Written by AbangNara | July 12th, 2013

Aduh comelnya anak sulung Rita Rudaini ini. Sekali pandang memang Airit Rayyan Rizqin ini iras muka ibunya. Confirm besar nanti akan hensem. Silap-silap menjadi rebutan ramai di zaman persekolahan nanti. Mana tahu Airit akan membesar jadi seorang pelakon dewasa kelak.
rita rudaini

Sambutan hari jadi ini telah diadakan di Ekids World, Ikano baru-baru ini. Majlis ini dihadiri oleh rakan-rakan terapat Rita Rudaini. Pasti majlis akan bertambah meriah sekiranya si bapa turut menghadirkan diri. Namun nak buat macam mana, inilah dugaan yang harus ditempuh oleh Rita dan anak-anaknya.

rita rudaini

Semoga Airit Rayyan Rizqin akan membesar menjadi anak yang soleh dan mengenang jasa ibunya yang berpenat lelah membesarkannya tanpa ayah di sisi. Lagi 13 keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini

rita rudaini

rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini

79 responses to (15 GAMBAR)Sambutan Hari Jadi Airit Rayyan, Anak Sulung Rita Rudaini

  1. Anonymous says:

    comey anak branak…

    0

    0
  2. katak9999 says:

    eik

    0

    0
  3. hahaha says:

    kat ikano ni..

    0

    0
  4. mumumemey says:

    comel anak anak rita. tapi sayang, bapanye ntah kemane. :(

    0

    0
    • dody says:

      cerdik rayyan ni…ari tu tgok kt keek, arjuna duk gaduh2 ngan mommy die, rayyan tgh isap susu tbe2 cakap “jangan buat mommy, nanti mommy naaaaangissss” jd anak yg baik ye..

      0

      0
      • sha says:

        Hampeh btl..nk like..tp terdislike plk..nprla xleh undo..puih..
        Suke tgk ank2 rita..comel2…rse nk pjm je huhu

        0

        0
  5. Anonymous says:

    Semoga menjadi anak yang baik dan berjasa kelak ye.. Kesian kat ibu tu..

    0

    0
  6. Anonymous says:

    menariknya tengok cup cake tu.. hehehe

    0

    0
  7. gulahati says:

    Wahai abang nara…

    bila nak masukkan gambar wanita bertudungsebagai entri.. penat aku tunggu…
    anyway, rita mmg cantik..anak2 hensem giler.. bg rita, tanpa aidil aku boleh bg anak aku makan la…~

    0

    0
  8. Mirai Suenaga says:

    Kek ituuuuuuuu~~~~~~

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Kenapa ku rasa sayu melihat Rita meraihkan harijadi anaknya seorg diri. X guna punya Aidil. Kalau pun dia dan Rita dah xda perasaan cinta, at least pikirkan kan lah pasal anak nie.

    0

    0
  10. Kaki kentut says:

    Kiut2 anak rita ni,,, Yg tua hensem mcm aidil, yg arjuna comel mcm rita… Smoga bahgia melayari bahtera khidupan selalu. Wlpn tanpa suami…Rita lebih layak untuk dpt yg lbih baik dpda Aidil 2. Dh lupe tanggungjawab… sentiasa tggu drama kak rita yg tbru..
    Lyn ulgn Sehangat Asmara kt Astro.

    0

    0
  11. balqis says:

    erm…sari yanti ni bertudung ke tak? ni gambar bila ye…..

    0

    0
  12. Anonymous says:

    kek yg ade buah 2 wow…..errk…puase la….

    0

    0
  13. elly says:

    Walaupun rita senyum, nampak juga raut wajah nya yang menyimpan duka. Tuhan sentiasa bersamamu.

    0

    0
  14. mama mia says:

    ensem airit ne bila besar :D

    0

    0
  15. .................. says:

    Sayu n hiba plk tengok rita sambut b.day ank tnpa suami….agak si aidil x de perasaan sebagai seorg ayah ke….

    0

    0
  16. qiqi says:

    comellllllllllllll :)

    0

    0
  17. adik along says:

    Semoga rita rudaini tabah membesarkan ank2nya keseorangan..sedih tgk time2 hari bermakna bagi anak2,bapaknya pulak takde..Aidil, kalaupun ko dah xsuka kat rita ni, atleast perasaan ank2 kenalah jaga..walaupun budak tu kecik lg dan mungkin tidak mengerti apa2,sekurang2 kalau ko ada waktu ni, boleh menggembirakan lg mereka..buat rita, semoga KUAT menghadapi apa jua dugaan mendatang dan sekiranya ditakdirkan akak hidup sendiri, jadikanlah anak2 sebagai penguat semangat akak….Tuhan itu ada dan melihat semuanya..InsyaAllah,sampai masanya.. pengorbanan akak akan ‘dibayar’ Oleh-NYA..amin..

    0

    0
  18. aku teah says:

    mana ada anak sulung ikut muka rita..mcm bapaknya.. Tapi yang adik baru macam rita. Apa pun semuanya kiut miut terutamama mummynya… Hepi besday..

    0

    0
  19. malunyeaku says:

    rayyan ni aku tgk iras bapak dia yg byk… adik dia tu ada la rupa rita… sian alahai budak rayyan ni, comel2 rambut jd mcm tu, rasa aku nak tolong sepitkan je ke atas sbb dok berserabut cucuk mata.. bahana mak minat k-pop la ni…

    0

    0
  20. Beebee says:

    Comel2 anak Rita ni. Seronoknya anak-anak kalau dapat sambut harijadi dengan ibubapa. Rugi bapa budak berdua ni tak tahu menyayangi anak sendiri. Perempuan yang macamana lagilah yang nak dikejar!

