January 25th, 2010

puteri sarah liyana

Perghhhhhh ~~ Respek kami ngan Puteri Sarah Liyana nie. Selamba kodok jer dia meluahkan perasaan sentap dan tak puas hati dia pasal poster filem Lu Fikirlah Sendiri. Baca punya baca, kami pun akui yang kalau kami jadi Puteri Sarah Liyana kami akan sentap jugak. Iyerlah, kita jadi pelakon utama. Tup-tup kat poster filem muka kita setempek kecik pun tak ada. Sapa tak panas kan?

Si Mila yang dalam poster kat atas tue berlakon 6 babak jer . Secara logiknya Puteri Sarah Liyana yang jadi awek @ watak utama dalam filem nielah yang kena ada dalam poster filem tue kan? Apahal langsung tak ada muka dia? Adakah penerbit filem tue takut dengan kontroversi gambar aksi cium Puteri Sarah Liyana dulu?

Apa-apa pun kami respek ngan Puteri Sarah Liyana yang berani mengeluarkan suara untuk menegakkan hak dia. Ini yang kita mahu dengan artis Malaysia. Tak adala nak ikut telunjuk jer. Bak kata orang, berani kerana benar. Dan pendapat kami dalam hal nie, apa yang Puteri Sarah Liyana buat adalah benar belaka.

Kalau korang rajin leh baca cerita penuh kat Utusan.