Written by AbangNara | July 22nd, 2013

Hujung minggu lalu, Metrowealth Pictures telah mengadakan majlis berbuka puasa bersama selebriti-selebriti naungannya dan para media. Majlis yang berlangsung di Shogun Sunway Pyramid ini berjalan dengan meriah dan lancar sekali. Sedap-sedap belaka makanan yang dihidangkan.

diana amir

Walaupun nama besar seperti Nora Danish dan Shaheizy Sam tidak dapat menghadirkan diri, kehadiran selebriti-selebriti seperti Diana Amir ternyata memeriahkan lagi majlis. Dengar khabarnya Diana akan menamatkan zaman gadisnya dalam tahun ini juga. Tak sabar rasanya nak menanti hari bahagia Diana.

diana amir

Bobo juga turut hadir dengan berpakaian kemeja serba pink. Bobo memang sempoi dan rileks melayan media yang menemubualnya. Memang orangnya gila-gila. Apa-apa pun, selamat berpuasa kepada semua artis naungan MIG. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

telekung travel

P.S : Setiap kali tiba bulan Ramadhan, wife Abang Nara pasti akan beli telekung baru. Katanya barulah bersemangat sikit nak pergi solat terawih. Ramadhan kali ini, Abang Nara buatkan kejutan untuk dia dan belikan telekung travel daripada Busana Muslimah PelangiBonda.SEGERA DAPATKAN SEMENTARA STOK MASIH ADA!

P.S: Gambar Proton Preve hatchback yang lebih jelas didedahkan

diana amir
diana amir
diana amir
diana amir
diana amir
diana amir
diana amir
diana amir
diana amir
diana amir

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 responses to (12 GAMBAR)Majlis Berbuka Puasa Bersama Selebriti-Selebriti MIG

  1. ANON says:

    yg baju hijau tu kenapa pakai towel?

    0

    0
  2. ace says:

    gua ingatkn bobo
    nk pakai baju melayu

    0

    0
  3. Glamer Gilerrr says:

    Yang p’puan bpakaian manis2 belaka….. :-)

    0

    0
  4. pakcik Ahmad Saburi says:

    sejak kes si serap dol n kinah weng tu xde sapa da berebut 1st.. sume berebut nak maki 2 makhluk tu jer.. hahahaha

    0

    0
  5. guli says:

    yg lelaki bulat tu, nmpak sgt x iron baju..

    0

    0
    • adik nara says:

      saper pas baca komen guli ni mesti skroll naik atas balik nak tengok baju orang tue…aku pon gitu wahahaha

      0

      0
  6. Anonymous says:

    tah sape2 laaa pelakon mig nie…

    0

    0
  7. miss s says:

    rmi artis baru

    0

    0
  8. anti neelopa says:

    ape motif bobod*h menyempit kt stu???ooo dia artis…buat gaya bod*h pun laku ek…

    0

    0
  9. Haroro says:

    Whats?? Bobo?? Sentap nokks, artis katenye. Hahaha

    0

    0
  10. Anonymous says:

    menyibuk jer bobo tu….

    0

    0
  11. lollyta says:

    abang nara, boleh tak letak nama orang utk stiap pic? ramai orang tak kenallahhhhhhh~~~

    0

    0
  12. Anonymous says:

    jadi,tahun nie wife abg nara dah ade berape telekung..
    telekung yg lame2 buat ape??
    tiap tahun tukar telekung.. whuuuuu~~~

    0

    0
  13. minah jambu tukar kaler merah biru says:

    semua pakaian dorang tk cantek di pakai huh ! kalau Erra lofa fasha yg pakai dh tentu nya jambu cute je ..

    0

    0
  14. minah kampung says:

    Bulan Ramadhan, Bulan yang mulia.. Marilah sama-sama kita banyakkan amal ibadah dari membuang masa mengata,mengutuk orang lain hanya akan mengurangkan lagi pahala puasa korang semua. . mendoakan mereka ke arah kebaikan itu dah sudah memandai..

    0

    0
  15. kiki says:

    Nak tanya, yang pakai selendang macam towel tu bukan ke lynda roslan model radiusite? kalau betul ni dia, kenapa pakai macam ni?

    0

    0
  16. kalau bab makan laju je

    0

    0
  17. anti bobo says:

    camana la si bobo bodoh leh diangkat jadi artis..fail

    0

    0