Written by AbangNara | July 2nd, 2012

Nampaknya ramai yang tidak puas dengan jumlah gambar yang Abang Nara kongsikan untuk majlis persandingan Irma Hasmie dan Redza Syah semalam. Jangan risau, masih banyak lagi gambar yang anda boleh tatapi. Terima kasih kepada Ryaniez Moments Photography yang sudi mengambil gambar untuk BeautifulNara semalam.

gambar kahwin irma hasmie

Memang pasangan pengantin baru ini bagai pinang dibelah dua. Sama cantik sama padan. Kalau nak romantik sikit, memang kedua-duanya tercipta untuk diri masing-masing. Semoga perkahwinan mereka diberkati dan akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. 16 lagi gambar sekitar majlis perkahwinan Irma Hasmie dan Redza Syah dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie
gambar kahwin irma hasmie

76 responses to (17 GAMBAR)Majlis Perkahwinan Irma Hasmie Dan Redza Syah Part II

  1. tupai berjanggut says:

    cantik…………….

    0

    0
    • bbycumil says:

      muka hubby dia mcm gabungan fahrin n nabil la..opss..hehe tp spadan sgt doorg ni..slmt pengantin bru

      0

      0
      • gay mencari movie gay utk dijadikn model 7 hari says:

        ye lah muka laki irma tu nmpk mcm nabil + fahrin ahmad = hubby irma

        p/s: amboi awal senyum smpai pipi ko, mesti hati senang…btw bini ko scha cantik lah, simple jer…

        0

        0
      • Anonymous says:

        aku rasa mata korang nampak nabil tu maybe tang telinga kot.
        tapi apa pun suami irma kacak sepadan dgn isterinya.

        0

        0
      • drogan ball ada 7 biji semuanya says:

        cantik bagai pinang dibelah 4 =]

        0

        0
    • Anonymous says:

      Allah yg maha bijak merancang..
      rancangan Allah adalah yg terbaik..
      Allah sembunyikan matahari kerana hendak memberikan pelangi…
      irma dh dapat pelanginye setelah kehilangan sebentar mentarinye…
      allahuakbar….

      0

      0
    • LAILA says:

      tengok gambar kawen dia org dekat facebook The Kliker.cantik gilerrrrrrr.tak jemu tengok.awesome.

      0

      0
    • b says:

      bile mse plk gmbr kat ats ni beautifulnara pnye?

      0

      0
      • Anonymous says:

        biasa la nara letak watermark dia atas gambar org lain…jarang sangat gambar2 dalam ni yg dia punya sendiri.

        0

        0
    • Masamnyaaa.. bau ketiak abang Nara says:

      Kenapa muka jantan ni hensem sgt!!!!
      Urghhhhhhhhhhhh
      untungnya irma

      0

      0
    • i'm not a girl, not yet a woman... :-) says:

      muka hubby dia mcm keifli af3 la…..cuma kefli versi cute redza plak versi sweet…..untung irma dapat kawen dgn org yg ada rupa….ada agama…..muka irma plak sejuk je mata memandang……soft spoken….haduh…..sungguh tak jemu menatap pic2 korang berdua….tahniah tahniah tahniah….i loikee…. :-)

      0

      0
    • Mizan says:

      Tahniah… bagai pinang dibelah dua… huhuu

      0

      0
  2. abba abba says:

    sweet sangat irma & suami.. Selamat Pengantin Baru..

    0

    0
  3. miss s says:

    Tahniah kak irma… cantik sgt… ^_^

    0

    0
  4. MizRita says:

    Cantik dan sama padan..Semoga berbahagia hingga akhir hayat.

    0

    0
  5. gadis says:

    lawanya irma ni….

    0

    0
  6. Amy says:

    TAHNIAH…Secocok sangat.. Gembira sgt tgk mereka..Bahagia..

    0

    0
  7. syukur says:

    Alhamdulillah..barakallah..smoga berkekalan hingga ke jannah.
    Amennn…
    Kedua2nya mmg sama cantik dn sepadan.

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Alhamdulillah..barakallah..smoga berkekalan hingga ke jannah..
    Amennnn…
    kedua2nya mmg sama cantik dan sepadan.

    0

    0
  9. mimi says:

    malu x kalo anda pergi majlis yang semuanya bertudung dan anda je yg x bertudung.perlu timbul kesedaran dan keinsafan…

    0

    0
    • Anonymous says:

      xmalu pun, buat ape nak malu?

      0

      0
      • mia says:

        kalau cmtu, dengan Allah malu tak?

        0

        0
      • Anonymous says:

        dengan Allah pon xde rasa malu ke?

        0

        0
      • Anonymous says:

        dengan Allah xde rasa malu ke?

