Written by AbangNara | October 29th, 2014

Seronoknya melihat kebahagiaan yang jelas terpancar di wajah Erin Malek dan suaminya, Farriz Fauzy. Setelah selesai dengan majlis perkahwinan, mereka berdua kini berada di Los Angeles untuk berbulan madu di sana. Banyak tempat-tempat menarik yang telah dijelajahi oleh Erin dan Farriz. Jeles pun ada jugak melihat gambar-gambar yang dikongsikan oleh Erin Malek. Bilalah Abang Nara nak sampai sana. Huhuhu.

erin malek

Semoga bulan madu Erin dan Farriz akan mengeratkan lagi hubungan suami isteri mereka berdua. Mana tahu balik nanti ada berita baik mengenai kehadiran orang ketiga. Tak gitu? Sama-samalah kita doakan. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
bin kareem jubahP.S: Smart sangat-sangat jubah Bin Qareem nie. Kalau pakai memang terserlah kemachoan anda. Belikanlah untuk suami tercinta. Sekali sekala bagi hadiah macam ini, pasti si suami tersenyum girang. Banyak lagi pilihan yang ada di www.familynara.com. Silalah tengok.

erin malek
erin malek
erin malek
erin malek
erin malek
erin malek
erin malek
erin malek
erin malek

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 responses to (10 GAMBAR)Erin Malek & Suami Bulan Madu Di Los Angeles

  1. Jenab says:

    Baguslah kalau gitu …

    0

    0
    • Datin K says:

      cantiknya erin malek!

      0

      0
      • ina says:

        bestnya.. aku x mampu nk g buln madu ni.. dh 7 thn kwin.. x pnah g bln madu.. xmmpu.. walau dkt2 pun.. bertuahnya kalu dpt g bln madu.. teringin sgt!! xpe la blom ada rzeki.. Allah dh bg aku suami yg baik.. ank2 yg comel pun dh bsyukur sgt…

        0

        0
        • Olga says:

          engko yg bodoh!
          lain kali nak kahwin cr la laki yg berduit!
          ni cr laki cabok poket kering buat pe!
          cinta x bawa ko ke mana pun!
          tgok Erin Malek, Eina Azman & lain2 ni bertuah dpt pusing dunia!

          0

          0
        • maria says:

          insyaAllah ada rezeki kamu nanti, saya doakan..

          0

          0
        • amoi says:

          Ina :
          InsyaALLAH..rezeki dari ALLAH dlm pelbagai cara…kita sekurg2nya perlu bersyukur ada suami baik…berbanding dgn mereka yg dpt bercuti 1 dunia dan punya wang yg byk, tp x punya suami yg dpt bimbing mereka n tenangkan hati mereka di dunia..kalau kita mati nnt, bkn kene soal SELAMA HIDUP, DAH BERCUTI DI MANA??.. yg akan disoal APA AMALAN KITA DI DUNIA…so sabar k…

          utk Olga, ko ni dah kawin belum??sedey lah dgn segala komen ko..kekdg waras..kekadang bangang…sekurg2nya ALLAH bg dia happy dgn family dia walau duit x cukup utk pegi bercuti bagai…ko ni mcm kurg kasih sayang..belum kawin eh??ke suami ade betina lain???ke pompuan tua x laku???

          0

          0
        • anon says:

          OLGA….agaknya dia ni bkn islam kot. Nama olga pun mcm kapir je. Kenapa duk kata org bodoh….tak caya dgn Qada & Qadar ke. Oh lupa, kamu kan kapir laknat. Jodoh tu kan dah ditentukan tuhan sejak azali lagi. So mcm mana nak cari??

          0

          0
        • mimot says:

          statement yg sangattt kurang bijak dari OLGA. aritu awak juga yg kutuk abis 2 artis yg engko puji arini. tak baik taw kata orang BODOH.

          0

          0
        • ina says:

          thanks sume doa dan kata2 semangat tu buat sy terharu sgt.. utk olga… itu la dinma kn dugaan. ingat la kata2 kte tu 1 doa yer..

