Written by AbangNara | September 29th, 2017

Memang lama tak dengar perkembangan terkini pelakon jelita Maya Karin. Sepi tanpa sebarang berita. Kelibatnya di dalam majlis-majlis hiburan pun memang tidak kelihtan langsung. Setelah sekian lama menghilang, Maya Karin kini kembali bergandingan dengan Remy Ishak di dalam teater Tun Fatimah Serikandi Empayar Melaka. Menariknya, Maya Karin memaklumkan ketidakhadirannya di dalam majlis-majlis hiburan tanah air adalah kerana sudah berasa bosan dengan kehidupan dunia glamor sebagai selebriti.

maya karin

Bagi Maya Karin, kehidupan sebagai seorang selebriti yang dipenuhi glamor tidak mencerminkan dirinya yang sebenar. Maya Karin merasakan itu semua sebagai satu bebanan kerana dirinya yang sebenar adalah seorang yang ringkas dan gemar melakukan aktiviti lasak. Kata Maya Karin:-

Pada sesetengah orang bangun pagi dan bersiap untuk kelihatan cantik adalah perkara menyeronokkan tetapi pada saya ia macam terpaksa. Saya sebenarnya bosan dengan glamor kerana saya lebih gemar lepak di kedai mamak, berkebun atau melakukan aktiviti lasak tanpa perlu saya kelihatan cantik pun! Pendek kata saya lebih gemar menjalani kehidupan biasa seperti orang lain walaupun saya adalah selebriti.

Dulu memang banyak jemputan untuk pelbagai acara tetapi kerana sudah banyak kali saya tolak mereka pun sudah bosan. Sekarang tidak ada jemputan mungkin kerana mereka dah malas nak jemput saya.

maya karin

Selebriti sepopular dan segah Maya Karin memang tidak perlu untuk melibatkan diri di dalam dunia glamor. Sebut nama pun orang dah kenal. Tak pergi mana-mana acara hiburan pun tak apa sebab sudah ada nama. Namun artis-artis baharu janganlah pula meniru apa yang dilakukan oleh Maya. Beliau berada di kelas tersendiri dan boleh melakukan mengikut kehendak hatinya. Apa pun, secara jujurnya memang sukar untuk hidup di dalam dunia glamor dengan setiap tingkah laku kita diperhatikan. Lagi senang jadi manusia biasa. Makan kedai mamak pakai baju tidur pun tak ada orang nak tegur. Memang indah dunia orang biasa kan? Sumber Mstar Online.

Written by AbangNara | July 9th, 2014

Kemenangan 7-1 German ke atas Brazil sememangnya sangat mengejutkan. Abang Nara bangun sahur tengok-tengok Brazil dah kena titik 5-0. Ingatkan mimpi, rupanya realiti. Pasti kesemua peminat German bergembira dengan keputusan ini terutamanya Maya Karin yang di dalam badannya mengalir darah negara tersebut.

maya karin german

Apa yang lebih menarik ialah sebelum perlawanan Brazil menentang German bermula, Maya Karin telah berkongsi gambar dirinya memakai jersi German sambil memegang masakan ‘samba’l ketam. Pastinya keenakan lebih terasa ketika mengunyah ketam itu tatkala samba Brazil diayamkan oleh pasukan Germany. Hehehe.

maya karin german

Diharap pada perlawanan akhir nanti, Maya Karin akan berkongsi gambar masakan yang bersesuaian dengan pasukan yang bakal ditemui oleh German nanti. Buat penyokong Brazil, terimalah kekalahan ini seadanya. Boleh gunakan alasan ketiadaan Neymar dan Thiago Silva untuk menutup malu anda. Kepada penyokong German, selamat bergembira!!!

P.S: Kitab Yasin terselamat walaupun rumah hangus dijilat api

Written by AbangNara | June 6th, 2013

Maaf agak terlambat berkongsi gambar-gambar si cantik Maya Karin ketika majlis pelancaran lagu terbarunya yang bertajuk Bintang Syurga. Maya Karin kini berada di bawah naungan Warner Music Malaysia untuk sebarang aktiviti nyanyiannya. Untuk anda yang tidak tahu, Maya Karin sebelum ini pernah menyanyikan lagu “Sinar Ini” bersama Yasin.

maya karin

Semoga karier nyanyian Maya Karin akan terus berkembang di masa hadapan. Diharap Maya tidak mengabaikan bidang lakonan kerana pastinya ramai peminat yang merindui kemunculan Maya di layar filem terutamanya. Lagi 6 keping gambar terbaru Maya Karin dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Ryaniez Moments Photography.
maya karinP.S: Ephyra ternyata berkesan seawal 10 hari untuk masalah kulit berjerawat, jeragat dan tona tidak sekata. Ephyra juga menggunakan kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dari Perancis, Ikan laut dalam bebas pencemaran laut sekaligus mengelakkan kolagen tidak terhidrolisis mendap di buah pinggang dan membahayakan kesihatan. Untuk SPECIAL PRICE, hubungi 019-3999-238 atau PM di Facebook OceanLife2U.

 
Written by AbangNara | June 4th, 2013

Pastinya ramai lelaki di luar sana yang kecewa mendengar berita ini. Si cantik manis, Maya Karin mengakui yang dia kini sedang dalam proses mengenali seseorang. Namun begitu, hubungan mereka berdua masih belum di tahap serius. Jadi masih anda peluang untuk anda.

maya karin

Faktor jarak menjadi faktor utama hubungan Maya dan lelaki tersebut masih belum ke peringkat seterusnya. Kata Maya:-

Saya sekarang sedang mengenali seseorang. Sedang berkawan. Dah lama juga kenal. Tapi dia duduk jauh. Jauh beribu-ribu batu. Sebenarnya saya masih lagi sedang fikir tentang sama ada nak jadikan hubungan ini serius atau tidak. Saya go with the flow. Kalau jadi, jadi lah. Kalau tak jadi, tak apa.

maya karin

Rasanya sudah lama juga Maya Karin tidak menempuhi alam percintaan selepas kegagalan dalam perkahwinan pertamanya dahulu. Sebelum ini, Maya Karin pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan Remy Ishak. Nampaknya hubungan mereka ternyata hanya sekadar kawan. Kepada Maya, cepat-cepatlah mencari teman hidup untuk dijadikan suami di masa hadapan.