Written by AbangNara | January 27th, 2014

Amboi, amboi dan amboi. Seronoknya pengantin baru Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini. Masih di dalam fasa bulan madu dan mengenali diri masing-masing, mereka berdua telah terbang ke Bali, Indonesia untuk “honeymoon” kedua dengan ditemani oleh rakan-rakan rapat. Antara yang turut sama ialah Man Kajang dan AnnasEaskey yang merupakan tunjang utama majlis perkahwinan mereka tahun lalu.

rozita dan zain

Di harap “honeymoon” kali kedua ini akan membawa berita gembira mengenai kehadiran orang ketiga di dalam hidup Che Ta dan Zain Saidin. Bercakap mengenai kehamilan, Che Ta nyata teruja. Kata Che Ta kepada portal GUA:-

Saya teruja nak mengandung lagi sebab anak bongsu saya pun sudah berusia 16 tahun Memanglah risau untuk hamil pada usia begini sebab ia agak berisiko. Tapi Didie Alias ada juga berkongsi tips untuk hamil. Mudah-mudahan ada rezeki untuk saya dan Zain menimang cahaya mata.

rozita dan zain

Insya Allah, pasti ada rezeki buat Zain dan Che Ta suatu hari nanti. Berusahalah sebaik mungkin. Jangan lupa berdoa kepadaNya. Abang Nara pasti para peminat pun akan gembira sekiranya Che Ta berbadan dua dalam masa terdekat ini. Sama-samalah kita doakan. Lagi beberapa gambar Zain Saidin dan Che Ta di Bali dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain

Baca Yang Ini Pulak:-

224 responses to (20 GAMBAR)Rozita Che Wan & Zain Saidin “Honeymoon” Kali Kedua Di Bali

  1. Ada Aku Kesah? says:

    Kenapa bila tgk gambar2 ni aku rasa macam tengok cerita seram?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 407 Thumb down 12
    • Jaja says:

      Amboi Che Ta.. Skirt terbang-terbang di tiup angin.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 289 Thumb down 3
      • Neelofa says:

        bajet2 anak dara la ko ni che ta..
        bawak bertaubat laa..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 303 Thumb down 20
        • miss ynwa says:

          siapa laki die sebenarnye ni?? man kajang ke zain ?? adoyai la stresss tgk
          lebih stress dari makan kangkung.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 345 Thumb down 5
        • Datin K says:

          sapa lelaki baju merah pakai spek tu? menyemak je aku tengok. dimana2 ada dia. ke “threesome” ni.. kahkahkah. yang si perempuannya pun, dok ngiring ke kiri je. tak photogenic langsung.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 131 Thumb down 7
        • lynn says:

          che ta bertuah sebab pada usia mcm ni dikurniakan tubuh yg cantik, seksi, bergetah mcm anak dara. tapi kalau semua tu disimpan, ditutup elok2, bagi suami je yg tengok, alangkah indahnya dan bertambah bertuah lah che ta.

          semoga akan ada kesedaran utk che ta. dan semoga anak che ta akan tegur mcm anak zz buat sebab zain mungkin takkan tegur.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 268 Thumb down 5
        • kikilala says:

          aku rasa che ta ni baik tak payah pakai je skirt tu. pakai spender jelah terus. alang2 nak tunjuk kan? koya muda ko che ta

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 105 Thumb down 5
        • gegirl says:

          aku tak tahu la kenapa ade jugak orang yang cakap zain ni bertuah dapat RCW ni.. pada aku, dia ni malang ade la.. baru je kahwin, tapi dah kene tanggong dosa2 bini die.. bukan seksi, seksa ade la..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 161 Thumb down 8
      • Fahrin Ahmad says:

        sanggup abang nara upload gambar lucah ni kt blog..
        seram weh..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 312 Thumb down 5
        • Mr Kangkung says:

          sedar x zain berapa byk dosa ko kena tanggung???? pkir akhirat la skit…jgn tertipu dgn dunia

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 120 Thumb down 6
        • ylang says:

          apesal aku nmpak mcm si man kajang tu plak laki che ta? Zain dah jd mcm adik2 teman kakak berdating nmpaknyerr..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 151 Thumb down 1
        • ubi says:

          pertama kali aku suka dgn status fahrin ahmad *klik me pliss * kah kah kah

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 3
        • wan says:

          betol. aku tengok bapak seram. haih

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
      • Aaron Aziz says:

        lelaki tu sape?
        perlu ke posing skali?
        femes ke?

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 114 Thumb down 6
      • Wawa Zainal says:

        uuii, pakai skirt bajet2 anak dara ko ya…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 149 Thumb down 9
      • che ta banyak membelakangkan suami dia

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 52 Thumb down 3
    • Nurasyikin says:

      Seriously zain bagi RCW pakai macam tu

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 124 Thumb down 6
      • huk aloh says:

        semua nampak kepale lutut…..sekian….

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 128 Thumb down 2
      • Anonymous says:

        Loaded poket penuh artis-artis & make up artis Malaysia. Selalu dapat makan angin, jap Europe jap Bali pas tu angkat beg LV and Chanel.Drama tak banyak maner filem pun tak ada tapi mewah hidup.Syukur Alhamdulillah.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 1
    • Mak jemah says:

      Mase tengok PU bukan main bertudung litup. Ingat cam da ade kesedaran sikit. Tapi, macam makin pendek plak skirt BELIAU ==!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 216 Thumb down 1
    • Olga says:

      CHE TA BERMADU DENGAN MAN KAJANG KE????? KESIAN

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 169 Thumb down 3
    • lalink says:

      setujulah ngan ko…aq pun mcm terkejut Nampak hantu je..hisssss…..lemah semangat ceq….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 45 Thumb down 2
    • Godek says:

      Insyaallah ada rezeki utk dpt anak tp kna la berubah sikit..jgn pakai seksi ngan skirt kembang bagai.Dah tu tak pyh la nak p peluk2 ngan jantan lain.Berdoa boleh,tp sila jaga sembahyang & aurat tu sekali ye!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 73 Thumb down 4
    • malu weh says:

      nk kata pa lagi la klu dh pelan tua pun x sedaq2..klu rasa x mau bg org yg dok tgk sakit mata x yah la nk upload gambaq dlm web yer mak cik ta…x sakit mata x dk org nk kata..paham2 jer lah…ajal x menunggu kita…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 2
    • nona says:

      cantiknye skirt dia…teringin nk pakai keluar jln2 ditiup angin gitu..
      tp apa kan daya smua itu brdosa..tu yg plg pnting..
      pkai kt umh jelah..xde org tgk..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 91 Thumb down 1
      • mak mentua says:

        Nona : aku pun rasa cm nk pakai skirt cm cekta tu….sejuk agaknyer kena tuip angin

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 1
    • dengki la tu says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 97
      • mimi says:

        Ahli neraka mmg pendengki..kami taknak masuk neraka..sekian

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 3
      • vogue da vazz says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 42
        • ape ape aje says:

          Yela,memang hot sangat kan si che ta yg tak sedar diri ni..hot lagi api neraka kat sana nanti.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 2
        • cocok semate2 says:

          muke tu cantik sebab cocok je. tengok jari,kedut seribu..

