May 27th, 2010

gambar diana danielle

Aduh. Untungnya monyet yang diberi nama Lulu ini. Dibelai manja oleh si cantik Diana Danielle. Kalaulah Lulu mengerti yang betapa Diana Danielle menjadi pujaan ramai jejaka di luar sana, pasti dia akan berbangga dengan rakan-rakan monyetnya yang lain. Mungkin Lulu akan bercakap riak seperti ini dengan kawan-kawan dia:-

[note] Beb. Gua tadi DD peluk gua. Lu orang apa ada? Duduk melangut je kat pokok nie. Nampak sangat aku lagi macho dari korang sampai DD pun beria nak membelai aku. Jangan jeles ~~~[/note]

Sebenarnya si monyet yang bernama Lulu ini adalah peneman Diana Danielle sepanjang penggambaran filem Hanyut di Kuala Lipis. DD pulak jenis yang suka binatang. Itu yang DD dengan selamba je main dengan si Lulu nie. Tapi hati-hati ye. Jangan sampai kena gigit.

Lagi gambar Diana Danielle dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S:Sila jangan hentam kami dengan kata kami tak bersyukur menjadi seorang manusia. Tajuk di atas hanyalah gurauan semata-mata. Saja nak ceriakan mata anda semua yang dah mengantuk kat pejabat tue.

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

January 28th, 2010

diana danielle

Kami dulu tak ada lah minat sangat kat si Diana Danielle nie. Suka sikit-sikit tue adalah sebab yang dia memang comel, cute dan sedap mata memandang. Tapi time dulu-dulu kontroversi banyak sangat. Tapi semenjak gambar Diana Danielle melawat orang asli Batek keluar, persepsi kami kat dia dah start berubah. Baik jugak budak nie. Ada bakat jadi duta keamanan Malaysia nie.

Dan yang terbaru baru-baru nie Diana Danielle pergi melawat perkampungan orang Iban pulak. Cool kan? Dan yang bestnya, dia pergi nie atas usaha sendiri. Bukan ada orang taja, atau orang suruh pergi. Cuma atas kesedaran diri dia sendiri. Dan kami bertambah yakin dia tak buat nie untuk publisiti murahan sebab mana ada suratkhabar yang keluarkan cerita pasal benda nie.

Tahniah buat DD. Semoga teruskan usaha anda untuk menunjukkan yang artis-artis Malaysia nie pun ada kesedaran untuk  melakukan perkara-perkara kebajikan macam nie. U go girl ~~

Lagi 30 gambar Diana Danielle semasa melawat perkampungan orang Iban dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle