Written by AbangNara | December 19th, 2012

Dubai ialah salah satu tempat percutian impian Abang Nara. Teringin ingin melihat bangunan-bangunan mencakar langit yang menghiasi bumi Dubai. Jadi bila Abang Nara tahu Neelofa dan keluarga bercuti ke sana, jeles jugak diri ini dibuatnya.

neelofa dubai

Dubai juga turut dikenali sebagai syurga membeli belah. Dengar cerita, barangan yang dijual di Dubai lebih murah berbanding di Malaysia. Jadi tak hairanlah kalau Neelofa turut mengambil peluang ini untuk menambah koleksi beg tangannya.

neelofa dubai

Suatu hari nanti, pasti Abang Nara akan menjejakkan kaki ke Dubai. Buat masa ini, terpaksalah cemburu sambil melayan gambar Neelofa dan keluarga bercuti di sana. Lagi 11 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Senarai video paling popular di Malaysia sepanjang tahun 2012

neelofa dubai
neelofa dubai
neelofa dubai
neelofa dubai
neelofa dubai
neelofa dubai
neelofa dubai
neelofa dubai
neelofa dubai
neelofa dubai
neelofa dubai

Baca Yang Ini Pulak:-

163 responses to (13 GAMBAR)Percutian Neelofa Dan Keluarga Di Dubai

  1. teah cun says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 48
    • Mak Enon says:

      Neelofa tetap cantik mcm Mak Enon Mude2 dulu…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 53 Thumb down 21
      • Anonymous says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 135
        • anon says:

          nk berjaya cm negara orang kne usaha….cri ilmu byk2…then sumbg sikit pada anak bgsa…bkn duk depan pc mintak tu mintak nie…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 176 Thumb down 6
        • Aq bangga jd anak m'sia :) says:

          bdOh!!btter kO bersyukur cOz kO blh hdup aman kat sini!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 86 Thumb down 13
        • Anonymous says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 166
        • Anonymous says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 128
        • Anonymous says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 61
        • Anonymous says:

          Eh bongek ko nie memg x reti bersyukur..cuba ko tgk negara yang berperang..sekurang2nya malaysia tak mcm tue..and fyi, malaysia xda bangunan yg tggi mcm dubai,singapore sebba ada org yg BODOH macam ko..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 106 Thumb down 9
        • nenek kebayan says:

          apesal laa ko ni nk bangunan tinggi2?? ko tak tau ke bangunan pencakar langit adalah salah satu tanda-tanda nk kiamat? lagi byk pencakar langit, lagi hampir kter nk kiamat. Ilmu akhirat ko dh byk sgt ke smpai x takut????

          p/s: contohilah Bandung…bangunan dia x bleh lebih tinggi dr pokok kelapa…tp still pelancong dtg je membeli-belah~

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 173 Thumb down 3
        • klcc ke petronas twin tower? says:

          Errr… yang tinggi tu panggil petronas twin tower ye. Klcc tu behape tingkat je. Ade beza di situ ya.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 56 Thumb down 2
        • cinderella says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 107
        • OMK says:

          sedar sikit diri tu . awak tu duduk mana ?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 0
        • amy says:

          ko ingat ada skyscraper tu best ke hah, semakin tercemar alam sekitar kau tahu tak, sekolah dulu tak belajar abis ker nie

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 2
        • aummmmm says:

          nak bangunan pencakar langit? salah satu tanda2 kiamat hampir tiba..banyakya bangunan pencakar langit. nak cakar apa lg?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 64 Thumb down 3
        • Zara says:

          Contohi brunei. bangunan xleh tinggi melebihi kubah masjid. tp still antara negara terkaya and maju. apalah sgt yg ada pd bangunan tggi. to anon yg dok kutuk negara sendiri tuh, apa kata ko sumbangkn sikit duit & tenaga ko tuk bina bgunan2 impian ko tuh..dpd dok merempan dlm blog nih. puii!!

          Cinderella, ko xbljr pendidikan islam eh kt skolah dulu? memang ada kaitan pun dgn kiamat! Manusia berlumba2 buat bangunan pencakar
          langit tggi2,. Mknanya hari kiamat smkin hampir. itu salah satu dpd tanda2 kecil kiamat.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 128 Thumb down 6
        • lolulu says:

          ko tayah la berharap bangunan cakar langit byk2 kat mesia ni..tu salah satu tande dh nak kiamat.. ko dh ready ke?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 45 Thumb down 4
        • laboost says:

          bangunan pencakar langit xdibawak ke akhirat pon nnti~

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 1
        • anzalnyah says:

          mesti ko nih kampong kan…….kesian ko…tak pernah pi oversea keee……heellloo bedah……ko ni patot bersyukur dengan malaysia…..aman…takde perang2…..banyak culture…adat…makanan pon best….orang luar punyelah banyak nak duduk malaysia……..btw……kalu banyak sangt bangunan tinggi macam kat dubai tuh tapi berhutang buat hape….ko kaye macam neelofffaast tuh ke sanggup bayor hutang hutang tuh??……sampai kebanyakan bangunan tinggi kat dubai tuh takde orang nak beli…mahal n tak untongg……..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 3
        • Anonymous says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 58
        • TUN RAZAK says:

          oh Anonymous ni tinggal kat Kota Bharu, patut lah sakai semacam dgn bangunan tinggi2..kesian sgt2, mcm ni lah dik..belajar geografi tak masa kt sekolah dulu, bukan apa Kota Bharu dgn KL tu jauh beza dr segi pembangunan

          Hot debate. What do you think? Thumb up 38 Thumb down 38
        • Aishah says:

          Bangunan melebihi ketinggian menara masjid. Salah satu tanda2 besar kiamat. Astagafirullahalazim..

