August 11th, 2009

bunga citra lestari

Memang sempoi betul lah si Bunga Citra Lestari nie. Pakai gaun tidur tue gi jalan-jalan kat tengah bandar Bali. Salute kami dengan dia. Memang penuh keyakinan diri. Confidence level memang paling tertinggi nie.(gambar ada kat bawah selepas nie)

Kenapa kami kata gambar-gambar terbaru BCL nie adalah Girs Day Out? Sebab tak ada langsung gambar laki-laki kat sini. Gambar Ashraff Sinclair pun tak ada. Jadi rasanya memang diorang kuar pompuan-pompuan jer kot.

Bestnya kalau jadi kaya macam BCL. Nak gi Bali tue pejam mata jer. Leh mandi-manda kat laut. Kami Langkawi pun tak pernah sampai lagi. BCL bukan setakat Bali, Maldives pun dah pernah jejak. Bila nak kami nak merasa.

Lagi gambar terkini BCL di Bali dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

bunga citra lestari

bunga citra lestari

bunga citra lestari

bunga citra lestari

bunga citra lestari

bunga citra lestari

bunga citra lestari

bunga citra lestari

bunga citra lestari

May 15th, 2009

revalina s temat

Sila pastikan bos anda tiada di sebelah semasa anda melihat gambar Revalina S. Temat dan …(isi sendiri mengikut apa yang anda nampak). Kalau bos anda lelaki mungkin anda boleh ajak dia tengok sama. Kompem dia akan naikkan gaji anda.

Kami sanggup tak kecilkan saiz gambar ini supaya anda dapat melihat dengan lebih jelas. Lagi gambar Revalina S. Temat seperti di atas dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

revalina s temat

revalina s temat