Written by Bella | March 20th, 2019

Pengakuan penyanyi Elizabeth Tan menerusi akaun Twitternya baru-baru ini membuatkan ramai jejaka tidak keruan.

Bukan sahaja mengidamkan seorang lelaki yang penyayang, Lizzy juga mengakui beliau tertarik dan mengidamkan lelaki yang handal bermain bola sepak.

Status itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen, ramai juga lelaki yang cuba ‘memikat’ Lizzy dengan memuat naik foto mereka bermain bola sepak. Tentunya semua mengakui mereka mahir dalam sukan tersebut.

Nampaknya mereka yang pandai main bola sepak bolehlah cuba untuk mengorat Lizzy. Tunjukkan ‘skill’ anda yang hebat. Heh..

Written by AbangNara | February 22nd, 2019

Sedang kecoh di laman sosial filem arahan terbaru Syafiq Yusof iaitu Misteri Dilaila yang dikatakan mempunyai 2 penamat (ending) yang berbeza. Kekecohan ini timbul apabila penonton yang melihat filem ini di TGV berbincang tentang filem tersebut dengan rakan mereka yang menonton di GSC. Tup-tup “eh kenapa ending kau lain dengan ending aku? Kita bukan tengok filem yang sama ke?”. Pergh memang tak masuk akal tetapi itulah yang sedang hangat diperkatakan sekarang. Kalau tak silap, inilah kali pertama filem tempatan (dan mungkin juga antarabangsa) mempunyai penamat yang berbeza.

filem misteri dilaila

Dibintangi oleh Zul Ariffin, Elizabeth Tan, Rosyam Noor dan juga Sasqia Dahuri, Misteri Dilaila mengisahkan pasangan suami isteri, Jefri (Zul Ariffin) dan Dilaila (Elizabeth) yang bercuti di sebuah banglo di Bukit Fraser. Ketika menginap di banglo tersebut, Jefri telah diganggu dengan kejadian aneh. Tiba-tiba isterinya menghilang diri. Hasil bantuan Imam Aziz (Namron), isterinya berjaya ditemukan semula namun Jefri terkejut apabila wanita yang muncul itu bukan isterinya. Jeng, jeng, jeng. Misteri kan?

Berikut ialah kekecohan yang sedang berlaku di laman sosial sehingga menyebabkan para netizen nak pergi tonton 2 kali filem ini.

filem misteri dilaila
filem misteri dilaila
filem misteri dilaila

Sekali lagi, Syafiq Yusof berjaya membuat kejutan dan memukau penonton dengan filem arahannya. Nampak gayanya Abang Nara pun kenalah pergi tengok filem nie. Nak tahu betul ke tak ada 2 ending. Tak sabar pulak dibuatnya. Korang yang dah tengok tue sila bagi review masing-masing di ruangan komen.

Written by Bella | December 19th, 2018

Gagal beberapa kali dalam percintaan dan kini masih lagi solo, penyanyi Elizabeth Tan mengakui beliau seorang yang cepat bosan dan mungkin itu juga antara sebab hubungan cintanya sebelum ini tidak dapat kekal lama. Lebih sukakan privasi dan gemar menyendiri dalam bilik, Elizabeth juga tidak mempunyai ramai kawan.

Mungkin sebab itu susah untuk saya kekal lama dalam perhubungan. Hampir lima tahun dalam industri, tidak mudah sebenarnya untuk sampai ke tahap ini. Saya rasa diri ini membosankan, apatah lagi saya kurang bercakap dan tidak pandai bergaul hingga ada yang menganggap saya pelik.

Sikapnya yang suka memikirkan sesuatu perkara secara berlebihan membuatkan beliau cepat khuatir dan cemas sehingga sampai satu tahap terpaksa menolak beberapa tawaran persembahan.

Bagaimanapun, kehidupan beliau kini lebih teratur dengan bantuan pembantu peribadinya yang banyak memberikan Elizabeth sokongan untuk mengubah dirinya dan pada masa yang sama meneruskan kariernya dalam bidang hiburan.

Sepanjang tahun ini, saya hanya ambil dua tawaran persembahan kerana banyak benda yang bermain di fikiran sebelum muncul di atas pentas. Jika dia tiada, mungkin saya akan kembali menyendiri seperti dulu.Dia ada bersama ketika saya lari dari rumah dulu. Saya banyak bergantung kepada Atirah dan jika dia tiada, mungkin saya akan berhenti jadi artis.

Terdahulu, Elizabeth pernah menjalinkan hubungan dengan seorang ahli perniagaan berbangsa Melayu sebelum berpisah empat bulan kemudian. Elizabeth bertindak mengakhiri hubungan itu selepas mendapat tahu teman lelakinya bermain kayu tiga.

Sumber Berita : BH ONLINE

Written by Bella | May 7th, 2018

Gandingan Elizabeth Tan dan pelakon kacak Zul Ariffin dalam sebuah filem seram mengundang pelbagai gosip minggu lalu. Ada yang mengatakan mereka seakan pasangan kekasih apabila tularnya beberapa siri video mereka kelihatan sangat mesra antara satu sama lain.

Malah, reaksi Lizzy yang tersipu palu ketika bertentangan mata dengan Zul juga membuatkan beberapa pihak percaya ada “sesuatu” antara mereka. Mungkinkah bunga-bunga cinta sudah berputik?

Mengakui Zul seorang yang menyenangkan, Lizzy bagaimanapun menjelaskan mereka tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa.

Secara peribadi, tidak dinafikan yang Zul memang seorang lelaki yang menyenangkan. Saya memang agak malu-malu berlakon bersama tapi dia banyak membantu untuk melancarkan penghayatan watak yang diberikan. Satu lagi, personalitinya yang menawan itu membuat rasa kekok dalam diri saya.

Berbicara mengenai babak mesra Zul mendukungnya yang menerima kecaman netizen, Lizzy memberitahu beliau hanya menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang pelakon dan terima segala komen negatif yang dilemparkan kepada dirinya.

Sumber Berita : Utusan Mingguan