          Bagi yg tak tau fungsi menara masjid adalah tempat untuk melaungkan azan, panggilan untuk solat umat Islam

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 2
        • i'm not a monster says:

          bodoh aper kes nak skyscraper pulak. x cukup ker dgn yg ada nih. ko ingat best ker duk mengadap dinding konkrit. bosan ko tau tak. aku lebih suka kalau kerajaan menghijaukan kan lagi bandar2 kt malaysia ni, boleh jugak sedut udara nyaman pagi2, pemanasan global berkurang, jangka hayat manusia pun akan bertambah kalau kita hidup dlm suasana hijau, skyscraper byk2 nak buat aper, ko nak suruh kerajaan tanggung hutang semata2 nak buat skyscraper utk ko, x payah lah derr

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 1
        • hola says:

          oitt Anonymous sakai.. ko sibuk membangga kan singapore la.. thailand la.. dubai la.. apahal ko menyemak kat Malaysia ni.. pegi la duduk sana.. sakai laut la ko ni.. Malaysia xperlukan penduduk mcm ko ni.. tak reti bersyukur.. menyemak je ko menempel kat sini.. ejaan respect pun salah.. respect jd tespect.. hahahah.. eja pun salah nak citer pasal bangunan tinggi konon.. wakakaka.. sedeh la wei…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 1
        • anon2 says:

          weh anon.
          xperlu kot nk jadi mcm dubai tu..
          luaran je nmpak maju..
          tp perangai rakyat mcm hampeh!!
          baik duk malaysia nie..

          Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
        • Manis says:

          Kejayaan sebuah negara bukan bersandarkan berapa banyak bangunan pencakar langit yang ada di dalam negara tetapi ekonominya. Cuba tengok China. Banyak sangat ke bangunan pencakar langit ? Tapi ekonomi mereka jauh lebih hebat berbanding negara lain. Please lah pemikiran jangan sempit sangat.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 1
        • Stailista atau OPSS ! says:

          pantang betul aku tengok orang kita kutuk negara kita sendiri , pergi balik duduk pakistan sane nuhhh , SAKAI

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 1
      • cella says:

        patutla neelofa berlagak n kekwat dgn artis2 lain.. sbb dia kaya.. dia heran ape kalau geng artis xnk kawan dgn dia..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 62 Thumb down 12
        • Anonymous says:

          pe sai le mamat tu kondem sangat malaysia yang aman…nak malaysia maju, awak2 tu majukan le diri…macam MLM, head maju….anak2 maju…malaysia akan lebeh maju….don’t ask what they give…ask what you give…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 4
        • kina says:

          Malaysia pun dah ada rancang nak buat skyscraper, tunggu je lah siap, ambik masa jugak nak siap, yelah nak siap bertahun2, skrg ni baru start nak buat, sabar itu separuh drpd iman

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 1
        • sobri ahmad says:

          tunggu je lah menara warisan merdeka siap tahun 2015..lebih tinggi dr KLCC, kerajaan dah luluskan KL dibina bangunan lain utk jadikannya lebih padat, sebelum ni tahun 2004 ke bawah tak diluluskan, sebab tu bangunan yg dibina di KL tu tak padat and tak rapat..skrg baru nak start. tak lama lagi ada lah tu muncul bangunan yg tinggi mcm kau nak, sabar boleh tak anon

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 1
    • Shilalas says:

      Bestnya kalau ada family muka macam neelofa. Ala ala arab gituww. Lawa gil kot keturunan Arab ni :))

      Hot debate. What do you think? Thumb up 20 Thumb down 29
      • gatal boooo says:

        yang akan siap sebelum tahun 2020

        - Warisan Merdeka
        - Landmark Tower
        - TRX’s Signature Tower
        - Tradewinds Tower
        - Four Seasons Place
        - KLCC’s Lot K

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 2
      • Manis says:

        Neelofa bukan Arab tapi keturunan mamak putih. Mamak yg dah lama duduk kt kelantan.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 4
        • Glamer Gilerrr says:

          Kepala hotak ko mamak putih… Kalo tak tahu, jgn pandai2 buat andaian sndiri..

          Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
        • Joe says:

          woi “Manis” (walaupun sebenarnya pahit dan muka buruk).. kepala butuh bapak ko dia ni keturunan mamak putih.. mesti jeles dgn Lofa ler tu ko ni.. ko keturunan keling hitam hangit kan?

