Written by Bella | January 4th, 2016

Sah bergelar suami dan isteri pada 31 December lepas, pasangan Marsha Milan Londoh dan Mohamed Shaiful Nizam diraikan dengan majlis  yang cukup meriah bertemakan Bollywood Night.

Antara rakan artis yang hadir ialah Michael Ang, Dafi, Johan Raja Lawak dan isteri serta ahli keluarga kedua-dua belah pihak.

Jom layan beberapa lagi foto sekitar majlis tersebut dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

17 responses to (12 FOTO) Sekitar Bollywood Night Marsha Milan & Shaiful

  1. Daaa says:

    Simple n nice..i like.tp why tema indian?

    0

    0
    • lol says:

      india pun ramai islam ye. bukan melayu je islam

      0

      0
      • suri says:

        saiful & marsha, syamsul & syahida… diraikan 2 pengantin serentak abg dan adk.. tp sul nikah 1 jan… untung sapa yg jd menantu pak uda dan mak uda… mmg di syngi mertua.. tnggal la nizam si kecik comel tu ja hihihi..

        yg kutuk pol gemok lah, bulat lah ada kaco hngpa ka? atleast dia ada biz dan bujang lg… dah2 la dengki gan org oii…

        0

        0
    • Anonymous says:

      perkahwinan yang simple.. x tunjuk kemewahan sangat.. tema bollywood?!!suka hatila.. duit korang.. bukan duit aku.. apapun tahniah.. saya suka sbb simple.. inai di jari sangat cantik.. xde ukir mengukir..

      0

      0
  2. Bukan nama sebenar says:

    Wah dilwale

    0

    0
  3. cintan says:

    kira ok la tu.. x Nampak over sgt

    0

    0
  4. Anonymous says:

    lakinya campuran india

    0

    0
    • born to be wild says:

      ooooo… laki campuran india. Mesti aiskrim besar daripada aiskrim fazura jilat tu kan.

      0

      0
  5. minah jambu gerek says:

    cuba kalau artis mlayu lain yg buat Bollywood night masa kawin dari atas sampai ke bawah habis kena kutok !! ni kenape tk kutok ? kenape tk cakap laki nk kena suroh bini pakai tudung baru lah jadi laki yg baik untong si laki bini Nye bertudunggg…cakap lah…eh tkde orang yg nk cakap gitu ke ? emmuah hahahaha..!

    0

    0
  6. lola says:

    simple.. tapi marsha macam ‘tenggelam’ sebab guest lagi vouge dari pengantin..
    #pendapat saya je..

    0

    0
  7. Jemah says:

    Pakai simple kutuk, pakai over pun kutuk. tak paham hakakkk

    0

    0
  8. Abil says:

    eh retis2 ni tak abis2 dgn tema bollywood – dok agongkan bangsa keling. tgk mcm aku, tema hawaii ala2 besdei kak mah aloha gitew. ko ghase?

    0

    0
  9. sem says:

    Ok la tu.

    0

    0
  10. Anonymous says:

    pengantin laki tak hensem,gendut mcm ulat

    0

    0
  11. xx says:

    pengantin laki comel.bulat sedap.

    0

    0