Written by AbangNara | May 6th, 2012

Lama rasanya Abang Nara tak menjejakkan kaki ke KB Mall. Iyerlah, kalau time raya nak ke KB, memang tak akan sampai dek lautan kereta yang terlampau banyak. Namun semalam pengunjung KB Mall pastinya teruja dengan kehadiran Siti Nurhaliza, David Teo, Khairul Fahmi dan Leuniey yang turun untuk uji bakat SimplySiti Star Search.

simplysiti star search

Abang Nara menerima kiriman gambar-gambar yang daripada seorang pembaca BeautifulNara yang mahukan namanya dirahsiakan. Menurut si pengirim, daripada pengamatannya, Dato’ Siti agak kecewa dengan mutu gadis-gadis Kelantan yang menghadiri ujibakat tersebut. Kata si penghantar email, gadis-gadis yang hadir memakai pakaian yang terlalu menjolok mata, rambut berkarat dan kelihatan gedik terlampau semasa ujibakat. Kemungkinan besar mereka teruja dapat berjumpa dengan Siti Nurhaliza.

Lagi 11 keping gambar Siti Nurhaliza semasa di KB Mall dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Hanya di China.

simplysiti star search

simplysiti star search

simplysiti star search

simplysiti star search

simplysiti star search

simplysiti star search

simplysiti star search

simplysiti star search

simplysiti star search

simplysiti star search

simplysiti star search

300 responses to (12 GAMBAR)Siti Nurhaliza Di KB Mall Untuk SimplySiti Star Search

  1. hi says:

    welcome to serambi Mekah.

    0

    0
    • kenshin says:

      heran aku dgn siti ni, hati keras mcm mnde dop tahu lh
      alang2 dh tutup jambul tu, bia le tutp semua skali dgn leher2 tu
      mnde yg degil sgt nih ???

      0

      0
      • Anonymous says:

        Mu ni ore klate ko kecek klate kok sini? (HAHAHA, nak jugak tunjuk bakat —Im not Kelantanese btw)

        Dari kutuk Siti, baik tegur si Leuiney tu. Sah-sah dari Kelate tapi tak tutup langsung pon? Kaler rambut OMG? ;)

        0

        0
      • aisyah says:

        to anon…
        kenshin ni ckp ganung.. bukang klate ye.. mende2 ni org ganu k.. jgn asyik ingat sume yg jahat tu klate. time la hakikat bhawa setiap negeri ad baek n buruknye.. tp tq jugak la pd org2 luar sekelian… yg kutuk2 klate tu tndanya korg syg kan org2 klate ni kan smpai lper org negeri sendiri bnyk lagi yg nk diperbaiki.. kui3

        0

        0
      • Anonymous says:

        sama la kerasa ngan hati ko yg hitam legam duk mengumpat hal org, mngutuk org je tu.. mende yg degil sgt ni?? btw aku setuju ngan anon kat atas, apsal x tegur leuniey yg confirm2 org kelantan masuk kelantan pun x reti nak hormat.. bwk2 la pakai selendang ke at least!

        0

        0
      • kenshin says:

        sape plok leuniey?
        aku tegur lh hok mane paling jelas kat situ
        apesal yg korang trase sgt?
        kipas susah mati tok ti ke?
        pegi lh mampus sume nyee
        org tegur bnda betul tapi mrh2,
        sok2 ko mati, kapan diri sndiri,
        jgn nk terhegh2 suh org tlg gali liang lahad utk lu org
        dasar degil x bleh d ubah
        agung2 kan sgt artis ni
        esok2 kat akhirat, diaorg ni lah yg akn bg syafaat kat lu
        puihhhh

        0

        0
      • naruto says:

        Leuniey ke..aku ingat ayu raudhah

        0

        0
      • Kipas Susah Mati Neelofa says:

        Si gemuk baju hitam, bersanggul & berjambang tu sapa pulak..?? Waakakakaka…

        0

        0
      • Anonymous says:

        ek eleh kenshin, gaya nnt diorg mati ko yg gi tanam, ko pikir ko hebat sgt then nnt ko mati ko tanam la diri sendiri, org yg suka mengumpat org mcm ko ni pun silap2 ko masuk neraka dpd depa, sempat ke ko nak mintak maaf kat diorg? tu la dulu org suh sekolah belajar agama xnak, sibuk main fb, xabis2 dgn kubur gali sendiri blablabla.. tu je ko tau.. org tegur ko bende betul pun ade ko dgr, harammmm… dah, ko tu dulu gi mampus. tq.

        0

        0
      • trust says:

        ala kenshin, ape2 pun, kalo diorang mati, kompem2 bukan ko yg tanam k. xyah ko nak bajet sgt. ko make surekan dulu awek ko, mak ko, kakak ko, adik pompuan ko ngan makcik2 ko complete tutup aurat baru la nak menyalak kat org lain k?
        aku dah boring dah jumpe org mcm ko ni. modal dia x de yg lain, asek modal tanam org je.

        0

        0
      • Anonymous says:

        kenshin ni stok2 fb user yg suka post gambar bukan2, then letak caption ‘jika syg Allah sila share’ .. puak2 ajaran sesat melalui fb, sekolah pendidikan islam pun dpt F, ada hati nak tunjuk pandai, blk2 modal tanam org, gali kubur, tanam org.. pastu nasihat duk maki2, sebijik rempit x sekolah baru masuk tabligh!

        0

        0
      • Anonymous says:

        aku stuju ckp kenshin tu.bab leuniey xpayah sentuh lah.memg dia x pnah berjanji nk pakai tudung pon kan..tok ti ni masalahnya dah war2 kan nk bertudung dulu..ke aku yg salah? kalau salah pd pandangan tukang karut kat sini mahaplah bebnyak

        0

        0
      • Anonymous says:

        ohhh klu dh war2kan baru wajib pakai tudung ye, ohh begitu..mazhab mana yg ckp tu?

        0

        0
      • Anonymous says:

        dok sampai mase ag ar tu..xkan nk tutup ngejut

        0

        0
      • Only CT (In The World) says:

        Hotnya Si KFM…delicious

        0

        0
    • suke aiskrim says:

      hurm…. ala…. setiap org nk berubah ada cara dye.. kire ok r 2… dye dh tutup rmbut.. ala…. bwak2ler brsyukur derh…

      0

      0
      • pijot says:

        wei…udah2lh nk gadoh2…dh mmg hakikatnya orang kelantan mmg mulut busuk n puaka…dah lh cakap terabur n bau budu bangkai…hangit siot….tgk jelh…terang lg disuluh…org kelantan tk sedar diri…dtg negeri org buat bangkai….buat sxxl….dhlh bnyk yg murtad…yg jd artis plk tk ade sekor pn pkai tudung….siap pkai sendat2…rambut celup air karat lg..ketiak dhlh hangit….perh….hancing siot….kesian kn…nma kelantan negeri serambi mekah tp jd serambi sesat…org kelntan mmg bnyk sesat…insaflh…

        0

        0
    • Anonymous says:

      Kelantan ade KB Mall je ke? kesian kesian.. nak buat mcm mana.. kerajaan pusat diskriminasi kan kelantan nih..

      0

      0
      • Anonymous says:

        hey…bongok … kalau tak pernah jejak kelantan jangan komen… datang la tengok sendiri..bilang sendiri berapa superstore yg ada….. rumah2 banglo kat sana semua milik orang melayu bukan macam kat tempat engko.. rumah besar tapi milik sapa??? kafir jugak…

        0

        0
      • Anonymous says:

        Betul tu.tv selalu tunjuk gambar rumah yg dah mcm nak roboh,yg berlubang dan buruk je.sampai aku pun fikir kelantan ni agak teruk.
        Tp bila aku pi kelantan,berlambaknya rumah banglo cantik2.bkn rumah je cantik,garaj kete pun cantik.sini rumah teres kecik2.kat sana rumah teres mcm semi D.makcik2 yg jual kat pasar tu plak…kalah mami jarum.gelang sekerat lengan.

        0

        0
      • Vogue says:

        Bodoh la anon nih… nampak sgt tak pernah jejak kaki kat klate… aku nasihat kt ko, pegi kenal tmpat tu dulu sblm nak condem negeri org… bukan setakat KB mall jer yg ada, byk lg shopping complex yg ada kat KL & ada kat sana… jauh nak dibandingkan dgn ganu kiteee… org2 ganu pun gi shopping kat klate..

        0

        0
      • anonymous says:

        terimalah hakikat kelantan mmg mundur… tu pasal rakyat kelantan carik keje kat negri2 lain… kat klantan takde keje ke?

        0

        0
      • Anonymous says:

        selangor besar, if ko dtg shah alam, tgk rumah besar2 tu melayu gak punya, so jgn nak riak sgt.. if kelantan ramai sgt org kaya, tlg la suruh diorg perbaiki ekonomi org2 miskin kat sana, especially org2 lelaki yg malas bekerja, kesian kat org2 perempuan kelantan yg penat kerja tp lakinya duk terkangkang kat umah. pastu ade hati kawen bnyk..

        0

        0
      • menantu klate says:

        aku doakan org2 yg dok kutuk klantan ni bertemu jodoh dgn org klantan.tak kenal maka x cinta.sama mcm aku.dulu masa skolah aku pun x suka org klantan.aku pun rasa lelaki klantan malas keje.sebab tv tunjuk pompuan je kongker bab berniaga ni.akhirnya aku kawin ngan org klantan.kawan aku cakap padan muka kawin ngan org klantan.tp pada aku,alhamdulillah dpt suami org klantan.sebab laki aku x seperti yg aku fikirkan.lagi satu…dari pemerhatian aku,mertua klantan ni baik2 blaka.mak aku pun x sporting mcm mertua aku.

        0

        0
      • Anonymous says:

        X payah la ko nak suruh dtg shah alam tgk rumah besar.kat klate kalau banglo besar kompom org klate punya banglo.kat kl ni yg ko cakap rumah melayu besar2, ko tau tak dorang asal mana?…. Ntah2 tu rumah melayu yg asal klate.kawan aku byk org kl tp kg kelantan.

        0

        0
      • Anonymous says:

        nak jgk ckp rumah2 besar2 kat kl ni org kelantan punya, bapak perasan ko wei, ni mesti stok duduk kelantan xpenah kuar kelantan lagi kan?? dgr ckp kwn2, muahaha… ckp pakai lubang bontot! poyo je org kaya kat kl ramai org kelantan, dah tu apsal dia kaya duk kl, apsal x duduk kelantan? cari gak duit kat kl/selangor sbb ape, kat kelantan xde peluang pekerjaan, org kaya diorg kaya sensorg, tp xnak tlg org lain.. klu x, xde la peluang pekerjaan x meluas! org lelaki kelantan yg x kuar dr bumi kelantan mmg pemalas, tau nak kawen bnyk je! sbb tu duduk mengangkang kat umah, bini yg sibuk bekerja..

        0

        0
      • Kipas Susah Mati Neelofa says:

        Majoriti orang Melayu yang rumah besar-besar kat Shah Alam tu orang utara & Perak lah.. Kelantan ada tapi tak ramai… Bukan Shah Alam jer ada Melayu kaya-kaya, kat Taman Tun Dr Ismail tu pon ramai, Bukit Antarabangsa, Melawati, Uptown Damansara…

        0

        0
      • Anonymous says:

        ko lg kesian.kalau aku x penah dtg kl,xkan aku bleh ckp mcm ni ngan ko.apa salahnya aku nak keje kat kl ke shah alam ke,malaysia ni bkn ko punya pun.dan kalau org klate mampu beli rumah kat kl ni,apa salahnya kami beli.ko tu je melalak meroyan.mak sedara,pak sedara aku berlambak dah menetap kat kl ni.xkan nak sewa je rumah.kalau ada kemampuan baik beli.

        0

        0
      • Kipas Susah Mati Neelofa says:

        Lupa lagi satu Bandar Baru Bangi pun ramai orang Melayu kaya-kaya.. Tapi majoriti orang utara lah. Orang Kelantan ni aku tengok ramai kat Gombak, Greenwood, Batu Caves, Selayang, Sentul & Jalan Ipoh.

        0

        0
      • Anonymous says:

        kalau org penang,perak,kedah,boleh beli rumah kat kl…apa salah org kelantan beli? Bkn kami curi pun.aku pun dah beli rumah kat selangor ni.bkn kl la…kat emerald rawang.ntah apsal la si anon tu meroyan sgt marahkan org kelantan.ade sejarah hitam ke? Kui3…..

        0

        0
      • Anonymous says:

        ko ni bodoh, org ckp psl negeri kelantan yg ko agung2kan! klu ko kelantan dh hebat sgt, buat ape nyemak kat negeri org lain???? stakat dtg kl je dh nak berlagak? org hidup mati kat kl pun poyo mcm ko la wei!! ko nak beli umah kat negara zimbabwe pun ko punya hal, ni ko nak kutuk org kl/selangor sengkek, rumah besar2 kat kl /selangor ni org kelantan yg punya semua, baik ko blk kelantan, duduk je terperap kat negeri serambi mekah ko tu!

        0

        0
      • elle says:

        haiyaaa…pasal rumah sapa besar, negeri mana bnyak mall pun mau gaduh ka… tak kisah la mana2… tapi bagi aku, pengukur kejayaan bukan hanya pada kekayaan harta dunia semata2 la… aku pun ramai pacik macik kaya-raya..jutawan lagi ada…tapi…hati manyak kedekut la…lagi kaya lagi tamak jadinya… jadi apa lah guna mau ukur kaya dunia tu semuaaaa? lagi satu…ramai jugak orang kaya…kaya dgn cara yg tak betul…so…xda apa nak di bangga sgt laaaa…asal kita cari rezeki halal..dah cukup…rezeki Tuahn bagi bukan pada duit saja…

        0

        0
    • KhaiSarra says:

      Pkai tudung dah comei…skit je lagi nk complete…klau Siti pkai Inner kt dlm tu mesti lagi cantik ….agak2 klau Siti da berjaya pkai tudung ngan btul, xmustahil peminat2 tegar Siti akn turut sama ikut jejak…

      0

      0
    • kelantan puii says:

      alaaaahh..x guna pon bertekak dengan puok2 budu ni wei..kite senyap aje laa…balik2 dia punya modal “banyak rumah banglo”..padahal seciput dua je laaa kat kota baru tu….kalau laa tempat kamu tu elok, kenapa laa puok mu tu bersepah terburai2 kat KLShah Alam ni haaaa…terima je la hakikat…pasal gelang tu, macam makcik ko kat pasar tu je la yg ada..kesian! patut x maju…! tuiih!! busuk!

      0

      0
      • Anonymous says:

        rumah banglo ade dua 3 bijik, rumah papan daif punya la bnyk kat kelantan tu lgsg x nampak! puih!! merempat kat negeri org nak kutuk2 org lain, x sedar diri!!!

        0

        0
      • aisyah says:

        salamm.. to anon.. kalau tgk balek dr atas nih, sape yg stat provoke sape dlu ekk?? kami x kutuk org slangor or org KL senget.. kami akui negeri korunk maju that’s y kiteorunk rmai keje sana. tp yg stat kutuk klate dlu adalah manusia yg ntah berasal ngeri mane yg ckp kat klate ni ade KB mall je?? pas tu ader plak yg ckp trima la hakikat negeri klate ni mundur.. so sape yg kutuk sape dlu??? sye x penah pegi slangor, tp kawan sye yg slangor yg 1 tmpt keje ckp kat ganu n klate plg ramai melayu yg umah besar2 n ader keta bsr2. kalau negeri dia sendiri hrp cine je la. kalau mlayu kalau kaye pon berasal dr negeri laen la.. terbukti la sebab kipas susah mati neelofa pon ckp org utara ramai kan… tp x der pn sye nk pk org org slangor ni sengkek…. ermm x phm la . negeri laen yg kutuk klate dlu last2 negeri klate jgak jd mangsenyer.. alahai susah nye jd org klate ni… ramai sgt yg syg kan.

        0

        0
      • Anonymous says:

        kwn ko org selangor tu terpakse ckp camtu, klu x nnt puak2 ko pulaukan diorg, korg kan racist, nak kawn ngan puak2 korg je.. blah laaaaa kelate budu busuk!

        0

        0
      • spy limah says:

        Alah… ore kelate ni suka belagak beb… depan nampak manis tapi belakang hati busuk macam budu berulat!

        nak masuk keje gomen ngejah (adjust), nak mintak projek ngejah… nak masuk u ngejah… nak beli keter ngejah… nak carik bini ngejah…. nak simpan betina ngejah… pendek kata hidup diaorang ni penuh dgn ngejah…

        Nak masuk syurga pun boleh ngejah dgn Tok Guru Pas

        betina kelantan pun sama je naik dgn jantan kelantan, yg ada laki, yang ada bini suka2 ati je simpan jantan@betina

        Yang pasti aku benci orang kelantan sekian terima kasih

        0

        0
      • x sokong mana says:

        sebenarnya, kalo dikaji balik kenapa org klantan slalu kena kutuk, jujur saya ckp org klntan kena ubah sikap.pglman saya la, org klntan ni suka bergaul ngan klik diorang je.kalo dpt join satu ngeri, dh x pandg keliling dah.sptutnya org klntan jgn segan nak bergaul ngan org2 dr negeri lain.cara cam ni wat org anggap yg org klntn ni x suka cmpur org n kuat ngan sentimen negeri.x bole cam tu, saya sbg student univsiti, slalu tgok gelgat cam ni kat U,stdnt klantan memang x campur ngan org dr negeri lain.patutnya kena ubah sbb korang perlu elakkan nmpak cam sifat kenegeriaan, buang sifat kasar, berbudi bahasa.insyallah persepsi org terhadap rkyat klantan mesti berubah.

        0

        0
    • Pondan Sepi says:

      REALITINUE KORANG INGAT GADIS KELANTAN NI BAIK2 & SUCI KE? YANG TINGGAL KAT PEDALAMAN JE YG MASIH SUCI! YANG DUK BERLAGAK URBAN TU HAMPEH! KO TGOK JELAH C LOONEY TOONS & NEELOFA TU! TP AKU X KATA KELANTAN JE. NEGERI2 LAIN PUN SAMA JE! LG SATU AKU NK TEGUR! C PAMIE NI X RETI JAGA IMEJ KE? ARITU DLM INTERVIEW KAT TV CKP SEORANG YG STYLO TP PESAL MAKIN LAMA KAU TGOK MCM X MANDI PAGI JE! KAN DH BYK DUIT AMBIKLAH PERUNDING IMEJ! RAMBUT TU LETAK GEL SIKIT! NI NAMPAK KERING JE. LG SATU C LOONEY TOONS TU JADAH KAT TEMPAT SENDIRI DUK TAYANG RAMBUT KARAT DIA TU? KONON NAK TUNJUK BESAR LA KAT TEMPAT SENDIRI! LG SATU BENCINYA AKU TGOK MUKA DAVID TEO TU!

      0

      0
      • Anonymous says:

        ape yg korang dok bising2.. ade umah banglo ler.. itu bukan tiket ko masuk syurga wei… korang sedar diri sekit dan ruang.. jgn kutuk org.. dosa.. Korang x takut ke azab api neraka… xkisah ler sape korang, kita sama saja.. cuma amalan bekalan amal, ibadah kita di Sana.. Lubang 7kaki dalam nanti kubur korang.. baju putih.

        0

        0
      • ahmad albab.. keding2.. cak says:

        ape yg korang dok bising2.. ade umah banglo ler.. itu bukan tiket ko masuk syurga wei… korang sedar diri sekit dan ruang.. jgn kutuk org.. dosa.. Korang x takut ke azab api neraka… xkisah ler sape korang, kita sama saja.. cuma amalan bekalan amal, ibadah kita di Sana.. Lubang 7kaki dalam nanti kubur korang.. baju putih gak… xde labuci..

        0

        0
    • nini says:

      si leuniey nie jelas2 cover ayu n cantik….x cantik mane pon..dahla x reti nak hormat pakai tudung masok kelantan…even papan iklan pon semua pompuan pakai tudung..alang2 kat mall tue, ape salahnye capai satu selendang utk pakai..aduiiii…

      0

      0
  2. student says:

    aku first ke?yaAllah…terharunya aku…give me a clap plis…muahahahahaha

    0

    0
  3. adik siti says:

    comey nyer kakak sy… hikhik

    0

    0
  4. sha says:

    cubalah pakai tudung betol2..

    0

    0
    • Anonymous says:

      cuba la berhenti mngutuk org!!!

      0

      0
    • the grudge says:

      bkn mengutuk, tp yg bener gtu. pkai tudung biaq ler betol2, tang leher tu tutup ler kalo yer pn.

      0

      0
      • Anonymous says:

        bila die pakai tudung? ko pakai tudung elok sgt?

        0

        0
      • sukahatiakula says:

        puihhh ! yeayyy thambi ! kauu nk mengata kelantan, kauu tgk dulu ! adik kau tergedik2 sm mcm kauu ! kau sendiri pun rampas laki org ! haktuiii ! pakai tudung pun cm sial ! bagus laa tuu, bahlol semuanya !

