Written by AbangNara | November 21st, 2012

Petang tadi, lebih daripada 10 orang selebriti popular tanah air telah turun padang untuk membuat kutipan derma ikhlas membantu rakyat Palestin di sekitar Pavillion. Turut memeriahkan usaha murni ini ialah Irma Hasmie dan suaminya.

irma hasmie dan suami

Irma Hasmie tampak “glowing” dengan kandungan di dalam perutnya yang sudah mencecah 3 bulan lebih. Kedua-duanya sangat bersungguh-sungguh dalam memberi kesedaran terhadap orang ramai tentang isu Palestin. Semoga dengan usaha ini, akan lebih ramai orang terlibat sama dalam membantu saudara Islam kita di Gaza.

irma hasmie dan suami

Sekali pandang suami Irma Hasmie nampak macam Clark Kent daripada watak komik Superman. Untunglah Irma dapat suami kacak. Semoga kebahagiaan mereka berdua ini akan berkekalan sehingga ke syurga. Lagi 23 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook PelangiBonda.

irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami
irma hasmie dan suami

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

65 responses to (25 GAMBAR)Irma Hasmie Dan Suami Turun Padang Bantu Kutip Derma Untuk Gaza

  1. Liyana Lunia says:

    makin berseri pasangan yang bakal jadi parent ni :D

    0

    0
  2. CL says:

    so cutee…..

    0

    0
  3. Kimberly says:

    sweet sangat!!!!!!!!!!!!

    0

    0
  4. eh says:

    ape abg nara ni..kandungan kak irma dh msuk 5 bln nk dkt 6 dh..ad plk ckp 3 bln..hmmm..pape pon ske pasangan suami isteri ni..moga berbahagia hingga ke akhir hayat..#PrayForGaza!!!

    0

    0
  5. huhuhu says:

    sweetnyerrr…!! sukenyerr…!! Islam itu indah……!

    0

    0
  6. resepimudah says:

    comey la both of u..semoga mendapat anak yg soleh dan solehah…

    0

    0
  7. Prince Noob says:

    bagusla ada selebriti buat amal

    0

    0
  8. HOLLOW says:

    handsome nye awwww awwwww

    0

    0
  9. cik kiah kepoh says:

    kak cham kuat gosip tido kat tad !

    menunggal tuh apo kak cham? haha

    0

    0
  10. kagaya mad says:

    Cantiknya irma..wpun x mekap n x de bulu mata palsu smua tp ttp terserlah kecantikannya..aura bkl ibu kot..hsbnd dia lak x pyh ckp le mmg hnsem kacak tmpan bgaya tough semualahhhh…bak watak hero idaman dlm novel cinta..huhu..apapun mmg bertuah kduanya semoga bahagia n slmt mnimang chya mata..pray for gaza jgk….semoga mndpat perlindungan Allah swt..

    0

    0
    • Anonymous says:

      tapi kening bercukur.. errrrrrkkkkkkkk

      0

      0
      • noname says:

        tapi kalo dia cukur utk nmpk cantik dkt suami dia..n suami dia pun x larang..malah suka..x dosa kn..? lain la kalo yg cukur kening tu masih anak dara..

        0

        0
        • abby says:

          mungkin lepas bertudung tak pernah bercukur…
          tu mungkin sebelum bertudung….
          sangka baik la… bukan susah..

          0

          0
        • kakmah says:

          setahu saya seperti yg pernah diberitahu ustaz, cukur kening mmg tak boleh walaupun dgn niat utk suami dan dgn keizinan suami sbb cukur kening mmg haram tak kira apa situasi pun kecuali boleh memudaratkan diri…wallahualam…

          0

          0
        • Anonymous says:

          sape yang kate x berdosa tu, cube tgk ape pendapat UAI

          0

          0
        • spa kata bercukur utk suami tu boleh??niat x menghalalkan cara..wpun niat dia utk suami sekalipun..cukur kening tu tetap mengubah ciptaan..dan kalu dh namanya pn kening..mesti la org luar pn boleh nmpk jgak..bukan suami dia ja..

          0

          0
      • berlari says:

        kan ada teknik mekap yg menampakkan mcm cukur kening.. positif je laa… tak susah pun.. org yg hati busuk je yg susah sgt nak pkir positif :p

        0

        0
  11. lalaa says:

    Gambar first tu muka iras2 je.,,moga jodoh panjg kekal hingga ke akhir nyawa! :)

    0

    0
  12. niza says:

    suami irma nampak berisi..bahagia..

    0

    0
  13. sho says:

    irma mcm mgandung anak kembar je nampak..

    0

    0
  14. misterssasy says:

    TERKINI : peperangan ke atas GAZA akhirnya berakhir juga. selanjutnya baca di sini.

    http://www.mrevilsakura.com/2012/11/israel-dan-hamas-bersetuju-genjatan.html#.UK0nceQ7vl4

    0

    0
  15. bizbee says:

    sy suka artis2 yg tutup aurat mcm nie :) alhmdulillah….

