Written by AbangNara | July 9th, 2015

Filem Suamiku Jatuh Dari Langit ini memang kelakar. Ditunjangi oleh pelakon seperti Nora Danish, Qi Razali, Atikah Suhaime dan Syuk Balas, lawak-lawak yang dipaparkan di dalam filem romantik komedi ini memang menjadi. Jalan ceritanya yang simple mendekatkan lagi para penonton dengan lakonan yang ditunjukkan. Memang berdekah-dekah ketawa sepanjang menonton filem ini.

suamiku jatuh dari langit

Ini sedikit sinopsis filem Suamiku Jatuh Dari Langit yang bakal ditayangkan pada Hari Raya Aidilfitri kelak.

Keluarga mereka sangat menitikberatkan soal agama. Oleh itu, Asyikin telah di didik oleh bapanya untuk menjadi seorang wanita yang menutup aurat, lemah lembut dan pandai mengaji.

Che Awang (Syuk SYJ) dan Awie (Qi Razali) merupakan pemuda kampung yang nakal dan suka menganggu gadis-gadis di kampung mereka.

Suatu hari, Awie memerlukan wang untuk melangsaikan hutangnya. Awie telah menyelinap masuk ke dalam rumah ketua kampung dengan memanjat dari bumbung untuk mencuri .

Tiba-tiba, Awie tersalah pijak dan terjatuh di hadapan Asyikin yang baru selesai solat. Awie terpegun melihat kecantikan Asyikin ,manakala Asyikin terkejut melihat kemunculan Awie.

Dan bermulalah detik-detik yang mencuit hati terjadi di antara mereka.

suamiku jatuh dari langit

Kalau anda ingin bergelak ketawa, bergembira bersama keluarga menonton wayang di Hari Raya ini, memang Abang Nara cadangkan pergi menonton filem Suamiku Jatuh Dari Langit ini. Confirm tak menyesal punya. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

suamiku jatuh dari langit

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

56 responses to (15 GAMBAR)Sekitar Tayangan Perdana Filem Suamiku Jatuh Dari Langit

  1. Anonymous says:

    konpem macam cite2 david yg sebelumnye..hihi

    0

    0
    • Aku Pun X Paham says:

      tipikal david teoh…tak habis2 memperbodohkan anak2 melayu. baca tajuk pun dah agak….filem melayu yg ….FLOP!

      0

      0
      • Kamariah Mt Dom says:

        Kompirm filem yg hanya layak ditayangkan dlm slot Samarinda TV3 je.

        0

        0
        • lim kit siang says:

          another year, another garbage.
          sit down la david teoh.
          you are so 10 years ago.

          0

          0
        • Senah says:

          ……not going to waste my bloody time on this stinky shit. :(

          0

          0
        • Melah says:

          semua nya pelakon2 sendu !

          0

          0
        • ngehhh says:

          alang2 buat la filem “suamiku jatuh dari atap jamban” featuring rozana dan awie.

          0

          0
        • Tahi Burung Jatuh Dr Langit ... says:

          Tajuk filem mcm Perumpamaan ‘ Tahi burung Jatuh Dr Langit ‘ … hakhakhak … Baca entry ni .. tiba2 terus tringat kisah lalu.
          Kluar dr kete … Tiba2 ada bende ketepek atas kepala ‘ Jatuh dr Langit ‘ … Cissss …. TAHI BURUNG …
          Ntah apemende laaa tajuk pilem …
          Kes nak jual kat astro lah ni klu tak laku kat cinema ….
          Klu pilem x buat duit .. Mr David ni takkan buat. Dia ni mmg bijak strategi bisnz dia. Kutuk camna pun as long as duit masyuk .. dia pedulik aper ..

          0

          0
      • Kiah Rimasssss says:

        tengok tajuk pun dh rasa tk hinggin nk pegi ke panggung.

        0

        0
    • Anonymous says:

      tajuk drama mcm bodoh sgt. eeee, nyampah metrowealth ni.