        0

        0
  5. Makcik_Kantin says:

    aik tok ti, kat kb pndai pulak tutup litup rambut…

    0

    0
    • Anonymous says:

      oit makcik… tutup litup per camtu.. dah rabun makcik ni… dah2 pi masak nun.. kesian budak2 nak mkn

      0

      0
    • hijau says:

      sekurang2nya siti berusaha, walau pun xtetap lagi tp siti tahu menghormati tempat org.yg audition simplyct pulak yg lebih2,menurut kata pengirimlah..kalau tgok gmbar siti kat atas, siti cuma tertinggal pinkan tudung die je.kta sama2 doakan moga2 siti akn bertudung litup suatu hari nnt..

      0

      0
      • kenshin says:

        aku nk tnye mung se mnde lah puang weh
        mnghormati org tu lg penting dri mnurut printah Tuhan? ke guane?

        0

        0
      • hijau bodoh says:

        nak lagi bela si siti tu berbanding menegakkan hukum agama. tolonglah manusia macam ni.huwargggghh

        0

        0
      • Anonymous says:

        mengutuk org tu lebih penting dr menurut perintah tuhan ke guane??

        0

        0
      • kenshin says:

        wei anon
        ade aku kutuk ke?
        kalu lah mnegur mcm tu d kira kutuk
        ko mmg la biol
        haaa tu aku sebut biol tu bru d kira kutuk
        blah wehhh

        0

        0
      • kakak ct says:

        nak buat mcm mane….dah laki dia x suruh bertudung btl2…..huhuhu

        0

        0
      • Anonymous says:

        so ko x kutuk aku aku mmg kutuk ko.. ade hati nak nasihat org tp kata2 ko seniri mcm lahanat celaka dajjal mata satu, biol la, bangang la, mampus laa!! nnt kat neraka kem salam ngan setan2 semua ye.. may u rot in hell kenshin kencing terabur!

        0

        0
    • lopor says:

      eh korang nih..kurang2 siti tu dtg tmpat org tau jugak tutup kepala..yg anak jati sana slumber menggerbang rambut sorang pon xnk tegur.. nmpk sgt menegur tu sbb ada rs dengki dan x suka kan? bila yg suka..xpakai tudung duk sebelah pon korang ckp comey lote..

      0

      0
    • aasha says:

      tutup slh xtutup slh…

      0

      0
  6. juliakysira says:

    OMG. ada apex lah. badan sasa muka handsome, memang comfirm nak join simplysiti

    0

    0
  7. Cik Ain says:

    Muka Leuniey 2 dh nk sama mcm siti plak. tp Leuniey ni cantik juga ye.

    0

    0
    • qis says:

      leuniey mmg comel.. i was there yesterday.. siti n leuniey same2 cantik.. leuniey ni lbh cantik bila tgk live.. =)

      0

      0
      • wosemah ohsem says:

        cantik sb dia da cocok2..

        0

        0
      • Anonymous says:

        cantik je cocok2, cantik je cocok2.. semoga ko sempat jmp dia untuk maaf sbb menfitnah.. klu x pepandai la cari dia dlm kubur nnt..

        0

        0
  8. orang utara says:

    cun melecun tok ti kita 2…..sweet

    0

    0
    • oren says:

      mai nak habaq fakta kat hampa suma..aku tau ni bukan dok dengaq org kata, tp dengaq, tengok dgn tlinga mata kpala aku sndiri..

      – leuniey (sebut luni) kat luaq cantik gila habaq hang..kulit flawless..
      – luni dah slamat jadi marka khairul fahmi..depa dua tgh dok mabuk chenta la ni..

      sekian..trima kasih

      0

      0
  9. xde nme says:

    yg baek2 sume duk umah.. barang reject je pg nie.. huhu

    0

    0
  10. matyie says:

    leuniey cantek

    0

    0
  11. Adik Angkat SITI Nurhaliza says:

    Pempuan kelantan banyak yang gedik…

    0

    0
    • dosa masing-masing.. tapi kalau da terlebih kene tegur!! says:

      bkn semua pempuan klantan gedik.. yg prasan cun je yg gedik.. huhu

      0

      0
    • apa aku kesah says:

      kalo nak gedik xkira negeri mana sama aje…sblm tulis pape sila tgk kiri kanan dulu…xpasal2 kutuk org kelntan..wat the fish cake la lu bro

      0

      0
    • noor says:

      ko x gedik ke?? dh rasa bagus sgt ke??

      0

      0
  12. Jessica89 says:

    You Are beautiful Siti Nurhaliza We Support u always ^_~ Congratulation! for ur SimplySiti Product~ I’m from USA~

    0

    0
  13. zul89 says:

    Saya Setuju kalau Siti Nurhaliza gaya seperti ini siapa setuju LIKE! ^_^

    0

    0
  14. Dayang Bulat says:

    semoge dpt trus mnutup leher yg terdedah ittew~ aminnnn…

    ok la ni, tak nampak jambul sebeban..

    yg lain jgn tiru ok~ :D

    0

    0
  15. kakak says:

    takutnya….siti yg slim-melim dulu boleh jd besar mcm ni..
    sama-sama la kita jaga bdn. mcm nak naik jugak ni.

    0

    0
    • Anonymous says:

      aku jumpa in person. x nmpak gemok pon. maybe lam tv n gambo, dia nmpak lg besar. itulah masalah artis masuk tv sbnrnye

      0

      0
      • Awekbulu says:

        Mu ni mesti gemuk tahap tong sampah kan..Sebab tu mu kata siti hipo kurus..hello sedar lah siti hipo ni gemuk lahhh

        0

        0
      • pujit says:

        fuhh..awek bulu..halusnya budi bahasa awak macam lidi penyapu!

        0

        0
      • Lovelyvic says:

        Awek bulu, walaupun aku tak minat siti tapi aku berbulu je dengar komen ko ni. Satu hari nanti ko gemuk ngalahkan Shanie, baru ko tau mcm mana rasa kena hina mcm tu. Aminnnn… (makbulkanlah doaku ini)

        0

        0
      • joyah kepoh says:

        minum la pati jamu mak dara..hahahahah…(nk gelak kak joy baca komen korang)

        0

        0
      • Anonymous says:

        awek bulu ni arbok tua,dh x laku, xdpt ngorat laki kaya, tu yg meroyan!

        0

        0
  16. miripCt says:

    love u siti!!!! mcm nk peluk2 siti!!!!

    0

    0
  17. mioww... says:

    style aperlah pakai tudung macam tu? APTB!! haish..

    0

    0
  18. poker face says:

    apasal la kakak tudung pink bunga2 kat blkg siti dan luni tu bongkok2 kat celah2 diorg tu? nak glemer pun agak2 la..

    0

    0
  19. Lovefazura says:

    Boleh plak pakai tudung tutup penuh camni… Igtkan x bleh….

    0

    0
  20. mioww... says:

    style aperlah pakai tudung…APTB!! haish…

    0

    0
  21. Zaidi Shaari says:

    Abang nara;apa kata apa pendapat pandangan abang nara kalau saya bagi idea yang baru cuba suruh DATO CT@MAK ITI BUAT SIMPLY@DATOK K PULAK RASANYA MAU JADI GLAM XTRAI BELUM TAHU DAH TRAI BARU TAHU APA MACAM KATA PASARAN…IDEA INI DATANGNYA DARI IDEA SAYA SENDIRI TRAILAH ABANG NARA CUBA SLOWTOK KAT DATOK CI@MAK ITI RASANYA KALAU PRODUCT 2 CUN COMPIRM MELETUP HABIS….

    0

    0
    • pujit says:

      minta maaf ya..jenuh jugak aku nak faham ayat ko ni..ke aku yang bebal?

      0

      0
      • Anonymous says:

        apa ide yang cuba di utarakan oleh Zaidi ni yek? dia salah masuk channel ker?
        Zaidi, ko datang dari negara mana yek? bahasa apa yang ko gunapakai 2? ada sket2 macam BM tp kenapa susah aku nak paham yek?

        0

        0
      • ohoiii says:

        muahahaha…dia suruh siti launch product simplydato’k lah.. haremm..mampos bapak2 start bela misai lps tu..tecongek je..

        0

        0
      • Nujum belalang says:

        To pujit; zaidi shaari tu tak reti nak nak fullstop. Dia punya cerita tu direct, takde nak berhenti ke, break ke. Tu yg aneh je penceritaan dia tu.

        To ohoi ; klu ada simplydato k, aku rasa alamat berjambang bagai la lelaki lelaki seantero malaya lepas ni. Muahaha…

        0

        0
  22. gapo gak? says:

    amboi bulatnyeee tok ti…=D
    eh..eh…cik lofa ni, letakla selendang kalu ye pom…

    0

    0
  23. haroro says:

    Kak siti cun …. btw .. slow2 dh 2 nk menutup aurat dgn sempurna , saya doakan hati kak siti akan terbuka utk bertdung penuh .aminn ..

    0

    0
    • Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer says:

      orang cakap pasal simply siti dia ni pulak cakap pasal tudong biol betol !!!! tpik lain yg keluar topik lain pulak yg dia ni cakap .. n komen kn ! betol ke tk betol dia ni !

      0

      0
  24. dorina says:

    if ada pape event, semua artis wanita yg mlawat ke klantan wajib menutup aurat….iklan2 or banner yg ada gmbr pmpuan pn sama :)

    0

    0
    • Anonymous says:

      tp sygnya gadis2 kat sana ramai yg tak malu mndedahkan rambut yg berkarat. pompuan dlm iklan jer tutup aurat. pompuan yg bukan dlm iklan tak segan dedah2 aurat

      0

      0
      • z says:

        eleh..sama la klu artis international dtg mlaysia..sibuk suruh pkai sopan2..pdhal pmpuan local lg ngeri pkaian xckup kain..so sama la pmpuan mana2 pn..xleh judge ikut kenegerian..judge individu tu sndiri..

        0

        0
      • karipole says:

        Sama je pompuan kat sana ngan kat kl ni.yg berbeza adalah cara pimpinan pemimpin kelantan.tu yg buat kita pandang sinis kalau rakyat kelantan seksi.padahal kalau tgk org dr negeri lain seksi,kita mcm x heran pun.contohnya anak pak imam x pakai tudung mesti kita cakap – apela…nama je anak pak imam,tudung pun x pakai.tp kalau anak org biasa x pakai tudung,kita x kecoh sgt pun.betul tak?

        0

        0
  25. […] semalam pengunjung KB Mall pastinya teruja dengan kehadiran Siti Nurhaliza, David Teo, … Continue reading → This entry was posted in Gosip and tagged GAMBARSiti, Mall, Nurhaliza, Search, SimplySiti, Star, […]

    0

    0
  26. embok ketum says:

    Rosak…

    0

    0
  27. Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer says:

    lov u apekkkkkkkk always lov uuuuuuuuuuuuuu

    0

    0
  28. gapo gak? says:

    eh silap2..tngn lagi cpt dr otak…nak tulis leuniey, lofa jgk yg tertaip..cian ko lofa, xmena2 kene ngan aku…sory..muahhahaha

    0

    0
  29. LALATs says:

    CT POYO……hipokrit…nak pakai tudung bagai….hmmm…mmg poyo!!!sorry wa mmg xminat dia…p klate bru nak ttp rambut….xke poyo….klu bran pakaila btl2…..