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • MISS MENYAMPAH TGK KAU says:

        CANTIK UNTUK TATAPAN SUAMI…BUKAN TATAPAN UMUM…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 3
    • miss m says:

      hot gak laa aku tengok rozita che wan ni.. teringin nak badan macam dia kalau umur da 40++, jaga lah pemakanan anda.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 36 Thumb down 2
    • zain sardin says:

      mane satu suami che ta ni smua die pegang

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 3
    • Makcik Sari says:

      Tu belom tgk instagram man kajang lagi. Kemain dia mandi swimming pool pakai spender putih.

      Seram aku yg straight ni tengok.

      @mankajang

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
    • tipah says:

      aku pun seram…astagfirullah…

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  2. Anonymous says:

    eh x dak sapa komen lagi ka? biasanya cita pasal nek ta ni berjujuk orang komen.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 4
    • minah says:

      che ta ni kalau lalu depan aku memang aku lucutkan aje skirt tu. sakit mata wey. makin dah berani pakai seksi lepas kahwin ni.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 6
  3. Doremon says:

    In shaa Allah… rezeki Che Tah akan ada juga untuk memiliki anak. Tak kisah lah perempuan tu umur berapa sekalipon. Sudah naluri perempuan itu gembira bila menjadi seorang ibu, pasti akan ada rezeki tu. Cuma kenapa skirt Che Tah pendek sangat ek? Pakai labuh sikit pon ok kot. Tetap lawa.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 74 Thumb down 1
    • akusukadia says:

      cakap pasal pregnant sedar pun diri tu dah tua bangka..tapi pakai skirt pendek tu x sedar pulak ke????

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 128 Thumb down 9
  4. milah says:

    geli plak aku tengok depa ni.nmpk mcm mak bwk ank p becuti.huhuhu…sabo je lah

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 91 Thumb down 10
  5. Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 158
    • icha says:

      org yang nak bg nasihat tu ko panggil hanjing? ko mesti bapok kan? sebab mulut ko jahat mcm mulut bapok yg perasan cantik mcm megan fox tp kulit muka menggerutu + kelabu…TAK SEDAR DIRI!!!!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 116 Thumb down 6
    • MISS MENYAMPAH TGK KAU says:

      Miss World Megan Young ada ciri2 ahli neraka..mulut longkang..org bg nasihat dikatakan HANJING??nnti kene soal dgn ALLAH SWT, ko nk panggil HANJING GAK KER???

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
  6. Azharmanns says:

    Usia Zain & Che Ta berbeza.Peliknya Che Ta dan Zain sama2 buka aurat dan didedahkan dalam alam siber.Fikir2 lah,kalau belum sedar lagi

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 0
  7. Aku says:

    Che Ta ni minat yang pendek-pendek, skirt pendek, seluar pendek. Zain pun pendek dari Che Ta.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 94 Thumb down 0
    • minah jambu merah biru says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 79
  8. sha says:

    Next pleaseeeee….
    8-6=2 ?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  9. Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 90
    • watever says:

      kau ni mesti lelaki miang kan? pegi solat maghrib lagi bagus ar!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
    • kap kap says:

      macam xda bahasa sopan kau nie… kalau ia pun x payah keluarkan prktaan hanjing itu…. xda bahasa betul!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
    • dianza says:

      “sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dalam kalangan kamu..bukan juga yg paling soleh dalam kalangan kamu..kerana aku juga pernah melampaui batas utk diri sendiri..seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah..maka akan jd sikitlah orang yg memberi peringatan..”(imam hasan al-basri)

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 115 Thumb down 0
    • Apakah? says:

      Blog tak akan siarkan kalau diri sendiri tak siarkan. Kalau diri sendiri dah siarkan itu bermaksud untuk tontonan UMUM. Sekian..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 0
  10. zioe says:

    emmm…tumpang la bahagia…rasa mcm best je bali tu…tapi…nape pakat pakai seluar atas lutut..skirt che ta…singkat sangat la…emmm..rasanya sume yang dalam gambar tu comel da..cool je…pakai yang labuh sikit tiada masalah kot…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
  11. semput mak tengok says:

    Errrr…pn rozita oihh..org kalo ada anak umo 16 x pakai gini dah, brgaya x salah…tp biarlah kna pd tmpatnya ye… org tgok gini jadi gerrrammm, biaq la ang kta…jgn tgok klu sakit mata..tp kami ni peminat2 ada mata… klu ang x mau org tgok, pakai gini dgn laki ang sja dah la… tlg tegur ja, trpulang nk trima ka tidak kan..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 0
  12. curlazz says:

    curlazz ko jah,skirt terbang2,tp pic ttp ala2 candid xpandang camera githew.wow!!!!!
    *miss world megan young whataver agak2 la cket,xpayah nk hanjingkn org sgt lah

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 2
    • Mimi Bubu says:

      Orang lama memang ambik gambar macam gitu, pandang ke lain. Gaya gambar hitam putih opah2 kite dulu…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 0
  13. miss says:

    ya allah……………. malunya aku tengok

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 0
  14. Ruzend says:

    Orang tua yg pakai baju pink tu sapa?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  15. zaza says:

    puuwweeeiii…

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  16. nenek tua says:

    pahal lelaki tua tu dooo. nak mengendeng je dgn che ta. sakit pulak mata ni tgk. yg zain pon bagi jee -..-

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
  17. nenek tua says:

    lelaki tua tu sape dooo. asek mengendeng je dgn che ta. sakit pulak mata ni tgk. yg zain pon bagi je -..-

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  18. pakcik says:

    lebih2 pulak laki tua tu. tension je zain. nak pukul, nnt masuk melodi.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  19. cik kiah says:

    labuh handbeg dari skirt uollsss :P

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 93 Thumb down 0
  20. zuzu says:

    lorhhhh.. awat makin teruk hang ni che ta oiii.. makin meggeletis! ka sebab lama xdapat?? kesian hang noooo..nampak macam hang ja dok megheyam peluk laki hang tunjuk kat orang lain. aku tgk gmbr ni bukan nmpak hang romantik, tp nampak hang gatai. nak pakai seksi pn beragakla.. retiss lain pn seksi jugak, tapi hang ni xkena. ingt umoq naa. kesian anak tgk mak dia pakai cmni. kalo ganti skirt tu dgn sluar pendek xsalah ya dak?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 48 Thumb down 2
  21. missy says:

