Written by AbangNara | September 8th, 2014

Pengakhiran hidup Kasyah akan terungkai juga dengan terbitnya siri ke 3 filem Lagenda Budak Setan ini. Kedua-dua filem Lagenda Budak Setan sebelum ini telah pun Abang Nara tonton. Memang menarik. Kalau anda pengikut setia novel epik ini, pastikan jangan lepaskan peluang untuk melihat bagaimana berakhirnya kisah percintaan Kasyah. Adakah akan sama dengan novel atau ada perubahan dilakukan?

lagenda budak setan 3

Filem yang menyaksikan lakonan hebat Farid Kamil, Maya Karin dan Bront Palarae akan menemui penonton di pawagam bermula pada 11 September (Khamis) ini. Abang Nara dah tengok hari itu dan terasa nak bawak ‘wife’ pergi tengok sekali lagi. Nak tangkap jiwang sama-sama. Lagi leleh apabila ada 2 lagu nyanyian Yuna yang turut memberikan impak emosi kepada filem ini. Power babe!!!

lagenda budak setan 3

Jangan lepaskan peluang untuk menonton sendiri filem Lagenda Budak Setan 3: Kasyah di pawagam berhampiran anda kelak. Lagi beberapa gambar sekitar malam tayangan perdana filem ini dengan membaca artikel sepenuhnya.

P.S: Proses pembuatan crayon


lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3
lagenda budak setan 3

lagenda budak setan 3

29 responses to (25 GAMBAR)Sekitar Malam Tayangan Perdana Lagenda Budak Setan 3

  1. seluar merah says:

    1 je nak tanya, Maya Karin ni Islam ke?

    0

    0
    • minah jambu idop umno ! merah biru says:

      islam pe ! selama ni kau tk tau ke yg maya tu islam ? tkan dia nk berjubah pulak ..kenape tk puas hati ? kalau tk puas hati lu boleh blah la !

      0

      0
    • Linzy Longkang says:

      Ko nak org seme pakai jubah sapu lantai ker pastu tudung labuh cam alas meja ker, baik ko suruh nenek ko pakai mcm tuh dulu, retis mcm maya karin nih baru ada standard nok

      0

      0
    • puikkk says:

      mase singgah entry ni..terbukak lak link fizo omar dgn chinese mantap..fuu berdarah idung..keke..btw, fizo mase muda tak hensemm mcm skrg… pstu jmp lak gmbr lama rozita che wan ngn aleeza kassim..fuu cantek n hot gile dorg mase muda pn..

      0

      0
    • ntahpape says:

      buruknya maya karin

      0

      0
  2. Momo says:

    Tp aku lg heran ayu raudhah..

    0

    0
    • minah jambu idop umno ! merah biru says:

      ayu raudhah pon ada ke ? eh amcm minah jambu tk perasan ni ? ayu pon ada berlakon dlm cite ni ke ? tkpe laaaaaa untok tambah2 pendapatan ape salah Nye tol tk ayu ? tkan asek asek nk harapkn duit lakiiiiiii aje nk jugak ada duit sendiri..

      0

      0
      • momo says:

        minah..tu lah nye ko pun sampai tak perasan ayu ade kt situ kan..aku siap scroll up and down sepuluh kali nk kompomkan tu gambar dia..

        0

        0
        • Anon says:

          a.a aku igtkn dia menyibuk aje, ropanye dia barisan pelakon sampingan. duhh xbestnye la ppuan tunjuk tetek ni ada sekali, bertudung tpi tetek ditunjuk walau xnmpk tp sungguh2 tak manis gmbr itu ok !! sokong breastfeeding tp xsokong gambar tgah breastfeed !! yuckss

          0

          0
  3. minah jambu idop umno ! merah biru says:

    yg baju merah tu mateair zul ke si gayatri ? tingi juga dia eh memang sepadan ngan zul yg tingi jugak…bila zul nk kawin ngan dia ni ? lambat Nye ! nk tungu sampai putus ke ? farid kamil makin hensem pulak..Diana pon ada ? lov u dianaaaaaaaa..

    0

    0
    • middlefinger says:

      Diana makin cantik pulak bila berisi. Gf zul cian dia…mesti dia tggu zul masuk minang kan…zul plak nak buat dia jd pekasam smpai jumpa mateair br yg hot.

      0

      0
  4. ramleeposmen says:

    “OMG! MK you look horrible! ” said Joan Rivers in grave.

    0

    0
  5. gurlzzz says:

    Diana macam pakai kain ela yg baru beli kat jakel dan tak sempat dijahit..itu saje nak komen :p

    0

    0
  6. DD comel says:

    Macam seksi je Diana ni.

    0

    0
  7. bertuahku says:

    filem diana danielle, farid kamil x tumpang populariti masa majlis tayangan perdana. tapi filem farid kamil, tumpang no…. jgn lps ni mengadu domba kt twter maya karin dgn farid sudah la

    0

    0
    • tecit says:

      Biarlah diorang pon. Ko tengok celebrity hollywood tu. Lebih2 lagi si bad-not-so-angelic-na tu. Mase belom kawen even dah hidup bersama da beranak pinak pon, kalau ade tayangan perdana filem masing2, dua2 pon ade. xkire la filem brad ke, angie-taik-kucing tu mesti ade. kalau filem angie-taik-kucing, mesti brad ade. Even mmg nyampah tengok dorang tu, tp still dorang beri contoh yg baik yg mane kite sesame suami isteri kene saling menyokong.

      0

      0
  8. Anonymous says:

    bestnya pakai baju takde lengan. kain atas lutut. udara nyaman..hidop islam!!

    0

    0
  9. hawa says:

    Maya ni wat malu je… yg bkn islam pon pakaian agak tertutup… agak nya law bole pakai bikini, dia pakai kot…

    0

    0
  10. Anon says:

    patutnya kain langsir dd tu bg sikit kt mk. tah knpa aku tgok mk ni mcm berbogel dh, mgkin sbb kain sikit sgt.

    0

    0
  11. Anonymous says:

    mesti la kena pakai mcm gitu…sbb org kuatnya 3 ekor keling.

    0

    0
    • chehh says:

      ini lah melayu..mengata bangsa org tapi tak tengok rupa sendiri. ko tengok mereka yg ko kata keling.? dah lebih dari cukup kain.yang melayu2 tu pulak? podahh.

      0

      0
  12. my comment is.. says:

    dlm gambar 6 dari bwah kenapa nmpak pelik je kak gaya dlm gambar tu

    0

    0
  13. Comelnya maya karin. Lama tak nampak berita dia

    0

    0
  14. ketty says:

    mia sara ke tu?? balik balik dia ni..dah mcm tak de budak lain dah…bagi lah peluang kat bdk lain juga…memang lah dia comel tapi dah mcm tak de budak lain yg berbakat dah…

    0

    0
  15. Robin says:

    Baju Maya Karin buruk.
    Dah macam beruk dah.

    0

    0
  16. w says:

    yg bukan islam=pakaian tertutup
    yg islam=pakaian terbuka
    emmmmmm…………….

    0

    0
  17. anis says:

    ank buah sye yg b’umur 12 thn prnah b’tnye pda sye ‘maya karin tu islam ke..?? selepas menonton filem sejoli..

    0

    0