Written by AbangNara | December 8th, 2010

siti nordiana

Siti Nordiana kata gaun yang dipakainya semasa majlis parti Eh! di atas tak adalah seksi melampau. Biasa-biasa jer. Nie sedutan kata-kata dia.

[note]Sebenarnya saya tak rasa pun gaun itu seksi. Mungkin orang tidak pernah melihat saya berpakaian begitu, sebab itulah ramai yang terkejut sedangkan saya memakai gaun seperti itu mengikut kesesuaian majlis. Lagipun inilah kali pertama saya memakai gaun pendek di depan khalayak. Rasanya, gaun yang saya pakai itu tak seksi melampau. Takkan saya nak berimej yang sama saja, nanti orang bosan pula.[/note]

Kami sokong kata-kata Siti Nordiana. Tak adalah seksi mana pun. Sepatutnya kena pakai pendek sikit lagi dan melekat sikit lagi. Baru lebih padat dan lebih sesuai dengan tema parti. Mungkin Siti Nordiana kena belajar cara pakai baju dengan Nita. Fesyen Nita masa majlis Eh! itu barulah layak digelar seksi. Setakat gaun pendek Siti Nordiana nie apa la sangat kan?

Lepas nie kami berharap agak Siti Nordiana akan mendengar nasihat kami dan memakai gaun yang lebih pendek dari gambar di atas. Peha anda yang mulus itu perlu lebih disingkapkan untuk tatapan ramai.  Kalau tak nanti kami bosan dengan anda. Hehehe.

Written by AbangNara | November 29th, 2010

gambar nita seksi

Wow. Itu sahaja perkataan yang terkeluar dari mulut kami apabila melihat gambar Nita, bekas kekasih Zahid AF di parti 20 Eh! Yang Anggun 2010. Memang vas gila-gila gitu. Memang lain dari yang lain. Memang meletup. Memang melekat. Memang segala-galanya memang. Tak tahu nak cakap memang apa dah. Korang letak la sendiri.

Mungkinkah tekanan perasaan akibat clash dengan Zahid menyebabkan badan Nita nampak agak lebih besar daripada sebelum ini. Kulit pun nampak lebih gelap dari biasa. Kemungkinan besar baru balik daripada berjemur di tepi pantai. Mungkin Nita ke pantai untuk mengubat luka di hati. Siapa tahu kan?

Kemungkinan besar Nita akan kembali seperti biasa dan tidak posing vas gila-gila macam ini kerana khabarnya Nita sudah pun berjumpa dengan pengganti Zahid. Zahid pun khabarnya sudah ada pengganti baru. Bak kata omputih, life must goes on. Semoga anda berdua berbahagia.

Lagi gambar Nita di parti 20 Eh! yang anggun dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Esok kami akan letakkan lagi gambar artis-artis lain di parti Eh! ini. Kredit gambar kepada abang Budiey.

 
Written by AbangNara | November 2nd, 2009

Memang tiap-tiap tahun Party EH! ni, artis yg dtg akan pakai agak sexy. Tapi tahun ini temanya adalah ‘Chic’. Kami ni kurang paham maksud Chic  so mari kita check apa maksud ‘Chic’ pada pandangan artis….