September 18th, 2015

Terlalu ramai selebriti yang bertudung dan dalam sekelip mata mempunyai jenama tudung sendiri membuatkan orang ramai mempunyai stigma negatif terhadap penghijrahan mereka. Iyerlah, hari ini bertudung, esok dah keluar tudung jenama sendiri. Harga pula ratus-ratus ringgit. Bukanlah satu perkara yang salah untuk berniaga, tetapi mungkin ‘timing’ tak berapa cantik. Memang boleh terburuk sangka sebenarnya.
jue aziz
Turut terpalit dengan stigma tersebut ialah Jue Aziz yang baru sahaja berhijrah sebulan lalu. Ramai peminat yang memberikan komen menuduh Jue Aziz bertudung hanya untuk menjual tudung. Namun Jue Aziz menjelaskan penghijrahannya tiada kena mengena dengan sebarang business. Kata Jue:-

Saya ada baca komen dan kritikan pihak-pihak yang menganggap saya bertudung kerana sebab tertentu dan mereka kata saya mahu jual tudung.

Saya tidak fikir pun untuk bisnes tudung, walau pun selepas bertudung sejak sebulan lalu banyak tawaran untuk saya menjadi duta produk tertentu

jue aziz

Menurut Jue Aziz, dia mahu perubahan kepada imej baharu dilakukan secara perlahan-lahan agar ia dapat diterima secara positif oleh peminat-peminatnya tanpa sebarang prasangka buruk. Baguslah macam itu. Bukan nak memandang negatif kepada selebriti berhijrah yang terus muncul dengan jenama tudung sendiri tetapi memang kurang sesuai untuk berbuat demikian. Namun itu hanya pandangan Abang Nara. Mungkin kalau dah rezeki ditawarkan jadi duta tudung, siapalah kita nak menolaknya kan? Apa pendapat anda? Sumber Mstar Online.

jue aziz

P.S: Raya Haji ini jom tampil lebih hensem dan kacak dengan jubah moden khas daripada Mr. Bello. Material super cotton premium dengan harga RM180 sahaja memang tersangatlah berbaloi. Confirm awek/tunang/bini lebih sayang bila kekacakan anda bertambah 200% mengenakan jubah ini. Sila beli sekarang dengan Whatsapp ke 011-3263-4341, follow Instagram @Mister.Bello atau LIKE Facebook Mr. Bello.

September 20th, 2013

Menghilangkan diri selama satu tahun nampaknya telah menimbulkan beberapa persoalan orang ramai terhadap Jue Aziz. Tambahan pula apabila Jue Aziz muncul dengan seorang bayi. Ramai yang menganggap Jue menghilangkan diri kerana mengandung. Namun sebenarnya, bayi yang sering dilihat bersama Jue itu adalah anak angkatnya, bukan anak kandung.
jue aziz dan anak
Malah Jue Aziz turut mengakui yang dia menyusukan bayi tersebut. Senanglah bila anak angkatnya dah besar nanti. Keputusan untuk mengambil anak angkat ini kerana Jue masih belum menemui jodohnya. Kata Jue kepada Berita Harian:-

Saya bukanlah manusia kejam. Saya ada didikan agama. Takkanlah saya tergamak mengatakan zuriat sendiri sebagai anak angkat. Apa perasaan anak saya apabila besar kelak jika dia tahu perkara sebenar?

Bayi itu adalah anak angkat yang saya bela sejak setahun lalu. Saya teringin memiliki zuriat sendiri, tetapi tuhan belum menemukan jodoh saya. Soal jodoh adalah ketentuanNya, saya tidak tahu bila impian untuk berumah tangga akan tercapai. Jadi saya buat keputusan untuk mengambil anak angkat

jue aziz dan anak
Hmmm. Mana tahu dengan kebaikan yang dilakukan oleh Jue Aziz ini, akan ada hati lelaki yang terbuka untuk masuk meminang dirinya. Memang terserlah sisi penyayang Jue ketika bersama anak angkatnya ini. Jue juga turut kecewa apabila keikhlasannya untuk membesarkan anak angkat dipertikai orang ramai.

Jahat sangatkah artis seperti saya hingga tidak layak untuk ambil anak angkat? Bila artis ambil anak angkat, macam-macam cerita orang buat. Lebih teruk ada yang tergamak menuduh itu zuriat saya sendiri di atas keterlanjuran yang dilakukan.

Saya hendak bertanya, adakah selama ini mereka nampak saya bersembunyi? Kalau betul saya mengandung, tentu cerita itu sudah tersebar luas. Secara logik, macam mana saya hendak sorokkan perut yang kian membesar sedangkan hari-hari saya berada di set penggambaran

jue aziz dan anak

Pedulikanlah kata-kata orang. Bukan semua orang faham dengan pengorbanan yang kita lakukan. Yang penting, Jue bahagia dengan anak angkat tercinta. Mulut manusia memang tidak boleh ditutup. Apa pun, sama-samalah kita doakan agar Jue cepat-cepat bertemu jodoh. Jaga anak berdua dengan suami tentu lebih seronok. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Ferdinand Porshe, Tony Start di alam nyata

jue aziz dan anak
jue aziz dan anak
jue aziz dan anak
jue aziz dan anak
jue aziz dan anak

July 30th, 2010

jue aziz baru rambut

Wow. Gambar fesyen rambut terbaru Jue Aziz nie macam pernah kami tengok. Fikir punya fikir. Rupanya lebih kurang sama dengan Farid Kamil. Cantik tue cantiklah berambut begini. Tapi bagi seorang perempuan macam kurang sesuai je.

Tapi kami faham jiwa muda remaja Jue Aziz. Kami pun remaja jugak. Selagi rasa nak buat apa-apa, buatlah. Jangan sampai terlampau sangat sudah la ye. Kepada Jue, semoga terus maju jaya dan sukses dalam dunia industri hiburan.

Lagi gambar fesyen rambut terbaru Jue dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

jue aziz baru rambut

jue aziz baru rambut