi majlis mereka. Antara yang hadir semalam ialah Zara Zya, Sharifah Sakinah, Elfira Loy, Nad Zainal dan Fara Fauzana, Erra Fazira dan ramai lagi.

Berikut kami kongsikan beberapa lagi foto sekitar majlis resepsi perkahwinan Jihan Muse dan Ungku Hariz dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Kredit Foto : project2pi

40 responses to (30 FOTO) Majlis Resepsi Jihan Muse Dan Ungku Hariz Dengan Tema Tradisional

  1. Anonymous says:

    Cantik

    0

    0
  2. nice says:

    rambut dah sama kuning dgn baju,hee

    0

    0
  3. aku ler says:

    rambut ngan baju da sama kaler
    pandai pilih tema

    0

    0
  4. milah says:

    cantik jihan.. sepadan secocok dan sama-sama cute..

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Cantikk walau simple tpi tetap menawan… Cuma yg dayang2 tu joget ke apa?? Smpai tselak tdung si Elfira Loy tu..

    0

    0
  6. Anonymous says:

    cantiikkkkk bajuuu .. simple tapi cantikkk ..suka tgk pasangan ni..

    0

    0
  7. lia says:

    Cantik sangat.. cuma kain senteng.

    0

    0
    • Anonymous says:

      kalu outfit melayu tradisional mmg kain senteng .. sbb kan pakai gelang kaki tu … mana ada pakaian tradisional kain meleret2 .. kihkihkihhhh .. cer tgk cerita2 zaman dolu …

      0

      0
      • Anonymous says:

        pakai gelang kaki…tringt le plk masa aku kawin dlu pakai gelang kaki cam ni….pakai bju songket wrna purple…zmn 90an dlu…

        0

        0
  8. ku says:

    yang ini cantik…pandai pun. berbanding yg hari itu kurang menyerlah.
    dah 3 pasangan pengantin kulihat cantik.
    anzalna, stacy & yg ini.

    0

    0
  9. azreen says:

    Tak sangka jihan boleh jadi se ayu ini…syabash betty!

    0

    0
  10. Oppps sorryyy says:

    cantik sungguh…simple tpi cantik..x puas tengok..sama gak la ngan kawinnya stacy…anzalna..bju dia org memg cantik….klau masa sam n stylia..sorry hek…aku bgi zirooooo…x lawo langsung

    0

    0
  11. Anonymous says:

    mmg jihan berseri2… kalau baju sgt cantik…!

    0

    0
  12. shusyi says:

    suke tgok psgn ni.. low profile sgt. bcinte pn xheboh satu malaya.. tup2 nak kawen je.. ape pun jihan sgt cantik ayu…. ungkuhariz pn segak.. smga bhgia dan bkekalan hingga ke akhir hayat..

    0

    0
  13. shusyi says:

    yg psti.. x sabar tgok psngn ni dpt baby…

    0

    0
  14. lol says:

    Nape cantik sgt ni jihannnnn???

    0

    0
  15. Anonymous says:

    Encik Suami Jihan ada iras mcm Amri Yahyah la… hehe

    0

    0
  16. Wak Am says:

    Encik Suami Jihan ni ada iras mcm Amri Yahyah la kan… hehehe

    0

    0
  17. Anonymous says:

    sy suka pic pertama…wau..jihan nmpk cantik sgt…muka berseri…

    0

    0
  18. dayangku says:

    cantikkkkkkkk sangattttt jihannnnnn

    0

    0
  19. Jihana says:

    Ungku hariz pun manisssssss je.auwww

    0

    0
  20. Anonymous says:

    Congrats to Lovely Couple Jihan & Ungku Hariz !
    A very simple yet very traditional and a happy reception for someone called an artist ! Simple, Relax but Vaganza ! Thumbs up to Jihan & Ungku Hariz ..
    May Allah shower of blessing be with you guys – blissful marriage to Jannah – Inshallah ! Ameen

    0

    0
  21. Anonymous says:

    Cantiknya Jihan dan pasangan.Semoga berkekalan hendaknya.

    0

    0
  22. dina says:

    cantik sangat …..suka dgn tema tradisional camni.
    semoga pasangan pengantin ni bahagia selamanye.

    0

    0
  23. Anonymous says:

    1st time bace komen2 tanpe komen dari haters..kalau tak…ade jerk yang tak kene… hihihihihi

    0

    0
  24. shusyi says:

    kalau org nye baik… buat pn bende baik2… peragainye pn baik… insyaAllah xde haterz.. sume org suke kot… semua akn mndoakan yang baik2 belaka…

    0

    0
  25. Dian says:

    alahai… wanita melayu terakhir sangat.. sweet dan simple.. xperlu sponser juta2 ringgit untuk dptkn majlis yang cmni… btw kuhariz ngn jihan bak pinang dibelah2…hee…

    0

    0
  26. haney madu says:

    make up x over
    majlis owesome
    baju superb
    pasangan.. manis je mata mamandang… :)

    0

    0
  27. hiks says:

    jihan sebelum ni pakai braces (pendakap gigi) kan? doctor x cabut eh satu dua biji gigi, supaya rata sikit.. korang aku tanya je tau..

    0

    0
  28. Anonymous says:

    Superb Jihan & Ungku Hariz… tak jemu tengok gbr mereka berdua. baju cantik. Gbr pun cantik cantik. Baju dia kali ni lebih cantik dari resepsi pertama hari tu. Nampak sangat seri pengantin mereka berdua.

    0

    0
  29. Anonymous says:

    Aku memang suke sgt klu majlis perkahwinan pengantin pakai songket..nampak xclusive..songket memang sesuai utk raja sehari..klu pakai songket utk upacara lain mcm kurang menyerlah.

    0

    0
  30. ikan says:

    cantiknye bajuuuuuu… baju kurung je ke? tapi cantiknyeee

    0

    0
  31. jemah jem jem says:

    ella rase, ella rase.. comel ella
    tahniah jihan.. meletop kebabom cantik

    0

    0
  32. 654899 says:

    Aku pernah terbaca ‘there’s no ugly people, just poor people’..
    Jihan cantikkkk…

    0

    0
  33. pojiah says:

    apalah rahsia dia ni eh… sgt berbeza dari dulu! cantik sgt skarangggg
    kongsi la jihan so kita sama2 blh cantik :(

    0

    0