    0

    0
    • kami says:

      Tentulah perempuan yg tak ego, yg boleh bertolak ansur dgn mertua dan ipar duai, yg pandai menjaga maruah suami…

      0

      0
      • gegurl says:

        sedap la komen yg pandai menjaga maruah suami.. tp suami dia punya rekod kat jb ni u tau ke x… mmg xlayak la jadi hubby rita… nasib la org jb yg tau hal dia ni xkecoh2 kat luar tp yg tau mmg tau la…

        0

        0
        • lkjhgfdsa says:

          Kalau tak layak, bercerai sajalah….bila aidil nak lepaskan…rita pulak tak nak. Kalau dah bercerai, binalah hidup baru dgn pasangan yg tak menyakitkan hati. Sekarang, sudah tak terkawal.

          0

          0
  21. rie ntah says:

    Kahwin tanpa restu keluarga,memang banyak dugaan.Semoga Rita dpt didik anak2 agar tidak membelakangkan keluarga bila besar nanti yer. Lepas ni kalau nak kahwin baru,cari pasangan yg lebih matang dan yg penting direstui kedua2 belah pihak

    0

    0
  22. Anonymous says:

    gmbr no3 da tgk lam FB rita…2,3 mggu lps…..Nara yg lambat Updates…hahaha….

    0

    0
  23. lollyta says:

    yg first muka bapak, yg 2nd muka mak.

    0

    0
  24. Ros says:

    Mana Aidil?? Aduhhhh, rugi nya dia.

    0

    0
  25. Kaki kentut says:

    Si Aidil 2 anak Ayu Raudah sibuk dye nak kepit.. drh dging sdri x dpeduli..
    Anak tu Anugerah Tuhan dan amanah yg kte perlu jaga…
    Rita seorg ibu yg tabah… Smoga trus tabah n success kak Rita

    0

    0
  26. yantie says:

    cian rita~~~~

    0

    0
  27. Anonymous says:

    mungkin satu ari nanti aidil akan sedar betapa pentingnya isteri dan anak2..
    bila time tu dia dah x upaya lagi nak bermain bola sepak, time tu dah x glamour..
    barula teringat anak dan isteri..

    0

    0
  28. anon says:

    nmpk pucat ckit muka rita..btw, alhamdulillah di kurniakan dua anak yg sihat membesar.. Allah dh bg rezeki yg trlalu byk..semoga rita terbuka hati utk berhijrah dan mencari keredhaan Allah..
    p/s : selamat berpuasa semuaaa

    0

    0
  29. den la ni says:

    tlg nta ank2 kau g potong rambutttt……

    0

    0
  30. hahas says:

    adik mok comey sangat!!!!

    0

    0
  31. Mira says:

    haha gambar second last comel! tgk banyak2 kali geram pulok! hihi. bersungguh benar tiup lilin. Alhamdulillah semoga Rayyan dan Arjuna menjadi anak yang baik, anak yang soleh dan mendengar kata. nanti besar jaga mummy okay!

    0

    0
  32. senah gol says:

    ada hikmah Allah tu anugerahkan dia 2 org anak lelaki. Nanti dah besa jage mummy ye nak :)

    0

    0
    • xxxxxx says:

      Nasib baik aidil nak kawen dgn dia…dapatlah anak. Dgn suami pertama dulu, tak sempat nak dapat anak. Oh ya, baju rita tu menampakkan bentuk bra..dah tua jaga sikit pakaian awak tu rita

      0

      0
  33. mummysayf says:

    comelnyaa rita rudaini dan anak-anaknya…=)

    http://www.mummysayf.blogspot.com

    0

    0
  34. AdeqManes says:

    Saya suka wanita yang berusaha hidup tanpa berharap pada lelaki :)

    0

    0
  35. Washeera says:

    Alahai comelnya dua dua lagi lagi part tiup lilin tu. Comel je. Semoga Riya Rudaini tabah membesarkan anak tanpa suami disisi.

    0

    0
  36. Anonymous says:

    kenapa aidil..anak buah di sayang-sayang..anak sendiri kurang aksih sayang..ingatla..anak2 tu amanah Allah biar betapa besar pon perbalahan ibu bapa..

    0

    0
  37. kak chah says:

    yg dihighlight kat sini ialah sambutan birthday oleh si anak..masalah mak bapak nya tak payah le kita campur..bukan masalah kita pun..dan kita bukan org yang dekat dengan mereka pun..apa pun yg jadi antara diorang ada sumbangan kedua2 pihak yg jelas kurang matang..so, doakan supaya mereka berbaik2 sudahlah..

    0

    0
  38. happy birthday to u boy.. says:

    saya melihat rita dan aidil sama2 sengal..aidil tak matang, tak tahu tanggungjawab sebagai suami dan bapa serta pelindung keluarga..rita pulak mcm org meroyan setiap kali nak menceritakan keburukan suami pada media..jadi, saya tak kesian pada mak bapak, tapi kesian pada anak2 sebab ada mak bapak yg sengal mcm aidil dan rita. sekian.

    0

    0
  39. PPPPPPPPPP........ says:

    Tabah betul rita besarkan anak2 tanpa aidil. Didoakan semoga anak2 rita ni kenang jasa ibunya bila besar nanti.

    0

    0
  40. Kecik says:

    stylo la rambut rayyan nih

    0

    0
  41. aliadarwisy says:

    semoga tabah menghadapi ujian allah..kuatkan semangat serta percaya ada hikmah disebalik semua yang terjadi..semoga Allah sentiasa melindungi rita dan anak2 dan dberi kebahagiaan serta rahmat berpanjangan…amin

    0

    0