Written by AbangNara | November 29th, 2016

Lama juga Abang Nara tak ‘skodeng’ Instagram pelakon terkenal, Rozita Che Wan atau Che Ta ini sebab sebelum ini memang Abang Nara antara peminat yang selalu mengikuti perkembangan pelakon ini lebih-lebih lagi nak tengok gelagat anak daranya yang comel, Aisyah tu.

Tapi baru-baru ini apabila Abang Nara ‘skodeng’ instagram Che Ta, Abang Nara tertarik pula dengan ‘posting’ Che Ta mengenai kereta barunya. Banyak juga dia post mengenai kereta baru idamannya tu iaitu Haval.
havalNampak dari gambar punyanya hebat macam kereta mewah tapi bila baca caption Che Ta dan selepas Abang Nara ‘skodeng’ pula instagram kereta tu, Haval Malaysia rupa-rupanya kereta baru Che Ta tu takdelah mahal sangat. Mana taknya, harga untuk kereta yang nampak mewah macam tu cuma bawah RM55,000 saja. Jauh lagi murah daripada kebanyakan kereta lain.
haval Dah lah murah, Abang Nara tertarik pula dengan pelbagai keistimewaan kereta itu seperti minyak jimat, kualiti premium dan paling penting servis percuma selama lima tahun!
haval1Patutlah Che Ta pun beli dan bukan main dia ‘promote’ lagi. Harga murah dengan ansuran tiga bulan percuma. Bayangkan percuma ansuran bulan selama tiga bulan. Lepas tu kalau anda sama dengan Abang Nara yang semacam berminat nak membelinya, Haval Malaysia juga menawarkan perkhidmatan ‘trade in’ dengan nilai yang tinggi kepada kereta sedia ada sekarang. Pinjaman bank pun dijamin boleh diuruskan oleh Haval Malaysia. Menarikkan?
havalSo baru Abang Nara faham kenapa selebriti terkenal macam Che Ta pun sibuk membeli kereta ekonomi seperti Haval Malaysia sedangkan dia mampu memiliki kereta mewah lain. Reka bentuk kereta ni pun memang cantik dan bergaya.
havalAbang Nara pun dah menghubungi Haval Malaysia dengan terus pergi ke pusat pameran selepas ‘skodeng’ instagram rasmi mereka di @havalmy. So anda semua bila lagi nak bergaya sakan seperti Che Ta?