    Apa kata kita doakan dia berubah dari kita duk mengumpat mengeji org lain. Kalau kita doa yg baik InshaAllah satu hari akan terbuka hati dia utk bertudung. Kita pun x perfect kenapa kita nk duk menghina org lain. Kita doa juga utk zain supaya dia menjadi suami yang boleh membimbing isterinya ke arah kebaikan. Dari kita menghina mengumpat lagi kita dpt dosa bkn dpt pahala..so as a muslim kita doakan dia dan zain ke arah kebaikan.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 57 Thumb down 0
  22. markonah says:

    mCm nak muntah ijau aku tengok. macam nenek ngan cucu je… eiii geli wei…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 3
  23. Me says:

    Kesian….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  24. mama che ta says:

    Kesian anak aku….mama x ajaq ang lagu ni noooo…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  25. lantak ko la says:

    dah kenapa setiap gambar che ta and zain mesti terselit man kajang ni? confuse pulak aku. yang jantan2 pulak semua macam hadek-hadek je! kehkehkeh

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 0
  26. sayainsanlemah says:

    bertambah2 la dosa zain tu lepas khwin..kene tanggung dosa isteri yang mcm tu….
    org khwin dpt pahala, tp dia dpt dosa..
    didik2 la isteri tu ye…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 0
  27. airam says:

    sepatutnya selepas kahwin che ta semakin menutup aurat…tp sebaliknya semakin dibuka2 pula…kesian si suami yang menanggung dosa kerana membiarkan isteri begitu….apa nak jd dunia ni…arits bukan islam pun lebih sopan berpakaian apabila sudah berumahtangga..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 0
  28. pelik says:

    asal aku tengok style zain dgn man kajang same je? cinta tiga segi kah? haha

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 0
  29. Lisha says:

    Aduhai, kesian tgk che ta ni…org makin tua, makin ke arah kebaikan..ni tak, makin tua, makin menggeletis plk…org tgk bkn jadi suka tp jadi meluat…sedar2 la diri tu…hrp2 zain dpt membimbing che ta jd isteri yg solehah dan menjaga aurat…nanti suami yg dipersoalkan di akhirat kelak…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  30. milo ais says:

    aku tgk zain ni mcm dah x minat ngn che ta. klau dlu, sblm kawen, bkn main lg peluk mesti rapat. sekarang ?? tgk la sendri.
    tp aku tgk che ta cm sesuai sgt ngn man kajang tu. mcm laki bini. zain plk ank. like family holiday. wakaka

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 55 Thumb down 2
  31. Anonymous says:

    Che Ta ni kawin dengan Man Kajang ke dengan Zain….. Mana pergi berkepit berdua macam laki bini. Rasanya masa pergi honeymoon pun dia ada. Zain pulak nampak macam anak. Zain tak cemburu ke. Ada ape2 ke ni…..

    Mak oii…pendek nya skirt. Angin tiup je sikit dah nampak semua…..Nasib baik anak2 Che Ta tak ikut sama. Kalau tidak mesti dia orang malu….macam anak Ziana Zain . Malu nak jalan dengan mak dia sebab pakai skirt.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 0
  32. KANGKUNG says:

    Beraninya che ta pakai skirt pendek. huhu.
    siap tangkap pic dekat2 lagi dengan laki-laki tu. adoiii. zain kau tak marah or jeles ke?? huhu.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  33. anon says:

    Huh….overnya berposing and berpakaian makcik ni, tak ingat akhirat. Nak tayang kat ex husband ke??? Umor dah senja tapi masih tak sedar diri. Kesiannya anak2 dia. Mesti malu tengok mak dia tak sedar diri berpakaian mcm org muda. Dia ingat dia belasan tahun lagi ke….. Mak bapak ade pun tak guna tak tolong nasihat..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
  34. mak jemah pemalu says:

    dulu waktu aku tgk rancangan kawin che ta..aku mcm suka lak che ta n zain ni tambah2 lak dgr akak che ta cite yg che ta ni sgt pemalu orgnya…tp bila aku tgk gambar ni aku confius, di mana letak malunya…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 0
  35. dara says:

    che ta ni cntik sbnrnye..tp lg cntik lau hanye tnjuk kecantikan 2 utk suami jer drp cri dosa dgn dedah sna cni..htrn beratus2 ribu tp nk bli kain pjg x ckup duit ke che ta ooiii!agk nye nk jimat blnje bli kain stkt peha je

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  36. Cik Jonah says:

    Anak dara pun mana boleh nak pakai skirt macam tu kalau dia islam. Harap nya che ta dan zain dapat lah membina keluarga dengan baik dan dengan cara islam. Amin. Moga Allah bg hidayah kepada mereka dan kita semua juga.

    P/S: Sepatutnya kalau che ta da tau zain tu suami dia, jangan lah ambil gambar berdua dengan lelaki lain. Hati suami, kena lah jaga.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  37. SONYU says:

    Korang niiiii.. Man Kajang tu BAPOK, tu yg baik dgn che ta and Zain tak kesah. Buta betul korang ni.

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  38. Ben Whishaw says:

    Kesian Zain. Kesiannnnnn

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  39. Ayien says:

    “Bila Izrail datang memanggil….” Insaflah wahai Rozita dan Zain! Orang yang masuk tengok blog ni sebenarnya nak tengok sikap artis/selebriti yang elok supaya artis dapat jadi role models. Tapi, semoga apa yang diceritakan di sini dapat dijadikan sempadan dan semoga manusia2 dia dalam gambar ini dapat menjadi insaf. Maut tidak mengenal masa, tempat dan darjat di dunia. Wallahu’alam.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  40. Linzy Longkang says:

    pandai kapel nih capitalize populariti Cik Ta seme, mcm ni lah baru jadi retissss

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  41. sya says:

    hai la che ta..dulu rasenye xde pun dress up camni..
    kalo x silap mse pre wedding smpi ke overseas tu die dh start pkai skirt pendek..
    kalo blm nk tutup aurat tu xksh la tp xyah nk seksi2 smpi pkai skirt pendek..
    even bdk bru nk amek spm seksi2 pun aku xberkenan, ini plak makcik anak 2..