    0

    0
    • Anonymous says:

      suruh mek kelate pakai tudung bebtul dulu! mengutuk org lg poyo mcm ko!

      0

      0
    • Cipap berdarah dgn tusukan maut says:

      Amboi bhasa…isk2..korg ni..dia tunjuk jmbul korg kutuk..dia tutup jambul korg kutuk.. Heran gak dgn perangai korg ni….yg korg ni plak, brtudung tp bju ketat nampak lipatan lemak 18lapis.. Sma2 la brdoa pd Allah supaya diprmudahkn smua urusan dan dibrikn hidayan untk jd lebih baik. Aminn.

      0

      0
      • ngomel says:

        woi…tukar nickname lah bodoh!!!

        0

        0
      • Kipas Susah Mati Neelofa says:

        Waaakakakakaka…. parah dah ni…. :D

        0

        0
      • ngomel says:

        takde kipas… ko tak rasa ke dia ni bodoh sgt guna nama cam tu…pas tu komen cam bagus sebut nama Allah bagai…aku rasa dia ni bukan pempuan tapi jantan bongok tak skolah…kalau pempuan mesti segan nak guna nama cam tu…hiii geram aku tau…

        0

        0
      • Anonymous says:

        contoh ustats bn la ni, tp approach dia lain. sbb die sexmanic!

        0

        0
    • aku nak pijak LALAT says:

      ko lg POYO LALAt! Sengal betul ko kan. ikut dia la nak pakai mcm mana pun. ko tutup mata klu x rela nak tgk dia mcm tu. x yah nak kutuk2 dia. lg teruk dosa ko dr dia tau.

      0

      0
  30. minah glamour says:

    gemok nye siti……………………….

    0

    0
  31. cemberut says:

    hari jadi aku, tp x ada sape dlm family ak yang wish.. huwaaaaa…
    anyway, Siti mmg cantik menarik tertarik kau mmg tembam… hehehe

    0

    0
  32. aku says:

    minat ct..tp selendang 2 hanye memerlukn 1 pin jer untuk menutup aurat..:)

    0

    0
  33. Anonymous says:

    hanya memerlukan 1 pin jer untuk menutup aurat

    0

    0
  34. Leo says:

    tudung nya ade improvement.. ;)

    0

    0
  35. esok keje..mlsnyerr aku..kahkah says:

    pki tdung da elok tp xbleh ke ttup leher tu siti oii..nk glemer jugak..apedaa..aku da g watson nk try perfume siti ni la..hahaha..sori la x wangi pn..bau kuat semcm je..nmpk cm bau perfume murah2 yg ade byk kt psrn..br je nk bli..tp da bau cmtu..trus xjd nk bli..kehkeh

    0

    0
    • Anonymous says:

      dh die xnak tutup leher, so what??

      0

      0
    • Anonymous says:

      eleh klu dh tau tahap ko beli perfume murah2 jgn la komplen, org lain x heran la nak beli perfume kat watson, dh x sedar diri miskin nak kutuk2 org pulak!

      0

      0
  36. Fzura says:

    Sbb yg tak menjolok mata, yg rambut xberkarat, dan yg bersopan santun xde la nak pegi expose kan diri mereka kat ujibakat mcm tu.

    0

    0
    • Anonymous says:

      ye la, diorg just sibuk mengumpat org2 x bertudung, rambut blonde je kat rumah…

      0

      0
  37. jezz lenz says:

    sibuk sgt dgn tudung siti.kalau nak jadi jaguh sgt pgi bg ceramah dkat pompuan yg tutup litup atas tp tang bawah pkai sendat,seluar ketat nampak pusat dan sebagainya.tu blum masuk tutur bicara biadap dan gedik…

    0

    0
  38. launiey tak pakai tudung says:

    apsal mengata siti je??
    yg luniey tu sememang2 nye org KELANTAN tak pakai tdung rilek je..
    bodo la mu neh….siti lagi bagus dr luniey tuh..

    0

    0
    • Anonymous says:

      sebab nara ckp ct yg xpuas ati. klu dia ckp luniey yg xpuas ati, laen pulak ceritanya.

      0

      0
  39. Anonymous says:

    bley tunjuk tak pic peserta yg pakai tak senonoh, rambut karat n gedik melampau tu? stakat nk fitnah takde bukti baik tak payah..smua gambar ct, leuniey, apek n peminat je..mane pesertanye? saje nk busukkan nama kelantan..mcm la negeri lain takde yg mcm tu..

    0

    0
    • Anonymous says:

      sape suh kelantan tu berangan jd serambi mekah, nasib la klu pompuan kelantan kene kutuk bila x pakai tudung…

      0

      0
      • tukulbesi says:

        aku sokong doplo juta kali stetment ko anon. kalu dorang x perasan bagus cam negeri laen, xdela org nk ngate. alang2 dh perasan baguih tu, tahanlah telinge tu kena ngutuk

        0

        0
      • Lols says:

        Baguslah negeri dorang ader angan2 nak jadi serambi mekah… itukan niat yg baik. Takkan niat baik pon korang nak benci. Bodoh betul. Ngaku je Islam tp org buat bende baik korang kutuk. Kalau camtu jgn ngaku korang Islam, ngaku melayu je sudah. Buat malu agama je.

        0

        0
      • Anonymous says:

        mmglaa negeri2 lain tu sama je seksi nyer…tapi ade ke diorg claim negeri masing2 serambi mekah? ade ke org2 negeri lain bila tngok kalo org perempuan luar masuk negeri mereka berpakaian biasa (t-shirt besar, free hair, seluar 3 quarter, kasut snikers) dah dipandang mcm kotor…?

        0

        0
      • joyah kepoh says:

        bgus la dia nk negeri dia jd serambi mekah..bgus la bila pompuan xbertudung g sn rs malu..rs tkut..sbb bila bukan muhrim tgk,dia pun tumpang dpt dosa.jgn salahkan negeri,tetapi salahkan org yg xmengikut ajaran allah..apa jua nama negeri kita,kita tetap manusia, bila mati tuhan kita satu aje..so kita semua sama je..adik2,abg2,kakak2,adakah kita ni org islam.rakyat malaysia.isu kau negeri apa jgn cuba d timbulkan..org melayu jgn berpecah..aku baca komen korang..rs sedih plak ;(

        0

        0
      • Anonymous says:

        bab negeri serambi mekah tu aku x kesah,bagus la, tp pompuan dr negeri sana yg x sedor diri masuk kl pakai mcm gro lorong haji taib.. bwk2 la malu sket, klu ye pon, tlg jaga maruah org negeri kelantan, nak pakai seksi buang slan kelate korg tu.. memalukan!

        0

        0
      • Anonymous says:

        x logik la komen ko ni anon.ade plak nak seksi kena buang slank klate. Menutup aurat tu dituntut kpd semua umat islam.bkn rakyat klantan je.aku x bleh terima ko ckp pakai seksi memalukan kelantan.hakikatnya pakai seksi tu memalukan seluruh umat islam.x kira dari pelusuk mana pun.

        0

        0
      • Anonymous says:

        ye, pakai seksi cam gro, pastu ckp slang kelate, memalukan org kelate! ko bangga ke org kelate mcm tu, aku malu, tlg la buang, buat malu nik aziz, buat malu pas.. hal dia nak seksi dosa tu hal ngan tuhan, tp tlg jaga maruah org kelantan yg lain yg tau jaga adab berpakaian! nak modern dgt ckp omputih la woi, tudung tau campak, slang kelate xnak campak! malu!!!

        aku hari tu gi konvo uitm,semua org elok pakai sopan2 sbb majlis formal, ada this one family group pompuan chubby2, putih2 pakai baju tunjuk ketiak, seluar pendek, tp mak diorg pakai tudung elok je.. skali dgr sembang, ckp kelate!!! puih! memalukan, pakai biar kene ngan tempat boleh?

        0

        0
      • Serambi says:

        Serambi mekah? Sapa yg bagi gelaran cam ni eh? Peliks gak aku. Tak kisahla apa pun nama tmpat korg tu, yg aku tau mekah dgn madinah je tmpat paling suci dan selamat dlm dunia ni. Serambi tak serambi, dajal boleh je tembus serambi mekah ko tu. Choi!!!!

        0

        0
  40. akunakkomenjugak says:

    siti siti. inner neck sekarang kan banyak jual. rm15 pun boleh dapat dah. kalau pakai inner neck tu pun mungkin nampak lagi cantik++++. peace!

    0

    0
  41. SAPINI SHAARI JANDA JAHAT says:

    Trademark klantan mmg gedik..motif utk lariskan diri..

    0

    0
    • kenek says:

      kena lah defend diri kbeb, mek siam kat atas senang kangkang. jantan depa pula garang psycho nak mampos.

      0

      0
  42. mimi says:

    Bkn org kelantan. asal namanya melayu, mmg mulut macam haram. pasal tu la negara sendiri pun tegadai kat cina. drama, dengki, pemalas-mmg layak la jadi hamba kat negara sendiri.

    0

    0
    • Anonymous says:

      ko org ape? india?

      0

      0
    • Anonymous says:

      Ko meroyan mende? Org dok citer bab org klantan yg gi KB mall tu ler ! Hiishh siti tu pun gi lah ujibakat kt tempat lain, kat ulu tembeling ker, tah2 org asli lg cantik dari kt klantan tuh !

      0

      0
      • aku yg biasa2 says:

        klu aku ckp bodoh korang marah..tapi setakat yg aku bc tu mmg bodoh la sume.
        1)tudung ct-ct ni ada suami.dosa dia suami dia tanggung.korang nak sibuk pasal apa.
        2)kb mall-korang tau pasal kb mall ni sbb ada kes bunuh diri.padahal dkt kelantan bermacam2 mall lagi ada.terbaru dkt bandar baru tunjung sdg dibina pavillion.stadium baru pun dibina 2 iaitu kat tunjung ngan pasir putih.
        3)orang kelantan perasan bagus-korang pun sama.komen masing2 cam perfect padahal hampeh.tp korang boleh nilai sendiri la jugak.dkt ipta,professional asal dari mana.tok2 guru ada dari kelantan.penjahat pun gak.maknanya perangai ni xleh kira sangat dari aspek kenegerian.part ni mmg korang totok.korang dgr citer dari mana la ye..
        4)miskin-korang mai tengok sendiri la…kat kelantan klu dok umh teres tu kira biasa sangat…paling2 xde pun kena buat gak umah atas tanah sendiri.rumah teres beli buat sewa je..korang dgr tv3 penipu tu camni la jadinya.
        5)apsal orang klate gi keje belah luar?-suka ati depa la.job xbyk dikelantan maybe one issue.tapi dah depa nak gi?aku rasa baik orang kelantan gi kat negeri kamu tu dari korang ambik indon,myanmar,dan bangla tu..lagi pulakkorang persoal kije kel gaji murah tapi aku tengok yg pergi keje kat luar xkaya2 pun.hutang berlambak ada la..

        so,ko pikir la sendiri!!!pikir dgn akal.kenali dunia dgn mata hati.bukan emosi!
        peace

        0

        0
      • Anonymous says:

        yg ko ni plak meroyan pe kejadahnye? out of topic!