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • Adira says:

          betina irihati mcm Manis ni mmg tak suka tengok org lebih

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • jxz light says:

      ohhhh neeelofffff…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • abg sham says:

        dia ni keturunan apa? mcam bukan pure malayu jer?
        mcam ada iras2 hindustan/arab sket muka2 family dia ni.. pegi melawat family ke kt dubai..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. cinta says:

    wahhhh~~ bestnye gi Dubai! nak ikottttt~~

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
  3. suka.hati says:

    untunglah semua pun pakai louboutin. fazuralah, neelofalah. aku bata jer.heh

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 65 Thumb down 1
  4. Nisa says:

    Yang budak lelakii tuu comelll betul!. huhu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 4
  5. cinta says:

    wahhh~~ bestnye gi Dubai!! nak ikottttt~~

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 3
  6. alia amira ahmad hamzah says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 39
    • aliot says:

      Biorler die….tapi lebih cantik ler daripada engko tu…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 5
    • Lompang says:

      ko dengki ker…siapa artis yg cantek artis hidung besar ek. At least cantik drp muka ko tu

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
    • kuntum says:

      So?? cik alia amira….ape point nya?nk cakap tu jer??? owhhhh okay

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • Neelofee says:

      lebih cantik dari kau yg muka mcm hanjing tu!!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 3
    • Tak suka manusia dengki says:

      mesti “alia amira ahmad hamzah” ni pendengki no 1 Neelofa.. kata org itu ini padahal muka dia confirm hodoh mcm babi

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
    • Haikal says:

      alia amira ahmad hamzah hati busuk.. dengki dgn Neelofa.. sedar2lah alia amira ahmad hamzah ooiii, muka kau tu buruk dan azab!!!

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
    • Benci manusia yg dengki says:

      jgn nak kata Lofa biasa2 sgt ya wahai “alia amira ahmad hamzah”.. Lofa lebih cantik sempurna dari ko. dan ko tu cermin diri dulu sblm mengata orang sbb ko dan keluarga ko langsung tak cantik

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  7. Ko ade says:

    First

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 7
  8. minahmurai says:

    amboi depa-depa.. muka pun dah macam org Dubai dah!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 3
  9. Ratu minah jambu merah/ biru says:

    hensem nyeeeeeeeeee jantan yg kt dalam gambar no 5 tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu abang lofa ke ? hensem betol lah eeeeeeee geram minah jambu tengok lah….adek beradek lofa semua jambu2 temasok mak lofa pon jambu habis ! lov u lofaaaaaaa..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 17
    • Ratu minah jambu merah/ biru says:

      gambar no1 tu sebelah lofa tu bapak lofa ke? hensem jugak bapak lofa eh…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 8
  10. Lina says:

    daripada cemburu, apa kita kita berdoa supaya satu hari nanti kita pun dapat p sana..kan lagi bagus :)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
  11. addy says:

    dat ass…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  12. kipas payah mati neelofa says:

    yes neelofa!!!!!!!!!!!!!!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 5
  13. kak timah says:

    cantik sempurna semua ahli keluarga lofa ni . . .yg dengki2 tu sudah2 lah

    Hot debate. What do you think? Thumb up 20 Thumb down 13
  14. Lagubestbest says:

    hanyut..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  15. peace says:

    Waahh..sonok nye korang nak request2 Msia wat bangunan Pencakar Langit..tau x btmbh byk nye bangunan pencakar langit,bertambah dkt la kite nak menghadapi kiamat..tanda2 akhir zaman tuh..:)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 21
      • Anonymous says:

        Kucing pak jib pon jadi mangsa kutukan… apela dosa dia.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 1
      • kakak tiri neelofa says:

        apa susah.ko pindah la sana.eh lupa..mgkin ko x mampu pn nk g sana. tu yg ko membebel kt sini.. tala otak punya olang

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
      • endo says:

        lagi bnykla duit kita diambil utk pencakar langit..awak nak ke byr cukai bertambah2 nnt? baik duit cukai kita guna utk pelajaran ke baiki ekonomi negara ke naik taraf hidup rakyat (bina rumah kos rendah tapi berkualiti). pencakar langit bnyk2 tak menjadikannya sebagai landmark negara kita.

        Bila rezeki ada beberapa dekad nanti,malaysia maju dan stabil,blhla bina bgnn tinggi lagi.utk generasi depan kita jgk la.

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
      • xyz says:

        budak bodoh piang mcm kamu ni..patut hantar kat negara2 miskin..yg berperang sana sini..cerdik sikit kot otak utk bersyukur..tak abih2 skyscraper..kenapa takjub sgt ntah!kamu nak pergi terjun dari tingkat paling tinggi ke?kalau gitu elok la..bagi pecah berderai kepala hotak kamu yg takde otak tu.

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  16. misseva says:

    Wahhh…ohsemmm..jelesnye dpt cuti dubai..lofa n familia sngt2 gojes! :D

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  17. suria says:

    salam kalu nak malaysia maju awak2 tu majukan le diri tu dulu…jangan tanye ape yg apa kerajaan bagi, tanya pulak apa yang awak2 bagi

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 0
  18. kairy says:

    pencakar langit nak buat pun kena ada byk money dan makan masa, Malaysia memang lah tak byk pencakar langit, ko tunggu lah 20 tahun akan datang..mesti siap lah pencakar langit tu..aku pun suka kalau Malaysia ada pencakar langit tapi kena lah tgk juga keadaan negara mcm mana

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  19. Rahsia says:

    jujur saya katakan macam mana nak ada pencakar langit..nak negara maju..tetapi melayu dengan melayu pun nak bergaduh pasal politik..sepatutnya kita sebagai melayu dan beragama islam bergabung…bukannya bergaduh..bila negara tak membangun…kutuk negara sendiri..cuba tanya diri sendiri..apa kita sumbangkan untuk negara..lepas tu baru minx macam2..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  20. kak mah says:

    mak x pernah minat nelopak nie…tp laki dlm pic no 5 nsemmmm!!!!
    merembes mak..like sgt

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 5
  21. huhuii says:

    Eh hensem gilaaa adik lopa.. siapa kenal? Kenalkan kat aku boleh hehehehee thnks ;p

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 3
  22. mak piah says:

    eleh nak bangunan tinggi2..runtuh kena gempa bumi abis jer, selamat buat bangunan yg rendah2 jer

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  23. Anonymous says:

    negara lain ada skyscraper cantik..kau pun nak jugak, apa tak cukup cantik ke twin tower yg ada skrg

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      tu lah cukup lah twin tower yg satu tu. tak payah byk2 sgt lah..org lain buat bangunan tinggi2..dia nak jugak. bersyukur jelah dgn apa yg ada skrg. ni tak sedap sgt pergi request suruh buat bangunan tinggi..baik duit tu sedekah utk org miskin

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  24. mm says:

    korunk tak tau ke neelofa skunk scandel ngan ex bf si pajura plak? har har har

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 5
  25. titi tutu mati kutu says:

    woi malaysia akan buat lah tu semua tak payah risau lahhhhh…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  26. Reita says:

    Tah pape je req M’sia wat skyscraper. Ingat murah ka bajetnya? drpd bazir duit wt menda alah tu, lg bagus lw duit tu digunakan untuk bantu rakyat. Ada juga faedahnya. nk sgt skyscraper, ko buat la skyscraper ko sendri.

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  27. budak berpikir says:

    aku lagi respek negara yang xamalkan rasuah n kebajikan masyarakat die sentiasa dijaga oleh pemimpin yg islamik dan adil daripada nk wat org respek ngn negara yg nmpk maju ngn bangunan tggi2 tp masih ada lagi rakyat terseksa dan idup miskin

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  28. Budi says:

    Dubai.. Ngara yg kaya dngan minyak. Malaysia… Ngara yg kaya dngan budaya… Hohoho Malaysia Truly Asian…

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  29. Neelofa punya jiran says:

    ko kemaruk dgn bgunan tinggi2 naper? kalo ko nak sgt, ko pg lah buat bgnan pcakar langit sdri kat blakang umah ko nu…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  30. Anonymous says:

    woi nara, entry nora danish pegi dubai dgn family ex husband ko tak buat ke..
    selalunya bila ada entry pasah sendat mesti lepas tu ko nak masukkan entry nora danish

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  31. lara says:

    tak payah nak cakar2 langit tu sumer, ada duit lebih baik buat jaga kebajikan rakyat. negara maju yg lain takder pun nak berlumba cakor-mencakor sumer ni, banyak benda lain yg lebih penting la.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  32. miqa says:

    biler tgok dia atas cruise tu mcm scene dalam keep it up with kardashians hahahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  33. ikan buntal proud to be malaysian says:

    klu ada bangunan2 tinggi pun bukn leh senang2 naik kat atas nun…uiisssshhhhh gayat sehhh gegar skit bangunan dh lari lintang pukang nk slamatkan diri… klcc, komtar, menara kl tu pun dh ok bukn xde langsung. kang lg bnyk bagunan tinggi naik lagi kesian laaa rakyat2 yg gji ciput2 nk byr cukai tu cukai ni…. Syukur sgt2 kat mesia ni aman skit dri negara2 yg lain, cuaca pun fair je. xmcm tmpt lain klu sejuk..sjuk sgt. klu pns…pns laa sgt pulak dah….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  34. Anonymous says:

    NEELOFA ni contoh terbaik BEAUTY with NO BRAIN! version paris hilton!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 16
    • hambik kau says:

      ngata org je kau nih kan? jealous ler tu kat Neelofa yg cantik.. ko pulak muka buruk mcm babi +binatang+hanjing with no brain !!!

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 4
    • Faizal says:

      Anon.. yang ko dengki sgt dgn Neelofa pesal? nampak sgt kau ni Ugly with no brain version hantu paling laknat

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
    • Syeila says:

      tak habis2 nak kutuk Neelofa, dia dah sampai merata2 tempat dah pun. yg mengata tu masih tak ke mana2. kesian sgt!

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  35. BABY says:

    MALAYSIAKU GEMILANG!! anon2 atau yang bernama nak kutuk malaysia biarlah, aku lahir kat malaysia, aku bangga! kalau pejuang2 kemerdekaan dulu2 tau sekarang malaysia dihina, mesti dia menyesal sbb berjuang untuk bebaskan kita keturunan dia. patutnya dia bagi je jepon tu sembelih cincang2 manusia yang tak kenang budi tak sedar untung. MALAYSIA DIHATIKU :)

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  36. Anonymous says:

    xyah bangunan tinggi2 tu..bersederhana kn lg baik..huhu aku bangga je duduk Malaysia ni, aman damai cantik ape Malaysia nie, cuma orang yang xtau bersyukur n rase diri dia hebat je yg cakap macam2.. i love malaysia tanah airku….

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  37. BABY says:

    aku ni tak la suka lofa ni, tapi setahu aku budak lofa ni pandai, straight A manjang kalau exam. sama ke macam Paris Hilton tu? iskk

    Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 3
  38. Sajer says:

    Yer stuju… memang dia cantik tp kdg2 ckp x fkir dlu guna otak… dia main belasah ajer… hentam semacam ajer ckap… pas dh cakap baru terpikir aper yg dia ckp tu slah… huhuhu… dah banyak kali dia kantaoi msa mengacara n bercakap… kita ni kalo nak org respect bila dh ade rupa mesti ade otak… peaceee… sekadar teguran ajer….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  39. hazel says:

    korang ni kan…nk bangunan tggi2 wat pe? antara tanda2 kecil kiamat adalah,apabila manusia mndiri kan bangunan mencakar langit…dh cukup ke amalan korg nk bwk g akhirat nnt???makin banyak bagunan mencakar langit makin dekat kite dgn kiamat…cube la belajar bersyukur dgn ape yg kite ade…ade org lain yg lebih ssh dr kite smpai klcc pon diorg x penah pegi tau….

