February 17th, 2014

Melihat anak membesar di depan mata adalah satu anugerah yang tidak terhingga buat mereka yang bergelar ibu dan ayah. Mula-mula meniarap, lepas tue dalam tak sedar dah pandai berjalan. Pejam celik pantas je masa berlalu. Abang Nara suka sangat melihat kebahagiaan tersebut yang dikecapi oleh Farid Kamil, Diana Danielle dan anak mereka, Muhammad.

ragam anak farid kamil diana danielle

Sekali pandang wajah Muhammad memang lebih iras kepada emaknya. Besar nanti pasti kacak bergaya. Mana tahu ada rezeki boleh jadi pelakon Hero Malaya gantikan ayahnya nanti. Tak gitu?

ragam anak farid kamil diana danielle

Lagi beberapa gambar ragam Muhammad bersama ayah dan ibunya dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Muhammad.

P.S: Bilakah kita perlu menukar bateri kereta?

ragam anak farid kamil diana danielle
ragam anak farid kamil diana danielle
ragam anak farid kamil diana danielle
ragam anak farid kamil diana danielle
ragam anak farid kamil diana danielle
ragam anak farid kamil diana danielle
ragam anak farid kamil diana danielle
ragam anak farid kamil diana danielle
ragam anak farid kamil diana danielle

January 15th, 2014

Yeah~~~ Makin mudahlah peminat-peminat pasangan suami isteri, Farid Kamil dan Diana Danielle menatap wajah comel hasil perkahwinan mereka, Muhammad. Mana tidaknya, Muhammad kini sudah ada akaun Instagramnya sendiri. Memang makin cute dan makin besar anak Farid Kamil dan Diana Danielle ini. Sekali pandang seperti ikut muka emaknya.

gambar anak farid kamil

Comel kan? Geram sangat tengok. Rasa nak cubit-cubit dan cium-cium je. Sementara itu, Diana Danielle kini tampil dengan potongan rambut baru yang menyerlahkan lagi kecantikannya. Secara jujur, sejak bergelar ibu ini, Diana Danielle tampak lebih “hot”. Lebih terserlah aura kecantikannya. Tak gitu?

gambar anak farid kamil

Lagi beberapa gambar Muhammad dan Diana Danielle dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Ikuti Instagram Muhammad dan Instagram Diana Danielle untuk lebih banyak gambar lagi.

P.S: Impian berjalan di atas air jadi kenyataan

gambar anak farid kamil
gambar anak farid kamil
gambar anak farid kamil
gambar anak farid kamil
gambar anak farid kamil
gambar anak farid kamil

September 6th, 2013

Jual di dalam istilah ini ialah menggunakan anak untuk mendapatkan keuntungan. Abang Nara faham mengapa tuduhan sebegini dikeluarkan terhadap Farid Kamil. Mana tidaknya, sehingga ke hari ini Farid dan Diana langsung tidak memberitahu mana-mana pihak nama anak sulung mereka. Malah gambar anak mereka pun jarang dikongsi menerusi mana-mana media.

anak farid kamil

Rupa-rupanya pengumuman tersebut akan dilakukan menerusi sebuah rancangan Astro tidak lama lagi. Buat masa ini, hanya pangkal nama anaknya sahaja diketahui iaitu Muhammad. Kata Farid:-

Isteri dan anak saya telah balik ke sini dari Australia beberapa hari sebelum Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini. Sekarang ini mereka berada di rumah ibu bapa saya di Alor Setar, Kedah. Astro berminat untuk menyiarkan rancangan khas tentang anak dan isteri saya itu.

Jual anak? Tidak. Saya sebenarnya dah fikirkan awal-awal lagi perkara ini. Sebab tu ada beberapa langkah berjaga-jaga yang akan di ambil. Walaupun saya dah kongsi dua keping gambar anak saya di Instagram, tapi nilai eksklusif anak saya masih ada. Lagipun persetujuan saya dengan pihak stesen tersebut berlaku selepas saya memuat naik gambar anak saya itu

farid kamil

Buat masa sekarang, Diana Danielle dan anak mereka sudah pun berada di Malaysia dan sedang berehat di rumah ayah Farid Kamil di Kedah. Selain majlis memperkenalkan anaknya, Farid Kamil juga bercadang untuk mengadakan majlis khatam Al Quran dan aqiqah. Semoga semuanya berjalan lancar mengikut perancangan.
farid kamil
Secara jujur, memang agak pelik apa yang dilakukan oleh Farid Kamil kerana ini adalah kali pertama ia terjadi di Malaysia. Adakah selepas ini selebriti lain akan mengikut apa yang dilakukan oleh Farid Kamil? Adakah peminat akan terpaksa menunggu rancangan khas Astro baru dapat menatap wajah anak selebriti kesayangan mereka? Apa pendapat anda?