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  42. Typical Malaysian says:

    Katanye, “honeymoon”. Ni honeymoon pe bende bawak sekampung? Che ta, che ta. *geleng kepala*

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
    • senorita says:

      ini second honeymoon , for me no problem mmg la honeymoon tapi kalau bwk geng2 yg kelakar lagi best makin meriah !! nak romantic tu no problem kt semua tmpt blh !, 18sx kt bilik sendiri la , lagipun itu kt Bali setakat french kiss kt public no problemo lain la kt Dubai !!! huhuhu

      Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 5
      • aku tetap aku says:

        first honeymoon pun dia bawak man kajang okeyyy.. ko tak heran ke? special bebenor man kajang dlm hati diorang tu… dah la sorang2 je pompuan.. kalau honeymoon skali ngan kwn couple yg dah kawen semua masih dpt terima lagi.. ni nak jadi bunga di antara kumbang2 yg tak berapa nak mengumbang.. hohoho… rimasss aiehh..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 1
        • missy says:

          Man kajang tu best friends che Ta , jgn tak tahu che Ta ni suka ketawa , so dia bwk geng suka ketawa jadi tak lah boring dgn zain jer .. lagipon geng2 yg dia bwk ni sporting so tak de masalah , why not ?? romantik berlebihan pun rimasss aieh !! patut2 sudah !!!

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 6
  43. noni says:

    er..er..anak ziana zain nasihat ziana suruh pakai tudung sebab dia pon malu bila mak tak tutup aurat..tapi anak rozita cik wan tak nak nasihat ker suruh mak korang tutup aurat?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  44. diana lempir says:

    waduhh gambar pelok saje! get a room woman!!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
  45. Anonymous says:

    Malu lah dengan anak2 Che Tah, anak2 u kan dah baligh
    Tengok mak mcm ni tak suroh mak pakai tudong macam anak
    Ziana Zain. Che Tah mesti ckap laki aku tak kesah malah suroh
    aku pakai macm ni. Yang korang susah apsal?

    Bangga Che Tah tunjok aurot, tunjok buntut tonggeng
    Seraya berkata…. “Tengok buntut aku, anak dara pun kalah”
    Tengok riak muka Che Tah mcm tulah kata hati dia.

    Di kepit2 dengan mat mat melayu lagi kau ada! Mengucap
    Mengucap. Kau tak sadar sadar diri lagi eh… Dah nak menopause
    tu……kalau boleh angka umor dia boleh tukar dia mesti nak tulis
    22……astarafirughllah hal azim mm Che Tah. Kalau boleh lah
    Mcmana agaknya anak Che Tah akan berkahwin dengan
    wanita berumor 20 tahun lebih tua. Tu jam baru best!

    Mari sama sama kita doakan. Tak tau aku sempat tengok ke tidak
    Sekali dalam umor aku 40 han ni Alllah cabut nyawa tak jumpa
    la aku nak tengok headline “ANAK ROZITA CHE WAN
    BERKAHWIN DGN WANITA BERUMOR”. Hahahahahah

    Geli aku kulit dah berkedut

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  46. kesiancikta says:

    cik ta oh cik ta…kesian kt cik ta, xpasal2 jd buah mulot org..pkai skirt cmtuh..pkai sopan pn cik ta tetap cantek..kalah nenek2 lain..tp nk buat cmno yo…dh nafsu, iman dalam diri xde..mesti cik ta pom xsemayg..kalo smyg mst lepas smygt terpikir nk ubh dri jd lebih baik..ingat tu cik ta..benda petama dihisab mase kite mati adalah solat..yakni semyg..kalo cik ta xsemyg mcmmne cik ta nk jd org baik2..harap zain dapat bentuk cik ta..mmg risiko kahwin dgn org seksi dan cantik.sbb dosa sng dpt klo isteri tak pandai jaga diri .ingat cik ta.wanita perhiasan untuk suaminya shj…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      Che Ta ni sebetulnya sengaja tunjok kita semua. Kita ckap2
      Pasal dia kao yang berdosak…kau orang amek dosa aku noh.
      Dia ckap mcmlah tulah siminah kampong.

      Besok2 mesti lagi pendek dan ketat dia punya muka Nalo dia
      tu kita boleh nampak. aku rasa mak bapak dia adek beradek dIa
      Tak berani nak ckap. Sebbb nnti di orang tak dapt duit bulan dari
      Che Tah. So dia orang kena tutop mulut.

      Tak pe lah aku tetAp doakan dia supaya beerubah dengan secepat
      Mungkin…Che Tah dgr tak. Syiok dapt angry bird anak pun tinggal

      Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
    • mia says:

      mcm zain je yang ngandung hehe

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  47. aku tetap aku says:

    korang tak tau ke yg zain ni bisexual.. laki pompuan dua duak sapu.. aku tau sebab kawan aku laki pernah couple ngan zain.. menyampah plak aku tengok che ta ik ni.. ape motip honeymoon asyik bawak org lain? udah la laki semua tu species itik gembor gembor… aku tak phm che ta ik ni mesti ambik gmbr budget tengok belah kanan.. yg zain senyum dlm keterpaksaan.. misteri lah couple ni.. haha

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 3
  48. kak bedah says:

    one word = kemaruk!
    by the way, pic ni baru lah nampak ‘bali’ berbanding pre wedding yg mcm kat bagan lalang.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  49. yyyyyyyyyyyy says:

    seksinya… tekezut makkkk.. !!!

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  50. aku laaaa tuu says:

    geli gelemang aku tgok man kajang nih. tgok kt fb beliau ade upload gmbar pakai spender je duk lepak tp pool…erkkkkkkkkkkkkkkkk

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  51. dingdong says:

    Dah mcm man kajang pla husband RCW…lebih exposed dr zain…

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  52. dingdong says:

    sapa husband RCW ni…cam Man Kajang Ja expose Lebih dr Zain…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  53. jerrypah says:

    Dapp ahh si zain.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. Anonymous says:

    laaaaaaa…x sangka plk ye y cik ta ni ad bermadu ngan man kajang…..d mane ad zain n cik ta..d situ la ad man kajang…..dh le brgmbr kt tepi panatai..pakai skirt pendek plk tu..ramai lelaki..x de nmpk spender ke…hai cik ta..dh kawin takut sendu so ko wat cara seksi plk la ye nk tarik perhatian…

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  55. Anonymous says:

    ala che ta ni, kene komen sikit kat instagram terus block org.. kalau tak suka org komen yg bukan-bukan, tak payah lah upload gambar bukan-bukan. hampehh

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 1
  56. Entah says:

    Kesian Zain sebab suka jadi suami yang dayus. Selalunya lelaki macam ni dia bangga sebab wife, tunang, gf pakai seksi dan body lawa. Moden la katanya. Tapi kat sana nanti macam mana. Dia tak kisah ke eh satu mesia tengok rambut, dada, peha, betis, lutut, buku lali wife dia. Hmmmm.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  57. cik eina says:

    rajin che ta usung handbag byk2 g bercuti.. ;)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
  58. dusta putri says:

    aiii gaya mcm cik ta bersuami dua je nie…hahahah…

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  59. che tok says:

    pergh skirt paras peha tu.. xmalu toi

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  60. MAN KAJANG HANJeNG says:

    man kajang aku tgk anu dia keras tgk che ta…. ce korang perhatikan

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  61. hazel says:

    ala..apa korang sbuk2 psal pakaian che ta… dah zain snggup nak tggung tul tak…kita dok kata nnti kita pun dpt dosa jugak…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  62. Mizi says:

    makin dh kwin..mkin seksi plk che ta tu kn..mkin byk lh en somi dpt dosa..ish2..che ta2..nape lh x nk brfikir..pe perasaan die ea..hebat sgt ker bile pki skirt pendek mcm tu…
    umuq bkn muda g..dh hmpir2 senja..smpt ke idak bertaubat tu..lg stu..malu lh skit kt ank2..ank2 dh besaq..ptt che ta sedaq..bkn mkin hanyut..en somi..nasihat lh istri awk..bimbing lh die ke jalan yg di redhai..in shaa allah…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  63. Anonymous says:

    Man kijang action bapoklah semua kena
    bodon2. Kalau tidak tak dapat peggang
    Tangan Che Ta boleh dekat2 lagi kalah abang
    Adek. Che Ta mengucaplah Che Ta.

    U dah tua ……nnti tak sempat Che Ta

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  64. DIA says:

    nape asik muka man kajang jew ada tiap kali depa g animoon… kew depa g bekerja??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 23
    • Anonymous says:

      Miss world ni jgn2 si ayu raudhah gigi senget.????????????
      Sedap panggil orang anjing.

      Orang semuA naj kasi kesedaran kat makcik tua tak sadar
      diri tu…lahnat

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
    • MISS MENYAMPAH TGK KAU says:

      ko ni jenis syaitan kn

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
    • Nurul says:

      LEBIH BAIK MENJADI TYPICAL MELAYU DARIPADA MELAYU YG BYK DOSA DENGAN MENYOKONG MAKSIAT YANG ADA DEPAN MATA…

      MISS WORLD MEGAN YOUNG, AWK MEMALUKAN NAMA MELAYU DAN ISLAM..

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
      • Miss World Megan Young says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 11
      • nurul kaki ting tong says:

        oh ye nurul bagaimana pula dengan artis kesayangan kau. contoh.: kalau g obersea berjimba, berbikini adakah kau akan mengambil tindakan yang sama atau ko bela artis kesayangan kau habis-habisan. sebab ko minay che ta ko kutuk -kutuk dia.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. mixblonde says:

    dinner kat jimbaran btul2 meja seblah depa..nmpk kitorg org msia terus bajet glamour sure org nk tgk dia klu x xde sape pandang dia sbb suma mat saleh..tepeluk2 laki dia mcm org nk laki dia..aduh x tau nk express kn meluat kita tu cane

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
  67. Azzahra says:

    Di doakan murah rezeki che ta & zain utk menimang cahaya mata..InsyaAllah. Sebaiknya kita doakan mudah2an che ta berubah untuk menutup aurat nya… doa sesama islam..

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  68. Biskut says:

    Rasanya zain couple ngn man kajang kot..bukan che ta…che ta tu pakai kaver jer. ;P

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      Takpelah man kijang act as bystander. Nnti che ta menopause
      Man kijang ada. Kesian che ta kecantikan anda akan pupus

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  69. huhuhu says:

    Astaghfirullah al-aziiimmmmm…. Nauzubillahminzalikkk..
    Mengucap panjang aku tengok MakCik TAh ni…aku tak terkejut kalau itu ialah paris hilton atau marsha milan..sbb mereka tu Kafir!! Tapi Rozita Binti Che Wan ni ialah sebangsa dan seagama dgn ku. Dulu tanggung dosa sendiri..skg DOSA bg laki tanggung..Zain Saidin tahukah anda betapa malangnya nasib anda di akhirat kelak jika tidak membimbing isteri skg ni. Dan lebih malang lg betapa jahilnya lelaki2 itu memakia shortpants atas lutut…bersuka ria cuti di Bali seolah2 mereka berada di syurga honeymoon.. Sedih tengok che ta makin menjadi2 lupa daratan. Aku rs bertuah nya ex-hasben cheta dulu sbb tidak lg menanggung dosa mcm ni. Setiap org adal salah silap, kekurangan dan kejahilan msg2…tapi cheta spt tak serik dan x sedar2.. Moga suatu hari nt cheta dpt berubah pelan2 spt mizznina.. walaupun nmpk gaya mcm takkan sedar jer… Seolah2 mcm manusia yg baru hidup kt dunia punya la kemaruk dgn nikmat duniawi. Sedarlh che ta oiii Jangan sampai allah turunkn bala dan balasan baru nak terngadah.. Moga diberi petunjuk..

    p/s:Aku tak kisah kalau Soo wincci ker marsha ke stacy nk pakai skirt pendek tunjuk pungkok ke burit ke sbb dorg tu dah sah kafir… aku pun syok nk tgk..putih melepak. Nauzubillah kau ni Che TA. anak dia x sekolah agama mcm anak ZZ..sbb tu mak gn anak sama je takde keinsafan. Makbapak..kuage che ta ni…tak sedar ke anak dia tu asal dr sawah bendang hulu tu..perasan mcm membesar kt London jer.

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  70. ada2 Saja says:

    Aku tengok orang kita banyak suka hina menghina. Ada aje hal ehwal orang lain yang kita nak menghina dan mengata. Kita sesama bangsa dan agama tapi kita khianati sesama sendiri, ibarat memakan darah daging sendiri, hidup tindas menindas mungkin itu tradisi dan budaya kita. Kalo kita nak menegur pun ada cara nya. Bukan dengan cara menghina seperti kita tidak pernah melakukan salah atau dosa. (Padahal kain sendiri koyak) Kita asik tegur orang tapi sendiri tak buat kita pun boleh jadi ahli neraka.

    Aku tengok bangsa lain jarang nak manjatuh kan atau menghina antara satu sama lain, mereka saling memberi kata2 semangat perjuangan, tidak kira dalam bidang apa yang di ceburi.