      0

      0
    • Mat Sahdo says:

      kenapa muka nora danish tu, mcm lepas kena rogol je?

      0

      0
    • Suami says:

      Lambakan cerita suami… Dh blh buat club2 suami

      0

      0
  2. Lovelyvic says:

    Bila nak buat filem, Duit Najib Dari Langit?

    0

    0
  3. jawapan aku says:

    tajuk cerita pon nmpk bodoh..drama2..mcm apa je.ppuuiii

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Citer mig selalunya sampah tak payah la bazir duit tengok citer sampah. Lagi bagus beli ketupat je hahaha

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Atikah Suhaime ni bukan betina murahan masuk rumah jantan bulan puasa tu ke… Bru lg bc artikel psl dia… X hingin tengok betina sundal belakon… Next next!

    0

    0
    • Mak Jemah says:

      Jangan menilai org hanya pada gosip je…
      ni kn bulan puasa…ko tk puase ke nk ckp die “Betina Sundal”????
      walaupon aku sendiri tk minat ngan atikah ni tp tkla smp bahasekn die “betina Sundal”…kau bercakap seperti org yg tkde iman!
      Moga2 ALLAH berikn ko hidayah (bkn hidayah utk Atikah tau tp utk kau)
      Renung Renungkan dan Selamat Beramal…

      0

      0
  6. Menate sungguh says:

    sebuah lagi drama bodoh oleh david teoh.
    yucks!

    0

    0
  7. Anonymous says:

    cerita klise yg macam nak mampus

    0

    0
  8. Anonymous says:

    x teringin nk tengok. pelakon…yg hado je semua.

    0

    0
  9. melah bedah says:

    Akan dtg ada filem baru. Lg kelakar tahap panau. Tajuk filem pun dah kemut2. ISTERIKU JATUH TERBERAK!

    0

    0
  10. holistic says:

    Dah kat2 hujung puasa ni ramai orang2 lingkungan kita meninggal.

    0

    0
  11. Awie says:

    isteriku kebas duit aku….xde???

    0

    0
  12. Anonymous says:

    filem keluaran MIG….

    Inna lillahi wa inna ilayhi raji’un …

    0

    0
  13. mak c kina says:

    chup..nape qi?..sbb dia murah ke?…ke dah xde sape nk jd hero cite david teoh ni lg?..hadoi..xselera nk tgk..

    0

    0
  14. aiesha says:

    Hero die? Dah tak ade pelakon yang laen ke

    0

    0
  15. Anonymous says:

    flop la filem ni.

    0

    0
  16. Timah says:

    who cares???

    0

    0
  17. mawar xde duri says:

    ada 1 babak tu, Qi tgh mula nak ngaji,pastu nora panggil masuk bilik terus dia tutup quran tu ..sengal punya babak!!

    0

    0
  18. george michael says:

    dulu2 trend cite hantu smua jnis hantu keluar. then trend filem2 gangster. la ni trend cite suamiku isteriku yada yada yada. ntah hape2 la. xkreatif langsung

    0

    0
  19. permatamama says:

    kenapa kita Malaysia tidak boleh membuat filem berdasarkan nilai yang baik, memberi contoh yang baik bukan hanya filem cinta!

    0

    0
  20. permatamama says:

    pengarah malaysia perlu memikirkan cerita yang mempunyai nilai moral bukan hanya sekadar cerita

    0

    0
  21. Mak Jemah Pemalu says:

    Suamiku tu Superman ke Thor die boleh jatuh dari langit? xphm aku..

    0

    0
  22. mojo says:

    David Teoh Sampah cuba nak merpermainkan islam sedikit2.agenda kafir nie seperti jarum yg menusuk daging kita.sekarang dia ketogerikan filem nie islamik komedi.islamik komedi?kalau citer asyik kemaruk celah kangkang tak abis2.katmana islamik nya?kenapa tak buat ketogeri pelakon melayu lembam je.

    0

    0
  23. nhia says:

    cukup2la nora belakon jadi remaja2, anak2 dara.. mmg la dia nmpak manja, tp dh tk sesuai..

