May 22nd, 2013

Susulan kata-kata “Mak Afiq kurang siuman kot“, Eina Azman telah dikutuk dan dicerca oleh ribuan manusia yang kecewa dengan kebiadapannya. Siapa yang tak bengang kan? Kurang siuman sememangnya satu perkataan yang sangat kurang ajar.

eina azman

Berkata kepada Sinar Harian, Eina Azman memberitahu yang sepatutnya perkara tersebut adalah “off record”. Kata Eina:-

Advertisement

Apa yang Eina cakap petang tadi sekadar meluahkan…bukan untuk disiarkan. Eina lupa nak cakap ‘off record’

eina azman

Amboi boleh pulak macam itu? Nasib baik selepas ini Eina kata taknak keluarkan apa-apa kenyataan lagi. Selamatlah kita daripada mendengar kata-kata yang tak masuk akal daripadanya.

Selepas keluar kenyataan itu, ramai sangat orang kecam Eina…hukum Eina. Jadi, sekarang, Eina nak guna undang-undang, biar undang-undang lah yang menilai, kami ini betul ataupun salah. Keluarga Eina yang nak saman, bukan Eina. Eina dikecam pelbagai pihak kerana hendak menyaman orang tua. Ini bukan soal orang tua ke bukan orang tua, ini melibatkan maruah. Dia tuduh Eina tanpa bukti pun

Diharap Eina berpegang pada kata-katanya dan tidak lagi mengeluarkan kenyataan. Abang Nara boleh sakit jiwa setiap kali membaca kata-kata yang keluar daripada mulut Eina. Biarlah hal ini selesai di mahkamah. Nanti kat sana Eina boleh cakap sepuas-puasnya.

P.S: Model kismis yang sangat meloyakan

Advertisement
December 27th, 2012

Menurut pelakon Eina Azman yang mula dikenali ramai sejak membintangi drama Mimpi Cinderella, dirinya dan hero drama tersebut iaitu Afiq Muiz tidak bercinta. Ini ialah lanjutan dari gosip yang tidak dapat dipastikan kesahihannya yang menyatakan pasangan ini dilihat keluar bersama dan  bermesraan dalam cara yang memualkan di Sunway Piramid baru-baru ini.

Apabila empunya diri beria-ia menafikan mungkin juga ada kebenarannya. Bagaimanapun, tertarik juga kami kerana memang rajin sekali Eina Azman memuat naik gambarnya bersama Afiq Muiz di Twitter.

Photobucket
Photobucket

Advertisement

Kalau dah bergambar mesra begini dan disebarkan pula di Twitter, malah ada mata yang pernah nampak mereka keluar bersama bagaimana pula tidak timbul gosip yang mereka berdua bercinta, tak gitu? Buat pengetahuan anda Eina Azman dan Afiq Muiz digandingkan sebagai pelakon utama dalam drama TV3, Mimpi Cinderella yang telah sampai episod akhir malam 25 Disember lepas.

Kalau bercinta pun rasa tak ada salah di mana-mana memandangkan keduanya bukanlah berstatus suami atau isteri orang, tak gitu? Gituuuuuu! Lagi tujuh gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar pada Twitter Eina Azman.

***

Teater “Bah Tilot” akan dipentaskan di Auditorium JKKN Negeri Sembilan pada 29 dan 30 Disember 2012 (Sabtu dan Ahad) pukul 8.30 malam. Teater ini diarahkan oleh Khamsah Abdullah dan dibintangi oleh Muhd Anil Miraj, Ayu Zahira dan ramai lagi. Orang ramai dijemput menonton teater ini. Masuk adalah PERCUMA.

Maklumat lanjut, hubungi JKKN Negeri Sembilan di 06-767 6793/763 6308.

Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Advertisement

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Advertisement