        0

        0
      • Anonymous says:

        bukan org kelantan jer byk keje kat luar, aku keje kat selangor kompeni swasta, majoriti bukan orang selangor, org kelantan, orang perak, orang negori, orang johor, orang indon baru dapat i.c, orang penang sumer ada. orang selangor 2-3 orang jer tp org kelantan gak yg orang nampak mungkin sebab org negeri lain malu nak tunjuk slang kot walau cakap sesama negeri mereka sepupu sendiri tetap slang K.L. ada tuh org perak, satu family datang duduk umah flat kat k.l dari mak ayah, adik beradik ipar duai semer. pastu konfem org ingat dia org selangor walhalnya org dari luar jugak. ada tu pulak, memang lahirnya dekat selangor tp mak ayahnya johor campur perak. bila korang tgk satu kumpulan duk cakap k.l, jgn korang anggap semer tu org selangor, indon opis aku yg baru dapat i.c ni pun cakap k.l tau, aku baru tau dia indon lepas dia gi interview kat putrajaya utk dapat i.c. org negeri selain kelantan pun byk carik makan tempat lain gak, sebab tu lah semua highway jem teruk n k.l kosong jer bila raya. cer korang muhasabah balik kat opis korang tu, sensorang tu orang maner?

        0

        0
      • Kipas Susah Mati Neelofa says:

        Hoi tak habis lagi ke? Diorang datang KL cakap KL tu sebab nak bagi mudah, bukan lupa terus slang ibunda.. Tu la yang dinamakan asimilasi & integrasi… bak kata orang tua-tua dulu, “di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung”.. Duduk Selangor, beli rumah kat Selangor, cari makan di Selangor, mandi air Syabas, tapi nak bawak perangai Kelantan tu sini… mana boleh..

        0

        0
      • karipole says:

        Sebenarnya bagus la semangat kenegerian kelantan ni.walaupun dorang x kenal,terus bleh jd kawan.kelantan jmpa kelantan terus jd kawan yg mcm dah lama kenal.tp kalau negeri lain mcm perak,org tg malim jmp org ipoh kat kl…haram nak bertegur.sebabnya kita guna slang kl.so xtau asal dari mana.tp kalau tau satu negeri pun,kita buat xtau je.ko buat hal ko,aku buat hal aku.pandangan positif aku semangat kenegerian kelantan ni baik kerana mengeratkan silaturrahim.

        0

        0
  43. Malisa says:

    sedarlah rakyat malaysia..dia ni lah diva propa dan diva hipokrit diva perampas…dunia org sanjung bagai nak rak walhal dialah ratu segala ratu hipokrasi..tanya lah saerah siapa kakak dia ni

    0

    0
    • Anonymous says:

      Laki dia kaya, tak luak harta nk bagi kat anak2 pown ! Klau rampas laki org yg tkde harta lain la citer, anak2 terbiar, nk mkn pun susah. Lg pun ex wife laki dia pown da kawen dgn org kaya jgk apa.

      0

      0
    • Momjdjj says:

      Tu la kesian aku tgk si saerah tu… Anyway kat kelante je ke ada tuhan cik ct… barula ko nk tutup litup ye

      0

      0
    • sky8gurl says:

      dunia di sanjung….akhirat lum tentu lagi..
      dosa-dosa mmg dah nampak pasti….
      mudah-mudahan terbuka hati..
      terima hidayah dari Ilahi..

      0

      0
  44. Anonymous says:

    mAk iti,
    tutup rambut leher terbuka pulak…..
    mahal sgt ke harga keronsang?

    0

    0
  45. haktuiii says:

    eleh bkpo dok kutuk ore klate ? ingt demo molek sgt ko ! xdok hal ore klate lg hot n panda dress up dr sek2 mg hok bolok tuh !

    0

    0
    • ngomel says:

      ore klate lg hot n panda dress up? ngeh3… patutla diorg dtg audition pakai cam beruang panda sebab hot sgt cuaca agaknya…

      0

      0
      • Anonymous says:

        muahahah komen ko terbaik ngomel.. muahaha

        0

        0
      • anonymous says:

        housemate aku dulu org klate, pengotor…kalau dressing konon nak kalahkan artis tapi hampeh gak…cam org kampung… kalah minah indon…

        0

        0
      • Anonymous says:

        boleh x klu ko nak guna anonymous,ko xyah taip ape2 kat ruangan ‘name’ sbb die akan auto kuar anonymous if ko x letak ape2 kat column atas tu..

        0

        0
  46. duitduit says:

    tengah membayangkan siti menutup litup lehernya dengan selendang yang sama.

    mesti lagi lawa. eh takpayah nak cakap banyak eh nk kutuk siti la apalah.

    perempuan kelantan tu, dye rambut. tak bising ? bersepah dkt kl.

    sedara mara kita pun tah tah lagi teruk. haiya. doa je

    0

    0
  47. Anonymous says:

    sbnr nya tak kisah pun klu dia tk pakai tudung (w/pun itu syariat agama).tp sbb dh pernah ckp dh terbuka hati tuk pakai tudung lpas balik dari haji.tup2 blik haji cuma pakai selendang saja.lpas 2 lagi sekali ckp akan berubah ke arah lebih baik,cuma beri masa.tp mslh nya makin lama makin kontot selendang dia.dr selendang terus jadi topi, dr topi terus jadi apa ntah.baju plak makin lama makin ketat.makin berisi makin ketat baju2 dia….

    0

    0
    • Anonymous says:

      dia cuma ckp, but dia belum nak buat, yg ko nak kecoh2 lebih kenapa, hal dia, dosa dia..

      0

      0
      • sky8gurl says:

        aah..dosa dia buat, kau back up dia, kau pun tumpang sekaki dosa dia..
        wei,,kita org islam kena saling tegur menegur ler….

        0

        0
  48. pemerhati says:

    isu kenegerian mula timbul disini nampaknya…
    Org luar je nampak Malaysia aman dan Rakyat Malaysia bersatu padu
    Hakikatnya……….

    0

    0
  49. Datuk Jalaluddin Hassan says:

    Cantik gebu Siti dan Launiey ni. Geram rasanya. Nak gigit-gigit.

    0

    0
  50. Anonymous says:

    Kelantan digelar serambi mekah bkn kerana rakyatnya….tp kerana keindahan ajaran islam yg diperjuangkan oleh pemimpinnya.korang yg kutuk kelantan ni mesti x pernah jejak bumi kelantan.aku pun mcm tu dulu.first time masuk kelantan aku tersentuh dgn papan tanda zikir yg ada sepanjang jln.yg memang xde kat perak,selangor dan kebanyakan negeri lain.bila kita baca papan tanda tu,sekaligus kita turut berzikir.

    0

    0
    • radical stupidity says:

      aku tak mau negeri aku macam wahabi saudi abad ke 7,benci ppoan. Terima Kasih.

      0

      0
  51. dia says:

    Menurut si pengirim, daripada pengamatannya, Dato’ Siti agak kecewa dengan mutu gadis-gadis Kelantan yang menghadiri ujibakat tersebut. Kata si penghantar email, gadis-gadis yang hadir memakai pakaian yang terlalu menjolok mata, rambut berkarat dan kelihatan gedik terlampau semasa ujibakat.

    Yeke ct cakap gituu? takkan laa CT cakap gitu depan2. saja nak provok ni.

    0

    0
    • ehem says:

      kan dia tulis pengamatan, paham ke pun maksud pengamatan?

      0

      0
      • senin says:

        Maybe maksud “pengamatan” dari pengirim…”wa pikir sindrik/ wa syok sendrik bagi statement”… Agaknya. Anyway, dia tulis je, kita yang baca ni kena nilai. Nara yang report patut tapis.. bukan main copy n paste je without being critical.

        0

        0
  52. Aku hanya insan biasa nk buat botox tp takda duit says:

    wow jom kita tgk artist2 lumba dagu sapa paling panjang..makin hari makin panjang…

    0

    0
  53. Mata Ayer says:

    eeiii…nymph ak tgk siti ni…NEXT !!!

    0

    0
  54. Awekbulu says:

    lantak lah..Org yg sma ke atau tak..Mu tu sibuk nak menempal apa kes..aku guna tab mu ke??

    0

    0
  55. miss_teganu_kite says:

    Tobak nak mutoh hija,mung oyak puok2 klatang hot..aku rase mung ni mesti puok2 ulu gua musang ork..Baru sari dua dok bando ..wak bijok ..aku tegok awok2 klatang lah dressing bamrambang kali ..atah tudung ..Hok bawoh puing kali ..paka baju ketak pe baruk nangka busuk..Berat 66 puok2 mung weh..Hakktuihh

    0

    0
    • Anonymous says:

      translation pls!!!

      0

      0
    • aisyah says:

      to miss ganu…
      sye da menetap di gong badak, ganu fro 10 years… dan dapat lihat sendiri ank2 trenganu dgn gaya pemakaian yg x seberapa.. ntah la xphm nape ganu ske dok kutuk2 klate. pd hal jiran je kot. dan ganu jauh lagi ctik n membangun dr klate. so, nape nk kutuk2 klate lak..? smpaikan pkaian pon nk dikutuk nye. kdg2 aku terfikir la kan.. org luar sibuk2 dok mrh kat klate law pkai seksi, law wat slah sket pon dia mrh.. soalah2 hanya KELANTAN yang ISLAM dinegara ni disebabkaan ngeri srambi mekah. ooo mksudnyer org2 klate bujet baik la sebab negeri serambi mekah??? jd law negeri yg x srambi mekah plak dimaafkan la law pakai seksi2?? pelik2 n aku konfius weh!!! x sangka kan kite org2 klate ramai yg ambik berat sal kite ni. alahmdulillah. bangga jd org klate.. law wat silap sket org tegur. tq taw sebab sudi tegur k..