        0

        0
      • Anonymous says:

        dgn Allah la patut malu, buat ape nak malu stakat x pakai tudung gi kenduri kahwin? xlogik. xpayah tggu pegi kenduri kawin, hari2 patut malu.. tapi lagi malu kalau pakai tudung akhlak x jaga, mengumpat org je kerjanyeee..

        0

        0
      • kiki lala says:

        Takpe la anon… yang pentingnya dia dah pakai tudung dan menutup aurat dan telah mengikut perintah Allah seperti yang termaktub dalam Al-Quran.. kalau bab2 akhlak dan mengumpat, tu seperti software yang ada defect dan kena buat software update la… yang dah menutup aurat dengan sempurna kena menjaga akhlak, tapi yang tak menutup aurat, macam mana? kena le tutup aurat dengan sempurna..

        0

        0
      • Anonymous says:

        aku setuju dgn ko kikilala, yg dh menutup aurat wajib jaga akhlak, jaga lidah. wanita bnyk masuk neraka kerana lidah. yang belum menutup aurat tu harap2 kuat utk berubah. sharifah sofia yg seksi pun dh berhijrah. dia pun dh kuat, yg lain2 kene kuatkan hati. huhu

        0

        0
    • Anonymous says:

      Semestinya perlu rasa malu kepada Allah yang mencipta kamu. Yang dah asar dan dah nak masuk maghrib tuu sedar2lah diri, bertaubat lah dan kembali ke jalan yang benar sesungguhnya aurat seorang wanita itu semuanya kecuali muka dan dua tapak tangan. Sayangilah diri mu wahai wanita2 ku, dan suami2 diluar sana kasehilah diri mu lebih dari kamu mengasehi isteri2 mu yang tidak menutup aurat, sesungguhnya kamu adalah antara suami2 yang malang disisi Allah, kerana kamu membiarkan kecantikan isteri2 kamu dijilat oleh mata lelaki2 yang bukan mahramnya. Maka kamu akan diseksa oleh Allah lebih dari isteri2 kamu.

      0

      0
  10. aziah says:

    cantiknya irma.. ensemnya suami dia.. slamat pengantin baru

    0

    0
  11. bini zed zaidi says:

    gembira tak terkata. selamat pengatin baru!

    0

    0
  12. hamba Allah says:

    cantiknya irma..bertuah suami dia,aurat isterinya hanya untuk tatapa dia seorang..semoga bahagia dunia dan akhirat…

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Suke2. Ustaz Don pun ada sekali :)

    0

    0
  14. Prince Noob says:

    tahniah lah ye… semoga kekal sampai akhir hayat

    0

    0
  15. alahaiii says:

    sejuk mata memandang kedua-dua pengantin..
    sama cantik sama padan..
    semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..
    :)

    0

    0
  16. huahuahua says:

    sgat mencantikannye punnnnn….adoyyaiiiii… Ya Allah, kurniakanlah kebahagian buat pasangan ini hingga ke akhir hayat mereka dan kurniakanlah mereka dengan zuriat yg soleh dan solehah sebagai pengikat kasih mereka berdua…amin…

    0

    0
  17. nooldwhoda says:

    heliza dgn sapa tu? adik hubby irma ke? sgt sesuai

    0

    0
    • imani says:

      itu namanya amin idris. pengacara bersama dengan irma di rancangan Assalamualaikum tv alhijrah.

      0

      0
    • safa says:

      amin idris…pengacara TV ALHIJRAH…pakar motivasi jugak klu xsilap…dah kahwin…anak 2 orang

      0

      0
  18. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    selamat berbahgia irmaaaaaaaa pas ni irma tk payah lah berlakon lagi yeeeee biar laki je yg cari nafkah ….irma tumpukan pada rumah tangga je sudah laaaaa tk payah la nk jadi celeberiti lagi dudok rumah je diam2 ok………….

    0

    0
  19. mikan says:

    emm…bestnye dh kawin..dah halal antara satu sama lain..besar nikmatnye tu.hehe.hmm nk kawin gak tp duit takda lagi..papon irma sangat lah comel….tahniah ye!! :)

    0

    0
    • Anonymous says:

      duit boleh cari, dulukan ape yg wajib dulu dikk..jgn fikir sanding2 yg besar2 mcm ni, klu fikir kos2 die, mmg sampai tua x kawin, dah ade calon yg sesuai, baik bernikah dr kawan lama2. xelok.

      0

      0
      • mikan says:

        mmg taknak pun buat besar2 mewah2 mcmni..nak kenduri sederhana je tp tu pun kena ada duit gak nk bagi org makan trutamanya..saya pun bukan jnis pmpuan yg nak letak harga hantaran tggi2..yg penting khidupan lepas kawin..lagipun kami tau kemampuan kami..lagi pun masih muda tp kawan dh lama sgt tu yg dh terpike nk kawin supaya hubungan halal..hehe :)

        0

        0
      • Anonymous says:

        bnyk2 doa dan berusaha, insyaallah niat yg baik akan diberkati.

        0

        0
  20. sepi sekuntum rindu says:

    Alhamdulillah, sama cantik sama padan..seorang perempuan klau dh berhijrah ke perkara yg lebih baik..mmg akan nampak cantik dan berseri2..aib terus tertutup..yang hanya di wajah semua nama kebaikan..alhamdulillah..semoga kekal hingga ke syurga..

    0

    0
  21. Anonymous says:

    abcd

    0

    0
  22. Anonymous says:

    agghuij j kjkocuvk v kbuocj 0bjcobnvbjvivibi bpjvibi-iboxosiufkuviihjjuguhhihbhbhjubijhujiyuuhyuuuuuuuuuuuuitdwsyuyuyu69yiiyiyu8y9u

    0

    0
  23. Ros Putih.. says:

    rasa x jemu tengok gmbr kawin dia org..terasa pulak kebahagiannya…

    0

    0
  24. sayornara says:

    heliza kawin jela ngn host laki tu..muke pun sme..kikiki

    0

    0
  25. Chantek says:

    Tahniah Irma & suami..

    Selamat Pegantin Baru..

    p/s: ensem lah pulak suami dia tu.. ihihih

    0

    0
  26. saye kagum says:

    lain betul aura bile tgk irma kahwin berbanding dgn mase lisa + scha kahwin..
    semuanya cantik tp hati lebih sejuk bila tgk irma bersanding dgn aurat terjaga tp masih cantik.

    sgguh kagum dgn irma sb dpt melakukan perubahan jauh lbih baik dpd mereka2 yg dah lama bertudung…

    semoga lebih ramai dpt ikut jejak langkah dia..termasuk la saya.
    Amin..

    0

    0
  27. LUV hijab says:

    Semoga bahgia hingga akhir hayat. :)

    0

    0
  28. m says:

    comel aaahh heliza helmi!

    0

    0
  29. senyum says:

    semoga kekal berbahagia hingga ke jannah irma hasmie dan suaminya.. aminn..=)

    0

    0
  30. NAKSIKU says:

    baru ku tau rupe-rupenyer ikin mawi tu juling air….

    0

    0
  31. kak minah says:

    wajah seaakan2 sama kan
    semoga panjang jodoh mereka ..
    nampak irma sgt3 bahagia dan gembira
    senyum nampak gigi aje .. :))
    handsome betul redza nie .. kalahlahh si nabil dan farid tuu ekke ;)

    0

    0
  32. No One says:

    sama cantik sama padan…
    semoga bahagia & kekal hingga akhir hayat…

    0

    0
  33. chef two says:

    GILA XCOOL NARA NI!!!! AMBIL GMBR DARI PAGE ORANG, TAPI P BOH NAMA SNDIRI!!!!

    0

    0
    • Anonymous says:

      ko baca ke x nara tulis ape? bukan dia tulis ryaniez ni amikkan gambar utk bn? as in bn engaged ryaniez ni amik gambar ??? ape masalahnye? paham x konsep engaged di situ??

      0

      0
  34. liana says:

    hubby si irma nie cam iras2 jehan miskin pon ada..tang senyum n mata sepet dia tu..1st time tgk dlm rancgan soal wanita kat tv al-hijrah..tetamu jmputan dia irma nie la..wat surprise bakal hubby dia nie dtg studio..sgt2 ensem n saling x tumpah cam jehan bila berbual..
    tahniah kedua2 mempelai..i like…

    0

    0
  35. mis propa says:

    Sbnarnya..husband irma ni duda..dia penah kwen dgn stewardess air asia..ex wife dia 2 bgsa bdayuh…p x pasti brp lma diaorg dh cerai sblm dia jmp si irma..p yg pasti irma bkn prampas ok…juz kongsi info psl laki si irma ni..muda2 lg dh duda…hensem plak 2…wat say u

    0

    0
    • Miss X says:

      A’ah, husband dia duda. Kawen kejap je, xde anak. tp ok la, belajar dari kesilapan dulu. Dah r hensem, kayo plak tu. sape nk tolak nak2 kalo mak mertua suka. semoga berbahagia…

      0

      0
  36. tahniah says:

    tahniah.. irma n hubby… n semoga kekal ke akhir hayat

    note to hubby irma: ada adik tak or abg.. nak kenal bolehhhh…

    ahakz…

    0

    0
  37. apa2 la says:

    pd mata aku huby si irma nie lbh ensem dr si nabil…pd aku lar tak kish lar kalo huby dia duda pun…fs pun kawin gan duda gak kan…nie pengalaman abg aku lar yg penh kawin dua kali…sllnye org yg dah pernah kawin n perkahwinan kali pertama gagal mereka akan lbh menjaga n menghargai yg ke dua coz dah tak nak gagal…bak kata abg aku lar…apa2 pun semoga berbahagia n berkekalan hingga ke akhirat…mmg comel n padan

