Written by AbangNara | March 30th, 2009

gambar tudung siti nurhaliza

Perghhh!!! Kalau kena tenung dengan lirikan mata Dato’ Siti Nurhaliza macam gambar di atas, bukan Dato’ K je yang akan tergoda, mungkin Dato’-Dato’ MT Umno yang baru pun akan cair jadinya.

Korang layan ajerlah gambar Dato’ Siti Nurhaliza bergaya dengan tudung separuh dia. Siti Nurhaliza nampak sangat-sangat ayu dan cantik dalam koleksi gambar-gambar dia nie.

Tengok lagi gambar-gambar Siti Nurhaliza dengan baca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 30th, 2009

gambar kahwin dynaz

Selongkar punya selongkar, rupanya kami masih tak kongsi bersama dengan anda gambar majlis perkahwinan Dynas. Maafkanlah diri kami ini yang serba kekurangan.

Walaupun sekarang Dynaz sudah pun mengandung, rasanya masih tak terlambat nak kongsi bersama kecantikan dan keayuan si Dynas masa majlis perkahwinannya.

Petang nanti kami akan kongsikan gambar mengandung Dynas pulak ye. Lagi gambar sekitar majlis perkahwinan Dynaz dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Bertuah betul suami Dynaz. Cantik, putih, body mantap. Senang cerita Dynaz nie memang datang dengan pakej yang lengkap.

 
Written by AbangNara | March 30th, 2009

gambar seksi eira syazira

Kami tak sangka si Eira Syazira yang berlakon jadi watak perempuan berspek besar dalam drama Ku Milikmu ini mampu membuat gaya seperti dalam gambar di atas.

Bukan apa, dalam drama itu, nampak gaya Eira Syazira ini macam budak nerd, baik dan tak pandai berposing sebegini. Rupa-rupanya boleh tahan jugak bila dia berposing depan kamera.

Lagi gambar Eira Syazira agak seksi dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 30th, 2009

Tomok dalam OIAM 3 sememangnya bukan Tomok yang kami kenali selama ini. Kali ini dengan selamba kadaknya dia tukar lagu Syafinaz “Bersamamu” jadi lagu rancak. Siap dapat imuniti lagi.

Layan video Tomok di atas dan pastinya anda akan mengkagumi bakatnya. Go Tomok Go.