      0

      0
      • Anonymous says:

        aku baru tau org ganu ngan org kelate x baik, suka kutuk2 antara satu sama lain… cuba tgk org perak ngan kedah,org kedah ngan penang x gaduh pun.. ahahaha

        0

        0
    • Anonymous says:

      wei miss teganu: wat malu jer la mu ckp gtu. napok sgt mu tu pedengki

      0

      0
      • Anonymous says:

        Member aku ore klate, dia royak klete memey seteru dgn ganu. Jadi aku tak heran bila ado ganu kutuk klate…

        0

        0
    • aku orang kampung tapi bukan muka kampung says:

      aku org kelantan pun xfaham. nak like ke dok xtahu sebab xpehe

      0

      0
  56. Siti Buyung says:

    org kelantan dye rambut dipanggil rambut berkarat. artis2 dye rambut dianggap trendy, cun lg bergaya. yg ko tu CT, selendang bukan maen besar lg. leher xleh nk tutup jgk. aper ker hal nyer? agak2 ko ni kn, klu pakai kain telekung pon bleh nmpak leher. nk kena kain kapan jgk bru bleh ttup smua agaknya.

    0

    0
  57. kepala ko xkarat? says:

    “bersyukur la.. at least dia ttup jgk rambut”
    ok..tlg la jgn wt statement mcm ni.
    bleh tak aku ckp, “syukur la, walaupn sy bogel, at least sy xberzina”.
    or.. “syukur la, sy tnjuk tetek tp at least sy pki spender”
    APEKAH?
    klu nk ttup, ttup btul2.
    klu xnk, xpayah ttup trus.
    lg sng, xder org nk buat bahan umpatan.
    ni bg sebesar2 selendang pn, bleh lg nmpk leher.
    bg kain kapan bru ngam.

    0

    0
    • buduh ko nih says:

      yg ko nak jugak mengumpat tu sapa suruh? cube menahan diri dr mengumpat org.

      0

      0
  58. meluatorgperasanhot says:

    ppuan kelantan prasan hot n cantik pdhal ntah ape2..bjet cun je.meluat aku tgk.tp ada gk la yg btl2 ok,yg jge agama xmcm yg perasan hot n lawa tu sebarnya xsedar muka busuk je..

    0

    0
    • Anonymous says:

      awek kelantan yg cantik ramai tp yg cantik relax jer, awek kelantan yg huduh plak over2 perasan cantik sebab dia kelantan especially pasir mas, huduh2 tp perasan cantik, aku tgk awek pasir mas ramai muka tua tp badan kecik cam orang kerdil tp belah2 kota bharu n tumpat memang ramai yg cun-cun tp cool jer xlah over macam yg belah hulu2

      0

      0
  59. Anonymous says:

    oii siti… nak tengok org pakai tutup elok… tengok la cermin engko dulu… mai kb je pakai tak nampak jambul tapi kat KL bukan saja jambul tapi nasi lemak ko pun nak tayang…… jangan jadi ketam nak ajar anak jalan lurus lah cik siti oiii…

    0

    0
  60. mamamia says:

    amerika mung luni ehhh….

    0

    0
  61. lolok says:

    Ct ni comella.. dalam banyak2 org yang camera focus dia juga yang menonjol..apa rahsie..bagitaula nekti.

    0

    0
  62. menyampahaku says:

    Woii..jgn komen Guna bhsa kelantan or ganu boleh?????????? Geliiii dowhhh nk bacA!!! Kampung.!!!!! Hahaha

    0

    0
    • mia says:

      weh suka hati dia la nk komen gune bahasa pape pun.. yang ko kesah sgt kenapa? kalau guna bahasa utara xpe plak??? gitewww???

      0

      0
    • Hahaha says:

      kau bndr sgt ke? kesian kau! abah kau asal mana? atuk kau? moyang kau? bodoh gila kau ni.

      0

      0
      • mia says:

        siyes bodoh MENYAMPAHKU ni.. pegi duduk negara lain lah kalau xnk mix bahasa ganu/kelate

        0

        0
    • Anonymous says:

      aku pun boleh ckp, jgn komen bahasa melayu, kampung weih!! comment in english pls!! poyo je nak ckp slang orglain, kampung! aku bkn org kelantan pun tp sukati diorg la nak komen slang ape pun..

      0

      0
    • watlexwatpeacewatderkwatCOOL says:

      amboiiiiii sedapnye bahasa ntah sape laa lelaki ke pompuan..geli bhs klntan ye? geli bhs trengganu ye? asal? bhs awk sedap sangat ke? rosak bahasa je ….. sedar laa skit bile bercakap..jan nak perasan bags sangat lah..

      0

      0
    • Anonymous says:

      kampung lah sangat kan.. awak sorang je yang bandar,, bandar kerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr? ok, bandar bagi pandangan awak . teruskan

      0

      0
  63. mizz says:

    random question…agak2 klu ct dah bertudung litup ada lagi ke isu berbangkit yg lain ttg dia?

    0

    0
  64. rainbow says:

    pernah tgk teater “Islamophobia :From the non-muslim point of view” 2 bln lepas..
    salah satu perkara yg org bukan islam pelik dgn org islam adalah dr segi pemakaian..
    antara dialognya:
    “kalau perkara basic yg org lain boleh nampak pn x nak ikut, mcm mana nk ikut ajaran islam yg lain(n amalkan islam yg di war2 kn sbg agama yg indah)??”
    “kalau tegur bab pakaian mesti jawab, ini antara saya dgn Tuhan, walaupun saya x tutup aurat, hati saya baik. kalau mcm itu, kenapa x boleh jawab dekat JAIS walaupun saya minum arak/berkhalwat, tp hati saya baik??org bukan islam ramai yg minum arak tp hati baik.”

    semoga kita semua terus memelihara kesucian agama islam dan tak buat org bkn islam pandang serong islam kerana perlakuan kita sendiri.. =)

    0

    0
    • Anonymous says:

      kau salah, teater tu x menggambarkan sebnarnye ape yg org bkn islam pandang kat islam. islamophobia wujud sbb ade puak2 islam yg konon berdakwah tp dgn cara keganasan. mereka melihat islam agama yang hanya tahu menghukum penganutnya. sikit2 masuk neraka, sikit2 dosa, itu x boleh, ini x boleh. apa sebabnya?? sbb org islam slalu berdakwah dgn menggunakan pendekatan neraka, bukan syurga. maksudnya org islam amat suka berdakwah dgn menceritakan penyeksaan neraka lebih bnyk dpd keindahan syurga. sikit2 hukum masuk neraka, sikit2 dosa neraka. jarang nak jumpa org islam yg menerangkan sebenarnya islam itu bukan hanya seksaan neraka, tetapi lebih kepada keindahan syurga. org islam lebih suka menerangkan apa yg org islam xboleh buat berbanding apa yg kita boleh buat, itu x boleh, ini x boleh tanpa asas yg kukuh..

      if u nak tau lebih bnyk, tny la kwn2 cina dan india anda. lebih bagus if anda ada kwn2 mat salleh dr luar negara suruh mereka terangkan kenapa mereka takut dgn islam.

      0

      0
      • rainbow says:

        ini teater dr pandangan non-muslim dekat malaysia..bkn dekat negara luar..setakat ni saya xpernah berjumpa non-muslim d malaysia yg rasa org islam nie pengganas mgkin sbb cre hidup kite kt malaysia lain..tp diorg tetap ade persepsi islamophobia ni.. =)
        yg saya beri contoh ini cuma berkaitan aurat sahaja(sebahagian dr teater, bkn keseluruhan), bnyk lg sebenarnye seperti masuk islam = masuk melayu, isu makanan, syurga neraka seperti yg d sebut anon juga dll.. =)

        mgkin bole try google serious comedy studio tuk more info tntg teater ni, dgr kata akn ada lg next time.. =)

        p/s:penulis skrip, pengarah n pelakon mostly adalah non-muslim..

        0

        0
      • sky8gurl says:

        tu lar…sedih sgt..org islam sendiri tak serupa islam..
        paling jelas dalam hal menutup aurat..
        yg non muslim pulak pelik, kenapa org islam sendiri tak patuh dgn syariat islam…

        0

        0
  65. Lols says:

    Keep it going Siti, you look much better with your head covered like that. Even better if it was worn properly.

    0

    0
  66. TULUS BERBICARA says:

    emm dari pandangan saya, blog abg nara ni kdg2 byk menimbulkan perselisihan fhm antara pembaca2. lagi2 isu yg berkaitan dengan kenegerian. saya rasa lepas ni tak perlu la abg nara nak post berkaitan dengan kenegerian. lagi2 dari negeri yg sgt sensitif dan saya tahu, abg nara sedia maklum apa comment2 yg akan diberikan oleh org ramai terutamanya pengkritik tegar di sini.

    sekali lagi saya minta maaf dgn comment yg saya berikan ini sekiranya mengecilkan hati semua pihak. saya juga pembaca setia & peminat beautiful nara. cuma kdg2 saya agak kurang senang tatkala membaca comment2 yg diberikan oleh pembaca2. terutama isu kenegerian.

    0

    0
    • aisyah says:

      law TULUS BERBICARA ni prasan, law isu klantan je akn timbulnye maslah kenegerian. ye sye fhm prangai org2 klatan ni memang trok pn kn… kami bnyk bt maksiat, pompuan2 bnyk menjolok mata, dtg negeri org wat hal ps tu meningkatnye maslah sosial pn sebab kami jugak. yg jual dadah, drug addict pon kami jugak… jd mohon maaf pada semua rakyat malaysia kerana kekilafan kami ini.. mdh2 an kami akan perbaiki untuk x lg menyusahkan rkyat2 malaysia yg dtg dr negeri k. insyaALLAH doakan kami.. n troz la megkritik kami. kami trime dgn hati terbuka.. TQ.>>>>

      0

      0
      • TULUS BERBICARA says:

        to aisyah. saya minta maaf jika mengecilkan hati saudari. saya tidak maksudkan satu negeri sahaja. tp negeri2 lain juga. ibu dan bapa saya juga org kelantan dan saya tidak pernah ada niat utk menjatuhkan mana2 negeri atau kritik sebegitu. apa yg saya tekankan di sini ialah setiap kali abg nara post apa-apa yg berkaitan dgn mana2 negeri mesti timbul perselisihan faham di sini. saya sukakan kedamaian dan santai. tak perlu timbul isu kenegerian seperti yg saya maksudkan td. di harap saudari faham apa yg saya maksudkan :) terima kasih

        0

        0
      • Anonymous says:

        law tu ape? law=undang2?

        0

        0
      • TULUS BERBICARA says:

        haha itu yg musykil. saya pun tak fhm. law=kalau or law=undang. :P

        0

        0
      • TULUS BERBICARA says:

        haha itu yg musykil. saya pun tak fhm. law=kalau or law=undang2. :P

        0

        0
  67. red says:

    pelik tgk siti ni, kejap nampak slim, kejap gemok. ni…dah tembam semacam je..
    mcmn sebenarnya siti ni?

