March 30th, 2012

Tak ada angin tak ada pokok, tiba-tiba di Harian Metro hari ini ada artikel berkaitan dengan Rozita Che Wan yang dikhabarkan bakal menjadi isteri baru suami Siti Nurhaliza iaitu Datuk K. Menurut Rozita Che Wan, ini satu fitnah yang sangat besar dan tidak masuk akal langsung.

rozita che wan datuk k

Dakwaan yang khabarnya dikeluarkan oleh laman blog dan portal hiburan ini menyatakan yang Rozita Che Wan bakal menjadi isteri baru kepada Datuk K. Rozita Che Wan berkata:-

Sejak saya putus hubungan dengan seorang jejaka Singapura yag dikenali dengan nama “S” dua tahun lalu, saya masih belum bertemu jejaka pilihan hati. Saya dan anak amat meminati Datuk Siti Nurhaliza. Saya tidak mahu dakwaan berkenaan boleh menyebabkan hubungan baik saya sebelum ini dengan Datuk Siti terus dingin, lagi-lagi kami sama artis.

siti
Rozita Che Wan mengakui yang pelik bagaimana isu ini boleh timbul sedangkan dia tidak pernah berjumpa, mengadakan temu jani apa lagi merancang untuk berkahwin dengan Datuk K. Manakala Datuk Siti Nurhaliza yang dihubungi enggan memperbesarkan perkara ini kerana sudah lama dan sama sekali tidak wujud. Kata Datuk Siti:-

Saya berharap mana-mana laman blog portal hiburan yang mahu mencetuskan kontroversi, jangan palit kepada orang lain, sebaliknya menyampaikan maklumat secara telus dan berdasarkan bukti

Diharap Rozita Che Wan, Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K tidak ambil pusing dengan dakwaan yang sangat tidak logik ini. Semoga kebahagiaan akan terus menjadi milik 3 insan ini.

June 16th, 2009

siti nurhaliza terbaru

Siti Nurhaliza nie pakai apa-apa pun memang maintain cun. Gambar Siti Nurhaliza di Malam Puisi Utusan nie memang marvelous. Takderlah nampak Siti pakai make up tebal sangat, tapi kecunnan dia tetap terserlah.

Mungkin sebab tue ramai photographer-photographer suka bila Siti ada event. Gambar yang diambik nampak cantik jer jadinya. Photogenic la kiranya si Siti Nurhaliza nie.

Lagi gambar terbaru Siti Nurhaliza di Malam Puisi Utusan dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Kami hari tue ada plan nak pergi tengok konsert Siti Nurhaliza di Istana Budaya 26 sampai 28 Jun nie, tapi tengok-tengok balik harga tiket yang tinggal semua yang RM300 punya. Takperlah, lain kali jerlah kot pergi. Tapi kalau Siti nak sponsor kami di BeautifulNara nie apa salahnya kan? Hehehe.

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

siti nurhaliza terbaru

May 22nd, 2009

siti nurhaliza

Sikit-sikit Siti, sikit-sikit gambar Siti, sikit-sikit gosip Siti. Mesti ramai yang menyampah tengok berita Siti asyik kuar kat blog kami 2 3 hari nie. Nak buat macam mana, gelaran penyanyi no 1 Malaysia masih milik Siti Nurhaliza. So cerita pasal dia memang banyak.

Yang terbaru Istana Budaya pulak akan menjadi tempat Siti Nurhaliza buat konsert. Kami akui yang vokal Siti buat masa ini memang mantap dan sukar ditandingi penyanyi-penyanyi lain.

Cuma apa yang kami dengar-dengarlah, Siti nie lebih kepada penyanyi bukannya penghibur. Itu yang kami kurang sikit minat nak pergi tengok konsert dia. Baik dengar CD kalau setakat nak dengar suara Siti nyanyi.

Lagi gambar Siti Nurhaliza semasa pelancaran Konsert di Istana Budaya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

May 21st, 2009

dato k

Tak habis-habis dengan gosip Dato’ K dah berkahwin dengan Rozita Che Wan. Yang terbaru kononnya diorang berdua nie dah bernikah kat Kedah. Kalau betullah gosip nie, memang sahla misai Dato’ K mampu mencairkan hati wanita-wanita Malaysia.

Kesian betul kami dengan Dato’ Siti Nurhaliza. Tapi nak buat macam mana. Masa nak kawin dengan Dato’ K pun dia dah meruntuhkan rumah tangga Dato’ K dan isterinya. Mungkinkah ini balasan Tuhan?

Kepada lelaki-lelaki di luar sana, simpanlah misai selebat Dato’ K agar peratusan anda untuk berkahwin lebih dari satu meningkat selepas ini. Hehehe.