March 25th, 2009

gambar siapa ini

Sila teka siapa lelaki dan wanita yang nampak mesra dalam gambar-gambar ini.

Lagi gambar mereka berdua dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar siapa ini

gambar siapa ini

gambar siapa ini

gambar siapa ini

gambar siapa ini

March 24th, 2009

gambar johan dan ozlyn berpeluk

Anda dah tengok gambar di atas? Sila nyatakan kepada kami jika ada secebis perasaan di hati anda yang mengatakan gambar di atas menunjukkan 2 orang manusia sedang berbisik.

Apa kau ingat kitorang nie bodoh sangat ke Johan Raja Lawak? Nampak sangat la kau tengak berpeluk sakan dengan awek kau si Ozlyn tue. Kau ingat kitorang nie belajar tak lepas sekolah darjah 6 macam kau ker?

Kalau si Johan dan Ozlyn nie dah kantoi gambar berpeluk, mengaku ajerlah. Cakap dah sangap ke, ledakan asmara tak dapat dibendung ke, nak tunjukkan rasa cinta yang terpendam ke. Boleh jugak kami cuba belajar nak terima kenyataan yang macam tue.

Ini ada hati nak menipu kitorang lagi. Itu yang bikin kami makin panas. Kami memang tak boleh terima kalau artis-artis Malaysia ini nak menipu peminat-peminat dia. Sebab selalunya alasan yang diberikan langsung tak boleh diterima akal manusia. Akal lembu boleh la kot.

Lagi gambar si Ozlyn dan Johan Raja Lawak berpeluk dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar johan dan ozlyn berpeluk

gambar johan dan ozlyn berpeluk

March 24th, 2009

gambar seksi intan sarafina

Sebenarnya tak adalah terlampau sangat pun gambar seksi Intan Sarafina dan rakan-rakannya ini. Bak kata orang-orang muda zaman sekarang, gambar-gambar aksi macam ini dah dikira biasa bukan lagi terlampau.

Mungkin bagi artis-artis Malaysia yang lain, gambar Intan Sarafina dan rakan-rakannya di atas hanyalah sekelumit berbanding aksi mereka. Tak percaya? Mungkin anda boleh baca artikel-artikel di bawah ini semula untuk membuat perbandingan:-

Oh ya sebelum terlupa, ada 2 lagi keping gambar aksi terlampau(bagi kami) Intan Sarafina dan rakan-rakan dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar seksi intan sarafina

gambar seksi intan sarafina

February 22nd, 2009

gambar terlampau zarina ann julie

gambar terlampau zarina ann julie

Panas dan makin panas dibuatnya melihat gambar terlampau terbaru Zarina Ann Julie ini. Memang dah nampak gaya bukan orang Malaysia, mungkin orang Barat pun tak seberani dia ini bila bab berposing gambar.

Kalau tengok betul-betul kat pusat dia, boleh nampak ada tindik kat situ. Yang lebih hangat lagi, ada mamat Mat Salleh sedang pegang botol arak mencium pipi seorang mangsa tak dikenali dalam gambar seksi Zarina Ann Julie ini.

Mungkin sebab lifestyle Zarina yang kebaratan ini menyebabkan dia dah tak dipanggil membintangi mana-mana filem atau drama. Buat anda yang ketinggalan melihat gambar-gambar seksi, posing maut dan terlampau Zarina Ann Julie sebelum ini, jangan malu-malu nak klik link kat bawah:-