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  40. ooo la la says:

    syukurlah duduk negara yang aman damai..nk komplen2 lagik

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  41. Leez says:

    Utamakan kebajikan rakyat la wehh dari sibuk2 nak pencakar langit

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  42. DIA says:

    chantek anok branok tok seh nee…. kat tampat saya ada tok seh yg tak bg anak2 dio kawen ngan org biasa coz takut ile daroh tok seh tuu. tp diorang anok branok mmg comel2 n ensem2 blako.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  43. Kayangan says:

    yup, semua comel2 family Neelofa ni…

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  44. aduhai manja says:

    kat malaysia mana ada barang murah.. klu murah sikit pun made in china..next year mungkin setaraf malaysia dgn london apabila pelaksanaan gaji pekerja indon min rm900 sebagaimana yg tlh dipersetujui kerajaan…org malaysia kaya. x apo…

    rakyat susah nak makan tak po… asalkan blh tgk banyak bangunan tinggi2….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
  45. ZzZ says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 13
    • Anonymous says:

      kalo gitu org kelantan semuanya jahatla..
      org luar dri kelantan jela yg baik-baikkkkk……….
      ishk3..geleng2 kepala je la yg mampu..

      Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
      • ZzZ says:

        bukan laa semua orang kelantan jahat . tp kebanyakkan laa . orang kelantan ni bile da masuk KL culture shock doh ! serius ! pastu jenis berdengki dengki ngn orang . aku da masak aa ngn perangai orang kelantan ni . ade sesetengah orang kelantan ade yg baikk . aku tak nafikann .

        Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 8
        • Greyy :) says:

          hak elahh , bia larh dye . neelopak tuu banyak duit . lantok laa dye nak besa kepala ke hape . yang penting kita ENJOY !

          Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
        • HIllary says:

          ZzZ ni suka sgt ngata org jahat, padahal ko lagi jahat dan terkutuk.

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      org kelantan jugek yg dipersalahkannya….sabor je la yeop…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
    • Hanif says:

      Woi ‘ZzZ’, ko ni mesti pembenci no-1 Neelofa kan? sedihla manusia cam kau ni. dok dengki dgn org yg cantik, bijak, kaya, berjaya dari kau..aku rasa mesti kau tak pernah pergi melancong kat Dubai atau Europe or even USA kan? terimalah hakikat yg kau tu tak mampu dan jgn dok dengki dgn org sgtlah. dahla miskin kau ni, hati busuk betul. benci dgn pompuan jahat mcm kau ni !

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • Johan says:

        sure ke “ZzZ” ni pompuan? entah2 bapok mulut celaka yg buruk.. hahahahahaahaaa.. setahu aku kalau tak pompuan buruk, mesti bapok buruk yg benci atau tak puas hati tengok pompuan lain yg lebih cantik dan berjaya dari dia !

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • kepohcie says:

      org kelantan jahat ek?mknya apek n wife,catriona ross, mustafa kamal, pekin, bea bianca,sabree yunus n group titan group(BMB)lh ek?…totally insane..tlg jgn buat judgement lh..knal dlu hati budi org kelantan, br bleh kata jahat@ baik..aku sndri yg belajar 3 thun d kelantan x prnh jmp org kelantan jahat..smua baik2..kes rmpas suami@kekasih org, kt mn2 negeri pn bleh berlaku lh..ayiaa..

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  46. DD88 says:

    Neelofa cantik..:)

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
  47. yela... says:

    Next year mgkin sume brg akn naik harge dgn lg dasyat sbb minimum gaji pekerja swasta dh naik. Aku pk, byk2 bangunan tggi nk watpe kalo rakyat idup dlm kesusahan.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • jangan marah haaaaaaa... says:

      orang kelantan mmg jaat..
      opis aku semua pempuan orang kelantan..semua pangai cam cibai..
      yang sorang internet bergerak,suke mreka2 cerita bg batu api kat orang,…
      yang sorang ni anak dara tua umo da 40lbh..tp bajet gedik cam umo 20.,da tu dia p kacau lak tu laki orang..aku paling tak suka dgn pompuan yang mgacau laki orang ni..semua pasal orang KELANTAN..for example c neelofa ni pun pengacau suami orang jugak..kelnatan mmg budusssssss…bangang…pompuan kelantan ni nme je pakai tudung tapi pangai lebih cam setan.kes2 buang bayi pun banyak orang kelantan yang buat…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 15
      • ZzZ says:

        yeahh ! aku sokonggg 100% ! memang betul orang kelantann memang cm tu . da start masuk KL culture shock babe ! sakai !

        Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 9
        • Arnab putih says:

          Kesian kat ko sbb kenai orang Kelantan yang jahat2…aku orang Kedah, alhamdulillah aku kenal dan kawan dengan orang Kelantan semua baik2…jumpa pun kat tempat baik, mestilah orang pun baik2..ko pernh gi Kelantan? Aku rasa tu la negeri yg paling bersih dan cantik sekali kat Malaysia ni…jgn lah nk bangga duk KL tp duduk rumah flat, mak ayah asyik bergaduh, sidai baju air drip kena kepala..dinding rumah hitam…rumah sempit dan kotor sampai ko pun x suka duduk rumah asyik melepak kat cc je sbb makbapak pun tak mampu nk pasang Internet kat rumah…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 5
        • Meluat dgn manusia berlagak says:

          kpd “ZzZ”… ko mesti pemalas kan? nickname kau pun suka dah menunjukkan yg engkau ni suka tido.. sakai2 org pun, at least mereka lebih berjaya dari kau yang dah mcm taik kering!!

          Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
        • Arif Henry says:

          cakap jgn sebarang ! aku rasa si “jangan marah haaaaaaa” dan “ZzZ” ni jenis manusia yg minat menghukum orang sesuka hati.. atau mungkin dia jenis yg tak pernah puas hati tengok org berjaya atau lebih, sbb kebykan org kelantan yg aku kenal semuanya berjaya, pandai, berkerjaya dan baik2 malah ada rupa yang cantik dan hensem.. suamiku orang kelantan.. aku bersyukur sbb selain sifat bertanggungjwb dan rupa yg hensem Allah beri pdnya, dia juga menjadi menantu kesayangan dlm keluarga kami.. kalau nak diceritakan, junior officemate aku tu org Selangor dan bini dia orang Bangsar tapi baru saja bercerai sbb isteri dia curang dan ditangkap oleh pihak JAWI semasa buat maksiat dgn kekasih gelapnya org Terengganu tu.. takdepun aku nak cop org selangor atau KL atau terengganu semuanya jahat.. yg jahat tu individu tu sendiri sbg contoh si “jangan marah haaaaaaa” ni lah.. suka fitnah atau tuduh org jahat sedangkan diri sendiri jauh lebih jahat dan berbahaya kepada masyarakat.. aku rasa mungkin juga si “jangan marah haaaaaaa” ni pernah meminati org kelantan tetapi tidak dilayan sbb gara2 sifat dan perangainya yg sgt jahat dan buruk!

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
        • benci orang yg dengki says:

          “jangan marah haaaaa…” dan ZzZ mungkin org yg sama kot… dua2 jenis manusia laknat!!!

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • SoNia WisFa says:

        cakap jgn sebarang ! aku rasa si “jangan marah haaaaaaa” ni jenis manusia yg minat menghukum orang sesuka hati.. atau mungkin dia jenis yg tak pernah puas hati tengok org berjaya atau lebih, sbb kebykan org kelantan yg aku kenal semuanya berjaya, pandai, berkerjaya dan baik2 malah ada rupa yang cantik dan hensem.. suamiku orang kelantan.. aku bersyukur sbb selain sifat bertanggungjwb dan rupa yg hensem Allah beri pdnya, dia juga menjadi menantu kesayangan dlm keluarga kami.. kalau nak diceritakan, junior officemate aku tu org Selangor dan bini dia orang Bangsar tapi baru saja bercerai sbb isteri dia curang dan ditangkap oleh pihak JAWI semasa buat maksiat dgn kekasih gelapnya org Terengganu tu.. takdepun aku nak cop org selangor atau KL atau terengganu semuanya jahat.. yg jahat tu individu tu sendiri sbg contoh si “jangan marah haaaaaaa” ni lah.. suka fitnah atau tuduh org jahat sedangkan diri sendiri jauh lebih jahat dan berbahaya kepada masyarakat.. aku rasa mungkin juga si “jangan marah haaaaaaa” ni pernah meminati org kelantan tetapi tidak dilayan sbb gara2 sifat dan perangai yg buruknya!

        Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 5
        • Anonymous says:

          asal sebut kelantan jer, sebut terengganu…woi org kelantan pun byk jugak buat maksiat, kuat menipu…kes tertinggi di malaysia dr negeri kelantan..so ko tak payah nak libatkan terengganu lah

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
        • Fazura says:

          woi Anon.. cuba ko tgk statistik terkini kes kat Bukit Aman, kes jenayah tertinggi kat Selangorlah bangang! yg kau dok burukkan kelantan tu takpe, bila org sebut terengganu tahu pulak kau nak marah. mesti kau ni org terengganu kan? takpun manusia yg dari lahir sampai skrg mmg jesnis yg irihati dgn kelebihan org2 kelantan kan? sial..

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
        • Superb says:

          statistik kes jenayah terkini utk 2012 adalah negeri Selangor lah Anon yg bangang+bodoh+fitnah+binatang!! pergi check sendiri kat Bukit Aman tu !!

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • Honey says:

          ya selangor yg tertinggi utk 2012 bikin malu je

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • Yoyo says:

          Anon.. yg kau emo kenapa? dah kekasih gelap org tu org Terengganu takkan dia nak cakap org negeri lain pulak. terasa pulak kau, kau asal Terengganu ke? ngata orang tak ingat, bila terkena kat hidung sendiri mulalah nak menggeletis situ sini mcm babi kepanasan

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • benci manusia perosak bangsa! says:

        kau dan mak bapak kau lagi jahat kan?? sbb tu kau jadi manusia mulut jahat camni.. dasar manusia perosak bangsa! suka laga2kan sesama bangsa! sgt kolotlah kau ni! zaman moden camni pun masih lagi nak bersifat kenegerian, walaupun diri kau tu habuk pun takde. gi mampuslah org mcm kau!

        Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 3
      • MiMi says:

        aku harap suatu hari nanti biar Allah qada’ kan apa yg “jangan marah haaaaaaa…” ni cakap/fitnah ni ke atas diri dia.. tak pasal2 org2 kelantan yg baik juga di’cop’nya jahat…

        Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
      • Zam says:

        guru2 aku dan ustaz/ustazah aku ramai orang kelantan woiii…!! mereka tu semua sgt mulia sbb didik aku dan anak bangsa lain supaya berilmu dan berjaya. jahat mulut ‘ZzZ’ dan ‘jangan marah haaaaaaa…’ ni

        Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
      • Arif Henry says:

        cakap jgn sebarang ! aku rasa si “jangan marah haaaaaaa” ni jenis manusia yg minat menghukum orang sesuka hati.. atau mungkin dia jenis yg tak pernah puas hati tengok org berjaya atau lebih, sbb kebykan org kelantan yg aku kenal semuanya berjaya, pandai, berkerjaya dan baik2 malah ada rupa yang cantik dan hensem.. suamiku orang kelantan.. aku bersyukur sbb selain sifat bertanggungjwb dan rupa yg hensem Allah beri pdnya, dia juga menjadi menantu kesayangan dlm keluarga kami.. kalau nak diceritakan, junior officemate aku tu org Selangor dan bini dia orang Bangsar tapi baru saja bercerai sbb isteri dia curang dan ditangkap oleh pihak JAWI semasa buat maksiat dgn kekasih gelapnya org Terengganu tu.. takdepun aku nak cop org selangor atau KL atau terengganu semuanya jahat.. yg jahat tu individu tu sendiri sbg contoh si “jangan marah haaaaaaa” ni lah.. suka fitnah atau tuduh org jahat sedangkan diri sendiri jauh lebih jahat dan berbahaya kepada masyarakat.. aku rasa mungkin juga si “jangan marah haaaaaaa” ni pernah meminati org kelantan tetapi tidak dilayan sbb gara2 sifat dan perangainya yg sgt jahat dan buruk!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • kepohcie says:

        org kelantan jahat ek?mknya apek n wife,catriona ross, mustafa kamal, pekin, bea bianca,sabree yunus n group titan group(BMB)lh ek?…totally insane..tlg jgn buat judgement lh..knal dlu hati budi org kelantan, br bleh kata jahat@ baik..aku sndri yg belajar 3 thun d kelantan x prnh jmp org kelantan jahat..smua baik2..kes rmpas suami@kekasih org, kt mn2 negeri pn bleh berlaku lh..ayiaa..

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  48. Anonymous says:

    Abaikan je lh bdak tu..mesti bdk mentah ni..xpnh kuar kwsan..bgunan 30tingkat blh cpi rm3++k..kang ramai plak jg pengemis..besyukur lh bdk…

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
    • jangan marah haaaaaaa... says:

      MMG BTOL APE YANG AKU CKP NIE..
      MAJORITI KAT OPIZ AKU NI SEMUA ORANG KELANTAN..AKU TAU LA MANA BAIK DAN MANA JAHAT…ORANG KELANTAN NI SUKA KACAU LAKI ORANG…!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 9
      • jangan marah haaaaaaa... says:

        jiran aku orang kelantan…tiap2 mlm bergado 2 laki bini…sampai leh dgr jiran2 yang lain…terjerit2 cam orang gila…tu namanya ape…??x ke jaat nmenye…
        jaat kan…????

        Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 8
      • Anonymous says:

        betul.betul..betul! orang kelantan mmg jahat2…yg pompuan suka kacau laki orang, yang lelaki gatal!

        Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 9
      • sukanya dia fitnah orang says:

        aku doakan semoga apa yg kau fitnahkan semua ni akan diqadha’kan ke atas diri kau wahai “jangan marah haaaaaaa…” Amin ya rabbal ‘alamin….

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
      • Zakaria says:

        Amin..

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • Udin says:

        Fasha Sandha, Waheeda wassini, Siti Nurhaliza tu pula tak rampas suami orang ke? mereka tu orang negeri mana???

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
      • Kak Limah says:

        setuju dgn Udin. tapi takdelah pulak si ‘jangan marah haaaaaaa… ‘ ni kata org2 negeri diaorg ni jahat pulak wpun dah terang2 KACAU LAKI ORANG!!!

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  49. Anonymous says:

    kadang2 buat aku terpikir..nape la minah ni dilahirkan di sini.. takde ke pak2 arab dubai sana yang sangkut dgn ko, soh pak arab tu angkut ko dan nyahla kau neelopak dr bumi malaysia nie!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 4
    • Eva Losfa says:

      kau tu yg sepatutnya mampus atau berambus dari Malaysia ni sbb manusia jahat mcm kaulah yg suka buat fitnah dan merosakkan masyarakat. dengki sgt dgn Neelofa kau ni, mesti buruk kau ni kan? hanjinglah kau

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
    • Kak Leha says:

      Anon..jgn nak ngata orang kelak diri anda sendiri yang merana

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • Helena says:

      i setuju dgn Eva Losfa dan Kak Leha, mesti Anon tu dengki dengan Neelofa kan?

