Written by Bella | May 17th, 2016

Bukan satu perkara yang baharu apabila ada sesetengah artis cuba untuk membeli undi peminat semata-mata kerana ingin memenuhi impian mereka untuk menang sesebuah anugerah. Malah mereka sanggup berbelanja duit mereka sendiri sehingga ribuan ringgit untuk melakukan perkara berkenaan.

Namun kali ini ia agak berbeza apabila ada yang minta ditaja dari segi wang ringgit untuk membeli undian daripada peminat. Menerusi ruangan Poklip di Utusan Malaysia beliau memberitahu ada seorang ahli perniagaan mengakui bahawa aktres jelita Fathia Latiff cuba untuk mendapatkan tajaan berjumlah RM35000 daripada beliau untuk membeli  undi.

Mendengar pengakuan ahli perniagaan berkenaan, Poklip terus bertanyakan perkara tersebut kepada Fathia. Walaubagaimanapun, Fathia tidak menafikan ataupun mengiyakan dakwaan berkenaan.

Hmmphh,  rasanya Fathia mempunyai jumlah peminat yang ramai dan beliau juga agak popular, tidak perlu untuk beliau beli undi pun bukan?  Tidak apa, kita hanya dengar cerita disebelah pihak sahaja, nantikan pula penjelasan daripada Fathia sendiri berhubung isu ini.

Sumber Berita : Utusan Online

Written by Bella | May 17th, 2016

Semalam, kami ada menyiarkan artikel dimana pelakon dan pengacara, Neelofa Mohd Noor dikritik oleh netizen kerana memakai baju terlalu jarang  dimana mereka menganggap fesyen itu tidak sesuai dengan imej seorang wanita bertudung.

Mendapat pelbagai reaksi daripada orang ramai, Neelofa menerusi akaun Instagram miliknya telah membalas setiap kritikan yang dilemparkan kepada dirinya.

Jelas Neelofa,  beliau telah memakai dua lapisan inner didalam kerana faktor cuaca yang agak sejuk di Turki.

Nak tirulah macam wak doyok cakap “aku yang pakai kau yang panas/kecoh” kalau dah pakai 2 lapis inner pun kata jarang jugak, rasanya kak lofa tak mampu nak pakai 10 lapis inner kot.

p/s: cuaca di istanbul ni agak sejuk so memang kena pakai atleast 2 lapis kalau tak kulit kering yea sayangku.

Mereka yang menegur Neelofa itu sebenarnya sayangkan artis pujaan mereka ini dan mahu Neelofa mungkin lebih berhati-hati ketika bergambar ataupun berpakaian agar ia tidak menimbulkan fitnah.

Sumber Berita : Instagram Neelofa

Written by Bella | May 17th, 2016

Sejak beberapa minggu ini, ramai yang menganggap Fiza Halim bakal mendirikan rumah tangga sekali lagi dalam masa terdekat, selepas memuat naik status yang menggambarkan seakan beliau sudah bertemu jejaka yang paling tepat buat dirinya.

Malah, bekas suami  Fiza iaitu Adam AF juga sudah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau mendoakan kebahagiaan Fiza.

Tidak mahu perkara tersebut terus mencetuskan spekulasi, Fiza menerusi portal BH ONLINE telah menafikan beliau bakal berkahwin lagi.

Kami baru kenal dan berjumpa, masakan nak kahwin tiba-tiba? Saya menulis menghitung hari di laman Instagram kerana akan terbabit dengan sebuah projek yang belum dapat didedahkan lagi. Tapi ada pula yang pandai-pandai membuat rumusan ia ada kaitan dengan saya nak berkahwin lagi.

Pada masa yang sama, Fiza juga menepis gosip liar kononnya beliau merampas suami orang seperti yang didakwa oleh sesetengah pihak sebelum ini.

Seperti kenyataan saya sebelum ini, memang saya sedang mengenali lelaki dengan pangkal huruf J. Dia bukan suami orang dan mempunyai dua orang anak hasil perkahwinan terdahulu.

Mengakui mula berkenalan dengan jejaka berkenaan pada awal tahun ini, Fiza masih lagi belum bersedia untuk memikirkan soal kahwin dan mahu lebih berhati-hati kerana beberapa kali gagal dalam perkahwinan.

Masih terlalu awal untuk kami memikirkan soal kahwin. Saya pun pernah berdepan kegagalan dalam dua perkahwinan sebelum ini. Jadi saya tak mahu pisang berbuah dua kali lagi.

Kadang-kadang harapan peminat itu juga boleh menjadi doa. Siapa tahu kalau ada jodoh mungkin Fiza dan Encik J akan kekal sehingga ke jinjang pelamin. InshaAllah.

Sumber Berita : BH ONLINE

Written by AbangNara | May 16th, 2016

Perkhabaran ini tidak dapat dipastikan, namun mengikut beberapa sumber yang ada di Balai Polis Ampang pada kira-kira jam 1 petang hari ini, Fasha Sandha dikatakan telah hadir ke sana untuk membuat laporan polis. Dimaklumkan bahawa Fasha tiba bersama peguamnya untuk membuat laporan terhadap bekas suaminya, Jejai kerana sering memasuki rumah kediamannya tanpa kebenaran.

fasha jejai

Untuk makluman, Fasha Sandha dan Jejai telah pun sah bercerai pada bulan Januari lalu dengan talak satu. Menurut sumber juga, Jejai dikhabarkan sering memantau pergaulan Fasha Sandha walaupun selepas hubungan mereka sebagai suami isteri tamat. Dikatakan Jejai sering memarahi dan mengugut kawan-kawan yang keluar bersama Fasha. Mungkinkah itu perasaan cemburu? Adakah Jejai masih menyayangi dan mencintai Fasha?

fasha sandha

Kadangkala apabila perpisahan terjadi antara suami isteri, memang akan ada fasa sebegini. Biasalah hati masih sayang. Kenangan yang dibina sekian lama tak akan mudah terhapus begitu sahaja. Abang Nara percaya dalam hati Jejai dan Fasha, masih ada kasih sayang antara mereka. Apa pun, Sama-sama kita nantikan penjelasan daripada Fasha Sandha atau Jejai tentang desas-desus ini. Sama ada ia benar atau palsu, sama-sama kita nantikan.

Page 20 of 42« First...10...1819202122...3040...Last »