May 17th, 2013

Alhamdulillah. Seorang demi seor(12 GAMBAR)Eja Kini Bertudung Selepas Pulang Dari Umrahang selebriti wanita mengambil keputusan untuk berhijrah dan memakai tudung sepenuhnya. Terbaru, Eja telah pun berbuat demikian selepas pulang daripada mengerjakan umrah baru-baru ini.

eja bertudung

Memang manis kan Eja bertudung? Kata Eja kepada MediaHiburan:-

Sebenarnya, saya berhajat ingin memakai tudung selepas usia memasuki 40 tahun tetapi hasrat itu terkubur kerana kesibukan saya. Tahun ini, saya berpeluang membuat umrah sekali lagi dan alhamdulillah apabila balik ke sini saya tidak mahu membuka tudung lagi.

Saya tidak putus-putus berdoa dan alhamdulillah berkat petunjuk daripada Allah, saya langsung tidak mahu membukanya lagi. Tetapi, saya tidak mahu bercakap lebih banyak kerana baru lima hari saya pulang ke sini. Semoga Allah permudahkan dan menetapkan hati saya untuk terus membawa kebaikan ini.

eja bertudung

Semoga Eja akan dapat mengekalkan imej bertudungnya sehingga bila-bila. Memang sangat-sangat manis dan sesuai dengan Eja. Lagi 10 keping gambar Eja dengan membaca entri ini sepenuhnya.

eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung
eja bertudung

December 4th, 2009

nur eishal

Like mother like daughter. Sungguh cute gambar anak Eja yang diberi nama Nur Eishal nie. Secute mak dia. Besar leh jadi artis nie. Confirm femes macam mak dia jugak nanti.

Ada kisah menarik di sebalik kelahiran Nur Eishal. Dengar-dengarnya selepas buat umrah, Eja tetiba terasa nak dapat anak. So dia bagitau la kat suami dia. Suami dia dengan rileksnya telah ajak Eja bercuti (honeymoon) ke Amerika Syarikat. Kat situ akhirnya Eja ditermengandungkan. Hebat sungguh kuasa honeymoon!!!

Khabarnya bila besar nanti Eja mahukan Nur Eishal menjadi seorang angkasawan. Tinggi sungguh cita-cita Eja. Itu yang kami mahu. Impian biar setinggi langit. Tercapai tak tercapai belakang cerita.

Tahniah buat Eja dan suami. Semoga Nur Eishal membesar dengan sihat walafiat.

September 4th, 2009

Eja ni memang cantiklah, lembut aja perangainya , memang ada ciri-ciri gadis Melayu. Suka betul kami tengok drama yang dia berlakon.

Sebenarnya Eja dah berkahwin 10tahun lalu, tapi punyalah dia rahsiakan sampailah perut dia dah besar takleh nak sorok dah. Terpaksalah dia mengaku, kang orang buat fitnah lain pulak.

Sebenarynya wartawan rata-rata dah tau dah yang Eja dah kahwin, tapi deorang takdelah buat cerita kahwin Eja sebagai gosip hangat. mungkin  Eja memang pandai diplomasi ngan deorang…so deorang buat dek aje lah. Tunggu tuan badan cerita sendiri, tapi tunggu punya tunggu, 10 tahun barulah dia mengaku, lama betul!

Apapon, kami rasa baby Eja sure secomel maknya…. Tahniah!!