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  50. BeginnerAtNara says:

    hans isaac x ikut ker?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  51. BABY says:

    “jangan marah haaa”, gado laki bini tak bermakna jahat, tak bergado tak bermakna baik. kau yang kata org, sampaikan buruk org ni yang jahat sebenanya. aib org kita kena simpan, biarlah org nak begado ke begusti ke. masing2 ada masalah masing2, dari kau bebel2 ngumpat diaorg, baik kau nasihat ke apa ke, ajak p picnic sesama ke, baru lah kongsi pahala, ini, kau bagi diaorg jek pahala, kau amek dosa, kau rugi besa beb. kenali manusia melalui hatinya, bukan penampilan atau dari mana asalnya. hunjung pangkal, kau dengan dia bersaudara, Sama aja asal dan pengakhirannya iaitu TANAH.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
    • jangan marah haaaaaaa... says:

      ko try ah dok dkt2 umah aku…ko dgr dye gado mlm2…
      jiran lain pon x sanggup nak dga…bkn aku aib kan dia,tp dia sndiri yang bkak aib nya..mmg dasar klntan jaat.bodo.

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 5
      • anon bin anin says:

        kalau ko cerdik baik ko pindah jelah asek ok kate org kelantan jahat bodo tade faedahnye. cari umah tade org kelantan dok gado memalam, hahha

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Alin says:

      tak habis2 dok ngata org kelantan si “jangan marah haaaaaaa…” ni, setahu aku orang kelantan baik2 je kat ofis aku tu. sah “jangan marah haaaaaaa…” yang bermasalah.

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  52. Anonymous says:

    kesian pulak dgn “jangan marah haaaaa…”byk masalah agaknya dia ni,tk tahu nk selesai masalah,kat ofis bermasalah,balik rumah masalah lg,tk tahu bawa diri kut…..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • Joyah cun says:

      “jangan marah haaaaa…” ni mmg kaki masalah, sbb tu semua org yg dia kenal bermasalah dgn dia. dasar jahat!

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  53. Arnab putih says:

    Tu ar ko duduk umah flat..org gaduh gurau2 manja pun boleh dengar…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Khalid says:

      setuju dgn Arnab putih. akupun rasa “jangan marah haaaaa…” ni dok rumah flat, pastu kejenya dok korek hal rumahtangga org je nak cari masalah..mungkin jiran sekeliling dah tahu sifat buruk “jangan marah haaaaa…” ni kot sbb tu semua org benci dia..pastu mulalah nak fitnah itu ini kat org pulak..sedih betul dgn manusia mcm “jangan marah haaaaa…” kah kah kahhhh……….

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  54. Anonymous says:

    Apahal hal dia org nak bangunan tinggi2. Menara UOAkat bangsar tu pun tak penuh org sewa. Bikin semak KL je. Pastu parking punya lah mahal sbb bangunan garde A. sape yg bayar parking? Kita kan? Satu hal relate dgn satu hal yg lain. Rakyat jd victim. kalau dah tak reti appreciate negara sendiri go ahead pi duduk negara mana kau suka jgn Malaysia dah. Syukur banyak2 ada negara. Bukan macam Israel, sanggup tindas dan bunuh org lain nak buat negara sendiri sbb dah ketagih sgt nak negara. Awak tu ada negara aman makmur hy keraan nak bangunan tinggi dok puji negara org. Astaghfirullah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. Farhan says:

    Cantik dan sempurna semuanya.
    Lofa ada kehidupan yang sempurna : fame, beauty, money and happy family.
    Harap jangan lupa diri dan lalai dengan nikmat diberi ya.
    Banyakkan bersyukur atas kurniaan pinjaman-Nya ini, bila-bila boleh ditarik kembali, semoga tidak lupa diri ya Lofa :)

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  56. Anonymous says:

    Nape org kelantan gak yang dipersalahkan?…..agak2nya semua yg buat jahat tu orang kelantan shj ke?gaduh laki bini pun boleh dikira jahat ke? Napelah msh ada insan yg begitu cetek pemikirannya pd zaman yg serba moden ini….nk bg pendapat pun jngan lah sampai menyakitkan hati orang….harap komen yg berkaitan dgn kenegerian ini dpt dikurangkan…komen lah yg membina bukan mengutuk shj secara umum….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  57. Percutian says:

    Hari ni tengok ” Haa…Kan Dan Kena” kat Ceria astro…memang sporting semua…Neelofa nasib baik dapat control cool….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. [...] (13 GAMBAR)Percutian Neelofa Dan Keluarga Di Dubai (152) [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. kembaradunia says:

    salam,

    kalau nak bercuti ke dubai, bolehlah bercuti dengan zulu travel.. pakej mereka murah dan terbaik

    boleh check dekat http://www.zulu.my

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. oppanenekkau says:

    suka tengok family adik ni..lawa2 semua..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. oppanenekkau says:

    org jahat atau baik, bukan ikut negeri..itu peribadi msg2..kalau dah jenis jahat mulut/perbuatan, dok kat kutub utara pun akan jadi jahat jugak! so, kelantanese jahat or baik is non-issue..saya org melaka, bercampur dgn mcm2 org dari state lain2..ada yg baik ada yg tak berapa nak baik..apa kaitan dengan state pulak..sila kembangkan minda anda..otherwise yg kitorang nampak ialah awak yg jahat sebab sebarkan cerita jiran bergaduh bagai kepada org lain..kalau awak baik, takkan awak tak nampak konsep dosa pahala bila awak sebarkan di sini

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  62. oppanenekkau says:

    zulutravel..bukan sulu eh..kang sampai kg org suluk lahad datu or selatan philipine, tak mau laa :P

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. xulu says:

    kt ner rumah dia? nak kenal… kelantan di pasir mas kan?
    family dia keje ape cam kaya jer ada bisness emas ker… org kelantan mesti tau.. cer citer sket..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0