    Pikir lah lu sendiri kumpul kan dosa banyak2 and all the artist dapat pahala and Uolls dapat Dosa!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  71. fika says:

    kita sebagai umat islam same2 doakan yang terbaik jer semoga di bukakan pintu hatinyer untuk menutup aurat.dan ada rezeki untuk menimang cahaya mata.aminnnn…..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  72. peanut says:

    dah berisi zain saidin sejak kawin ngan che ta. msti che ta masak sedap utk zain.

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  73. LadyD says:

    seksi tu kan hak dia…lantak pi la….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 6
  74. MAY says:

    ade aku kesah… uit, betul beb aku pun tgk jek rase cam seram semacam pulak…bukan stim yek hahaha seram seriuss..

    Aku xpaham la RCW nih. Kate mmg stylo suka melaram tp masalah nye tak kene tempat kot. Kalau aku ni ngaku stylo la kan, aku pakai bju yg santai…tp with a nice colour n very leasure gitu….haiissshh cam bru nak ade..segan mertue die..segan xmertue x husband and anak2 die…aku rase si ipar die shasa better than her…aku rasa shasha sure segan gak…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  75. coach says:

    hurmm.ingat akan menutup aurat pas kahwin..
    terlebih sangka baik sy ni..
    btw zain, isteri tak baik dikongsi-kongsi; stiap tindak tanduk dia termasuk berpakaian adalah cerminan maruah suami dan rumahtangga. Hope sedar agama dulu baru bangsa/keturunan/budaya n whatever
    cuba pegi ke umrah pasni. kut2 balik nti jd cam hajah mizz nina n haji noh? kitorang smua sayang diorang skrg. peace

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  76. ultraman bogel says:

    Hebat makcik ta….. Melayunesebukake hu3…..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  77. Anonymous says:

    nape artis kalau g bali mesti pakai pendek2…singkat2….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  78. nida says:

    Pic no.17 tu nampak kaki che ta lagi besa n panjang dr kaki zain.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  79. nini says:

    kalo tegur, nanti che ta kata kubur sendiri2..tp masalahnya kesian kat org2 sebelah kubur ko la sbb ko terjerit2…..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 2
  80. Anonymous says:

    kesian kat anak-anak malu perangai der mak cenggini

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  81. CHE munTAH says:

    kesian mak cik ni tak cukup kain

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  82. Aku pelat says:

    Allahurabbi…nak nangis tgk skirt che ta yg ternaik ala2 ditiup angin tu…xyah la nk seksi sgt kot…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  83. mami penang says:

    x sesuai dengan umur dah….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  84. joyah sport says:

    x tau nk vote mana satu…nora bagi emmpaaatttttttt bintang!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  85. Kawah Putih says:

    cantik foto fotonya dan cantik pemandangan di Bali sanagat indah dan haromonis

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 5
  86. Anonymous says:

    hahah ciannye ko che ta..da tue xsado dri..yg lakinye lak bngge ka kasi tnjuk aurat bini
    kt org ramai…hahaha dayusss weiii

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  87. bali memang dikenal salah satu obyek wisata yang indah di Asia.
    jadi sangat cocok buat mereka berlibur di sana

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 5
  88. Anonymous says:

    Hooi dah g Umrah kan.

    Ketiak nampak tak malu eh. Mana orang2 yang sekeliling RCW. Adek beradek ke?

    Tak boleh tegoh sikit ke….Kita punya ayer muka jatohlah..bila kawan Cina kita cakap
    ini orang Melayu kan…Kenapa jadi ini macam kahwin orang putih….

    Che Ta insafff

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  89. Anonymous says:

    nara xmo update cter psl open resepsi Linda ngn asben dia ke kat Restoran Hadramawt? cepat g page Forum Cari.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  90. tijah says:

    tudiaaaa. urat saraf kt kaki che ta timbul2. tu tandanya kuat bersenam or urat masuk angin???

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  91. Aminin says:

    Cewah bukan kemain angin meniup dari bawah skirt.. terangkat2 kaki Oh che ta kita yang dah tua ni jangan laa duk berangan nak jadi anak dara.. ni kaki masih boleh lagi terangkat kat nanti terikat pula sape yang mau tolong kat dalam tu.. gelap Che ta.. fush

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  92. nonamanes says:

    Well well west. Ingat sakan ingat che sakan. Haha!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  93. saya comel says:

    Bukan ke sekarang ni musim sejuk, atau aku sorang je yang sejuk…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  94. tudung coklat kacamata says:

    mengucap je tgok die ni.. ermm..
    moga di beri hidayah.. ameen..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  95. melati says:

    Che Ta tak segan ker dgn urat2 kat peha yg nampak kehijauan tu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  96. melati says:

    tak geli ker uart2 hijau kat betis dan peha tu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  97. adik yah says:

    wowowow..dah kecut ka kak ita…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  98. Kak Zane says:

    tak terkejut lepas ni kalau dia tunjuk gambar pakai baju mandi atau skirt lagi pendek. Attention-Seeker.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  99. joyah says:

    knp setiap gamba ada muke man kajang?che ta ada affair dgn dy ke?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  100. joyah kepoh says:

    knp setiap kali gamba ada muke man kajang???che ta ada affair dgn dia ke??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  101. golilah den.. says:

    geli tgk dia dgn zain pakai baju tradisional sana..
    nampak jugak lengan tua dia tu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
    • Nurul says:

      itu bkn dorang yg pakai la…bkn mcm patung ke yg lubang at muke…dorang bdiri je at blkg patung tu…konon2 dorang yg pakai..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • FUCK YOUR MOTHER NURUL..MOTHER FUCKER…ANAK HARAM….MAK KAU PELACUR LORONG..hahahahahah

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 9
        • Nurul says:

          memanggil seseorang dengan panggilan ‘anak haram’ tidak termasuk lafaz tuduhan zina yang jelas. tetapi ia termasuk dalam lafaz tuduhan zina secara kinayah.

          lafaz tuduhan zina terbahagi kepada 3 jenis:
          1) lafaz sorih (terang dan jelas) seperti: kamu berzina, dia seorang penzina, dll. maka dikenakan hukuman hudud qazaf.

          2) lafaz kinayah (secara sindiran) seperti: kamu seorang fasiq, atau suka berkhalwat dgn wanita. maka ditanya adakah dia bermaksud tuduhan zina atau tidak. kalau dia tidak mengaku, maka diterima pengakuannya dengan sumpah.