    0

    0
  38. mikarii says:

    alhamdulillah..sekurang2nya irma xdela nak buat sanggul tinggi2 yg cam selalu pengantin bertudung yg lain buat kan..tetap maintain ayu lagi..ape2pun tahniah untuk irma n hubby kerana dah sah menjadi pasangan suami isteri..setiap manusia ada kisah silam masing2 so tutup buku lama buka buku baru…semoga perkahwinan mereka sentiasa dilindungi oleh-Nya..Amin

    0

    0
  39. Myladiemaya says:

    Makan hati… :(

    0

    0
  40. cam nk kawen esok says:

    tahniah la …bila tgk pic2 ni rasa nak kawen sesgt…

    0

    0
  41. Kepuk-kepuk says:

    tahniah… wanita baik untuk lelaki baik,begitulah. :)

    0

    0
  42. Anonymous says:

    100x lagi hensem dari nabil..ooopsss…bini nabil pun cun gak :) selamat pengantin baru.semoga kekal bahagia menuju jannah…

    0

    0
  43. D.D says:

    100x lagi hensem dari nabil..ooopsss…bini nabil pun cun gak :) selamat pengantin baru.semoga kekal bahagia menuju jannah…

    0

    0
  44. Mulut cantik says:

    Cantik….baru perasan Irma x pakai crown…

    btw,she still look gorgeous…..love…….

    0

    0
  45. kak li says:

    dalam ramai-ramai artis yang kawen tahun ni, akak paling suka dgn pasangan irma. Sejuk , sweetttttt. paling sesuai jadi icon pada pasangan lain, walau disakiti tapi bukan alasan untuk ambil hak orang. Berkekalan hingga akhir hayat. tahniah

    0

    0
  46. […] 5. Ustaz Don Daniyal dan Husna – banyak gadis di luar sana yang luluh hatinya mengetahui tentang pernikahan ustaz yang popular ini. Majlis pernikahan dan resepsi mempelai ini telah berlangsung dalam keadaan penuh sederhana. Ramai yang menyatakan sejuk mata memandang melihat keserasian pengantin baru ini. (klik sini untuk gambar) 6. Ally Iskandar dan Fara Lee – perbezaan umur 13 tahun ternyata tidak menjadi penghalang untuk pasangan ini untuk bergelar suami isteri. Ramai pada mulanya agak terkejut kerana sebelum ini Ally Iskandar pernah putus tunang dengan salah seorang peserta gadis Melayu. Namun kini Fara dan Ally hidup bahagia walaupun terpaksa tinggal berasingan kerana Fara masih belum tamat pembelajarannya di Korea. (klik sini untuk gambar) 7. Ella dan Azhar – baru sahaja selesai mengadakan majlis resepsi pada minggu lepas, Ella akhirnya menamatkan zaman daranya bersama seorang pilot yang telah berjaya mencuri hatinya. Kedua-dua pasangan ini memang nampak sempoi dan kelakar. Semoga Ella dan Azhar akan berbahagia sehingga ke akhir hayat. (klik sini untuk gambar) 8. Azza Elite dan Azlan – majlis pernikahan yang dilakukan di dalam masjid telah pun menimbulkan kontroversi kerana pakaian Azza yang dikatakan tidak sesuai pada tempatnya. Yang menariknya, semasa majlis pernikahan dilakukan, hampir kesemua anggota Elite telah bertemu kembali. Seolah-olah satu reunion kecil-kecilan. (klik sini untuk gambar) 9. Betty Benafe dan Bruce Dargus – mulanya ada timbul kata-kata bahawa Betty Benafe tidak pasti sama ada ingin meneruskan perkahwinannya atau tidak. Namun syukur kerana majlis pernikahan telah pun berjalan lancar baru-baru ini. Semoga Betty bahagia bersama suami tercinta buat selamanya. (klik sini untuk gambar) 10. Irma Hasmie dan Redza Syah – inilah wedding of the year 2012 bagi Abang Nara. Kehenseman suami Irma Hasmie ternyata membuatkan ramai wanita di luar sana yang cemburu. Berkesempatan menghadiri majlis persandingan mereka, sememangnya pasangan ini bak pinang dibelah dua. Sama cantik dan sama padan. Kini Irma dan Redza sedang menanti kelahiran cahaya mata pertama mereka. (klik sini untuk gambar) […]

    0

    0