    0

    0
  68. fgdg says:

    yang hadir memakai pakaian yang terlalu menjolok mata, rambut berkarat dan kelihatan gedik terlampau semasa ujibakat

    —> itu lieuney

    0

    0
  69. NBH says:

    “Sesiapa yang menghina seseorang kerana dosa yang pernah dilakukannya, maka ia tidak akan mati sebelum melakukan dosa tersebut.”
    – Riwayat Al-Tirmizi –

    Jgn hina-kutuk-caci-kondem pd si pelaku dosa…tolong sgt…benci kita bkn pada si pelaku tp benci pd dosa itu shj…. Pintu taubat Allah taala sgt luas so jgn terus hukum org yg buat dosa.

    Silap kita hari nie cara kita doa minta sesuatu yg bukan kita yg tentukan… Jika kita melihat seseorang melakukan dosa dan kita terus berdoa..”Ya Allah, jgn lah himpunkan aku dengan golongan ini (golongan yg brbuat dosa)?”
    Kalau ada di kalangan kita nie berdoa mcm nie, aku minta sgt kita ubah… Doa ialah permintaan dan berdoa lah dgn cara yg betul…

    Doa yg aku sebutkan kt atas tu kita minta jgn dihimpunkan brsama org2 yg prnah brbuat dosa.. Maksudnya….org yg kita nampak buat dosa tu x semestinya mati dlm keadaan su’ul khatimah…. katakan org yg brbuat dosa tu mati dlm keadaan husnul khatimah dan trgolong dlm golongan yg mendapat rahmat Allah…sedangkan doa kita semasa didunia tidak mahu dihimpunkan brsama org yg brbuat dosa trsebut….korang nampak tak kt mana rugi org yg doa dgn cara nie???

    Jd ubah cara brdoa..Doa supaya Allah ampunkan dosa kita dan dosa org lain. Doa semoga Allah memberi hidayah kpd org2 yg brbuat dosa.. Doa supaya suatu hari nanti org yg brbuat dosa itu akan dihimpunkan dgn golongan yg mendapat prtolongan dr Allah. Doa yg baik2…

    Jd bkn saja utk Siti Nurhaliza dan Leuniey, doakan kt sape2 je supaya dorang mendapat hidayah dan diampunkan dosa2 mereka sepertimana kita memohon supaya Allah taala mengampunkan dosa kita.

    Jg lidah…jg cara menulis…cara tutur kata…jgn trlalu ikut perasaan sehingga menyakitkan hati org lain…kita xkenal sape2 dlm nie jd klau ada buat sape2 dlm nie terasa hati…susah nk cari kt akhirat esok…

    Klau rasa blog nie byk melaga-lagakan sesama manusia…baca sekali imbas shj…baca hnya utk hilangkan bosan…jgn ambil pusing sgt…jgn jadikan sbb baca blog nie buat timbangan kiri kita brtambah…

    0

    0
  70. Reena says:

    Gmbr ke-4 tu serius aku ingat big momma..amagaadd..btw, comel gak si leuniey tu..

    0

    0
  71. Anonymous says:

    wei ni soalan serious, aku kan hari2 tgk berita tv3, diorg duk ckp air kat negeri kelantan kotor.. cuba korg yg asal dr kelantan beri penjelasan, betul ke air yg disalurkan ke rumah2 kelantan kotor??

    0

    0
    • Kipas Susah Mati Neelofa says:

      Kawan aku org Kelantan, dia cakap sesetengah tempat.

      0

      0
      • aisyah says:

        alhamdulillah…. stakat ni area kg aku bersih la… tmpt laen x taw

        0

        0
      • Anonymous says:

        abis tu diorg masak and minum air kotor mcm tu ke? biar betul.. nape eh jd camtu?

        0

        0
      • Anonymous says:

        rumah mertua aku guna air perigi/telaga.so xde masalah air kotor

        0

        0
      • Anonymous says:

        haa umah mentua ko still guna air perigi telaga, komen2 kat atas ni kata org kelantan melayu2 kaya..

        0

        0
      • nak says:

        bkn sebab negeri miskin, tp guna air telaga lbh bersih, dijamin selamat utk kesihatan, drpd guna air paip yg dirawat. rumah sy pun still guna air telaga.

        0

        0
      • joyah kepoh says:

        klu kat kg aku..org yg guna air telaga ni org kaya tau..sbb diaorg guna elektrik utk sedut air tu…mcm air paip jgk..tp sumber air dia…telaga sendiri..(aku org utara ok.)

        0

        0
      • Anonymous says:

        same la rumah mertua aku pun pakai pam.bukak paip je air keluar. Bukan cedok pakai timba mcm kita dulu2 tu.belum kawin dulu aku cuak gak bila laki aku ckp pakai telaga.dah terbayang mandi kat tepi telaga.adoi mesti malu.tp bila aku pi sana,dorang setiap bilik ada bilik air skali.rumah aku kat kg ni pun satu je bilik air.haha…

        0

        0
      • joyah kepoh says:

        untung kau anon…mndi air telaga..ssh nk cari dah tu..zaman aku kecik2 je mndi air telaga tu..tp kau versi org kaya,aku dulu kene cebok pki timba bagai..seronok gak jd org kg ni klu pk2…hihihihi

        0

        0
    • Anonymous says:

      cehhhhhhh ckp la telaga moden! maksudnye cerita kat tv psl kelantan negara miskin, air kotor blablabla tu tipu eh.. aku dh agak dh diorg ni!

      0

      0
      • Anonymous says:

        Rumah mertua je pun.bkn rumah aku.aku dok kl ni mandi air yg indah water recyle je.huahuahua….
        Xde la teruk sgt klantan tu anon.kebanyakan dorang pam air kat telaga sendiri.ko x penah pi klantan ye?!..jom la pegi.hihi

        0

        0
    • mazen says:

      rasanya air di negeri kelahiran aku, iaitu Sabah lari kotor kot dari kelantan. sbb sabah masih belum membangun lagi. dgn masalah letrik lagi. hurm.. ntah la..

      0

      0
  72. pengikut ct says:

    ct pki tudung pun ok x pki pun ok.. yg mulut2 lahabau ni sibuk kenap bukan die beli tudung pki duit korg… betulkan diri sendiri dulu l bru nk nsihat org bajet bagus..

    0

    0
    • ikut nabi lg bagos says:

      esok2 org yg kena tangkap jais sbb minum arak, bleh la ckp “ko sebok aper, aku bli arak pakai duit ko ker?”. yg kena tangkap basah, bleh jwb “ko sebok aper, aku bayar sewa bilik bukan pakai duit ko”. yg isap dadah bleh jwb “ko sebok aper, aku bkn bli dadah pakai duit ko”. tak gitu?? klu umh ko kena rompak, pastu ko g report polis, aku harap2 polis tu ckp, “malas aku nk sebok2. bkn rumah aku”.

      0

      0
      • Anonymous says:

        so klu die kene tangkap minum arak ke, tangkap basah ke, ko ke yg kene jawabkan untuk dia??? so ko sebok ape?

        0

        0
  73. iha says:

    sbok ckp pasal tok tie…itu..ini…yg leuniey tu xtutup pale ok jakkkk xckp pape punnn..!

    0

    0
    • Anonymous says:

      Salam, hanya Allah SWT yang boleh menghukum manusia. Kita sebagai manusia x blh menghukum diantara kita. Amin.

      0

      0
    • Anonymous says:

      sbb leuniey org kelantan, xleh kutuk warga negeri serambi mekah. faham! ahahahaha

      0

      0
      • zzz says:

        tahnye. org sakai yg kelantan mmg mcm tu. tino negeri dia sindri x kutuk. tino negeri lain yg dia sebok. booooo

        0

        0
  74. kesian (+.+) says:

    okeh la tuh…

    0

    0
  75. iha says:

    ooooo sbb die org sna…mcm tu plak ker..?ada beza lah..weekkk

    0

    0
  76. noor says:

    woiiii…jngan gaduh2….cuma kita kena ingat…kubur masing2…jaga diri sndiri dh la…jgn nk sbuk tepi kain orang…duk kutuk2 org pn dh d kira bdosa,x guna jgk…kita suma bkn sempurna…so,jgn ingat kita ni bagus sgt nk tegur org…terutama skali org laki yg suka complain pasal pmpuan sedangkan hidup diorang pun huru hara…
    puuuuiiiii……

    0

    0
    • joyah kepoh says:

      aku pun nk puiiiiiiiiiiiiii jgk…hahahahah…terbaekkkkkkkkkkkkkk komen kau noor.

      0

      0
  77. hehehe says:

    mmg la kubur msg2 tp kita nie kn tgr gak lar…pe fesyen mcm nie nyer…pakai tudung nampak leher…x berdosa ke…aurat pempuan sampai mn…cuba pakai mcm diana amir…nampak manis n cute rs mcm nak tarik2 pipi…tu sebabnya org tua2 penah kata…kalo nak berkahwin cari calon suami yg tahu hukum hakam agama…jgn hanya tahu cari duit jer…nie kalo aku pakai mcm nie mesti suami aku bg dua pilihan…satu bukak x pyh pakai tudung langsung atau pakai tudung tutup btl2…sambil membebel…jenuh telinga nak mendengarnya…

    0

    0
    • Anonymous says:

      tp ko kata mmg la kubur masing2, dah yg ko sibuk2 pulak ni dh kenapa??

      0

      0
    • noor says:

      yg ko nk kalut dengan dose pahala ct ni pasal apa? ko sapa? laki dia xder kisah pun…lgpun laki dia yg tnggung dose,bkn ko…mngkin ni step pertama untk dia berubah pakai tdung penuh…ct xder nk kisah pun pasal hidup ko…klu ko rasa baik sangat…ko pegi nasihat bohsia,gro kt tepi jalan 2 nk tengok ko layak ke x nk cter pasal dose pahala org lain….dh tau kubur masing2, tlg stop la nk mengata org…duk kutuk2 org pun d kira dose…dose pahala kerja dia dengan Allah s.w.t…

      0

      0
  78. aku org kelantan ! ada aku kesah ct tu sapa says:

    heyy ct ! kauu igt, kau baek sgt nk kutuk2 org kelantan ? pigi dahh ! tgk adik kauu tuu dulu ! ntah paper mengata org ! kauu sndiri punn rampas suami org ! pakai tudung cm kafir ! nk mengata ! puihhhhhh ! sial betul !