    0

    0
  16. Bijak says:

    Suami dia hensem laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……… takleh tgk lama2 nanti jatuh hati… bila jatuh hati nati bdosa sb aku dh ada suami… huhuhuhuuhuhu…

    0

    0
    • cik omei says:

      huhuhu..setuju..tapi laki sendiri tetap ensem dihati..dimata selamanya dunia akhirat..insyaAllah amin!!!

      0

      0
  17. Saye says:

    Subhanallah, sangat suweeet couple ni…. Sangat suke, sejuk mata tengok..

    0

    0
  18. conan says:

    alalalala kacak cantik dedua nii. suke3!

    0

    0
  19. alahai says:

    alahai..isteri cantik suami hensem..bertuahnya..

    0

    0
  20. mixgirl says:

    suka tgk mereka sejak bkawin smpai skrg…kisah mereka mcm dlm novel cinta…aku doakan mereka bhgia shgga hujung nyawa n x lupa jugak doa yg x putus2 utk saudara islam kita smua di GAZA…..smoga slmt dlm lindungan ALLAH….AMINNNNN

    0

    0
  21. Hamba Alah says:

    rasa macam irma ngandung anak kembarrrr .

    0

    0
  22. islam is the way of my life says:

    oh Ya Allah indah sungguh perancangan dan takdir Mu……hope mereka akan kekal bahagia smpai syurga.insyaAllah……

    0

    0
  23. Rohani says:

    Alhamdulillah…sweet betul pasangan nie….murah dgn senyuman dan berseri-seri…..insya-ALLAH anak yang akan dilahirkan akan wajah manis n tersenyum seperti ibu n ayahnya……

    0

    0
  24. berlari says:

    haritu jumpe irma kt knduri.. sgt cantik n peramah.. tak lokek senyuman.. layan org mcm da knal lame je.. suami isteri same.. sesuai sgt.. tak rugi pun irma putus dgn nabil :)

    0

    0
  25. bibah says:

    tak jemu pandang muka irma….. bersih, tenang…coool… tak plastik..

    0

    0
  26. crayon says:

    Irma smakin cntik dlm penampilan.
    Cantik dimata kita, cantik lagi dihati suaminya.

    0

    0
    • Raja minah jambu says:

      jangan nk macm2 lah crayon ! puji2 irma macm nk rak !! minah jambu tau la irma ni cantek jambu manis puteh berseh……th payah lah nk cakap > cantek lagi di hati suaminya huh !! meluat minah jambu ngan komen kau yg terover ni huh !!!!!!

      0

      0
  27. Raja minah jambu says:

    kenape uztazah Abby tk join sekaki ngan irma ? sepatut nye Abby yg nk kena turun padang sekali ngan irma….pat pat gini Abby hilang tah kemana……! eh minah jambu lupa pulak Abby hanye tolong kawan dia untok ke syurga aje sori ye Abbyyyy……

    0

    0
  28. noni says:

    Sesekali irma perlu menukar gaya pemakaian tudung tu…dari mula2 pakai tudung sampai la sekarang asik pakai mcm tu aje…bukan ape, irma kan selebriti…perlu la sesekali menukar cara pemakaian tudung tu agar org pndag tak jemu…

    0

    0
    • asdfghjkl says:

      tak kisahlah dia pakai apa, yang penting dia tutup aurat dgn sempurna.
      biarlah dia bergaya depan suami dia je. besar pahalanya berhias untuk suami.

      0

      0
    • Anonymous says:

      jgn pertikai tudung dia.. yg penting dia tutup aurat sempurna..biar tak indah dimata org, janji indah dimata Allah SWT

      0

      0
  29. ArisyaSyifa says:

    AbgNara, can check for me tak, Irma pakai tudung apa? cos if im nt mistaken dia duta tudung kan?

    0

    0
    • cik_biskut says:

      pearl haya.

      0

      0
    • bangkok seo says:

      It really should be composed in correct grammer and be cost-free of spelling errors.
      On the web sources like articles are most effective way to know the basics of search engine optimisation.
      search engine optimization (Search engine marketing), therefore,
      acquired really well known.

      0

      0
  30. lola says:

    Suka sangat tengok muka irma! Nampak sangat seri dan tenang =)

    0

    0
  31. lola says:

    Suka sangat tengok muka irma! Nampak sangat tenang =)

    0

    0
  32. Monah tonggeng says:

    Tak jemu tengok suami irma , kacak sangat.

    0

    0
  33. scorpiolovepeace says:

    Ya Allahh, suke sgt tgk dorg…dan baju irma sangat cantek okayyy…nak tau mane beliii…..

    0

    0
  34. haura says:

    moga ALLAH redha dan lindungi pasangan ini..barakallah !

    0

    0
  35. webmaster says:

    Very great post. I just stumbled upon your blog and
    wanted to mention that I’ve really loved surfing around your weblog posts. After all I will be subscribing for your feed and I am hoping you write again very soon!

    0

    0