Written by AbangNara | September 26th, 2013

Wow. Tak sangka sungguh Fida Ibrahim akan melakukan perkara sebegini. Nampak macam baik orangnya. Takkanlah baru nak naik sudah berlagak diva? Yang peliknya, Fida lari dari lokasi pada hari terakhir penggambaran selepas tidak puas hati dengan skrip yang diberikan. Takkanlah hari terakhir baru sedar skrip tak sesuai?

Selain itu Fida turut sama mempersoalkan lokasi penggambaran selain mendakwa diberi tempat penginapan yang tidak selesa. Ala Fida nie. Malaysia ini bukannya Hollywood. Sepatutnya bersyukurlah dapat job. Tak selesa sikit tahanlah. Kata produser drama tersebut:-
fida

Dia meninggalkan set pada hari terakhir penggambaran drama berkenaan kerana mendakwa terguris hati dengan skrip lakonan Syed Nahar Syed Mokhtar yang didakwa menyindirnya. Saya tidak faham dengan sikap dia kenapa perlu terasa dengan skrip berkenaan kerana ia hanya lakonan. Perbuatannya telah menyusahkan semua krew produksi.

Dia juga seharusnya sedar, lokasi penggambaran itu diadakan di kawasan pinggir bandar yang tidak mungkin mempunyai hotel bertaraf lima bintang. Suka atau tidak dia telah menandatangani kontrak untuk berlakon dalam drama berkenaan dan saya percaya, dia seharusnya sudah memahami perjalanan skrip itu. Apa yang berlaku jelas menunjukkan dia tidak membaca skrip sebelum ini dan cuba menyalahkan orang lain

fida

Macam-macam perangai artis kita sekarang. Tak adalah popular mana pun. Diharap Fida insaf dan segera menghabiskan baki penggambaran drama anda. Jangan susahkan orang lain. Buatlah kerja secara profesional. Jangan burukkan nama sendiri. Nanti tak ada job, anda juga yang sedih. Info asal Mstar Online.

fida

P.S: Nikmati diskaun sehingga 30% ke atas pakaian yang sangat cantik di EDZ sempena Hari Raya Haji. Kunjungi butik EDZ di No.1-50, Seri Bangi, Jalan 8/35 Seksyen 8, Bdr Baru Bangi. Dibuka setiap hari dari 10pagi-7ptg. Tel 03 – 89 1234 10. Beli secara online di: www.edz.com.my. Penghantaran percuma ke seluruh Malaysia melalui Poslaju.

Written by AbangNara | September 2nd, 2013

Amboi. Pandai juga si Fida Ibrahim ini buat kelakar. Agak funny juga ayat gurauan manjanya apabila diminta memberi respon tentang isu pakaian ketatnya yang mengundang kritikan peminat. Menurut Fida, dia ialah duta bagi produk pelangsingan tersebut dan pastinya baju ketat tersebut dipakai untuk membuktikan keberkesanan.

fida ibrahim ketat

Kata Fida kepada MalaysianDigest:-

“Gambar tu sebenarnya adalah gambar disebalik tabir sewaktu sesi fotografi bagi mempromosikan produk Emorra Be Slymm. Saya sebagai dutanya dan saya dah amalkan minum produk ni sejak sebulan lepas. Saya turun 4kg. Jadi nak lah tunjukkan hasilnya.

Masa saya upload di Instagram tu, saya pula tak sertakan apa-apa penerangan tentang gambar tu. Itu yang mungkin peminat tersebut dah tersalah anggap. Saya pun tak salahkan pem

Lagipun saya duta produk pelansingan, dan saya nak promosikan produk tu. Jadi, takkan lah nak pakai baju kelawar pula kan…?

fida comel

Kalau Fida kongsikan gambar pakai baju kelawar, Abang Nara yakin akan lebih viral gambar tersebut. Tak pernah lagi rasanya setakat ini mana-mana selebriti wanita berbuat demikian. Hehehe. Apa-apa pun Fida, kalau bolehlah janganlah ketat sangat baju tue. Rasanya semua orang tahu Fida memang kurus. Kalau boleh, janganlah tunjuk sangat. Tak sesuai dengan imej wanita bertudung anda. Tak gitu?

P.S: Apabila bayi merasa hirisan lemon

Written by AbangNara | August 30th, 2013

Kadangkala Abang Nara tak faham dengan artis-artis Malaysia ini. Bukannya diorang tak tahu gambar yang bakal dikongsikan boleh mengundang kontroversi, tapi tetap nak kongsi juga. Mungkin ini adalah salah satu teknik untuk mencipta publisiti murahan.

fidaContohnya macam si Fida Ibrahim ini. Dah sah-sah baju ketat dan memang tak sedap mata memandang. Awak tue dahlah pakai tudung. Sekali pandang macam ikan duyung pulak. Bagi Abang Nara, kalau nak ambik gambar sebegini ambiklah. Namun tak perlu nak share.

fida

Itu yang sampai peminat-peminat mengkritik habis-habisan. Memang jelas tak sesuai. Diharap Fida lebih berhati-hati di masa hadapan. Bukan semua benda sesuai untuk dikongsi. Mana yang tak bagus tue, simpanlah je untuk tatapan peribadi. Tak gitu? Beberapa lagi gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by serenity | April 4th, 2012

Sebenarnya sudah lama kami mendengar desas-desus yang Nur Syuhada atau Adda, bekas kekasih Mamat Sepah merancang untuk berkahwin. Dan tup-tup hari ini bila periksa e-mel, ada seorang insan yang mahu namanya dirahsiakan telah menghantar gambar-gambar perkahwinan Adda kepada kami.


Photobucket
Photobucket

Sekiranya anda mempunyai bakat seni: jenaka, bermain muzik, menari atau apa saja, anda berpeluang untuk menampilkan bakat anda di Bazar Seni Industri Budaya. Hadir ke perkarangan Panggung Bandaraya pada pukul 2.30 petang, 14 dan 15 April 2012 (Sabtu dan Ahad) ini untuk menyerlahkan bakat anda. Hubungi Rahmat di 03-2052 3600 untuk pendaftaran / keterangan lanjut atau layari Fanpage Bazar Seni. “SEMARAKKAN SENI BUDAYA”

PhotobucketPhotobucketWalau begitu kami tidak ada maklumat lanjut berkenaan suami Adda. Kami mengandaikan yang majlis ini berlangsung akhir minggu lepas. Kepada Adda, anggota kumpulan Butterfly yang juga adik perempuan kepada anggota kumpulan Kristal iaitu Rodi, kami mengucapkan selamat pengantin baru dan selamat berbahagia, semoga berkekalan hingga ke anak cucu.