          3) lafaz secara isyarat: seperti seorang berkata kepada seseorang: “Aku bukannya penzina”, atau “hai anak halal”. maka ini bukannya tuduhan zina dan tak dikenakan apa2.

          lafaz “Anak Haram” termasuk dalam bahagian kedua, iaitu kinayah. mesti ditanya penuturnya apakah maksudnya, adakah tuduhan zina kepada ibunya atau tidak.

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
        • Nurul…BASTARD CHILD…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
  102. hogoh says:

    mampuih pi aih…ustaz ustazah teguq pun depa ludah pui…ni kan pulok hangpa hangpa yang yg rendah ilmu agama…depa bebaih depa tanggung aih…mampuih pi aih..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
    • Betul tu hogoh..depa semua nie masing2 nak berangan jadi ustaz ustazah… padahal tgk gak gambar Che Ta seksi…then mula lah nak citer pasal dosa pahala….. diorg komen or bagi nasihat pun…bukannya che ta dengar pun…so, kita doakan agar diorg berubah..tak payahlah nak kaitkan ngan anak dia… ITU LAH ORG MELAYU BODOH..’TAKUTKAN DOSA…BUT STILL..DOK LAYAN TGK GAMBAR CHE TA’….BODOH..MOTHER FUCKER USTAZ & USTAZAH WANNABE

      WORLD PEACE

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 7
  103. Anonymous says:

    Cantiknya Che Ta ni, raut wajahnya mcm dilukis, semua duduk terletak, putih gebu, tubuh langsing, kulit halus, kaki panjang, badan berbentuk..hampir2 sempurna, mcm barbie doll..indahnya ciptaan tuhan…even da 40′s pn msih mcm muda..msa muda dlu lagi la santekk..tp klu tutup lebih elok, lebih selamat dunia akhirat..suami pun sure lebih tenang, Che Ta ni klu bertutup pn lawa jgak, lebih lawa… sbb orangnya mmg dh lawa.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  104. Be positive says:

    Aku bkn peminat Che Ta tapi aku kagum dgn kecantikan rupa dan Badan nye tapi byk nye ustazah cap ayam kt sini , Soooo melayu , jaga hal sendiri sudah jaga kubur sendiri , Dosa che bkn korang yg kena jwp !!!! jaga laki korang masing2 sudah jgn sampai laki korang buat skandal kt luar korang tak tahu !! menanges la weiii !!! Che Ta umur 40 maseh mantap kalah korang yg umur 20- 30 yg meroyan kt sini !! rase2 selebek selekeh bwk2 bergaya dan jaga badan mcm che Ta , jgn nak jeless tgk kelebihan org !!! Dosa Che Ta itu dia dgn Allah , korang jaga Aurat anak korang sudah !! okays !!!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 7
    • Be Positive… i totally agree with you…. and terlalu ramai ustaz & ustazah cap ayam wannabe kat sini… these idiot gampang bercerita pasal halal & haram…but still looking at che ta sexy pics?…and then, still follow beautifulnara blog ? still nak tau pasal artis malaysia? huh!! funny lah these idiot gampang ustaz & ustazah wannabe. klu dah tau banyak dosa…jgn lah dok tgk and cari cerita pasal artis malaysia kan..pi lah blog agama or blog tazkirah….. to Nurul…come on lah…it just a cyberchat… dont be such a idiot bitch….off course lah aku tau pasal halal haram…. and the bad things with calling ppl ‘anak haram’…but…is still a cyberchat lah bodoh!! is not from my mouth said it infront of u…faham tak babi? too many anak haram yg tak boleh tgk kesenangan orang lain…melayu hanjing…asyik dok mengutukkkkkkkkkkkk….je. Im bet Nurul is an ulgy bitch……

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
    • Miss positive says:

      Ngeri aku baca komen2 org melayu kite baik kt sini atau mane2 blogs artis pun , soooo teruk aku rase bangsa melayu ni la bangsa yg penuh dgn Hasad dengki , jeless , sepatutnye mengdoakn yg terbaek , ini masing2 nak cerita halal haram nak khutbah pergi surau la weiiii !!! korang tak kongsi kubur dgn Che Ta , be realistic la skitt !!! jaga anak / laki korang masing2 jgn depan pijak semut tak mati , blakang korang adek awek sexy mcm Che Ta , menangess tak berlagu la weiii !!! Rase2 gemok bau busuk baek diet dari skrang !!! semua lelaki suka body rupe cantek mcm Che Ta !!! terima la hakikat !!!

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • copy of Miss positive says:

        org yg xcntik ataw gemuk tu bkn makhluk Allah ke??walau kita cntik manapon pon,kita ttp sama di sisiNya..org yg mnegur ksilapan org lain pon dpt gak pahala walau siket..tgk Che Ta bole tp JGN ikot..huhuhu

        *sori skadar bkongsi pndapat..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • EEEM says:

      usia bkn halangan nak kawin..kita pakat doa semoga che ta bahagian.. tp jaga la adab dan batas berpakaian.. w/apapun yg dipakai oleh che ta,, ia x akan menampakkan che ta ni lebih muda dr en suami..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  105. lara says:

    awat la nk kutuk2….mmg dosa die seksi2…korunk yg kutuk2 pun dose..yg pntg die mmg cntik..aku nie anak dr pun x body cmtu

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  106. durian says:

    hmmm nampak macam che ta kawen ngan man kajang dan bawak anak mereka si zain jalan jalan kat bali????

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  107. hitam says:

    che ta…..tutup sikit. masuk angin banyak2 pon tak elokkkkk…sejuk nnt. nak mengandung tak leh sejuk2. tutp sikit kasi hangat sikit tang bawah tuh…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      Da Tuala Che Ta telor dah berkurangan.

      Ada kemungkinnan ngandung pu susah. Nak dapat
      anak panasian pun mungkin tak kesampain.

      Kebanyakan peminat tak banyak berdoa untok dia
      semua meluat. Kalau kita perhatikan Diana Amir
      dan suami tak kenal atau tak minat mereka dengan
      mereka so low profile terasa nak doakan mereka
      supaya cepat dapat baby. But look at RCW yang bangga
      sangat tak terkeluar pulak ucapan cant wait to see yr baby
      MENYAMPAh lagi ada. Eeee cant stand her tak sedar diri

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
    • Anonymous says:

      Da Tuala Che Ta telor dah berkurangan.

      Ada kemungkinnan ngandung pu susah. Nak dapat
      anak panasian pun mungkin tak kesampain.