          0

          0
        • suraya says:

          sy pn dkat stahun kawin tp xde rzeki lg nk g honeymoon kt luar ngara..kdg2 tringin jgk tp tu smua x pnting sgt..asalkan aku hdup bhagia xde hutang ngn sape2 ,dpt suami yg baik,blom kawen kreta dh abis byr n hidup tenang tido pn lena..dpt gaji trus bg kt mak aku..hanya itu tjuan aku bkerja

          0

          0
        • adik fina jamal says:

          salam ina..

          x pe lah ina..ada rezeki untuk awak sekeluarga nnti..mana tahu rezeki awk pulak kan.hehe

          0

          0
        • OLGA BODOH says:

          Betul la olga cakap tu. ko yang bodoh. ce laki ko bace statement ko yang kate x mampu bawak bercuti selain dari bilik tidur….xoxoxo

          0

          0
    • dodol says:

      WISTERIA LANE!!!!!!!

      0

      0
  2. liwa says:

    tat is y la…artis pompuan bile dpt yg kaye grab terus…..untung2 bole g honeymoon jauh2….
    artis kan….

    0

    0
  3. bulat says:

    husband die suke kale kelabu ke.. sume gambau baju kale kelabu tapi baju yang lain2..

    0

    0
  4. MAMA says:

    Excited mak tengok..dia posing kt scene desperate housewives..depan rumah susan..boleh nampak rumah lynette…uuuuu……jelesnyerrrr

    0

    0
  5. missa says:

    kan bagus kawin awal2 macam ni… nak bkepit siang mlm pon xpe… nak ke langit biru sekalipon x kisah, xde sapa nak marah, HALAL.

    0

    0
  6. anon says:

    Budak liar mcm erin pun bertuah dapt kawin dgn org kaya. Dah rezeki dia. Jealous jugak. Hmm….dah pergi semua tempat2 yg dia pergi ni. Universal studio kat florida lagi besar kot dari yg LA ni., Neway congrats lah & harap berkekalan..

    0

    0
  7. adelah says:

    Camne laki die cukur bulu kt muka tu ye? Unik. Xdela nmpk berbulu sgt, mcm karpet

    0

    0
  8. Mak jemah pemalu says:

    Suke tgk dorang…xkisahlah org tuduh macam2 mencari jantan kaya ke..yg penting dorang sama2 bujang, xrampas hak sesape dan menunaikan separuh dari sunnah rasul iaitu berkahwin di usia muda….semoga dikurniakan zuriat yg ramai dan berubah ke arah kebaikan..

    0

    0
  9. badang says:

    kau org ingat ada ke inseden pecah dara..masa first nite tu

    0

    0
  10. lara_hati says:

    Baguslah erin tak de baju seksi2…dalam sessi ni , harap2 berterusan. Sweet couple.

    0

    0
  11. PUANDAYAH says:

    untung lah….. anak orang kaya,mampu berbelanja mewah.. bertuah rezeki korang..

    0

    0
  12. ubi says:

    mcm dah mengandung je erin..awl2 pregnancy

    0

    0
  13. si cantik says:

    komen paling kimak sngt si olga ni..mesti ko ni terhegeh2 nk kawen laki kaya tp x dapat kn?? tah2 xde sape yg nk ko 2 yg komen mcm lahanat. to kak ina xper myb bkn skrg rezeki akk..mungkin akn dtg akk dpt pg honeymoon. :) yg penting rumahtangga bahagia..

    0

    0
  14. Gaban Meraban says:

    Erin nmpk cantik. hati banyak senang kan..
    cuma aku paling menyampah kalau dia bergambar pose mulut ternganga. fake sgt~!! -_-

    Tapi kan.. apsal gambar kat sofa cokelat tu, tangan dia nmpak mcm panjang sgt…

    0

    0
  15. mojo says:

    tengah kayo.bila susah baru sado.

    0

    0