Written by serenity | December 1st, 2014

Sudah agak lama juga kita tidak mendengar berita mengenai penyanyi Rosma dan suaminya Khai. Perkembangan terbaru mengenai mereka ialah Rosma kini sudah bertudung. Ini merupakan satu perkembangan yang baik, apatah lagi semakin ramai selebriti berhijrah sejak kebelakangan ini.

A photo posted by KHAI & ROSMA (@khai_rosma) on


Keduanya kini sedang giat mempromosikan produk bagi menguruskan badan dan tenaga di Instagram dan juga di bazar sekitar Kuala Lumpur.

A photo posted by KHAI & ROSMA (@khai_rosma) on


Tahniah diucapkan kepada Rosma di atas penghijrahan ini, semoga terus Istiqamah!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 responses to (2 GAMBAR)Tahniah, Rosma Kini Sudah Berhijab!

  1. Tahniah says:

    Tahniah

    0

    0
    • Salam mahabbah says:

      Anak2 mrk comel2 … abg long ni handsome … suka mata dia redup … adk muka manja … Perlahan2lah ubah cara pemakaian lbh tertib sesuai dngn berhijab aurat sepenuhnya. Apa2pun tahniah krna ada perubahan kpd keadaan yg lbh baik dan mendpt Taufiq Hidayah di masa hdpn. Smoga di Murahkn Rezki dn mendpt Kluarga yg Sakinah Mawaddah Warrahmah. Aameen.

      0

      0
  2. qu puteh says:

    sekali lalu tgk tajuk igt rosmah bini PM.. hihihihi
    pape pon tahniah rosma..:)

    0

    0
  3. melati says:

    Ingat kan Rosmah Mansor…..

    0

    0
  4. Anonymous says:

    rosmah bila lagi??

    0

    0
  5. aku says:

    pakai tudung tp baju ketat pon buat apa…huh!

    0

    0
  6. kemek says:

    bole survive ke dgn menjual serbuk kuruih badan tu..laa ni mcm2 sgt benda mcm ni.. ephyra laa. thaliaa laa..sume pn tujuan nya sama je..nk memutih..nasib aku mmg da putih gebu mcm zizie izzet..

    0

    0
  7. anon says:

    Gambar 1st tu, pakai tudung tapi baju sendat semcm je, ketat nampak kat lengan & peha…

    0

    0
    • minah jambu tlajak habis biru says:

      skrang bertudong ngan tk bertudong tkde beza samaaaaa aje..orang bertudong dia pon nk bertudong ..nanti minah tudong start makan taik minah2 tudong yg lain pon ikotttttttt trend kannnnnnn !

      0

      0
  8. akro says:

    sayangnya…dah berhijab tp tetap telanjang…
    pakai ketat itu masih tidak menutup aurat dgn sempurna dik oi…
    kalau ikut trend, semua nk berhijab tp masih gagal mengisi hati, jiwa dan akhlak dengan baik…sayangnya….wallahualam…
    kesian sang suami….

    0

    0
  9. Linda rahman says:

    Asal da berhijab mesti buat promosi jual barang utk niaga.
    Ntah apa je la trend artis skrg ni.
    Produk banyak yg ngaku bagus .. Padahal tak tahu asal usulnya.

    0

    0
  10. wanAzizahdiliwatAnuar says:

    Laki bini sendu..si khai plak takde kije..si rosma lak ambik upah jual produk2 menipu rakyat je..makan bertin2 tak de pun putih..cuma keep calm perasan putih jer..mcm mana kau org hidup ek??..mintak duit ngan mak bapak mcm kebnyak laki bini zaman moden slrg ke??..duit xdak je mintak mak bapak..huh..ade hatter panas bontot kena liwat nak tolong jwb ke?..whatever #adeakukesah

    0

    0
    • minah jambu tlajak habis merah says:

      khai bukan tknk kejaaaaa tapi bini dia ni tk kasi dia berlakon or nyanyiiiiii mungkin jugak la tuuuuuuu…khai hensem tkannnn la produser tknk ambek dia berlakon tol tak ! sangup bini tengok laki tk keja asal kn laki kt depan mata ! kalau sape2 yg ada bini macm gini memang jahanam idop sampai bila pon tk leh senanggggg huh !

      0

      0
  11. wanAzizahdiliwatAnuar says:

    Si khai aku tgk dh mcm muka myanmar terlebih makan maggie..duit tarak,tapi nak hidup ada gaya!gaya pun dah ala2 style bundle nyer budget dh…hahahahaha…

    0

    0
  12. wanAzizahdiliwatAnuar says:

    Si rosma lak..pakai tudung style betyna zaman skrg..tudong mcm selimut kepala tapi lurah tetek..lurah jubor..lurah pant*t still jadi tontonan mata buruh2 kasar dr indon ngan bangla….

    0

    0
  13. Mak esah felda says:

    Dulu katanya si khai ni lulusan universiti luar Nogori.

    Ingatkan mesti Besao gaji nya.

    Tak sangka plak nk buat promo benda cam ni..
    Ntah apa la ubat tu ..

    0

    0
    • minah jambu tlajak habis merah says:

      jangan salahkn khaiiiiii ni semua bini dia punye pasal tk kasi laki tu berakonn atau ada kena mengena ngan seniii jeles Nye pasal laki tkde duit pon tkpe asal kan laki di depan mata ! jantan mlayu cngitu lah nasib nye kalau dh berkawin…ciann..

      0

      0
      • minah jambu tlajak habis merah says:

        kalau lulusan luar negri pon kalau dh kena control ngan bini HABOK pon tk dapat ! mengarot ! ha duduk rumah jaga anak kalau bini tu keluar jual produk huh !!

        0

        0