      Kebanyakan peminat tak banyak berdoa untok dia
      semua meluat. Kalau kita perhatikan Diana Amir
      dan suami tak kenal atau tak minat mereka dengan
      mereka so low profile terasa nak doakan mereka
      supaya cepat dapat baby. But look at RCW yang bangga
      sangat tak terkeluar pulak ucapan cant wait to see yr baby
      MENYAMPAh lagi ada. Eeee cant stand her tak sedar diri
      punya perempuan.

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  108. hamba Allah says:

    nk tumpang tanya…apa hukum bgaduh sebab gambar seksi???apa pula hukum maki org walaupun ini adalah cybershat???

    *baca sudah la…nk bgaduh bagai knapa?

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  109. BUNGA says:

    HAHAHAAAA…ZAIN PEGANG BEG SAME MCM AZWAN ALI TIME AJL…

    #BENDE LAEN MALAS KOMEN#

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  110. Ms watever says:

    Aku rasa Cik Ta ni stuck dalam 80′s time warp (lihat dress dia masa kat aiport). Dress ala2 era Joan Collin Dynasty. Aku lihat gf pelumba kereta F1 datang sini pun sempoi je. Pakai selipar jepun, t-shits. Pun theols tetap gorgeous without trying too much. Kesian Zain mcm kawin ngan mak2. Anyway, I admit Cik Ta is gorgeous …. in a plastic way.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  111. bobcat says:

    che ta oh che ta… dosa berteraburan di mana2… plus yg ngutuk pun dpt dosa.. wakakaka. tapi la kan, personally aku rasa che ta ni mmg cantik… dah perasan kecantikan dia ni sejak dia modelling zaman anak dara lagi… dah tua gini pun masih cantik… yg kata dia x cantik ni sebenarnya di influence emosi je… hah, dislike le, hape lg? kan aku dah kata… INI PERSONAL OPINION jerrr!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  112. olga stupid says:

    dua dua olga memey budush

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  113. ain says:

    aku tgk cek ta ni menyampah pun ada tapi dlm masa yg sama aku cam respek plak ngan dia sebab dlm umur 40an dia masih cantik, langsing dan pandai jaga badan..klu perhatikan org2 biasa klu dah 40an badan bukan bergetah lagi tapi mcm badan dah diisi ngan getah pun ada…aku harap bila aku dah masuk 40an nanti aku nak secantik cek ta dan wajib juga bg aku menutup kecantikan aku kerana Allah… cek ta aku doakan semoga kita sama2 dpt hidayah…amin

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  114. sakarstik says:

    che ta memang cantik dengan harapan moga kecantikan itu hanya utk suaminya zain shj.
    Then nape lak yg mamat sorg lagi tu interprem lebih dr hubby che ta? Runsing pun ada.
    Apa2 pun, kita doakn yg terbaik utk che ta dan zain dan moga zain lebih firm utk jadi ketua dlm keluarga serta bimbing che ta. xrugi pun. sama2 dpt kebaikannya.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  115. yaya says:

    tak Nampak enjoy pun honeymoon diorang, ramai sangat yang mengekor, motip honeymoon ramai2, tolonglaaaaaaaaaaaaaa……….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  116. alfonso says:

    kesian..nak nmpk muda kena la pakai skirt pendek

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  117. sya says:

    1 antara 2.. dosa dia bukan dosa korang.. dari kata2 dia korang yg dosa.. doalah yg terbaik untuk dia.. tq

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  118. bedah says:

    orang tua yg pakai baju pink….alamak…masyallah……itu bapak mentua aku tgah buang tabiat. Adoii… .dah bercucu pon tak sedar2 diri ke tok. AWAS anak muda, dara , janda – org tua miang keladi ni suka berpoya-poya menyamar , peramah SWEET TALKER bukan main tapi poket pokai, hutang keliling pinggang- bole harap melaram berlagak aje..tak bole percaya. …..MUAHAHAHA

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  119. Kak Mala says:

    Bak kata omputih ‘mutton dressed as lamb’…pakaian tak sesuai dengan umur, sebab pakaian Cik Ta ni untuk remaja atau gadis 20an, okay lah. Tapi bila kita dah ‘berumur’..anak2 pun dah besar panjang..pakai lah yang ada kelas sikit…tak payah nak tunjuk peha dan betis sebab nak tunjuk sangat kita ni muda lagi…sebab Cik Ta kan dah umur 40an. Nak maintain tunjuk muda sebab hubby muda ni memang lah susah tapi ada pakaian yang memang sesuai dan nampak kelas dan sedap dipandang mata tanpa nak menunjuk peha dan betis. Stop trying too hard lah Cik Ta. Embrace your age and enjoy being in your 40s…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  120. nashamarslevine@yahoo.com says:

    Yang gambar 1st tu, zain peluk dengan bapok siam ke cemana?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  121. Cliff says:

    Highly descriptive blog, ? enjoyed t??t bit. Will there be a part 2?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  122. miss cun says:

    ape yg uol kisah lantak dia la,laki dia yg menanggung,memang la x manis ,ye dulu muda – muda x sempat nak pakai nie umur dah senja baru le meroyan…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  123. Anonymous says:

    Sdar la dri cek ta oi.rmh kt pegi kubur kt mari.zmn skrg rmai dh tkut mati tp ko cek ta oi lg nmpk sgt dri 2 jhil n dpt laki pn jhil

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  124. mamasandhamamasan says:

    Kenapa Man Kajang perlu menyibuk… dia pulak yang lebih.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  125. mamasandhamamasan says:

    Kenapa Man Kajang pulak yang lebih..kenapa..kenapa..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  126. hawa says:

    mengapa org slalu komen tentang kaum hawa je? Kaum adam pkai sluar pendek nampak lutut tak dikomen. Bukankah aurat lelaki dari pusat hingga lutut dan sepatutnya tak ketat hingga menampakkan bentuk ‘angry bird’?

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  127. Anonymous says:

    Astaghfirullah…berilah hidayah pd perempuan ni ya Allah…seksi tak habis2…mcm nk hidup 100 tahun lg…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  128. janggut says:

    melihat foto mereka ni, rasa kesian pun ada, meluat pun ada, moga Allah swt berikan hidayah kepada semua mereka ini. jgn samseng dengan Allah sampai seolah2 bermegah2 apabila membuka aurat, azabNya amatlah pedih.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  129. […] kali kedua bagi Syanie disempurnakan bapanya sendiri, Hisham Abd Rahman, 63, pada jam 11.27 pagi ini manakala […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  130. […] (20 gambar)rozita che wan & zain saidin “honeymoon […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  131. […] (20 GAMBAR)Rozita Che Wan & Zain Saidin “Honeymoon” Kali Kedua Di Bali (223) […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1

Leave a Comment

Optional


9 × 1 =