    0

    0
    • BELLAZAI says:

      nampak manja tp muka dh nmpak tua mmg x sesuai…ketara sgt yg dipost lam ig muka edit, tp kalu tgok gmbr dr kamera org lain, mcm gmbr kat atas tu, nmpk muka sbnr yg dh dimamah usia…erra fazira lagi nmpak muda…tp tula pngarah lokal suka sgt ambik nora blakon budak skolah abis form 5, stkt suara manja tak guna.ketara kot muka dh nampak berusia…mcm dh xde plakon muda lain…

      0

      0
      • Anonymous says:

        Gmbr ats tu bkn nmpk dimamah usi tp nmpk muka garang dn krs.
        Bkn semua gmbr kita akn hasilkn terbaik dn sama je.
        Ko pon msti ada gmbr yg cacat dn lbh buruk dr muka sbnr kan?
        Aku dh penah nmpk nora, mmg sma je mcm dlm gmbr2 yg bnyk2 tu.
        Setakat hnya 1 & 2 gmbr terus ko nilai sebijik mcm tu dh napa.

        0

        0
        • mojo says:

          Muka air pelincir dah makin berkurang.dah nak monopouse..

          0

          0
        • Wanita says:

          Hai … mojo mmg nora tu muka dia spt remaja in prsn. Apa kata sblm nak komen tu plz cnfrm dulu sblm beri komen. Kalau nak buat lawak melucah tu sambil memerli kaum wanita. Mojo ada seorng Ibukan? Mesti dia sdh manapose @ akan? Cuba katakan apa yg mojo ckp spt komen manopose itu kpd Ibu Mojo. ” Ibu .. muka ibu sdh nmpk tua krn kurang pel*c*r nak manopse?. Agak2lah mojo dpt pelukan ke atau Penampar?. Hati2 kata2mu kpd kaum wanita yg juga seorg Ibu.

          0

          0
        • BELLAZAI says:

          ade aku ckp dia hodoh ke??aku ckp dh dimamah usia, dia dh 30an kot mmg dh berusia..maksud aku wjh dia sbnr mmg sesuai dgn umur dia..bukannya aku ckp muka dia mcm nenek2…sesuai dgn umor dia 30an lah…so spatutnya dia bwk watak wanita matang la..x sepatutnya kna bagi watak budak abis form5…xsmestinya berusia nmpak hodoh..ada paham??

          0

          0
        • awet muda says:

          Bellazai .. muka dia x nmpk cam 30an. X caya gi tngk sndri. Klu dia bkn pelakon … bila dia bg tau umur sbnr. Mesti org ckp umur dia 22 – 24 thn. Pernah nmpk tak make up … mmg awet muda tp i x minat type cam dia. Cuma bg tau jer. Kekawan yg nmpk dia pun kata mmg dia ni muka x brubah dr dulu. Dr fashion desgnr hingga ke wartwn yg jumpa nora ni .. kata gitu. I suke yg kaki panjang n muka mcm faten hamama tp i x leh nafikn nora ni awet muda. Cuma watak dia ni asyik yg sama je .. x vrstile. Lama2 org jemu.

          0

          0
  24. BELLAZAI says:

    tp bkn nk ckp dia tak cantik, dia mmg cantik, cuma dah tak sesuai nk berlakon watak budak remaja belasan tahun..

    0

    0
  25. CHA says:

    aku tgk suami ku ustaz kat utube. drama sampah dan ni sampah lagi. stop it la david teoh. cerita mcm ni bkn 2015 dah la

    0

    0
  26. maria says:

    ANOTHER CERITA SAMPAH BY DAVID TEOH..

    0

    0
  27. anonym says:

    adoi filem malaysia…..memang tak ke mana la

    0

    0
  28. marhaen says:

    2015 dan Malaysia masih lagi keluarkan cerita ‘suamiku…’ ‘isteriku….’
    Kalau tahun 1996 boleh lagi cerita ‘Suami, Isteri dan ….’ tu

    Malu laa itteww macam ni hmmm

    0

    0