Written by AbangNara | September 8th, 2014

Amboi. Comelnya anak kedua Irma Hasmie yang bernama Irma Nur Naylie ini. Suka Abang Nara melihat kebahagiaan yang jelas terpancar di wajah Irma sekeluarga ketika berlangsungnya majlis kesyukuran dan cukur jambul puteri kesayangan mereka ini. Kemeriahan dan keseronokan dapat dirasai walaupun Abang Nara tidak berada di sana. Semoga kebahagiaan keluarga ini akan berkekalan sehingga ke syurga. Sama-samalah kita doakan.

gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie

Irma Nur Naylie telah pun dilahirkan pada 18 Julai 2014 yang lalu. Kiranya sekarang ini sudah hampir berusia 2 bulan puteri comel Irma Hasmie dan Redza Syah Azmeer. Anak sulung mereka, Redza Syah Irfhan pun dah besar panjang dah. Makin hensem macam ayahnya. Pandai pula tue cium adiknya sebagai tanda kasih sayang. Syukur Alhamdulillah dah sepasang dah anak pasangan ini. Insya Allah ada rezeki boleh tambah lagi kan?

gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie

Lagi beberapa gambar sekitar majlis kesyukuran dan cukur jambul Irma Nur Naylie dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Terima kasih kepada Camora Arts yang sudi berkongsi gambar-gambar istimewa ini dengan para pembaca BeautifulNara. Jenguklah mereka di Facebook Camora Arts untuk mengabadikan detik-detik manis anak anda selepas dilahirkan. Pasti puas hati.


gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie

gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmiev
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie
gambar cukur jambul anak kedua irma hasmie

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 responses to (28 GAMBAR)Majlis Cukur Jambul Irma Nur Naylie, Puteri Irma Hasmie Daripada Camora Arts

  1. nok gebuzzz says:

    subhanallah….comelnyer anak2 irma….muka irma n suami pun cantik berseri2

    0

    0
  2. #prayforMH370 says:

    Sejuk mata memandang.. xperlu kan publisiti murahan.. kalau dh cenggini orang akan tetap ingt..

    0

    0
  3. #prayforMH370 says:

    Sejuk mata memandang.. tak perlukan publisiti murahan untuk dikenali.. kalau dah cenggini confirm org akan ingt.. peminat pun bukannya bodoh x reti menilai.. sayang Kak Irma!!

    0

    0
  4. mama gangnam says:

    Alhamdulilah sejuk mata memandang…..semoga kasih syg keluarga ini akn berkekalan hingga ke syurga….aamiin….terserlah seri & kebahagiaan di wajah semua org esp Irma & suami…..both of u are so sweet…..moga dilimpahi dgn kebahagiaan serta keberkatan…..semoga ank2 membesar menjadi anak yg soleh & solehah….

    0

    0
  5. blueberry says:

    Anak2 dia Teramatlah comel,,Alhamdulillah..moga dilimpahi Barakah kpd Irma dan Suami..

    0

    0
  6. AKU says:

    BILA HIDUP BERLANDASKAN AGAMA SEMUANYA CANTIK…SEMOGA BAHAGIA

    0

    0
  7. minah jambu idop umno ! merah biru says:

    kalau Irma aje mesti orang akan komen > sejok mate memandang tk perlu publisiti murahan < kalau artis lain semua tu suka publisiti murahan lah ? cakap tu baik2 sikit jangan asek asek nk dengki artis lain paham tak !! korang2 tu peminat hipokrit paham !! idop umno ! idop jalur gemilang ! idop pak najib ! lov u pak najibbbbb emmuah !

    0

    0
  8. ... says:

    natural nya wajah2 family ini.. ya allah , panjangkanlah jodoh mereke hingga ke jannah ..

    0

    0
  9. Anon says:

    sejuknya tgok muka Irma & suami & anak2..benarlah kata org klu amal & kelakuan baik mmg akn terpamer dwajah..

    0

    0
  10. Pilih kasih says:

    seronoknya tengok family ni…moga kak irma bahagia hingga hujung nyawa…aminnnnnn

    0

    0
  11. vee says:

    cantik. keluarga yg sgt cantik :)

    0

    0
  12. lynn says:

    Saya Suka…

    0

    0
  13. ahmad says:

    irma nmpak berseri n cntik sangat.

    0

    0
  14. mrs ezw says:

    I pnh nmpk irma n hubs n kt ikea. Irma sgt cantik tp i sampai x perasan irma dok tgk husband die hensem gilerrrr. Lawyer anak org kaya. Hensem sgt2. Bertuah irma. Serius sampai irma yg lawa pun kite x pasan sbb hubs dh over shadow. Tahniah irma:)

    0

    0
  15. Gula Merah says:

    Sangat berseri… Tahniah Irma & hubby… Irma tak perlu bersolek tebal tp keserian wajah jelas terpancar. .. Irma satu-satunya artis yg sgt jelita & ikhlas bertudung… Semoga keluarga ini dilimpahi kasih sayang, rahmat & rezeki serta jodoh yg berkekalan hingga ke syurga Allah, aminn… Sayang Irma…

    0

    0
  16. dina says:

    Perfect sangat….so happy for Irma.
    May you and your family be blessed always.

    0

    0
  17. Anonymous says:

    Irma semakin cantik dan husband semakin hansome. Makan beautskin ke. share la rahsia anda berdua sehingga putih berseri dengan peminat. Rasanya dulu kulit dia orang ni biasa2 je.

    0

    0
  18. ubi says:

    boleh g rompak umh dorang ni..kayaaaaa..siap ada alamat lagi

    0

    0
    • Marie says:

      Bguslah ade simpan angan2 nk rompak umah orang..kalau rumah dyorg kene rompak,definitely u will be one of the suspects.trace IP address.

      0

      0
  19. Ostad Lawa says:

    hesben dia geram nengok hmmmm

    0

    0
  20. ann says:

    suka tgk pic 2nd last tu….comel sangatttttt

    0

    0
  21. Ibu Merah@5469 says:

    Alhamdulliah…. suka melihat kebahagiaan mereka sekelurga.Semuga berpanjangan dan berkekalan hingga ke Jannah.Diharap begitu juga pada pasangan dan keluarga yg lain termasuk kehidupan kita sendiri. Amin..

    0

    0
  22. ingin tahu says:

    irma ni bersalin normal ke eh utk kali ke 2 ni

    0

    0