    0

    0
    • macamni says:

      bukan siti yg cakap la. orang yang hantar emel tuh yang cakap

      0

      0
    • dah ko ni apehal? says:

      siannye ko..x pasal2 apa yg ko ckp berbalik pd diri ko sendiri.xkanlah ct bodoh mcm ko nk ckp mcm 2..yg ckp tu penulis emel ..sedap je nk kafir2kan org..sekurang2nya dia ada bina masjid.dpt gak pahala jariah bila org solat kt masjid tu.ko ni ntah2 nk beli sejadah selai ltk kt surau pun blm tentu..sori ye

      0

      0
  79. sahabat says:

    Serius Siti nampak sgt cute! Btw, korang semua jgn la gaduh2. kita orang melayu mestilah bersatu. jgn bezakan antara kita kerana negeri!. kita same aje. warna kulit same aje. utara, selatan, timur, barat malaysia semua ade kekurangan dan kelebihan masing. PEACE =)

    0

    0
  80. Cik Atien says:

    weiii nate babi Anonymous mulut mung tu jago sikit deh xsoh duk hino sangat lah ore qlate nyo…mu sedar sikit tanpo ore qlate bndar2 besar kat malaysia ni xkan maju…mung g lah mano msti ado ore qlate mung xsoh duk hino sangat lah qlate aku…..mung tgk lah qlate saing ngn ore lua saing,,jauh baik qlate…mung xsoh duk hino jate qlate k…warning ko mungf= nie…baso mok pok xajar

    0

    0
    • Anonymous says:

      haaaaa tanpa org kelantan negeri lain xkan maju, apsal ko x ckp tanpa indon bangla malaysia xkan maju!! jgn nak perasan la wei!! majukan negeri sendiri dulu, jgn asik nak terjun kbmall je bila putus cinta.. puihhh!!! negeri sendiri xleh hidup merempat negeri org nak tunjuk terer, blah la wei, dasar gedebe !!!

      0

      0
    • Anonymous says:

      eh org kelantan mmg suka mencarut kan, bnyk mkn babi ke cik atien? muahahaha

      0

      0
    • kelatecarut says:

      mok pok org kelate ajar anak diorg mencarut rupanye!

      0

      0
  81. patern baru says:

    biaso la anonymous jeles sbenarnya.. g situ sini dgr ore kecep kelate.. pah ko johan RL pn kecep kelate.. bola pulok klate mene skmo.. yo jadi tersentuh hati si anonymous la mugo ore negeri dio x selebat dan sekencang ore kelate,,, sbg ore kelate, kito jange duk kutuk2 n maki anonymous nih.. (sbb dia ni memberi inspirasi kpd org2 lain utk mari kelate n tgk kelate ni dgn mata kepala sndiri)… thanks 2 anon.. x tergugat pun kami anok kelate dgn hinaan dan cercaan demo deh

    0

    0
    • Anonymous says:

      haaaa nak mari kelate, puihhhh x hingin.. org kl x menyibuk cari makan kat kelate, org kelate je sibuk nyemak kat kl ni, especially kat kilang2.. yg banyk indon, bangla, kelate.. kbyw

      0

      0
      • Anonymous says:

        kepala hotak hang.tgk la…satu hari nanti hang pasti pijak bumi kelantan tu.masa tu jilat la ludah sendiri.cakap mcm org bodo.
        Org kl memang x pi keja kat kelantan.depa pi kelantan untuk shopping,jln,bercuti…. Ntah anak sapa hang ni anon.cuba hang baca balik semua komen2 hang kat atas bawah tu.nampak sgt hati hang ni busuk.sebusuk2 budu,busuk lagi hati hang.lagi satu,apa hang bangga sgt ngan kl tu?…. Penuh ngan foreigner ja pun.naknak plak kalau hari ahad.nak pi pun takut.

        0

        0
      • minyak zaitun says:

        kalau xpernah jejak kelantan, ko xlayakla bercakap, tiada bukti dan fitnah ajala, nak tanya skit, ko orang kl/selangor keerrr? sebab aku duk kl/selangor, ramainya aku jumpa orang luar, utara timur barat selatan, berapa kerat jer org kl/selangor/ ko jer lahir selangor n mak ayah ko pun dari negeri yg ko sendiri xpernah balik kampung tu yg xsedar diri

        0

        0
      • Anonymous says:

        sape nak bercuti ke kalantan? sape sape????????? puihhh!! hahaha

        minyak zaitun, janji aku lahir selangor, bukan negeri lain mcm ko yg menyemak kat sini.. mak ayah aku pun lahir kl/selangor.. ade bape kerat je yg mmg duduk kl/sngor mmg btul asal usul selangor? ko jgn nak bodoh sgt soalan ko boleh?? ko ingat selangor ni setakat shah alam sg buloh je?? sleangor besar ngok!

        0

        0
      • Anonymous says:

        Hek eleh….amende ntah riak sgt anon ni dgn selangor.bkn ada apa yg best pun.aku pun anak jati selangor gak.x heran pun ngan selangor ni. Lu jgn kutuk negeri org sgt.skang x kena la kat lu.nanti anak lu dpt jodoh dgn org kelantan baru lu tau.x pun adik bradik lu or cucu lu.

        0

        0
  82. kaka says:

    Haha lawak lawak..dok kata siti macam2, kalau jumpa terkam terus nk amik gambar, nak salam nak cium betol2 macam org bodoh..

    Hakikatnya, pada yg mengutuk tu, Siti Nurhaliza sejuta kali ganda lg bagus dari korang. Dah la kaya, sopan, hormat org, rezeki x pernah putus, buay masjid lg, dermakan duit lg, byr zakat berjuta..keluarga belah datok k syg lg, peminat usah ckpla, all african pun kenal siti je artis lain x kenal, ada bisnes besar lg..

    Pokok pangkalnya hati dia tak busuk mcm korang..
    Dan yg penting korang dengki kat dia, korang gaji cukup mkn entah perangai buruk ngalahkan binatang ada hati nk ngumpat org..
    Yg reply aku tu mesti perangai mcm binatang sbb terasa kot wakaka

    0

    0
  83. che ta n tok ti BFF says:

    perlukah jadi perfect baru boleh tegur kesalahan orang lain?
    aku emphasize perkataan ni ‘tegur’..bukan kutuk..
    kita pun cuba memperbaiki diri dari segala segi dan tak salah andai sesuatu itu terang-terangan tak elok n kita tegur agar boleh di-improve si pelaku, dan sebagai peringatan untuk diri sendiri.

    and perlukah kata org perangai mcm binatang simply because kau kipas-susah-mati tok ti? dalam komen ni yang kutuk2 kenegerian tu banyak, yang tegur cara siti berpakaian tu kebanyakkannya menegur..xsalah kan..and berdosakah kalau makan gaji, cukup2 makan je setiap bulan , dan bukan dapat duit banyak hasil terkinja-kinja di atas pentas?

    0

    0
    • Anonymous says:

      xsalah, tp tlg sedar diri.. jgn mengutuk org klu xnak org kutuk ko blk.. perlukah ko menjadi binatang semata2 ko benci siti?

      0

      0
    • kaka says:

      Aku siyesly nampak yg mengutuk ramai tp yg menegur kurang. Mentaliti org melayu usah ckplah. Kipas susah mati? Itula point ko yg x seberapa point aku byk gila kot. Yg pasti siti terus maju ke depan yg korang mkn gaji buta waktu keje bukak beautifulnara waktu boss x nampak tu mcm halal sgt kot nk kata siti terkinja2 cermin diri dulu cik kak makcik2 yg perasan bagus anak kat rumah tudung ntah kemana lg nk cari salah gajah seberang laut hahaha. Aku kerja sendiri have my own business, so org mcm siti idol aku dlm bidang business.

      Whatever it is siti maju ke depan, korang? Weii keje byk boss bg jgn nk mkn gaji buta dok ngadap BN hahaha.. pathetic all of u..

      0

      0
  84. dL says:

    aku keje kat kelantan laz week..
    mmg nampak orang kelantan dah “maju” bab berfesyen..

    pakai tudung..tapi baju lengan pendek sangat…. (kebanyakan nye macam ni)..

    0

    0
    • Anonymous says:

      tu pesen tutup kepala tayang ketiak, ko ni x maju laaa!!! muahaha

      0

      0
      • dL says:

        hakhakhak..baru aku tau rupenye pesen nye begitu eh…haha..takpe..biar aku tak maju kat dunia..asal aku maju di akhirat… ;p

        0

        0
  85. hati baik says:

    korang ni.. kalo x mengata org x boleh ka… kalo Dato Siti tu buat dosa… korang tu pun lagi buat dosa mengata kat org.. menegur tu biar la dengan cara yang betul.. Islam x ajar kita mengata org sampai menjatuhkan maruah org lain.. DOSA TAU X

    0

    0
  86. Anonymous says:

    masuk kelantan baru nk pakai tudung tak nampak jambul..why?

    Allah itu ada dimana2..

    0

    0
  87. nina.. says:

    nape x pakai tudung trosss…??? kan ke comell lagi nnty..???

    0

    0
  88. saloma says:

    kembalilah ke pangkal jalan wahai umat manusia….sape rase dia hamba Allah…buatlah ape diperintah..kalau orang tegur yang baik cuba terima.. jangan terus menghukum..yang dah tegur tahniah diucapkan, sbb anda sudah trlepas dari azab..

    0

    0
  89. Anonymous says:

    tokti, yg cun tudung labuh xminat la nak datang. aku yg cun tudung tiga segi ni pun xminat nakgi audition tu

    0

    0
  90. women says:

    tok ti bkn x nk ttp terus kpla 2,kalu dia ttp,x dpt lah dia nk g majlis2 sosial bersama datuk k..
    moga2, Allah mmebri taufiq dan hidayah kepada tok ti dan suami..:))amin..

    0

    0
  91. tok ti said says:

    ada aku kesah korang kutuk aku..moto hidup aku: tak hidup dek puji tak mati dek keji..ngan moto hidup aku camtulah aku bleh berjaya cam sekarang..korang ada..hahaha (sambil aku ketawa besar)

    0

    0
  92. aish says:

    berthun di kelantan as a student..melihat pelbagai ragam mereka…bkn nk mngutuk..tpi msa duk sna dlu…..1 bende terperasan :- pentingnya memakai tudung..penah terjumpa pempuan pakai skirt paras lutut tpi pakai tdung…aishhhh..
    mybe skrg dah berubah kot…wlaubagaimanapun…bkan negeri penentu jahat baik seseorg tu…

    0

    0
    • Anonymous says:

      kat k.l ni lagi berlambak pakai skirt pakai tudung, pakai legging pakai tudung, pakai jeans nampak spenda pakai tudung. tp bg yg pakai skirt pakai tudung paras lutut tu aku terus assume org bukan islam la, sbb non-muslim biasa pakai scarf sometimes nampak cam tudung. yg ko nampak tu konfem islam ker

      0

      0
  93. Anonymous says:

    x malu ke ?

    0

    0
  94. ganas says:

    emm..apelh nk kutuk2 kelantan nie..negeri masing2 ade yg baik dan ade yg jahat..tapi kebanyakan sy tgk lah..rmai plak dr negeri lain dtg ke kelantan nk shopping..knp..???sbb nk cari barang yg murah2 kan..jgn duk nk kutuk2..

    0

    0
  95. memeynormanhakim says:

    KESIAN NIK AZIZ…. nik aziz gelak je bace koemn korang yang mcm haram jadah smuanya…

    0

    0