Written by AbangNara | January 20th, 2012

Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Ally Iskandar yang telah selamat menjadi suami kepada Farah Lee dengan 2 kali lafaz. Semoga ikatan perkahwinan yang didirikan ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Majlis yang telah dijalankan di Masjid Kristal, Kuala Terengganu ini berjalan dengan lancar sekali. Kedua mempelai nampak berseri dengan pakaian pengantin serba putih.

farah lee

Lagi 10 keping gambar sekitar perkahwinan Ally Iskandar dan Farah Lee dengan membaca entri ini sepenuhnya. Ucapkan tahniah kepada mereka berdua melalui Facebook Farah Lee.


farah lee

farah lee

farah lee

farah lee

farah lee

farah lee
farah lee

farah lee

farah lee

farah lee

Baca Yang Ini Pulak:-

70 responses to (11 GAMBAR)Majlis Perkahwinan Ally Iskandar Dan Farah Lee

  1. lalola says:

    Ya Allah cantiknya farah lee.. natural beauty.. naik seri pengantin

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 103 Thumb down 7
  2. shasha says:

    nampak ketara kekok ally neh..malu2 miawwww

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 2
  3. peah jambu air 24 jam mengadap laptop says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 48
  4. safa says:

    sweet n sour..btw moga bhgia slalu.jgn gaduh2 k. ;)

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  5. aidayusni says:

    Alhamdulillah. Kahwin jugak akhirnya Abg Ally ni, semoga bahagia dngn Kak Farah. Yang sudah berlalu biarkan pergi (:
    SELAMAT PENGANTIN BARU!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  6. icha says:

    cantik..
    tp,ally suke sgt tarik lengan baju ke siku..
    mmg tabiat die kot.hehe
    apa pub comel kedunya..
    moga bahagia ke hujung nyawa.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 0
  7. kasut putih says:

    Sejuknya mata memandang mereka ni.. Bukan senang nak tengok pengantin yg kelihatan suci camni. Tahniah, semoga sabar melayari alam perkahwinan..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 42 Thumb down 1
    • apiqhanis says:

      mne x. diorg x bkapel pn sblom kawen. tup2 bnikah ngn pilihan kluarga. mmg feeling tu excited abis2.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 0
  8. shetty says:

    santekkkk sgt farah… congrate la ye yop

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
  9. mamabosan says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 17
  10. wendy says:

    farah lee nih jauh lebih cantik and berseri banding dgn pompuan yg xjdi kawen dgn ally dulu tu..pttla xjd kwen..duhal tuhan tau ade yang lbih baik buat ally..:)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 3
  11. NenekPenne says:

    all the best..
    muka pun mcm seiras…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
  12. ciktemah says:

    Harap rmai pengantin yg mcontohi mereka
    bcinta selepas kawen
    tade lukisan inai yg kterlaluan
    dan stkt ni tade gamba yg tjuk mereka cium dahi dan sbgainya
    alhamdulillah

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 9
    • Ciktemah pepek busuk says:

      Dah nikah apsal tak boleh cium dahi pulak? Mesti ko ni spesis tak dapat kasih syg laki kan sbb tu jeles tgk org len cium bini.

      Hot debate. What do you think? Thumb up 23 Thumb down 17
      • mee says:

        maksud ciktemah tak de gambar cium dahi tu, mayb sbb ada setgh ustaz tak galakkan cuim dahi terutama di dalam masjid, sbb ia menyerupai penganut kristian(pengantin) yang berciumdi dahi didalam gereja. Wallahu’alam..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 44 Thumb down 4
      • Mama Meera says:

        kesian aku tgk ciktemah ni.lain kali bykkan berfikir sblm bcakap.jangan suka hentam kromo je dan buruk sangka.kesian…kan da maluuu

        Hot debate. What do you think? Thumb up 12 Thumb down 9
      • Raihana says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 46
      • bola says:

        eii sengal gila..kalo nak tau kenapa suma tu tak boleh sila la pergi mengaji agama..nampak sgt jahil!

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
      • ciktemah, lain kali, berhenti je dari bagi komen. komen ko bukannya bagus pun.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. putihkaseh says:

    cantik dan berseri x semestinye baik segalanye, jadi x baik lah tuduh ex ally tu dulu, dah x da jodoh, sebelum ni ramai yg kawin di tentukan oleh tuhan jodoh2 mereka tapi bila tiba masanye jodoh x da bercerai juga ……..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 2
  14. ema_amy says:

    so sweet…
    alhamdulillah semua selesai…
    semoga berbahagia..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  15. teqoren says:

    tahniah utk ally dan farah..semoga berbahagia..pasangan yang sangat comel..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. Miss Kum Kum says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 51
    • haku says:

      @miss kum kum…bodo la ko ni..mmg patut la pengantin baru malu2 sket pd hari bahagia diorg, baru manis org tengok. watpe nak gedik2 sgt?! ngek la ko!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 4
    • aku la says:

      eh..eh..xabeh2 nak pikir negatif pasal orang.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
    • Mama Meera says:

      @Miss kum kum:tu la bezanya bcinta sebelum nikah dan selepas nikah.nk bertentang mata pn segan2 lg.lain la yg da bpeluk sakan sblm kwen.die pnye sengeh dan gedik pn lain mcm.cium mulut dpn org ramai pun slumber gile wlupn mmg da sah nikah.kebaratan sungguh!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 1
      • wartawan says:

        mama meera: kalau nak sebut tentang agama nie baik sikit oi.. bab kristian ke or islam ke.. tu terpulang dengan dia org nak pluk cium, or tidak. nie tidak, siap slhkan agama org len dan barat pulak. jgn ajar org fkr dlu sblm mgata.. awak apa kurang. bertempat la sikit oi… choi la..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  17. farah allee says:

    dr mula2 tau dorg nak kawen aku x sabar2 nak tgk gambho dorg berdua….sangat sweeet…sangat sejuk hati tgk muka dorg…huh! mcm x caye je aku leh komen camni! aku mmg anti Ally tu sejak dia jadik pengacara mepek meraban kat AJL…tp sebabkan seri farah lee ni kot….berjangkit kat dia! tahniah la ye! moga kekal ke akhir hayat..aminnnnn

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  18. jaja says:

    tahniah untuk awak berdua……sonok tgok pengantin ne nampak sangat sepadan..hehe lawak pakcik yg tgh tankap gambar tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Linda says:

    canteknye cam model…dan nampak matang…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  20. non says:

    pak pak pak kebum3x…tahniah dan selamat pengantin baru..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    semoga bahgia n semoga mendapat anak kembar yg comel dn jambu macm mak dia si farah lee ally……lov u…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  22. lela says:

    kita doakan yg baik2 untk pasangan pengantin Ally & Farah dan untk diri kita juga… tahniah…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  23. ida says:

    alhamdulillah..tahniah ally & farah….semoga kekal hingga ke anak cucu…insyaAllah aminn…=)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  24. yela... says:

    tahniah, hepinye tgk pic diorg…….sm cntik sm pdn, smg diorg bhgia b’same hgga akhir hyt, amin

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  25. Deqna says:

    Alhamdulillah..Tahniah ye buat pasangan pengantin,ku doakan agar kekal bahagia selamanye,Amin^_^
    muka Nk sama memg ade jodoh~org tua2 ckap la~

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  26. Madam Mawar says:

    Farah Lee sgat2 cantik laa..cukup pakej lengkap seorg wanita melayu & beragama islam..kdg2 aku rasa x dia xpadan dgn Elly sbb elly bantut skit dr die..apa2 pon jgn marah Elly…org tua kta klu isteri lebih besar dr suami murah rezeki & panjang jodoh…~Amin~ Tahniah,,,Selamat Pengantin Baru,,,moga cepat2 timbang anak yg comei2 cm korg berdua:D

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 4
  27. mrs F says:

    bkn nk puji tp cube tgok farah lee.. make up pengantin paling natural, x de gune bulu mata palsu pong.. tp still nampak cantik..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
  28. lis says:

    ini baru gadis melayu!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  29. Lelaki Ini says:

    Alaaa..org dh cantik..xpki mekup pon tetap cantik…hontongla ko ally..aku jgk xjpe jodoh2 lg:(

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  30. tasneem says:

    mcm kebetulan :
    1. dulu ally sanding olok2 ngan fara fauzana..skrg kahwin ngan farah jgk..
    2. muka kakak ally yg nama diana (cikgu tuisyen klu tak silap) tu ada mirip sgt2 dgn muka wife ally.
    3. adik ally yg keje mybank dmsara pn nama farah jgk..hehe
    4. dlu ex-tunang ally (xmau mention sebenornye tp dh kebetulan..huhu) pndai ckp cina skrg ally dpt wife/family dr keturunan cina…hehe so sweett..
    5. sama2 ganu..hehe..xyah 2-3 menempuh jem nk balik raya…hehe

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  31. c cantik says:

    Ya Allah…cantik & berseri sangat kedua mempelai..suka sangat tengok Farah Lee ni..cantik nye ciptaan Allah ;)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  32. kay masingan says:

    tahniah kepada Aly Iskandar dan Farah Lee

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  33. cikaroswet says:

    Allamdulillah bertemu jodoh dah…semoga berkekalan sampai hujung nyawa..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. moshi moshi says:

    Ya Allah..canteknye farah lee.mmg padan dorang berdua ni.Semoga berkekalan hendaknye.Knape si ally ni tk jaga badan dia.nampak gemoklah masa kawin.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  35. lala says:

    tahniah,ni baru sesuai dgn abg ally

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. azhar mohd says:

    Semoga brkekalan brcinta selepas khwin ini,ganu kita doakan kebhgian kpd ally n is3,wlaupn tak dpat mrasa keenakan ns mnyak dan melihat keindahan pelamin dari jauh ganu hulurkan doa….SLMT PNGANTIN BARU..pEACE yOURS….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. ku ingin kamu says:

    tahniah bt farah lee dan elly,,,sama cantik sama padan je diorang bedua ni kan,,betuah sggh elly ,,,,hihihi,,natural je farah lee nmpak berseri seri,,,jeolus la tgk diorang bedua mmg cute sanget,,,,,,pe pon smoga bahagia dunia akhirat,,,

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0